Diskuze

Letní pojišťovací perličky: podvodníci to zkouší na letišti i u lékaře

Cestování a přírodní živly přinášejí v letních měsících detektivům pojišťoven nejvíce práce. Každoročně totiž jen za dva prázdninové měsíce evidují stovky podvodů. Na některé z nich se dokonce přijde až poté, kdy pojišťovna podvodníkovi vyplatí peníze a musí se s ním o ně soudit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

wp2t

25. 7. 2011 11:23
Lítost

Ježiš já ty chudáky pojišťovny lituju. Na závěr článku chybí nějaká čísla účtů na které by se dali posílat peníze přes sms na podporu.

0 0
možnosti

CeskaChatra1a2

20. 7. 2011 13:19
Cestovní pojištění - přemýšlejte dokud není pozdě!!!

Cestovní pojištění je neuvěřitelně důležité, pokud jedete do zahraničí. Bohužel se hodně lidí spoléhá na pojistné krytí z platebních karet nebo se u sjednané pojistky nezajímá o limit, ale pouze o cenu. Doporučuji informovat se o ceně 1 dne na JIP třeba ve Francii, o USA ani nemluvě. Tam svůj limit vyčerpáte během několika dnů a rozmlátit se v autě mužete úplně všude. Doporučuji sjednávat pojištění bez limitu. Za velmi příznivou cenu se spoustou další vymožeností (pojištění zpoždění letu, zavazadel, nucený návrat z dovolené, náhradní sportovní vybavení) to dělá Mondial Assistance nebo Allianz. Cenově je to průměr.

0 0
možnosti

Alcatraz

15. 7. 2011 15:15
vyber

a pak ze politici nejsou vyberem z naroda :)

0 0
možnosti

P-P

19. 7. 2011 19:29
Re: vyber

R^

0 0
možnosti

bx777desta

14. 7. 2011 10:46
osetreni

za 35 tisic dolaru :-))) ale je z toho videt ze kdyby deda to nesrouboval do nesmyslnych castek takze neprijdou ani na prd. To co pisou tak odhali pripady, kde to lidi vylozene prepali pripadne nahlasi peti pojistovnam, ale tech 90 procent co podvadi normalne, tak vesele brousi pojistovny dal

0 0
možnosti

Grimkin

14. 7. 2011 16:07
Re: osetreni

Všeho s mírou...

K tomu to pak předávají policii, tipuji tedy, že ty největší drzouny...

0 0
možnosti

Paní Semtamťuková

14. 7. 2011 10:33
český konzulát v Ulánbátaru

neexistuje, jen české velvyslanectví. Tak kam se to teda pojišťovna dovolala? ;-D;-D

0 0
možnosti

G4Danny

14. 7. 2011 10:49
Re: český konzulát v Ulánbátaru

Inu, kvalita novinářů. V jiných článcích je zase místo řezníka pošťák, místo iPodu iPad a místo krokosvorky klip populárního bandu Aligator. ;-)

0 0
možnosti

xls

14. 7. 2011 10:17
V rámci objektivity

Dneska jsme se dozvěděli, jak chtějí pojištěnci podojit pojišťovnu, zítra by to chtělo v rámci objektivity článek jaký fígle používají naopak pojišťovny - buď jak neplatí pojištěné škody, jak zaplacení protahují, případně jak zneužívají ve svůj prospěch řetězící se a nepřehledné podmínky svých produktů, výluky, ...

Pro zajímavost: Třeba já jsem si uzavřel cestovní pojištění u ČSOB pojišťovny - včas, pro pohodlí přes internet, zaplatil okamžitě kreditkou, vytiskl smlouvu a kartičku. Druhý den jsem se pro náhodou stavil na jejich pobočce, jestli by mě nedali vytištěnou knížečku s podmínkama. Při té příležitosti jsem tam zjistil, že žádná taková smlouva s takovým číslem neexistuje, ať se pojistím ještě jednou. Tak jsem to přes internet udělal všechno ještě jednou, pak si telefonicky ověřil a cca po měsíci mi vrátili i peníze za tu první pojistku-nepojistku. A teď si představte, že bych to náhodou předem nezjistil a odjel...

2 0
možnosti

G4Danny

14. 7. 2011 10:46
Re: V rámci objektivity

Jo, maji v tom kolikrat sami b*rdel a kdo zaplace je vzdycky klient, kterej se spolehne, ze neco zafungovalo. Jedinej spravnej pristup k pojisteni pres internet je ten, co jste popsal: Vyuzit ho (obcas je i levnejsi nez na pobockach, clovek si muze udelat v klidu srovnani ruznych pojistoven a produktu atd.), ale pak si jeste vsechno overit.

Me nedavno mirne napinal Wustenrot, kdyz jsem si pred nekolika tydny zaridil povinne ruceni. Vysledkem objednani pres internet byl "Navrh smlouvy", ktery ale petitem mel samozreme napsano, ze smlouva neni platna, dokud neobdrzej penize na ucet. Tyz vecer jsem zaplatil, pak tejden cekal na zelenou kartu a nic. Pak jim nefungoval ten automatickej telefonni system (lahudka, jak jsou tady ty pojistovny pro lidi, ze jo?) a kdyz jsem se po 3 dnech dovolal, potvrdili mi, ze smouvu v systemu maji, moje penize taky, ale ze zelenou kartu holt jeste nikdo nevygeneroval. Po dalsich 3 dnech jsem ZK dostal a tyden potom dalsi. Inu, konec dobry...

0 0
možnosti

Mablung

14. 7. 2011 9:49
hloupost

Tady je krásná ukázka, jak lidé diky nevědomosti platí nesmysly. Má se pojišťovat jen to co nás může zbankrotovat. Tj. odpovědnost za škodu kterou způsobíme, zdravotní pojištění do ciziny a obydlí. Nic víc.

Jen malá část peněz které pojišťovny inkasují se vrací zpět na výplatu skutečných událostí. Většina jde na úhradu nákladů pojišťovny, zisk, pojistné podvody, .... .

0 0
možnosti

Holnes

14. 7. 2011 9:59
Re: hloupost

Ono něco o tom vědět není od věci. Co třeba to, že pojišťovna odvádí 2/3 vybraného pojistného zajišťovnám?

Na co je zaobírat detaily, že ...

0 0
možnosti

kirsten.m

14. 7. 2011 8:10
Antedatovat

Smlouvy se antedatují, nikoliv antidatují!!!

0 0
možnosti

jeenka

14. 7. 2011 9:00
Re: Antedatovat

jj, málo se to ví, ale je to tak...

0 0
možnosti

petrph

14. 7. 2011 7:50
ajaj

To je překvapení, vypukla sezóna a pojištovny začaly brečet jak je klienti okrádaj.Jestlipak se tu taky dočteme jaké triky používají pojištovny aby nemusely platit náhrady škody, aha???

0 0
možnosti

Holnes

14. 7. 2011 9:19
Re: ajaj

Jasně, co třeba přečíst pojistné podmínky ;-)

Komu by se chtělo, že :-P

0 0
možnosti

Klement a Denisa

14. 7. 2011 7:24
a o tech podvodech

na ktere se neprislo se uz nikdy nenapise;-D;-D kolik jich bylo, uz nikdo nevi ;-D;-D

0 0
možnosti

George Renel

14. 7. 2011 7:48
Re: a o tech podvodech

To je opravdu velice hlubokomyslná úvaha....

1 0
možnosti