Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mají tučná konta, ale z obchodů si dělají půjčovny drahého zboží

Někteří lidé, zvlášť ti, kteří mají naditou peněženku, se naučili dokonale ohánět právy zákazníků. Na obchodníky zkoušejí jemné podvůdky i silný kalibr. Je pro ně normální koupit si oblek, předvést se v něm ve společnosti a pak ho jít vrátit do obchodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ovoc

Nesouhlasím

Naprosto nesouhlasím. Hlavně s příkladem, že selhávají zipy. Koupil jsem si značkovou bundu za několik tisíc korun a asi po třech týdnech se zip zničil.

Soudit se nemá smysl. Podvodníci jsou spíše většina obchodíků, kteří často zkoušejí finty, aby zboží, které nemá žádnou kvalitu nemuseli reklamovat. Pokud dáte např. za sportovní boty určené k jednomu druhu sportu, tkerý poté v nich provozujete, téměř 4 tis. Kč a za dva měsíce jste bez půlky podrážky a v obchodě vám reklamaci neuznají, kdo je tady potom podvodník? Snad ty boty nebyly určeny k tomu určitému sportu? Obchod se vyjádřil s tím, že nejsou určeny k pravidelnému užívání. Soudit se orpavdu nemá smysl kvůli vysokému riziku. A kdo komu tady má dělat přítrž, oni nám, podovdníkům, kteří zboží užívají podle určených pravidel?

0/0
14.6.2011 23:53

xixina

mám opačnou zkušenost

Koupila jsem si boty, které vydržely chůzi 500 metrů. Ano, 500 metrů. Hned druhý den jsem šla do obchodu, že chci vrátit peníze, že není možné, aby boty vydržely sotva půl hodiny. Začaly se odlepovat podrážky. Tak mi bylo oznámeno, že ty boty nejsou určeny k chůzi po horách (podotýkám, že jde o boty na 10 cm podpatku), potom, že jsem si je špatně obula, pak že v nich neumím chodit, a že jsem se o ně špatně starala. Byly bez uživatelského letáku, vydržely půl hodiny a peníze nikde.

0/0
12.6.2011 17:24

!.bat

Re: mám opačnou zkušenost

vietnam?

0/0
13.6.2011 14:34

papazian

Právě proto mají tučná konta!

Kdyby byli poctiví a féroví, tak budou jako my ostatní... chudí a závistiví. A pokud to zákony umožňují, tak proč o tom tak složitě diskutovat?

+3/0
10.6.2011 11:42

Qui custodiet ipsos custodes?

Re: Právě proto mají tučná konta!

:-/R^

0/0
11.6.2011 18:25

antigogo

Re: Právě proto mají tučná konta!

Ano, jsou to socky, ale duševní....

+1/0
12.6.2011 14:48

J.

Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

se zenou prezkousim a co nechci vratim - ale ziju v USA a je to naprosto bezne.

0/0
9.6.2011 20:37

sid_cz

Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

jenže vy je vrátite nenošené v naprostém pořádku a do určitého termínu (to lze i tady u většiny prodejců), tady je řeč o vychcaných lidech, co to úmyslně poškodí a reklamují, případně za rok "onosí" a taky to zkusí, sám mámzkušenosti z  prodejem pracovní obuvi, oni si lidi mnohdy myslí, že když je na to 2 roky záruka, což je u oblečení a obuvi nesmysl, tak to ty dva roky musí vydržet

0/0
10.6.2011 14:51

polednice

Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

Běžné to možná je, ale z mého hlediska naprosto nehygienické. A pokud řeknete, že prodejna to nechá přeprat, tak nakupujete nejspíš v sekáči...;-D

0/0
11.6.2011 8:35

chudacek.blbecek

Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

Ono je dost jedno, jestli si to vyzkouší deset lidí doma nebo přímo v obchodě.

0/0
15.6.2011 10:13

LaFemmeSpeedy

Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

A nebylo by lepší si ty šaty přezkoušet v obchodě a koupit jen ty, které opravdu chcete? Přinejmenším by vám to ušetřilo cestu do obchodu :-) To mě nikdy nakoupit si v obchodě spoustu hadrů a až doma si je pak zkoušet 8-o

0/0
11.6.2011 12:59

tanik65

Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

leč hloupé Rv

0/0
12.6.2011 16:48

GenEtt

Dvouletá záruka je mor

všichni nadávají, jak je tady draho proti třeba USA. No bodejť by ne, když tady platí nesmyslná dvouletá záruka. Na zjištění výrobních vad by úplně stačil půlrok a další prodloužení volitelně za příplatek.

+1/0
9.6.2011 19:13

FandaVV

Re: Dvouletá záruka je mor

V USA vidím většinou na záručáku něco o 90 denní záruce. To by byl tady EU řev :-P

0/0
14.6.2011 18:00

Petr K_.

nic divného

Ochodníci se naží odrbat zákazníky kde to jde, tak proč by zákaznící měli být ovce a nevyužívat svých práv ?

+1/0
9.6.2011 16:06

svarak_z_krabicaku_reborned

Re: nic divného

JJ, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá...

0/0
10.6.2011 15:36

Dalos

Re: nic divného

Já jsem s obchody v podstatě spokojený, občas se vyskytne nějaká reklamace, tak mi ji vyřídí zpravidla podle reklamačního řádu. Občas se neshodneme, ale nemám pocit, že by mě chtěli na každém kroku odrbat. Nesnažím se o to ani já, vychcanost neschvaluji ani u jedné strany.

+1/0
11.6.2011 23:15

Ivan Langer

no byla by celkem sranda, ...

kdyby se zminena pani soudila a nakonec zaplatila i skodu kterou spachala nejakou dusevni ujmou na znacce :)

Kamoska kdysi delala neco jako kvalitarku v jedne textilni firme. Rikala ze tak 90 procent odevu i vice se da reklamovat kvuli kvalite.

Na druhou stranu finty "obchodniku" taky kolikrat neznaji mezi. Mne kdysi neuznali reklamaci rozlepenych bot, ktere vydrzely ani ne dva mesicce. Uz si nepoamatuji duvod, ale neco jaklo ze nejsou urceny k denimu noseni a ve spatnem pocasi... tak cekam ze v tomto retezci znackove obuvi budou pridavat predpoved na 2 roky, aby spootrebitel vedel kdy bude odpoledne prset aby si je nebral :)

0/0
9.6.2011 12:46

fonteyn

Re: no byla by celkem sranda, ...

Jo, taky myslím, že je to oboustranné. Obchodník řekne, že nebyl výrobek dobře používaný a reklamaci neuzná. Pak buď člověk obíhá ČOI apod., nebo to nechá být, na což obchodníci spoléhají. Mně například při reklamaci bot dali vyjádření, že "zákazník zvolil špatný typ obuvy pro svůj typ nohy". Vůbec nevím, co tím chtěli říct, protože to byla moje velikost, bota seděla, jen okraje boty byly z tak tvrdého umělého materiálu, že při delší chůzi rozdíraly nohy do krve... No, od té doby se Humanic vyhýbám a bylo to poučení. Boty letěly do koše. Holt mi to nestálo za handrkování a vymáhání peněz.

0/0
9.6.2011 13:56

tmf

zajímavé

oblečení není určeno k tomu aby se nosilo, oblékalo. Tedy ano, ale jen občas, ne každý den. Proč si asi někdo koupí oblečení, snad proto, aby ho nosil.

0/0
9.6.2011 9:00

Alcatraz

Re: zajímavé

no ale je rozdil mezi dennim nosenim a prilezitostnym nosenim :) jestli vam kalhoty (libovolne) vydrzi dva roky denniho noseni, tak gratulace. Ja kupuju kazdy rok nove. A NENI to duvod k reklamaci. Spis by u zbozi meli mit teda napsano, kolik bezneho pouzivani noseni garantuji, ze to vydrzi. A pak se odkazovat pri reklamacich na to.

0/0
9.6.2011 15:55

snadhelem

...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!

Tuto větu snad nemůže racionálně uvažující člověk myslet vážně.

"Na začátku podnikání jsem si myslel, že jsou všichni lidé slušní a seriózní."

0/0
8.6.2011 22:18

pletiplot

Re: ...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!

Proč ne? Když vyrůstáš ve slušné rovině, kde má pravda nějakou cenu, tak si to můžeš myslet. Pokud jsi vychováván style "když to nikdo neviděl, můžeš tvrdit co chceš", tak z tebe vyroste pokrytecká zrůda bez svědomí.

+1/0
9.6.2011 8:47

jupikjupik

Re: ...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!

Bohužel, mě se vyplácí spíše nikomu nevěřit (kromě pár blízkých) a být přijemně překvapen. Dokonce i za volantem. Proto mě nějaké předjíždění zprava nepřekvapí.

span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

0/0
9.6.2011 9:18

AVyellow

ceskej trik? asi tezko...

na clanku mi nejvic vadi, ze pisou a zduraznujou, ze jsou cesi ti, kdo tohle vymysleli.. ze se snad veci reklamuji v takovem meritku jen u nas.. ale sorry, ani v tomhle nejsou cesi neco extra a vyjimecneho, tahle praxe se uz pred nekolika lety rozmohla v usa, pote v uk a az ted je to v CR - proste okoukavame, co se deje na zapade a pak to slepe kopirujeme, jako vsechno..... a zase sme asi 10 let pozadu :D

0/0
8.6.2011 20:46

fonteyn

Re: ceskej trik? asi tezko...

Přesně tak. V zahraničí mají zákazníci veliká práva. V U.S. jsou skutečně obchody jako půjčovny a nikdo se s nikým nehádá. Těžko říct, jak je možné, že obchody prosperují, i když mají levnější zboží než u nás a ještě klidně jim po měsíci zákazník použité zboží vrátí...

0/0
9.6.2011 14:00

Taposek

Re: ceskej trik? asi tezko...

Naprosto s Vama souhlasim, uz mne doslova se.., jak se z Cechu dela narod zavistivcu a vychcanku, tyto vlastnosti jsou ve svete naprosto bezne, ale media, politici a cast tupaku to bude stale omilat donekonecna, decimovat narod a delat z nas otroky (v konecnem dusledku)

0/0
10.6.2011 10:02

VLDX

Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

Není to pravda. Vždy když jedu do zahraničí, tak si říkám, jupíí nakoupím si něco super levného, ale potom mi spadne čelist, že cena je buď stejná nebo vyšší. Jedná se hlavně o firmy, které mají pobočky po celé Evropě. I zde si můžete všimnout, že cenovky jsou i v EUR hodnotě a jediná sleva kterou dostanete je maximálně rozdílem kurzu  Kč- EUR. Takže hlášky typu "nakupuji v zahraničí, protože je to levnější" neberu. Jedině kde je opravdu levněji je v USA, kde ale vyhodíte majlant za letenku, takže úspora je opravdu na zvážení.

0/0
8.6.2011 16:16

lojzicekodvedle

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

podivejte se  na http://www.sportsdirect.com kolik stoji sportovni trika a kolik stoji u nas:-).Jinak v pres web usa nakupuji pres www.6pm.com.trika lacoste i za cca 40usd,cena tedy pres 3000,-Kc.

0/0
8.6.2011 16:47

Judge Dredd

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

prodám ti dolary v tom tvém kursu 40 USD 3000,- Kč, tedy v kursu 1:75 ;-D;-D Kolik bereš - nabízím i 10 milionů USD ;-D;-D;-D

0/0
8.6.2011 21:34

lojzicekodvedle

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

misti tedy melo byt samozrejme TADY, stoji stejne triko upsal jsem se pro nechapaveho DREDDA:-P

0/0
8.6.2011 22:57

KarelM

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

OK, tak domluveno. Vyberte deset milionů dolarů v hotovosti a sejdeme se zítra v poledne na Václaváku pod koněm, jo? ;-D;-)

0/0
9.6.2011 13:43

maniacc

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

tady zas nekdo nepochopil psany text.....pan pise ze to co tam nakoupi za 40 usd, tak za to tady da 3000 kcRv

0/0
10.6.2011 10:30

lojzicekodvedle

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

Tak jeste jednou, v USA stoji triko Lacoste  cca 40usd = cca 750kc, tady v CR to same triko stoji cca 3000Kc.Jinak co psal pan vyse, mel patrne na mysli aby vzal 10 milionu dolaru v hotovosti a pan si na nej pocka a dostane patrne klackem za krk;-D a bude hned o 10 micu dolaru lehci

0/0
10.6.2011 19:15

AVyellow

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

v usa triko roxy stoji 20 dolaru - a je to ta nejnovejsi kolekce.. u nas stoji triko z novy kolekce 800 - 1200 kč... starsi kolekce neni o moc levnejsi.... to neni rozdil? chce to vice cestovat, ne jen do polska! :D napriklad v londyne maji napr. adidas boty levnejsi asi o 500-1000 kc a to nemluvim o outletech - v ceskych outletech obleceni stoji (ackoliv se jedna o dost stare kolekce) skoro jako nove, v outletu v anglii si poridite boty klidne i za 5 liber... a i harrodsu se daji poridit mnohem levnejsi kousky nez u nas... o predrazene znacce paul frank radsi ani nemluvim, u nas se prezentuje jako mega luxusni znacka, pritom v usa to nosi maly deti z prumernych rodin do skolky.... takze hahaha :D

0/0
8.6.2011 20:50

Judge Dredd

Re: Ti co píšou, že v zahraničí je oblečení levnější - není

Nic proti, mám tady cedulku od jednoho hadříku co si koupila ve čtvrtek moje blondýna - 2499 Kč.... 89 €uros... 21999 HUF.... 359 PZL.

Hodím-li to do kursu ke koruně tak to stojí 2154 v evropě, 2000 v maďarsku, 2196 v Polsku... a 2499 tady RvRv. Zajímavé je, že ten samý hadřík jsem viděl o víkendu ve Vídni a na cedulce byl nápis 74 €uros - vím to přesně, protože jsem blondýnu seřval, že vyhodila sedm stovek z okna ;-O;-O

0/0
8.6.2011 21:43

Finrod Felagund

V ČR oblečení nenakupuji

Je předražené - v obchodech stejné značky v NL mám totéž oblečení mnohem levnější, nemluvě o povánočních slevách v Londýně, kde se dají za velmi slušnou cenu koupit tak kvalitní věci, jaké se snad do ČR ani nedovážejí. Samozřejmě, to, co popisuje obchodník, je svinstvo a poukazuje to na necivilizovanost některých zákazníků, ale oni se obchodníci kolikrát v ČR nechovají o moc lépe. Pod toutéž značkou horší produkty než v původních západních zemích, a tak za dvojnásobnou cenu. Nekupte to...

0/0
8.6.2011 13:47

Matajus

Chudaci prodejci

Pracuji jako specialista kvality v distribucnim centru pro jednu znamou znacku a musim vam potvrdit ze se uznavaji obe kvality. Samozrejme se vsichni snazi o to aby se dodavalo maximalni mnozstvi zbozi 1. kvality, nicmene pocita se i s urcitym procentem "zmetku", ktere se dostanou do prodejen.

 Jestlize si prodejce vsimne urciteho defektu ma 2 moznosti. Posle kus zpet a dostane za nej penize zpet, druha moznost a samozrejme daleko pravdepodobnejsi je ze kus reklamuje a zdokumentuje a posle na sveho account managera. Ten samozrejme v ramci dobrych vztahu nabidne 50% discount (je to pro nej samozrejme levnejsi jak nechat kus vratit a recyklovat / opravit). Obchod po 50% sleve z nakupni ceny samozrejme vystavi za plnou sezonni cenu.

 Samozrejme nekteri zakaznici se opravdu nechovaji korektne, ale takto chovajicich se obchodu je naprosto drtive procento !!

0/0
8.6.2011 9:30

jrozec

To je zase článek

To je zase článek. Takže zákazníku plať a když se "značkový" šunt rozpadne, nic nedostaneš, protože jsi určitě podvodník!...

Podobný manipulace s veřejným se jen tak nevidí (teda spíš vidí). Osobně jsem se několikrát setkal s přesným opakem. Menší prodejny odmítaly reklamace uznat (nejběžnější jsou například prasklé podrážky bot)  a u mamutích řetězců zase vše vymění raz dva a druhý den koukám a poškozené zboží bylo zpátky v regále....

Nejlepší zkušenosti mám s krejčím co ušije šaty na míru z vybrané látky, byl nejlevnější, nejkvalitnější a ještě nabídl úpravy zadarmo...

0/0
8.6.2011 9:26

Olds

Re: To je zase článek

Já jsem se spíš setkával s praxí přesně popsanou ve článku.

Zákazník si koupil startovací kabely, doma si nastartoval auto a pak je přišel vrátit.

To samé nabíječky autobaterií. Koupil si jí, baterku si doma nabil a pak nabíječku přišel vrátit.

Nestydatost některých "zákazníků" nezná mezí.

Ale jinak máte pravdu. Některé zboží je skutečně šunt. U bot celkem běžně praskají podrážky a reklamaci někteří odmítají uznat. Stalo se mi, že se po cca 14 dnech nošení (měl jsem je sice přes 3 měsíce, ale nosil jsem je skutečně jen dva týdny) u bot prodřela vnitřní látka na patě a Gigasport reklamaci neuznal i když boty vypadaly stále jako nové. Prý jsem je špatně nosil a patu prodřel. Už tam nenakupuju. Naopak u Baťi jsem reklamoval jednou a žádný problém.

0/0
8.6.2011 9:53

Juras

Re: To je zase článek

Pravdu máte oba. Spousta lidí jsou šmejdi - ať už stojí před pultem nebo za pultem. :-)

0/0
8.6.2011 14:52

Judge Dredd

Re: To je zase článek

Jo Gi......rt - čínské šméčka od majitele obchodu oficiálně rakouského bílého koně s pozadím arabského plnokrevníka. Jednou si syn tam koupil boty, boty se rozpadly, resp. podrážka a reklamace nebyla uznána.

Potom jsem tam napsal pod hlavičkou advokátní kanceláře s tím, že nejde o peníze, ale o princip, protože boty si koupil syn za vlastní u mě tvrdě vydřené peníze, a nenechá mě ani jako advokáta ani jako otce v klidu, že někdo okrade mladého kluka, který dva měsíce makal, aby si koupil jeho vysněné celkem drahé boty. Boty jsou rozbité špatnou výrobou a nikoliv používáním pro to pro co jsou určeny - pro sport.

A že ho nechám klidně zastupovat kolegou advokátem a sebe druhým, jako vedlejší účastník řízení. A pokud dojde k soudu, tak budu pilně informovat média... a NOVA se toho před zvířátky chytne ráda.

Potom mne nakontaktovala jeho advokátní kancelář s omluvným dopisem a penězmi zaslanými na účet.

Od té doby tam nekupuji nic.

0/0
8.6.2011 22:05

Astaroth

Re: To je zase článek

Co to bylo za boty, na ktere si, byt elev, pravnik vydelava dva mesice a nebyl ten elev mirne neschopny, ze si to nedovedl vyridit sam?

0/0
14.6.2011 20:35

RomanL

Re: To je zase článek

Ten syn asi nebude právník...

0/0
15.6.2011 9:18

oracle29

Ano - vítejte v čechách - u nás se ubohost = schopnost

pro mnoho lidí. A zdá se že "fint" (správně ubohosti) bude přibývat.Všechno je stavěno na maximální záruku a to je 2 roky. Řada zboží takové životnosti nemůže nikdy dosáhnout, zvlᡚť ne čínská technika a techtil (pravděpodobně a ni některé boty). Ale jak správně říká prodejce

ANI ZNAČKOVÉ VĚCI VÁM DENNODENNˇI POUŽIVÁNÍ NEVYDRŽI

 (v řadě oborů - neříkám ve všech). Zkuste například hobby nářadí typu black ad decker nebo bosch používat několik hodin - nemá patřičné chlazení a roztavíte ho - ale jak má výrobce toto změřit že to jelo "v profi" režimu.

Ubohost se tu oslavuje - jak jinak si vysvětlit že nejmenovaná paní blokuje dálnici 20 let, nakonec oškube stát a spousta lidí ji v diskusi oslavuje ačkoliv farmář v diskusi píše že pole mají hodnotu pár korun za metr a normální je prodat +- za tolik za kolik koupil - tak asio uvažuje většina slušných lidí (o tom že je to na společnou věc ani nemluvím - co kdyby to byla třeba nemocnice atd.) .

0/0
8.6.2011 7:38

HrubesaMares

Re: Ano - vítejte v čechách - u nás se ubohost = schopnost

co muzete cekat ve state, jeho funkce se omezila na vybirani dani a vymysleni vymluv? :-/

Ad. naradi: pouzivani v rozporu s navodem k pouziti je duvodem zaniku garance, pokud toto specifikovano neni, je treba reklamaci uznat. Je to neustaly souboj mezi tim jak moc lze vyrobek jeste osidit aby to zakaznik jeste akceptoval.

0/0
8.6.2011 12:45

Kidkid

Re: Ano - vítejte v čechách - u nás se ubohost = schopnost

Souhlas elektrickým nářadím. Nejlepší na výdrž bylo nářadí Narex v době, kdy se prodávalo jen "profi" provedení, tedy to co bylo pro průmysl bylo i v obchodech. A lidé na to byli zvyklí. To "hobby" nářadí vzniklo v době módy na západě mít vybavenou dílnu nářadím na vzhled nádherným, ale se kterým se za rok neudělalo prakticky nic, vyjma chlubení sousedům. Pokud si ovšem takové nářadí koupí český kutil či chalupář, tak spláče nad vejdělkem. I já viděl test vrtačky hobby s vrtačkou Narex a příklepem do panelu. Hobby vrtačka shořela za 10 minut, vrtačka Narex vrtala dál jako by nic.

0/0
14.6.2011 14:35

basniklidu

Vysvetleni je proste ...

Po listopadu 89 se k moci dostali ruzni vexlaci, zlodeji, podvodnici a pod. ... boahtstvi a dokonce i vzdelani s moralkou vubec nesouvisi. No ... to vzdelani ma snad sanci s moralkou trosku pohnout ale absolutne nemusi.

0/0
8.6.2011 4:25

Klaster12

Re: Vysvetleni je proste ...

Správě, z5 do komunismu, na krám jeden výrobek a bude pokoj. Tahle možnost volby spoustě lidí komplikuje život :) Není to náhodou přesně to, čemu se říká boj mezi zákazníkem a prodejcem ? V poslední době pozoruji zajívamý  trend myšlení lidí, že by raději koupili něco od místního prodejce / pěstitele atd, protože je to kvalitnější ( než z Číny :) ). Já si klidně i  připlatím za kvalitní / prověřený výrobek, službu protože ono to nakonec i déle vydrží a je to tím pádem i levnější. !

0/0
8.6.2011 14:27

Judge Dredd

Re: Vysvetleni je proste ...

Mno hurrrá konečně jste dospěl ke stejnému závěru jako John D. Rockefeller před více než sto lety - „Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci.“

0/0
8.6.2011 21:49





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.