Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Po telefonu posílají naději, jindy čelí smrti. Reportáž z asistenční služby

Zájemců o práci operátora asistenční služby je dost. Málokdo ji ale unese. Setkávat se denně s tragickými a vypjatými situacemi, ve kterých jde často o zdraví i životy lidí, je zápřah. Po pár hodinách prožitých na tomto pracovišti nezbývá než před pracovníky smeknout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Labia Majora Zemanová

25. 8. 2011 21:45
...

Clanek je velmi povrchni a operatori ocividne spatne zaplaceni.

1 0
možnosti
JH

mladej.milionar

26. 8. 2011 17:10
Re: ...

No někdo by mohl říct, že vzhledem k tomu, jaký je v ČR průměrný plat a že ho 70% lidí nemá, tak že se nemají zase tak špatně.

0 0
možnosti
W

Waya

25. 8. 2011 17:57
Tak

delala jsem to dva a pul roku a rikat asistenci call centrum povazuji skoro za urazku. Urcite ale neposkytuje prvni pomoc, vse se resi, az pote, co je klient mimo nebezpeci, asitence zachranku nikdy nevola. Vyzadava si zpravy z nemocnic a dle toho zarizuje adekvatni transport do vlasti. jo, dost smutny je mluvit s pozustalymi, kdyz zarizujete prevoz tela, ale da se na to zvyknout. Podotykam,ze je to prace pro pojistovnu a vse musi byt v souladu s pojistnymi podminkami, pokud nekdo delal neco co nemel, nebo byl nekde,kde nemel co delat,asistence se neposkytuje.proste smula. jo a clovek docela slusne vyhori a stava se cynikem. Tak jsem radeji odesla.

1 0
možnosti
SK

síma25

25. 8. 2011 18:34
Re: Tak

Já nevím, co vám připadá urážlivého na označení call centrum, když se o call centrum jedná. To se stydíte za to, co jste dělala a tak máte potřebu to přejmenovávat? Je to poctivá slušná práce, rozhodně se za to stydět nemusíte, nešlo přece o telemarketing.

Je to stejné, jako když se uklízečce nelíbí označení uklízečka a označuje se za kosmetičku podlahových krytin, nebo když se prodavačka tituluje sale manager.

1 0
možnosti
JD

Mně nedostanou

25. 8. 2011 13:05
Asistence je náročná práce

V naší firmě (konkurence) si to vedení uvědomuje a většina operátorů má po roce kolem 35000 hrubého. Musíte si uvědomit že na callcenteru obvoláváte jeden produkt a máte jedno schéma otázek případně odpovědí. Na asistenci je případ od případu jiný, exitují jiné limity, produkty, postupy pro každý případ. Proto tuto práci vykonávají především studenti, protože takové množství informací se netrénovaný člověk není schopen naučit.

1 0
možnosti
JH

mladej.milionar

25. 8. 2011 13:30
Re: Asistence je náročná práce

na call centru můžete mít i velké množství produktů, otázek a odpovědí může být také velké množství.

0 0
možnosti
S

smidrsova

25. 8. 2011 12:28
Asistence není Call centrum

Prosím, vezměte na vědomí, že Asistence NENÍ call centrum :-/ - pro bližsí informace si přečtěte článek, k němuž je tato diskuse. Děkuji

0 0
možnosti

andy_warhol

25. 8. 2011 13:18
Re: Asistence není Call centrum

ano nekteri chytraci sou nahlavu, kdyz mluvi o zcela jine veci.

mysli si asi, ze tomu umirajicimu motorkari nabizeli sluzby vyhodneho odkupu porouchane motorky a tomu manzelovi utopene asi vyhodne pohrebni sluzby.

1 0
možnosti
A

Antiblb

25. 8. 2011 8:54
Jedna věc je,

co řekne operátor do telefonu a druhá realita služby. Jinak velmi kvalitní reklama a příklad toho, jak je placený člověk na "stresové" pozici, který umí 2 světové jazyky. Co manažeři, kteří vymýšlí za jak dlouho se člověk dovolá a jak snížit provozní náklady, zejména ty mzdové? To by byly jiné částky. Manager se pro mne pomalu stává nadávkou, stejně jako odborář.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?

26. dubna 2024

Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...