Diskuze
Mají tučná konta, ale z obchodů si dělají půjčovny drahého zboží
Děkujeme za pochopení.
ovoc
Nesouhlasím
Naprosto nesouhlasím. Hlavně s příkladem, že selhávají zipy. Koupil jsem si značkovou bundu za několik tisíc korun a asi po třech týdnech se zip zničil.
Soudit se nemá smysl. Podvodníci jsou spíše většina obchodíků, kteří často zkoušejí finty, aby zboží, které nemá žádnou kvalitu nemuseli reklamovat. Pokud dáte např. za sportovní boty určené k jednomu druhu sportu, tkerý poté v nich provozujete, téměř 4 tis. Kč a za dva měsíce jste bez půlky podrážky a v obchodě vám reklamaci neuznají, kdo je tady potom podvodník? Snad ty boty nebyly určeny k tomu určitému sportu? Obchod se vyjádřil s tím, že nejsou určeny k pravidelnému užívání. Soudit se orpavdu nemá smysl kvůli vysokému riziku. A kdo komu tady má dělat přítrž, oni nám, podovdníkům, kteří zboží užívají podle určených pravidel?
xixina
mám opačnou zkušenost
Koupila jsem si boty, které vydržely chůzi 500 metrů. Ano, 500 metrů. Hned druhý den jsem šla do obchodu, že chci vrátit peníze, že není možné, aby boty vydržely sotva půl hodiny. Začaly se odlepovat podrážky. Tak mi bylo oznámeno, že ty boty nejsou určeny k chůzi po horách (podotýkám, že jde o boty na 10 cm podpatku), potom, že jsem si je špatně obula, pak že v nich neumím chodit, a že jsem se o ně špatně starala. Byly bez uživatelského letáku, vydržely půl hodiny a peníze nikde.
papazian
Právě proto mají tučná konta!
Kdyby byli poctiví a féroví, tak budou jako my ostatní... chudí a závistiví. A pokud to zákony umožňují, tak proč o tom tak složitě diskutovat?
J.
Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je
se zenou prezkousim a co nechci vratim - ale ziju v USA a je to naprosto bezne.
sid_cz
Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je
jenže vy je vrátite nenošené v naprostém pořádku a do určitého termínu (to lze i tady u většiny prodejců), tady je řeč o vychcaných lidech, co to úmyslně poškodí a reklamují, případně za rok "onosí" a taky to zkusí, sám mámzkušenosti z prodejem pracovní obuvi, oni si lidi mnohdy myslí, že když je na to 2 roky záruka, což je u oblečení a obuvi nesmysl, tak to ty dva roky musí vydržet
GenEtt
Dvouletá záruka je mor
všichni nadávají, jak je tady draho proti třeba USA. No bodejť by ne, když tady platí nesmyslná dvouletá záruka. Na zjištění výrobních vad by úplně stačil půlrok a další prodloužení volitelně za příplatek.
FandaVV
Re: Dvouletá záruka je mor
V USA vidím většinou na záručáku něco o 90 denní záruce. To by byl tady řev
Petr K_.
nic divného
Ochodníci se naží odrbat zákazníky kde to jde, tak proč by zákaznící měli být ovce a nevyužívat svých práv ?
svarak_z_krabicaku_reborned
Re: nic divného
JJ, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá...
Ivan Langer
no byla by celkem sranda, ...
kdyby se zminena pani soudila a nakonec zaplatila i skodu kterou spachala nejakou dusevni ujmou na znacce :)
Kamoska kdysi delala neco jako kvalitarku v jedne textilni firme. Rikala ze tak 90 procent odevu i vice se da reklamovat kvuli kvalite.
Na druhou stranu finty "obchodniku" taky kolikrat neznaji mezi. Mne kdysi neuznali reklamaci rozlepenych bot, ktere vydrzely ani ne dva mesicce. Uz si nepoamatuji duvod, ale neco jaklo ze nejsou urceny k denimu noseni a ve spatnem pocasi... tak cekam ze v tomto retezci znackove obuvi budou pridavat predpoved na 2 roky, aby spootrebitel vedel kdy bude odpoledne prset aby si je nebral :)
fonteyn
Re: no byla by celkem sranda, ...
Jo, taky myslím, že je to oboustranné. Obchodník řekne, že nebyl výrobek dobře používaný a reklamaci neuzná. Pak buď člověk obíhá ČOI apod., nebo to nechá být, na což obchodníci spoléhají. Mně například při reklamaci bot dali vyjádření, že "zákazník zvolil špatný typ obuvy pro svůj typ nohy". Vůbec nevím, co tím chtěli říct, protože to byla moje velikost, bota seděla, jen okraje boty byly z tak tvrdého umělého materiálu, že při delší chůzi rozdíraly nohy do krve... No, od té doby se Humanic vyhýbám a bylo to poučení. Boty letěly do koše. Holt mi to nestálo za handrkování a vymáhání peněz.
tmf
zajímavé
oblečení není určeno k tomu aby se nosilo, oblékalo. Tedy ano, ale jen občas, ne každý den. Proč si asi někdo koupí oblečení, snad proto, aby ho nosil.
Alcatraz
Re: zajímavé
no ale je rozdil mezi dennim nosenim a prilezitostnym nosenim :) jestli vam kalhoty (libovolne) vydrzi dva roky denniho noseni, tak gratulace. Ja kupuju kazdy rok nove. A NENI to duvod k reklamaci. Spis by u zbozi meli mit teda napsano, kolik bezneho pouzivani noseni garantuji, ze to vydrzi. A pak se odkazovat pri reklamacich na to.
snadhelem
...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!
Tuto větu snad nemůže racionálně uvažující člověk myslet vážně.
"Na začátku podnikání jsem si myslel, že jsou všichni lidé slušní a seriózní."
pletiplot
Re: ...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!
Proč ne? Když vyrůstáš ve slušné rovině, kde má pravda nějakou cenu, tak si to můžeš myslet. Pokud jsi vychováván style "když to nikdo neviděl, můžeš tvrdit co chceš", tak z tebe vyroste pokrytecká zrůda bez svědomí.
AVyellow
ceskej trik? asi tezko...
na clanku mi nejvic vadi, ze pisou a zduraznujou, ze jsou cesi ti, kdo tohle vymysleli.. ze se snad veci reklamuji v takovem meritku jen u nas.. ale sorry, ani v tomhle nejsou cesi neco extra a vyjimecneho, tahle praxe se uz pred nekolika lety rozmohla v usa, pote v uk a az ted je to v CR - proste okoukavame, co se deje na zapade a pak to slepe kopirujeme, jako vsechno..... a zase sme asi 10 let pozadu :D
fonteyn
Re: ceskej trik? asi tezko...
Přesně tak. V zahraničí mají zákazníci veliká práva. V U.S. jsou skutečně obchody jako půjčovny a nikdo se s nikým nehádá. Těžko říct, jak je možné, že obchody prosperují, i když mají levnější zboží než u nás a ještě klidně jim po měsíci zákazník použité zboží vrátí...
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok
Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let
Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?
Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...
Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy
Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč