Diskuze

Mají tučná konta, ale z obchodů si dělají půjčovny drahého zboží

Někteří lidé, zvlášť ti, kteří mají naditou peněženku, se naučili dokonale ohánět právy zákazníků. Na obchodníky zkoušejí jemné podvůdky i silný kalibr. Je pro ně normální koupit si oblek, předvést se v něm ve společnosti a pak ho jít vrátit do obchodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ovoc

14. 6. 2011 23:53
Nesouhlasím

Naprosto nesouhlasím. Hlavně s příkladem, že selhávají zipy. Koupil jsem si značkovou bundu za několik tisíc korun a asi po třech týdnech se zip zničil.

Soudit se nemá smysl. Podvodníci jsou spíše většina obchodíků, kteří často zkoušejí finty, aby zboží, které nemá žádnou kvalitu nemuseli reklamovat. Pokud dáte např. za sportovní boty určené k jednomu druhu sportu, tkerý poté v nich provozujete, téměř 4 tis. Kč a za dva měsíce jste bez půlky podrážky a v obchodě vám reklamaci neuznají, kdo je tady potom podvodník? Snad ty boty nebyly určeny k tomu určitému sportu? Obchod se vyjádřil s tím, že nejsou určeny k pravidelnému užívání. Soudit se orpavdu nemá smysl kvůli vysokému riziku. A kdo komu tady má dělat přítrž, oni nám, podovdníkům, kteří zboží užívají podle určených pravidel?

0 0
možnosti

xixina

12. 6. 2011 17:24
mám opačnou zkušenost

Koupila jsem si boty, které vydržely chůzi 500 metrů. Ano, 500 metrů. Hned druhý den jsem šla do obchodu, že chci vrátit peníze, že není možné, aby boty vydržely sotva půl hodiny. Začaly se odlepovat podrážky. Tak mi bylo oznámeno, že ty boty nejsou určeny k chůzi po horách (podotýkám, že jde o boty na 10 cm podpatku), potom, že jsem si je špatně obula, pak že v nich neumím chodit, a že jsem se o ně špatně starala. Byly bez uživatelského letáku, vydržely půl hodiny a peníze nikde.

0 0
možnosti

!.bat

13. 6. 2011 14:34
Re: mám opačnou zkušenost

vietnam?

0 0
možnosti

papazian

10. 6. 2011 11:42
Právě proto mají tučná konta!

Kdyby byli poctiví a féroví, tak budou jako my ostatní... chudí a závistiví. A pokud to zákony umožňují, tak proč o tom tak složitě diskutovat?

3 0
možnosti

Qui custodiet ipsos custodes?

11. 6. 2011 18:25
Re: Právě proto mají tučná konta!

:-/R^

0 0
možnosti

J.

9. 6. 2011 20:37
Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

se zenou prezkousim a co nechci vratim - ale ziju v USA a je to naprosto bezne.

0 0
možnosti

sid_cz

10. 6. 2011 14:51
Re: Je pravda ze ja casto nakoupim spoustu satu, doma je

jenže vy je vrátite nenošené v naprostém pořádku a do určitého termínu (to lze i tady u většiny prodejců), tady je řeč o vychcaných lidech, co to úmyslně poškodí a reklamují, případně za rok "onosí" a taky to zkusí, sám mámzkušenosti z  prodejem pracovní obuvi, oni si lidi mnohdy myslí, že když je na to 2 roky záruka, což je u oblečení a obuvi nesmysl, tak to ty dva roky musí vydržet

0 0
možnosti

GenEtt

9. 6. 2011 19:13
Dvouletá záruka je mor

všichni nadávají, jak je tady draho proti třeba USA. No bodejť by ne, když tady platí nesmyslná dvouletá záruka. Na zjištění výrobních vad by úplně stačil půlrok a další prodloužení volitelně za příplatek.

1 0
možnosti

FandaVV

14. 6. 2011 18:00
Re: Dvouletá záruka je mor

V USA vidím většinou na záručáku něco o 90 denní záruce. To by byl tady EU řev :-P

0 0
možnosti

Petr K_.

9. 6. 2011 16:06
nic divného

Ochodníci se naží odrbat zákazníky kde to jde, tak proč by zákaznící měli být ovce a nevyužívat svých práv ?

1 0
možnosti

svarak_z_krabicaku_reborned

10. 6. 2011 15:36
Re: nic divného

JJ, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá...

0 0
možnosti

Ivan Langer

9. 6. 2011 12:46
no byla by celkem sranda, ...

kdyby se zminena pani soudila a nakonec zaplatila i skodu kterou spachala nejakou dusevni ujmou na znacce :)

Kamoska kdysi delala neco jako kvalitarku v jedne textilni firme. Rikala ze tak 90 procent odevu i vice se da reklamovat kvuli kvalite.

Na druhou stranu finty "obchodniku" taky kolikrat neznaji mezi. Mne kdysi neuznali reklamaci rozlepenych bot, ktere vydrzely ani ne dva mesicce. Uz si nepoamatuji duvod, ale neco jaklo ze nejsou urceny k denimu noseni a ve spatnem pocasi... tak cekam ze v tomto retezci znackove obuvi budou pridavat predpoved na 2 roky, aby spootrebitel vedel kdy bude odpoledne prset aby si je nebral :)

0 0
možnosti

fonteyn

9. 6. 2011 13:56
Re: no byla by celkem sranda, ...

Jo, taky myslím, že je to oboustranné. Obchodník řekne, že nebyl výrobek dobře používaný a reklamaci neuzná. Pak buď člověk obíhá ČOI apod., nebo to nechá být, na což obchodníci spoléhají. Mně například při reklamaci bot dali vyjádření, že "zákazník zvolil špatný typ obuvy pro svůj typ nohy". Vůbec nevím, co tím chtěli říct, protože to byla moje velikost, bota seděla, jen okraje boty byly z tak tvrdého umělého materiálu, že při delší chůzi rozdíraly nohy do krve... No, od té doby se Humanic vyhýbám a bylo to poučení. Boty letěly do koše. Holt mi to nestálo za handrkování a vymáhání peněz.

0 0
možnosti

tmf

9. 6. 2011 9:00
zajímavé

oblečení není určeno k tomu aby se nosilo, oblékalo. Tedy ano, ale jen občas, ne každý den. Proč si asi někdo koupí oblečení, snad proto, aby ho nosil.

0 0
možnosti

Alcatraz

9. 6. 2011 15:55
Re: zajímavé

no ale je rozdil mezi dennim nosenim a prilezitostnym nosenim :) jestli vam kalhoty (libovolne) vydrzi dva roky denniho noseni, tak gratulace. Ja kupuju kazdy rok nove. A NENI to duvod k reklamaci. Spis by u zbozi meli mit teda napsano, kolik bezneho pouzivani noseni garantuji, ze to vydrzi. A pak se odkazovat pri reklamacich na to.

0 0
možnosti

snadhelem

8. 6. 2011 22:18
...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!

Tuto větu snad nemůže racionálně uvažující člověk myslet vážně.

"Na začátku podnikání jsem si myslel, že jsou všichni lidé slušní a seriózní."

0 0
možnosti

pletiplot

9. 6. 2011 8:47
Re: ...že jsou všichni lidé slušní a seriózní HA!

Proč ne? Když vyrůstáš ve slušné rovině, kde má pravda nějakou cenu, tak si to můžeš myslet. Pokud jsi vychováván style "když to nikdo neviděl, můžeš tvrdit co chceš", tak z tebe vyroste pokrytecká zrůda bez svědomí.

1 0
možnosti

AVyellow

8. 6. 2011 20:46
ceskej trik? asi tezko...

na clanku mi nejvic vadi, ze pisou a zduraznujou, ze jsou cesi ti, kdo tohle vymysleli.. ze se snad veci reklamuji v takovem meritku jen u nas.. ale sorry, ani v tomhle nejsou cesi neco extra a vyjimecneho, tahle praxe se uz pred nekolika lety rozmohla v usa, pote v uk a az ted je to v CR - proste okoukavame, co se deje na zapade a pak to slepe kopirujeme, jako vsechno..... a zase sme asi 10 let pozadu :D

0 0
možnosti

fonteyn

9. 6. 2011 14:00
Re: ceskej trik? asi tezko...

Přesně tak. V zahraničí mají zákazníci veliká práva. V U.S. jsou skutečně obchody jako půjčovny a nikdo se s nikým nehádá. Těžko říct, jak je možné, že obchody prosperují, i když mají levnější zboží než u nás a ještě klidně jim po měsíci zákazník použité zboží vrátí...

0 0
možnosti