- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ježiš já ty chudáky pojišťovny lituju. Na závěr článku chybí nějaká čísla účtů na které by se dali posílat peníze přes sms na podporu.
Cestovní pojištění je neuvěřitelně důležité, pokud jedete do zahraničí. Bohužel se hodně lidí spoléhá na pojistné krytí z platebních karet nebo se u sjednané pojistky nezajímá o limit, ale pouze o cenu. Doporučuji informovat se o ceně 1 dne na JIP třeba ve Francii, o USA ani nemluvě. Tam svůj limit vyčerpáte během několika dnů a rozmlátit se v autě mužete úplně všude. Doporučuji sjednávat pojištění bez limitu. Za velmi příznivou cenu se spoustou další vymožeností (pojištění zpoždění letu, zavazadel, nucený návrat z dovolené, náhradní sportovní vybavení) to dělá Mondial Assistance nebo Allianz. Cenově je to průměr.
za 35 tisic dolaru :-))) ale je z toho videt ze kdyby deda to nesrouboval do nesmyslnych castek takze neprijdou ani na prd. To co pisou tak odhali pripady, kde to lidi vylozene prepali pripadne nahlasi peti pojistovnam, ale tech 90 procent co podvadi normalne, tak vesele brousi pojistovny dal
Všeho s mírou...
K tomu to pak předávají policii, tipuji tedy, že ty největší drzouny...
neexistuje, jen české velvyslanectví. Tak kam se to teda pojišťovna dovolala?
Inu, kvalita novinářů. V jiných článcích je zase místo řezníka pošťák, místo iPodu iPad a místo krokosvorky klip populárního bandu Aligator. ;-)
Dneska jsme se dozvěděli, jak chtějí pojištěnci podojit pojišťovnu, zítra by to chtělo v rámci objektivity článek jaký fígle používají naopak pojišťovny - buď jak neplatí pojištěné škody, jak zaplacení protahují, případně jak zneužívají ve svůj prospěch řetězící se a nepřehledné podmínky svých produktů, výluky, ...
Pro zajímavost: Třeba já jsem si uzavřel cestovní pojištění u ČSOB pojišťovny - včas, pro pohodlí přes internet, zaplatil okamžitě kreditkou, vytiskl smlouvu a kartičku. Druhý den jsem se pro náhodou stavil na jejich pobočce, jestli by mě nedali vytištěnou knížečku s podmínkama. Při té příležitosti jsem tam zjistil, že žádná taková smlouva s takovým číslem neexistuje, ať se pojistím ještě jednou. Tak jsem to přes internet udělal všechno ještě jednou, pak si telefonicky ověřil a cca po měsíci mi vrátili i peníze za tu první pojistku-nepojistku. A teď si představte, že bych to náhodou předem nezjistil a odjel...
Jo, maji v tom kolikrat sami b*rdel a kdo zaplace je vzdycky klient, kterej se spolehne, ze neco zafungovalo. Jedinej spravnej pristup k pojisteni pres internet je ten, co jste popsal: Vyuzit ho (obcas je i levnejsi nez na pobockach, clovek si muze udelat v klidu srovnani ruznych pojistoven a produktu atd.), ale pak si jeste vsechno overit.
Me nedavno mirne napinal Wustenrot, kdyz jsem si pred nekolika tydny zaridil povinne ruceni. Vysledkem objednani pres internet byl "Navrh smlouvy", ktery ale petitem mel samozreme napsano, ze smlouva neni platna, dokud neobdrzej penize na ucet. Tyz vecer jsem zaplatil, pak tejden cekal na zelenou kartu a nic. Pak jim nefungoval ten automatickej telefonni system (lahudka, jak jsou tady ty pojistovny pro lidi, ze jo?) a kdyz jsem se po 3 dnech dovolal, potvrdili mi, ze smouvu v systemu maji, moje penize taky, ale ze zelenou kartu holt jeste nikdo nevygeneroval. Po dalsich 3 dnech jsem ZK dostal a tyden potom dalsi. Inu, konec dobry...
Tady je krásná ukázka, jak lidé diky nevědomosti platí nesmysly. Má se pojišťovat jen to co nás může zbankrotovat. Tj. odpovědnost za škodu kterou způsobíme, zdravotní pojištění do ciziny a obydlí. Nic víc.
Jen malá část peněz které pojišťovny inkasují se vrací zpět na výplatu skutečných událostí. Většina jde na úhradu nákladů pojišťovny, zisk, pojistné podvody, .... .
Ono něco o tom vědět není od věci. Co třeba to, že pojišťovna odvádí 2/3 vybraného pojistného zajišťovnám?
Na co je zaobírat detaily, že ...
To je překvapení, vypukla sezóna a pojištovny začaly brečet jak je klienti okrádaj.Jestlipak se tu taky dočteme jaké triky používají pojištovny aby nemusely platit náhrady škody, aha???
Jasně, co třeba přečíst pojistné podmínky
Komu by se chtělo, že
na ktere se neprislo se uz nikdy nenapise kolik jich bylo, uz nikdo nevi
To je opravdu velice hlubokomyslná úvaha....