Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pětikorunu za rozpis SIPO šetří už dvě stě tisíc českých domácností

Každá ušetřená koruna se počítá. Kdo si nechává posílat rozpis bezhotovostních plateb SIPO e-mailem namísto do schránky, ušetří měsíčně pětikorunu. Využilo to již 201 tisíc domácností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

regine

eSIPO

Pro doplnění:

1) Můžete si zřídit eSIPO, což by mělo být efektivnější ;-D

http://www.ceskaposta.cz/cz/servisni-stranky/proc-se-registrovat--id373/

2) ALE ... 8-o po registraci (není složitá) zjistíte, že eSIPO je ve výstavbě a je dostupné jen pro zaměstnance pošty.

;-( No snad se jednou dočkám on-line služby.Rv

0/0
23.6.2012 20:01

pavel.n

Nejde o pětikorunu ........

jde o to , že lidé toho okrádání mají dost !

 - máte peníze v bance : tak 1% a buďte rádi , že to tak dopadlo

- potřebujete půjčit : vítáme vás , posaďte se za 15% pro vás cokoli

0/0
21.6.2012 11:32

Milan007007007

Re: Nejde o pětikorunu ........

A proč se tou bankou necháš okrádat a nezměníš ji? Protože jsi osel? Proč meleš tady pantem?

0/0
22.6.2012 22:18

jan.banos

Re: Nejde o pětikorunu ........

Píše snad, že si stěžuje banku u které má vedený účet?

Pantem meleš ty. Popisuje pouze reálný stav.

Mnoha lidem jsem nabízel různé bezpoplatkové účty, jedni jsou líní (i když se jim nabídka líbí), druzí hledejí háčky a třetí kvůli pár desetikorunám za měsíc měnit účet nebudou.

0/0
23.6.2012 8:05

Milan007007007

Re: Nejde o pětikorunu ........

No, tak konkrétně na nějakou banku si určitě nestěžuje, nicméně jistý náznak tam vidím hned dole, nehledě na to, že to slovo okrádání je dost divné, když to má možnost změnit. Je to tak, jak píšeš, jsou líní, hledají háčky, tak at' si ale nestěžují v tom případě. Ale to je pro něj asi moc těžké, jeho volba.

0/0
23.6.2012 8:08

Yarda.

Pane Milan007007007, kterou banku zastupujete?

Že bych začal využívat jejích služeb;-D;-D;-D;-DEUV

0/0
23.6.2012 9:04

Milan007007007

Re: Pane Milan007007007, kterou banku zastupujete?

To nemůžu říct, ještě by mě tu napadli, že je propaguju, ale jsem spokojený.

0/0
23.6.2012 9:06

Milan007007007

Re: Pane Milan007007007, kterou banku zastupujete?

A kterou vy, mimochodem, taky se necháte "OKRÁDAT"?:-)

0/0
23.6.2012 9:07

sexsn1

ve svých předplacených balíčcích

vam to banka take zaplati rada kdyz ji za ten balicek pravidelne platite treba 120kc to zas je uspora jen ze ty penize nedam poste ale bance no jestli tak teda autor setri tak toho asi moc na uctu nema:-)

0/0
21.6.2012 8:54

xexyn

To chcete říct, že se to posílá nešifrovaně?

8-o

0/0
20.6.2012 19:00

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: To chcete říct, že se to posílá nešifrovaně?

no a?

+1/0
20.6.2012 21:07

basata

No teda...

Vy si snad k vůli pětikačce necháte vrtat koleno...

+2/0
20.6.2012 18:37

SSJS

Re: No teda...

Přitom společnosti platí za SIPO, které to promítnou do ceny...

0/0
21.6.2012 8:02

Horle

emailové zasílání využívám

a rozhodně to není kvůli jen kvůli ušetřeným 5 Kč, za prvé se ušetří zbytečný papír a za druhé to snadněji najdu v adresáři PC než v nějaké krabici od bot.

0/0
20.6.2012 16:05

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Článek v hodnotě 5 Kč vč.DPH

+2/0
20.6.2012 15:58

Karelkav

I po odevzdání žádosti si nikasují poplatek dál

Využil jsem Vaší rady již v minulém roce. Vyplnil jsem žádost o zasílání rozpisu SIPO elektronicky, odevzdal ji na poště. Asi dva měsíce mi poplatek pošta neúčtovala. Pak ho začala účtovat znovu. Na reklamaci reagovala tím, že jde o poplatek za vyhotovení výpisu.

Vše marné.

+1/0
20.6.2012 12:50

Národněfrontní kolaborant

Re: I po odevzdání žádosti si nikasují poplatek dál

Já myslím, že rozumný člověk se nad SIPO a ČP nerozčiluje, ale zruší ho.

+4/0
20.6.2012 14:04

SSJS

Re: I po odevzdání žádosti si nikasují poplatek dál

Pokud si pak hlídá hlavně VÝŠI plateb... tak klidně.

0/0
21.6.2012 8:03

m@n@s

Zasilani SIPO? Ne vzdy to jde.

Nikde jsem tu ale nenasel jednu podstatnou vec, diky ktere jsem mel zbytecnou cestu na postu a zbytecne vyplnoval formular, stejne mne nic na e-mail nechodi a to z jedineho duvodu, ktery je uveden na webu posty.

Ovsem redakturkum na iDnesu to neni zapotrebi psat do clanku a poskytnout tak kompletni informace, ale to je tu uz normalni.

Na webu posty se totiz pise:

Podmínkou pro zasílání Rozpisu bezhotovostní platby SIPO je nastavení služby „Svolení k inkasu SIPO“ ve vaší bance.

0/0
20.6.2012 10:05

Hip

Re: Zasilani SIPO? Ne vzdy to jde.

Ten kdo hradí sipo hotově na poště nemá důvod si ho nechat posílat mailem, protože by si ho musel stejně vytisknout a jít s ním na poštu. Mně to příjde docela logické.

+2/0
20.6.2012 11:52

m@n@s

Re: Zasilani SIPO? Ne vzdy to jde.

No jo, ale ja ho nehradim hotove, ale jednorazovym prikazem. A tim padem mne take neprijde meilem.

0/0
20.6.2012 11:59

vvladi

pětikoruna

Mám elektr.zasílání již asi od listopadu m.r. a přesto mám každý měsíc na výpisu z banky částku 8.-kč za Sipo.Přitom mám na Sipo jen R+TV.Na poště mi nedokázali vysvětlit důvod.

0/0
20.6.2012 10:02

dam.esin.ohu

Re: pětikoruna

Asi proto, že Vám ten poplatek účtuje Vaše banka. S výpisem to nemá nic společného.

+2/0
20.6.2012 11:20

Fafa

Re: pětikoruna

My SIPO zrušili úplně, vše máme inkasem či trvalým příkazem (i R+TV) a neplatíme ani korunu navíc.

+1/0
21.6.2012 8:00

SSJS

Re: pětikoruna

Ten, kdo má SIPO do e-mailu inkasem z účtu bezpoplatkové banky, neplatí taky nic.

0/0
21.6.2012 8:04

Yarda.

Měli jsme telefon, pevnou linku, platili jsme ji sdruženým i

byla to tam jediná platba, ostatní poplatky platíme jinak. Letos jsme telefon zrušili, všichni máme mobily a platili jsme 3000 ročně jen za to, aby ten telefon ležel na poličce a občas nám zavolali nějací agenti a vnucovali nám výýýýýýýýýýhodné tarify. Minulý měsíc jsme zaplatili poslední poplatek. Já k placení složenek používám platbomat ve spořitelně. Tento týden nám přišla další složenka sdruženého inkasa na pět korun českých. Byl jsem na poště co to znamená, prý poplatek za převod platby z jiného peněžního ústavu.

0/0
20.6.2012 8:01

Yarda.

Re: Měli jsme telefon, pevnou linku, platili jsme ji sdruženým i

Tak mne skásli - zaplatil jsem těch pět korun a dalších patnáct za to, že to platím hotově (prý kdybych to zaplatil v platbomatu tak by mi za měsíc přišla další složenka na dalších pět korun). Páni bankéři, za těch mých dvacet korun si udělejte mejdan a třeba se přežerte;-€EUV

0/0
20.6.2012 8:01

Národněfrontní kolaborant

Všimli jste si, že jsou tu příspěvky z 23.9.2011?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
20.6.2012 7:58

duch zavražděného iuose

hmm

je to sdružená diskuze ke stejnému tématu, občas to tu tak je

0/0
20.6.2012 8:34

mihor

Re: Všimli jste si, že jsou tu příspěvky z 23.9.2011?

No on ten článek je taky už skoro rok starej ... holt to zkopírovali i s diskuzí no :))

0/0
20.6.2012 8:55

mamsrb

Je to recyklovaný článek, ale stále aktuální.

Nechápu, že dvacet let zlodějského kapitalismu dosud nepolíbilo mnohé diskutéry. SIPO jako svolení k inkasu je socialistický přežitek a nesmysl. Dát v dnešní sviňské době někomu souhlas aby si sám inkasoval z mého účtu je stejná blbost jako jezdit na předváděčky nebo si do bytu pustit agenta.

0/0
20.6.2012 12:15

cckk

Re: Je to recyklovaný článek, ale stále aktuální.

ty jsi ale hlupak, u svoleni k inkasu si vzdy nastavis max. castku kterou ti muzou strhnout ja v tom nevidim zadny zadrhel za to ze nemusim kazdej mesic hlidat jestli jsem zaplatil a za ten usetrenej cas kdy 12x do roka nemusim vypisovat zadnej prikaz to stoji! Prakticky nevidim zadny rozdil mezi inkasem a trvalim prikazem jak rikam strop si nastavi kazdy jak potrebuje...

0/0
20.6.2012 12:20

Národněfrontní kolaborant

V době bezplatných účtů mi přijde handrkování s Českou

poštou zbytečné. Jen se divím kde na to lidé berou čas. 8-o

0/0
20.6.2012 7:51

bee027

smankoe tj. objev tisicileti

a kdo bez zbytecnych komplikaci plati vsechno prevodem a neplati za to ani kacku... tj. nejvetsi objev lidstva ?! ;-D

+1/0
20.6.2012 7:34

Skoolak

skolak

test

0/0
19.6.2012 16:57

ravl

To je mi novinka

Mailem si SIPO nechávám posílat už 4 roky. Nebavilo mě už skladovat ty papírky, tak si ukládám pdf soubory. Už tehdy plánovali zpoplatnění.

+1/0
23.9.2011 0:32

mihor

Re: To je mi novinka

No on ten článek už je taky parkrát recyklovanej ...

+2/0
20.6.2012 7:03

kocourek25

Kdypak si pošta ....

vyúčtuje , že jezdí doručovatelky autem kolem mého domu?;-O;-O

0/0
25.9.2011 9:45

dogi3

Re: Kdypak si pošta ....

Ale hochu, to už platíš léta. Nebo neposíláš žádné dopisy či jinak nevyužíváš služeb ČP?

+1/0
26.9.2011 6:06

eganek

a plati se za ??

zdarma je zasilani rozpisu bezhotovostnich plateb, ale jak je placene zasilani vypisu zaplacenych plateb, pokud chci taky jen napr. ctvrtletne emajlemm ne postou? Z clanku jsem pochopil, ze za to se plati,ale elektronicky asi ne, nebo se pletu? diky za odpoved znaleho .D hezky den vsem

0/0
23.9.2011 17:22

popenec

Re: a plati se za ??

sestavení Výpisu plateb je zpoplatněno, odeslání na e-mail je zdarma. :-/ http://www.ceskaposta.cz/assets/nastroje/kompletni_cenik.pdf

0/0
24.9.2011 22:40

Duke._._Nukem

zatim jsem vypl

u vseho vsechny parazitni polatky a ten nebude vyjimkou.Jen dam do placu,ze ja musim platit byt inkasem pres postu.Maji to joudove tak nastavenea a clovek jim nevysvetli,ze v dnesni dobe je to uplne zbytecne.Takze holt zajdu zitra zapnout mail,formular uz mam vytiskly..:-)

0/0
23.9.2011 17:06

Bob-an

Re: zatim jsem vypl

Ja jsem jednu dobu prodaval kabelovky a uz tehda na me lidi civeli ze co ze je to to SIPO :-D

Jinak nejaky duvod pro tu sluzbo se najit da - kdyz tam mate navedene variablini castky, tak je muzete zaplatit jednim prikazem a nemusite si davat svoleni k inkasu....

0/0
20.6.2012 1:01

dilinak

Vždy co diskutér,

to manažér či ajťák se 60 tisícovým platem a najednou si každý bude vrtat koleno kvůli pětikačky;-D;-D;-D

+2/0
23.9.2011 16:58

Duke._._Nukem

Re: Vždy co diskutér,

tak to uz neberu ani na vahu.Kazdemu rozumne myslicimu cloveku je jasnemze 80 % takovych prispevku je vymyslenych.Prirovnal bych to k tomu,ze co tady sleduju dizkuze,tak se zadna zenska nepriznala k nevere.Proste ti chlapi zahybaj s chlapama..;-D

0/0
23.9.2011 17:09

Roger Wilco 2

Re: Vždy co diskutér,

Nesouhlasím. Jsem ajťák sice s o něco nižším platem, než jsi uvedl, ale jde o princip. Halíře dělají talíře, se říká. Tamhle mi někdo vezme bůra, tamhle někdo pětku, tamhle zdraží MHD taky "jen o pár kaček" a v součtu jsou to pěkné peníze. Fakt nemám zapotřebí škudlit, ale jak říkám, jde o princip. V pondělí podávám žádost o zasílání rozpisu mailem.

+2/0
23.9.2011 18:43

Duke._._Nukem

Re: Vždy co diskutér,

nejak si nepobral smysl jeho prispevku..:-)

0/0
23.9.2011 18:53

Roger Wilco 2

Re: Vždy co diskutér,

Naopak. Myslím, že jsem ho pobral dokonale.

+1/0
26.9.2011 14:30

braka

Re: Vždy co diskutér,

Ano, proč krmit příživníky !!!;-D

+1/0
23.9.2011 22:35

TVK

Re: Vždy co diskutér,

Ono nejde o to, kolik člověk vydělává, ale o to, kolik ušetří a kolik k tomu musí vynaložit úsilí. Zrušit zasílání Sipa trvá cca. 3 minuty, protože občas na poštu stejně musím. Za to mám možná trvalou úsporu 5 kaček měsíčně, tzn. v řádu let stovky. Tzn. efektivita využití těchto 3 minut je obrovská.

Před mnoha lety se na podobné diskuzi lidi smáli mému doporučení, změnit u Čezu tarif na řadu Basic, kde byla měsíční platba o 10 Kč nižší. Opět, stačil jeden telefonát a za tu dobu (8 let?) je to skoro litr. A nes ještě přechodem na eTarif lze ušetřit salších 24 kč měsíčně.

A pak si nasčiḯtejte tyto drobné malé položky, každoroční úpravy pojistek, mobilních tarifů apod. a jste na několika tisících.

+2/0
24.9.2011 12:17





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.