Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sleva jen na oko, masáž ve sklepě. Pozor na rizika slevových nákupů

Češi milují slevy a na skupinové nakupování na slevových portálech proto slyší stále víc lidí. Potíž ale je, že některé úžasné nabídky nejsou férové. Za lákavou cenu si můžete pořídit nepříjemný zážitek a zjistit, že sleva není vůbec žádné terno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baba11

PUMBA-slevový portál:

Přes slevové portály jsem už pár kupónů koupila,dokonce i dovolenou a neměla jsem zatím žádné problémy až teď.V červnu jsem si na PUMBĚ koupila nocleh v hotelu Ostaš v Praze pro 2 osoby i se snídaní.Měla jsem jej objednaný na 2.11.,ale z hotelu mi napsali,že jim PUMBA neplatí a dluží peníze a tak  mi ho ruší a mám to řešit přes PUMBU.Poslali mi 4 kontakty na 4 lidi z PUMBY-paní Charlotu Horákovou,p.Michálka,p.Maksyma a p.ing.Danielu Štemberovou-té jsem psala maily,ostatním několikrát volala,ale telefony neberou a nebo je mají vypnuté.Takže pozor na PUMBU !!!.Mám u nich ,,jen,,790,-kč.,ale jsou to taky peníze a myslím,že jiní lidé mohli přijít i o více peněz.Radili mi,že mám na ně podat trestní oznámení,ale myslím že asi zkrachovali a peníze už stejně neuvidím.Máte podobnou zkušenost??;-€

0/0
12.10.2011 16:17

Luke0111

Re: PUMBA-slevový portál:

Sic mám zatím čerstvé zkušenosti, mám podezření, že s konkrétně tímto portálem asi nebude vše v pořádku. Přítelkyně si skrze něj kupovala kosmetickou službu. Když se na ni chtěla přihlásit,bylo jí sděleno něco v tom smyslu, že Pumba neplatí a ať se obrátíme na ně. Dnes jsem se pokoušel volat na uvedená čísla...marně. Na email mi poslali často vyskytující se otázky. Asi nás mají za idioty. Stačí se podívat na jejich reference,diskuzi na jejich stránkách (divím se, že ji ještě nezrušili). Pokud ta firma zkrachovala nebo se chová výrazně nesolidně,jak to zatím vypadá,tak se divím, že stále něco nabízí.Sleva není opravdu zadarmo;-€

0/0
13.10.2011 14:48

Charlotah

Re: PUMBA-slevový portál:

Jak si vůbec můžete dovolit uvádět něčí jména na veřejné stránky?? Mám Vás zažalovat? Opravdu o tom uvažuji(dohledat si Vás v systému je otázka pěti minut), protože jednání našich bývalých zaměstnavatelů vůči svým obchodním partnerům je věc jedna a ohrožování soukromých osob je věc druhá!!! Co si to vůbec dovolujete??!!!! Pumbu minulý týden převzal nový majitel, který hradí všechny pohledávky po bývalých majitelích. S každým se snaží osobně domluvit a má velkou snahu Pumbu vzkřísit. Dokonce i sám řeší zákaznickou linku, kde je nyní cca 1000 mailů s otázkami. Jelikož bývalý tým Pumby byl rozpuštěn, je jasné, že nikdo neodpovídal a čísla byla zrušena. Naštěstí je dost normálních partnerů, kteří situaci pochopili a snaží se vyjít vstříc. Pak jsou tu lidé, kteří zřejmě nemají nic na práci a píšou blbosti do diskuzí jako je tato!

0/0
1.11.2011 14:49

Martin Dandy Švec

Re: PUMBA-slevový portál:

Jste klasický případ arogantní ..... nevim jak Vás nazvat, ale budiž, použiju oslovení paní. Jednou jste někde uvedená jako osoba která je nějakým způsobem zodpovědná za chod tohoto portálu a měla by jste se podle toho chovat, a ne ještě osočovat Vaše, nebojím se říci podvedené, zákazníky. Až jednou Vás někdo takto poškodí,tak určitě klidně mávnete rukou nad ztracenou tisícovkou, protože přece nebudete tak blbá aby jste ji požadovala zpět a psala nějaké blbosti aby Vám bylo vyhověno. A je mi také velice jasné že jste zrušily linky aby jste nemusely odpovídat. Hlavně mi není jasné jak toto vše měli Vaši zákazníci vědět, když jste vůbec neráčily dát vědět na Vaše stránky co se děje a museli na to přijít až když jim byla již zakoupená služba odmítnuta. Navíc do budoucna .... asi nový majitel nebude nic moc formát,( i když má chvályhodnou snahu) když musí sám osobně chudinka řešit předešlé průšvihy a nemá ani na to aby si na to někoho najal...

0/0
16.11.2011 15:51

jiras60

Mám v drtivé většině dobré zkušenosti, ale jednu negativní..

... z letošního léta, a taky finta, jak zákazníka "vypéct". Sleva byla do pizzerie La Primavera Na Poříčí. Na voucheru napsáno "nutná rezervace telefonicky 7 dní předem". Pizzeria se mezitím přejmenovala na Longiano, tel. číslo pro rezervaci bylo na www stránkách s novým názvem stejné. No a pak stačí jen nezvedat telefon a je to! Zkoušel jsem tam posledních 10 dnů před koncem platnosti voucheru volat cca 4 x denně, prostě to nezvedali, jednoduché. Naštěstí jsem přišel jen o 99,- Kč... Objektivně musím říct, že jsem to reklamoval na Slevomatu a nakonec mi nabídli refundaci, kdybych chtěl. Ale v té pizzerii La Primavera/Longiano si počínali fakt vypečeně!8-o

0/0
30.9.2011 12:32

lynxxx

Je divné proč někdo poskytuje slevu

Mám-li kvalitní, zavedený podnik byl bych hlupák, kdybych nabízel slevu třeba jen 20% (u stálých zákazníků bych se nebýl 10%). Není řešením lépe nastavit zřejmě předražené ceny - nemám-li tedy ani v jinak slušném podniku přiměřené tržby?

Možná - mám-li zcela nový podnik a nechce se mi inzerovat - pak to takto zpopularizovat - ale opět ne 50 či 75%, to je přece nesmysl (snad 20-30%). To je lepší inzerovat na svém webu dlouhodobě konkurenční cenu a hodit na pár serverů bannery. Po zaběhnutí pomalu tlačit na pilu.

Dává-li nějaký nikoliv nový podnik slevy více než 30% je to podezřelé nebo se pan majitel pomátl. Když mi někde dělají opravdu pomyšlení, rád zaplatím plnou cenu.

0/0
11.9.2011 22:08

yan007

Re: Je divné proč někdo poskytuje slevu

"zavedený" je ten klíč... pokud mám kvalitní podnik, který ještě není zavedený tak se mi oplatí dát slevu a ukázat jej více lidem...

0/0
12.9.2011 16:11

_naivka_

Re: Je divné proč někdo poskytuje slevu

Výši minimální slevy určují samy provozovatelé těchto slevových portálů a věřte, že základní sazba není malá. Sami jsme spolupráci s několika odmítli, protože bychom okradli sebe nebo zákazníky.

Je to forma reklamy. A pokud reklama zabere a podnik zjistí, že si službu chce za těch pár korun užít moc lidí tak jsou v háji nebo ve sklepě apod.

0/0
13.1.2012 22:59

johny12

Slevy

Osobně jsem vyzkoušel slevové servery jen 2x a to slevomat. Jednou prohlídka pivovaru a balení piv, podruhé motokáry. Ani jednou si nemůžu stěžovat. Ovšem, abych kupoval něco jen kvůli tomu, že je to levné, tak to ne! Na motokáry jsme chtěli s partou jít a díky slevě jsme měli 2 jízdy místo 1. Co se týče prohlídky pivovaru, tak to bez komentáře :-) to byla báseň ;-D

0/0
11.9.2011 21:34

slaviator

tak asi 80 % jich je poctivejch

Využil jsem jako dárek k narozeninám slevovou poukázku do luxusní restaurace v centru Prahy na Malé Straně, kde byla cena tříchodového jídla zlevněná o 75 %. Nebyl sebemenší problém s rezervací, když jsme přišli, hned u nás byla čísnice co si dáme k pití, rozhodně jsme se necítili jako hosté "platítě méně než vedlejší host". Využil jsem taky slevový kupon do hospody na Žižkově na kuřecí křidýlka, taky dobrej přístup. Nebyl rozdíl jestli to byla předtím luxusnější restaurace nebo jestli to byla nějaká obyčejná knajpa potom, v obou se chovali coby k hostům a potencionálním pravidelným nebo alespoň novým občasným zákazníkům výborně...

Naopak, když jsem si koupil voucher na vizitky, tak chtěla ta firma vědět co tam chci mít - když jsem jim to poslal, tak poslali návrh jestli to tak může vypadat... Jenže zkonili mi e-mail a zkonili mi příjmení, když jsem je na to upozornil, tak už se neozvali a telefon nezvedali...

0/0
11.9.2011 11:12

_Zuzka

opatrnost především

Tak bylo snad nad slunce jasné, že bude jen otázkou času, než se najdou různí podvodníčci a vyčůránci, kteří zkusí lidi oškubat, to bychom nesměli být v Čechách, aby se tohle nestalo. :-) Voucherů jsem využila už několik a ještě jsem se nespálila. Osvědčilo se mi 1) vybírat na větších portálech. Malé portály (zejména ty, o kterých jsem předtím nikdy neslyšela) vůbec nepoužívám. Také platit na takovém místě kartou považuji za hazard. 2) U jídel se vždy ptát na gramáž (divili byste se, co lidé považují za "báječnou porci". U restaurací vždycky zkontrolovat webové stránky. Pokud je nemají, nekupovat. Na webu restaurace zkontrolovat, jaká je cena jídla normálně (jestli to vůbec je sleva). 3) U salónů a kadeřnictví dobře sledovat komentáře a podívat se na web, jak vypadá budova, ve které sídlí. Sklepní fitka a kadeřnictví/pedikůra po půdách není dobrý nápad. 4) U pobytových zájezdů maximální opatrnost, prohledat web, důkladně se před koupí přeptat.

+1/0
10.9.2011 22:52

_Zuzka

Re: opatrnost především

Jo a pojmy jako "dárek navíc" nebo "tajné překvapení jen pro Vás" chápat jako že vám vnutí nějakou levnou kravinu, kterou byste si normálně nekoupili. Už jsem od známých slyšela, že "vířivka s překvapením" znamenala, že v privátní vířivce najdou mokré ručníky po předchozích uživatelích. Právě tak, jako "super dárek navíc" k romantické večeři byla na závěr po docela dobrém jídle pro každého jedna rumová pralinka. Čímž to dost zazdili, protože tohle asi nikomu nepřijde normální.

0/0
10.9.2011 22:56

roedor

Re: opatrnost především

ta pralinka je dobrá;-D Já už vouchery využila dostkrát a spálila jsem se jen jednou a to u pedikúry, to bylo děsný. Jinak všechny restaurace byly naprosto OK, žádné ohrnování nosu nad tím, že to mám se slevou, se nekonalo.

0/0
12.9.2011 8:49

Lanta 2OO4

Dobře jim tak ! Nelituju

Každý zákazník by si měl uvědomit, že zboží či služba stojí nějaké peníze a že má nějakou hodnotu. Ten kdo poskytuje trvale slevy a akce musí zákonitě na něčem šidit a kdo takové skce a slevy vyhledává musí počítat s tím,že bude šizen.

Po posledním díle Polreichova pořadu " Ano,šéfe"  z 8.9. - viz : http://www.iprima.cz/anosefe  mi je jasné na čem všechny slevomaty a podobné vymoženosti stojí. Jen na prachsprostém vydojení peněz ze zákazníků a na tom,že zaměstnanec takového podniku,který prodává skrze slevomaty  je většinou na odchodu z firmy,protože ho majitel neplatí či mu nevytváří žádné podmínky pro výkon jeho práce. To mimochpodem potvrzuje i případ tzv."masážního salonu" ve slepě v tomto článku.

0/0
10.9.2011 13:44

Lanta 2OO4

Re: Dobře jim tak ! Nelituju

Proto považuju každého člověka,který nakupuje přes slevomaty za naivku a

hlupáka,který věří, že dobře nakoupil a že dostal nějak výhodnou slevu. Opak je totiž pravdou.

Většinou dostane za ty peníze nekvalitní šunt a nebo nekvalitní

službu,pokud tedy vůbec něco dostane (viz další případ zavřeného podniku

v tomto článku).Takže si to všichni slevoví zákazníci užijte ve zdraví. Já si raději buď připalatím a nebo pro zboží či službu zajedu do zahraničí kde je to levnější a kde mám jistotu,že mě nikdo neodrbe;-)

0/0
10.9.2011 13:46

JMoudry

Re: Dobře jim tak ! Nelituju

Jasně. Takže když si dám ve své oblíbené restauraci, kam chodím rád a pravidelně, protože tam dobř vaří, svůj oblíbený tatarák za polovic a on kupodivu chutná stejně jako když si ho dávám za plnou cenu a je ho i stejné množství (a personál se na mě i stejně usmívá, protože mě zná), tak jsem naivní hlupák, asi hlavně proto, že jsem si pro něj nesjel o nějakých šedesát kilometrů dál do Německa či Rakouska. Paušální remcání nad slevovými akcemi je podobně srandovní jako fanatické podléhání čemukoliv na čem je nápis sleva. Rozumný člověk nedělá ani jedno.

+4/0
10.9.2011 15:33

stop populismu

Skupina

Par tydnu se tematice venujeme zde - http://m.facebook.com/profile.php?id=201904533192448&refid=0&_ft_a=201904533192448&_ft_tf=268984653130036&_ft_tpi=201904533192448&_ft_ti=17&_ft_fth=aea366b933dd3e25&_ft_src=2&_ft_time_ft=1315514425&_ft_mf_objid=268984653130036&__m_sync_page__#!/profile.php?id=201904533192448&refid=0&_ft_a=201904533192448&_ft_tf=268984653130036&_ft_tpi=201904533192448&_ft_ti=17&_ft_fth=aea366b933dd3e25&_ft_src=2&_ft_time_ft=1315590693&_ft_mf_objid=268984653130036

0/0
9.9.2011 19:58

Thegrid89

hm

Slevomat ne dekuji. Maximálně nějaký zážitek. Ale jídlo rozhodně ne. Zaprvé nevím jak to tam bude vypadat. Nebudu kvůli hamburgeru cestovat. A pak bych si s voucherem připadal, jak v bordelu se stravenkama

0/0
9.9.2011 19:45

mokrykcb

Re: hm

právě jedině jídlo - vyzkoušeno již pětkrát a vždy spokojenost!

cestovat nemusím volím nabídky v místě bydliště!

0/0
9.9.2011 19:55

Balvann

Re: hm

po včerejšim Ano Šéfe už nikdy

0/0
9.9.2011 20:42

hopajda

Re: hm

Tak tam slo spíše o pochybení restauratéra, zákazník tam 65% slevu dostal.

0/0
9.9.2011 20:50

hopajda

Re: hm

Tím pochybením myslim že mu to nevydělávalo.

0/0
9.9.2011 20:55

brej den, pánové

Re: hm

Že je majitel debžot, to je už jiná věc...

0/0
14.9.2011 23:53

JMoudry

Re: hm

No tak když najdu něco do restaurace, kterou znám (navštěvuji), tak není důvod slevu nevyužít.

0/0
9.9.2011 22:48

net.Xtreme se nevzdává

Slevy jsou fajn

Ale je třeba se ujistit, že skutečně se jedná o slevu, zda nečíhá háček třeba v kvalitě nebo v tom, že jinde je to bez slevy levnější.

0/0
9.9.2011 19:24

Mišule84

Jo jo jo....

využívám slev a to dost, hlavně na věci potřebné, nevím proč bych je měla kupovat za plnou cenu, když vím, že za chvilku to bude ve slěvě a co se týká potravin, tak toho vemu třeba celý karton. Nejvíc se bavím tím, když jeden nejmenovaný obchod dá cedulku ,,akce" a přitom to stojí stejně a lidi se o to derou ;-D;-D;-D

0/0
9.9.2011 19:12

prvni_signalni

Re: Jo jo jo....

Cetla jste clanek? Tady jde o trochu jine slevy ;-)

+2/0
10.9.2011 11:51

tuan4

Re: Jo jo jo....

............četla,ale nepochopila ;-D

0/0
13.9.2011 12:36

lopenik III - duveryhodny ctenar

ach jo...

cesi miluji slevy...? to asi autor nikdy nevyjel za hranice statu... ;-D

0/0
9.9.2011 17:59

jhk2

Re: ach jo...

A co to s tim ma spolecneho? Autor pouze rika ze cesi slevy miluji, nijak je nesrovnava se zahranicim, aby musel znat situaci v cizine. Cesi slevy miluji. Tecka. bez jakychkoliv ohledu na to, ze je v zahranici miluji vice nebo mene. Asi mate problem s pochopenim psaneho textu a pak jste za trotla.

0/0
9.9.2011 18:24

Miš 13

v čem je problém?

tak jsem si tu něco příspěvků přečetl a nevím v čem má tolik lidí problém...

1) Češi a slevy - ten kdo tu mluví o "knedlících" je zřejmě sám trouba, co nevystrčí nos z domu - slevové portály je celosvětový fenomén

2) Nekvalitní služby - jistě, že se to stát může, najde se dost idiotů, kteří tohle spáchají, ale tak oni jsou sami proti sobě, vě většině případů by se mělo jednat o propagaci služby/výrobku, což se jaksi neslučuje - ostatně pro majitle kupónu je přeci lepší zjistit, že "Tady NE" za polovic, než za plnou cenu, ne?

3) Kvalita nabídek - moje osobní zkušenost je výhradně dobrá, mohu říci, že za poslední rok a půl jsem využil tak 50 kupónu a nemám ani jednu výrazně negativní zkušenost, jak u služeb, tak u jídla, či ubytování, nebo výrobků. Možná jsem měl štěstí, možná jsem natolik intelgentní, že neskočím po všem kde svítí superlativy, taky nakupuji už jen u ověřených serverů, protože moc dobře vím, že pokud se najde nějaký výdělečný byznys naláká spoustu nepoctivých podnikavců

0/0
9.9.2011 16:37

Miš 13

Re: v čem je problém?

Takže za mě - díky za Slevomaty!

PS: Vánoce letos za polovic :-P

0/0
9.9.2011 16:38

petr____22

Re: v čem je problém?

Letos za polovic, za rok na dluh, a k dalsim vanocum exekuce ;-D

0/0
9.9.2011 16:53

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: v čem je problém?

tak nakupuj s rozumem, at se do takovych problemu nedostanes... :-)

0/0
9.9.2011 18:01

skoda-lasky

Re: v čem je problém?

Souhlas.

0/0
9.9.2011 18:03

krVak

Záleží taky co..

..se kupuje.Restaurace, vzhledem k tomu, že se ví, jak to chodí, nejsou většinou moc dobrý nápad..Ale pokud je známá a mají slevu, dá se v pohodě využít..Jinak spíš občas využiji jiných typů akcí..Výlet do Vídně pro dva za 500, kilo hovězího u řezníka za kilo, kino, minigolf atd..nikdy sebemenší problém, nebo nespokojenost..Prostě akce, kde se nedá napáchat ze strany provozovatele moc zla jsou v klidu a hlavně vím co stojí normálně..Jinak opravdu platí, že takové restaurace a služby obecně, kde ceny lítají nahoru a dolů podle potřeby, nedělají tomuto bizu jméno..Vždycky je to jen o lidech a to na obou stranách..R^

0/0
9.9.2011 16:32

skoda-lasky

Re: Záleží taky co..

Já právě kupuju nejvíc restaurace a musím říct, že něco vyloženě špatného jsem neměla, ale je fakt, že mě většina rest. neoslovila tak, abych tam někdy šla za plnou cenu. Každopádně když má rest. negativní komentáře, nekupuju.

0/0
9.9.2011 18:06

krVak

Re: Záleží taky co..

Ale já si taky v Brně zajdu třeba k Mamutovi se slevou, protože vím, že když tam chodím normálně, tak jsem spokojenej na max a se slevou je to stejný..neznámé hospy raději ale ne..A právě, většině restauratérů jsou slevy k ničemu, když neumí dát zákazníkovi nějakou přidanou hodnotu, aby příště přišel i bez slevy..

0/0
9.9.2011 21:11

LazyFatMan

Noví zákazníci

Registrujeme i případy, kdy prodejce omezil výhodnou nabídku pouze na nové zákazníky, čím si pohněval ty stávající

Hm, jako by to nedělali telco operátoři, ISP, kabelovky a spousta jiných. Akce na nalákání nových zák., a staří utřou.

0/0
9.9.2011 15:19

A přece se maže...

Re: Noví zákazníci

Přesně tak, tohle dělá třeba časopis CHIP... Dárek k předplatnému pro nového předplatitele - na staré se kašle.

0/0
9.9.2011 18:51

pif11

Re: Noví zákazníci

... a nejenom časopis CHIP

http://epaper.mfdnes.cz/tistene-predplatne/akcni-nabidka

;-D

0/0
9.9.2011 21:36

Sidonie_11

Zrovna včera v Ano, šéfe!...

... tam měli záběry, jak tam nějací lidi přišli do restaurace v rámci nějaké takovéto slevy. Měli prý mít jídlo na 6 večer, v 8 odcházeli hladoví. Jo, když člověk natrefí na nabídku takovéhoto podniku, pak kolikrát nemá ani jídlo ani peníze... :-P

+2/0
9.9.2011 14:34

qawadar

Jen tak pro pirpomenuti

Tohle neni zadny cesky vymysl, jako vzdycky se jen opicime po nekom. Tohle je z ameriky, groupon

0/0
9.9.2011 13:57

Highdriver

Mi tahle reklama na slevomat připomíná...

pohádku o Lakomé Barce, jak šila záclony ze šlupek od buřtů, nekoukala nikdy do zrcadla aby se neopotřebovalo a místo zaplacení jízdného si nechala koleno vrtat :)

+1/0
9.9.2011 13:21

janní

Re: Mi tahle reklama na slevomat připomíná...

R^R^R^

0/0
9.9.2011 18:05

arnie_rimmer

doporučují všem slevoškudlilům přečtení Š+G

nechci slevu zadarmo ;-D

0/0
9.9.2011 12:55

campnou

Jsme banda kolenovrtů

co slyší jen na slevy. Nehledáme kvalitu, ale láci. Proto tady budou mít vždy výhodu prodejci čehokoliv, co je levné a nekvalitní Proto se tady chytli různé slevomaty, proto máme nejvíc supermarketů s nekvalitními potravinami v Evropě, proto jíme kuřata z Polska, proto jsme schopni pozřít v restauraci cokoliv, čemu se říká meníčko za 60 Kč. Jeden známý mi hrdě říkal, že si na slevomatu zakoupil tatarák z hovězí svíčkové za 99Kč. No to musela být panečku dobrota...

+4/0
9.9.2011 12:14

vyvoraný vorvaň

Re: Jsme banda kolenovrtů

Vyrobit dobré meníčko za 60-80K není zas až takový problém;-) Spokojená je restaurace i zákazník...

0/0
9.9.2011 12:23

djcharlie

Re: Jsme banda kolenovrtů

"Slevomaty" se chytly nejen u nás, ale vpodstatě v celé Evropě. Ale fakta nejsou podstatná, že? Stačí si zanadávat. ;-D

Jinak hovězí svíčková stojí cca 60,-kč 100g, takže 100g tataráku za 99,- ve slevě nemusí být nutně hnus. ;-)

+3/0
9.9.2011 12:25

vyvoraný vorvaň

Re: Jsme banda kolenovrtů

R^ Někdo, kdo chce platit předražené věci a služby jen proto, aby si mohl namluvit, že si koupil kvalitu, toto nikdy nepochopí....

+5/0
9.9.2011 12:27





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.