Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zodpovídají za biliony korun. V jejich rukou jsou i vaše peníze

Dost možná jste těmto šesti mužům svěřili své celoživotní úspory. Dohromady zodpovídají za tři biliony korun, což je suma těžko představitelná a celý český stát by z ní žil dva roky. Seznamte se s šéfy největších bank u nás.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gigi77

zodpovídají...

Zodpovídají za biliony a takto např. v Unicredit uhlídali 40 milionů:

http://www.sedmicka.cz/pardubice-chrudim/clanek/zmizelo-40-milionu-podvedeni-chteji-zalovat-i-banku-250910

0/0
2.10.2011 22:14

mukr

Re: zodpovídají...

Co je na tom k nepochopeni. Zodpovidaji za biliony a ne za miliony. ;-D

0/0
3.10.2011 10:57

voloda44

jak může

šéfovat bez počítače?????? není něco někde špatně?

0/0
30.9.2011 8:34

kluvi

he?

A kde tie biliony sú? Nebudú to zas nejaké virtuálne peniaze ktoré vlastne nikto nemá, niesu ničím podložené a sú 10x prepožičané??

0/0
30.9.2011 0:22

pilinazlenina

moje naštěstí ne

;-D

0/0
28.9.2011 21:27

phaneuf

....

stbak Kunert reditel Kaddafiho banky.

0/0
28.9.2011 13:32

Téma

blbost

to je absolutní hloupost, tito lidé nezodpovídají za peníze, jelikož zodpovídat znamená, dle mého,  uhradit případnou ztrátu (manko) ze svého. Za peníze tedy zodpovídá pokladní v obchodě, v bance, ale nikoliv tito manažéři

+2/0
28.9.2011 12:53

Nesmazatelny 2.0

Hmm

Ještě že u ani jedné z těhle společností nemám peníze. Opravdu by mě zajímalo, co vlastně takový ředitel banky dělá? Vždyť stačí být ekonom, umět trochu vést lidi (což je v téhle republice dalších pár tisíc managerů, akorát že to dělají za desetinový plat). Pracují s virtuální měnou. Stačí mu se kouknout do zprávy od analytiků, poradit se s právníkama a potlačit nutkání jít do největšího rizika, pak už se peníze jen sypou. Chtěl bych vidět, jak řídí malou-střední firmu, která je závislá na zakázkách, musí furt bojovat s dodavatelama i zákazníkama a hlavně pracuje s reálným materiálem, kterého je spousta druhů, skoro ke každému potřebujete hromadu certifikátů a taky to všechno musíte nějak efektivně skladovat.

0/0
28.9.2011 11:00

Alechin

Re: Hmm

hloupy dotaz - videl jste nekdy VE SKUTECNOSTI nekoho z boardu nektere z banky? A bavil jste se s nim? Prijde mi, ze jste si situaci hodne, ale skutecne hodne prikraslil.

0/0
29.9.2011 13:22

muff-cz

jde o to,

jestli tohleto není přesně ten moment, kdy se pánové naprosto oddělují od reality. Třeba jako u Lehmanů ? Velké kanceláře na Wall Streetu, velký káry, spousta golfu, večírky ..... A pád. Pokud bych cestou do práce nenarazil na žádného zaměstnance, asi by bylo na čase to nějak řešit pane řediteli - ono by se mohlo stát, že jednou na té cestě do kanceláře narazíte na hrobníka ...

+1/0
27.9.2011 23:48

voloda44

Re: jde o to,

pokud vím, tak to byl jeho nápad mít výtah z garáží přímo do 20tky.... bez zastávky

0/0
30.9.2011 8:36

Pruitt Igoe V.

Na pravou míru...

Oni nezodpovídají za nic. Když tihle chlápkové cokoliv zkaňhaj, zaplatímě si to my. Jednoduché jako facka.

+4/0
27.9.2011 22:05

www.mises.cz

Re: Na pravou míru...

Ano, je to dnes v podstatě tak.

0/0
27.9.2011 22:32

Vaclav Hanus

Re: Na pravou míru...

Bingo! Presne v tomto je pointa soucasnych s.cek svetove ekonomiky. A mimochodem, tito panove jsou vice mene nastrcene loutky. Skutecni lide kteri tahaji za nitky, na jejichz snurkach od kalhot tihle panove visi jsou pred verejnosti zarucene skryti.

+1/0
28.9.2011 7:25

oprudil6

Re: Na pravou míru...

.....přesně , bankovní odpovědnost je jak politická !! Jen jalové kecy !

0/0
28.9.2011 7:45

Vaclav Hanus

Re: Na pravou míru...

Omyl! Je jeste nizsi, protoze nepodlehaji ani politickam preferencim zadnych volicu. Resp. presneji tito se zodpovidaji ne tem koho celozivotni uspory (resp. nakradene rychlopenize..) ukradou svym podlym manazovanim v lepsim pripade prosustruji svym nekompetentnim manazovanim ale odpovidaji se tem na ci ucty ty nakradene/prosutrovane penize nakonec poslou. A ti (klienti=vsichni obcane protoze vyplaty jsou vsem posilany do bank ) jejichz zivoty (penize=produkt jejich prace, resp odlozeny produkt=duchod) jsou vydany temto hochstaplerum vsanc nemaji na ne VUBEC zadny vliv.

0/0
28.9.2011 8:16

petronias1

hmmm

Proč držej ty pracky tak?

0/0
27.9.2011 19:41

Téma

Re: hmmm

gesto otevřenosti a pochopení, nebo tak něco, to je teď v módě

0/0
28.9.2011 12:55

c.jirka

Je z nich špatně

Oni jsou vždycky pěkně vysmátí. Já pod vedením jednoho z nich dělám. Letos dají mega plány na investice - pěkně všechno lidem hrnout do fondů (dluhopisy, akcie). Ne těm co to potřebují, ale každému. Každého důchodce přesvědčovat, aby dal kus svého našetřeného do fondu a vyděl třeba závratná 2,3% s rizikem, že to samé může mít i se znaménkem mínus. Že by hleděli na současný stav? Kdepak, rybář už zase chytá závratné úlovky. Pak se vždycky dozvíme, jak mají sami peníze pěkně uložený, hlídají je a řada z nich by do fondu nedala ani pětku. Co lidi, vždyť banky vždycky stát zachrání.

+1/0
27.9.2011 19:30

carandache

Re: Je z nich špatně

Proc si nenajdete jinou praci, kdyz je vam z nich spatne?

0/0
27.9.2011 21:03

wraith.d

Re: Je z nich špatně

protože je to typický uprskaný závistivec, který je ale natolik lenivý, že si prostě lepší práci ani nebude hledat :-/

0/0
27.9.2011 21:12

poltrgais

Re: Je z nich špatně

Vždyť má pravdu, ty demente z banky. Máš vážně potřebu lézt do prdele svým šéfům i tady? ;-D;-D;-D

+1/0
27.9.2011 21:29

wraith.d

Re: Je z nich špatně

no tys mi to dal ;-) ale neboj, v bance jsem dnes sice byl, ale jako klient. Pracuji sice v kanceláři ale v průmyslu když už tě to tak zajímá. A dementa si nechej od cesty hrdino, akorát ho děláš ze sebe, když zneužíváš roušku anonymity diskuze pro urážky ;-)

0/0
27.9.2011 21:39

poltrgais

Re: Je z nich špatně

Kecáš, jseš bankovní trubec jak vyšitej ;-D

0/0
27.9.2011 21:46

illes

Re: Je z nich špatně

Někteří z nich přece nelhali. Přiznali, že jsou konzervativní a neradi finančně riskují.

Asi vědí proč ne. A od klientů chtějí, aby riskovali a o své peníze přicházali v jejich prospěch.

Ne ne. Já jsem taky konzervativní, žádný investiční fond ani akcie nechci.

0/0
3.10.2011 22:29

ptakPB

Moje naštěstí ne,

bankám nevěřím a měli by si to uvědomit všichni lidé, a to zejména u nás, kde pro banky jsme jen zdrojem rychlého  levného zisku (X MLD ZA POPLATKY). Jen rychlý a všeobecný výběr peněz z bank od všech střadatelů může možná přivést finanční trh k přehodnocení strategie rychlého škubání chycených holubů.

0/0
27.9.2011 14:52

kacana

Re: Moje naštěstí ne,

Proto se chtěj pojistit a lobbují pořád za odbourání hotovosti...

0/0
27.9.2011 14:55

Korektní Želva

Re: Moje naštěstí ne,

Peníze si dáváš do matrace?

0/0
27.9.2011 16:37

kordik

prej

zodpovidaji... haha

+1/0
27.9.2011 14:44

PetrP7

biliony podruhé...

Vzhledem k tomu, že množství oběživa CZK nedosahuje ani polovinu jednoho bilionu, natož aby se dalo psát v plurálu (celkově emitováno cca 400 mld CZK), měl by si autor dostudovat pojmosloví...;-D

0/0
27.9.2011 13:04

Paul100

Re: biliony podruhé...

A jak je tedy možné, že např domácnosti mají vypůjčených cca 1,5 bil a vkladů cca 2,5 bilionu. Aktiva a pasiva, které mají banky na starost není pouze oběživo.:-)

0/0
27.9.2011 13:12

hell365

Re: biliony podruhé...

Jak je to možné? to raději ani nechtějte vědět, uvědomil byste si totiž bezcenoct těch papírků ...

0/0
27.9.2011 14:03

Paul100

Re: biliony podruhé...

To jste ale neodpověděl na to, proč se PetrP7 domnívá, že banky

odpovídají pouze za oběživo. PS. Pošlete mi všechny ony bezcenné papírky, které máte doma ? Také máte představu, že banky operují pouze s těmi "bezcennými papírky" ? ;-)

+2/0
27.9.2011 14:10

PetrP7

biliony...

Vzhledem k tomu, že se jedná o CZK, je to zcela určitě blbost... Bilion CZK = 1 000 miliard CZK a s takovými částkami pánové při vší úctě zcela jistě nenakládají, natožpak v množném čísle...:-P

+1/0
27.9.2011 12:57

Frollik

Re: biliony...

Pokud nám ovšem vyhraje jedna z nich (ČSOB) tendr století tak jejími účty ročně proteče přes 300 miliard jen na důchody a sociální dávky.

0/0
27.9.2011 14:33

Magix

ten ze sporky

ma dobrou kosili a penezenka taky good nevi nekdo odkud

0/0
27.9.2011 12:52

Téma

Re: ten ze sporky

asi moc aktuální foto to nebude když v ní má růžovej řidičák 8-o

0/0
27.9.2011 13:48

B-25

Re: ten ze sporky

;-D;-D

0/0
27.9.2011 14:59

MrChripka

Re: ten ze sporky

To je francouzskej řidičák, nebo jinej průkaz - Permis. Von je ten ze Spořky totiž žabožrout.,

0/0
11.11.2011 12:12

newcoast

Nejlepší

je ten ředitel/to je taky dobré české slovo on ředí/ od ČSOB ,ten se tak vydováděl na akciích, že ani neví co se děje v jeho ČSOB.;-D

0/0
27.9.2011 12:12

wotomtoje.

Chvílemi mi to připadá ...

Jak rozhovor s dělníky na stavbě. Třeba s tím příslovím o kovářově kobyle. "Jsem špatný investor??" To si snad dělá legraci, že nemá čas na svoje peníze. Další si vybírá 9800, aby neplatil poplatky? Spíš si myslím, že vedli rozhovory s rozjařenou náladou a jenom si dělali legraci z novinářů, tím pádem lidí.

0/0
27.9.2011 10:15

newcoast

Re: Chvílemi mi to připadá ...

Dělníci na stavbě na takové pitomosti typu nevím co dělám s penězma,nosím je po kapsách nemají čas.To by je vyhodil pro porušení zákoníku práce.Jinak máte pravdu ten rozhovor je o ničem.;-)

+1/0
27.9.2011 12:01

wotomtoje.

Re: Chvílemi mi to připadá ...

Já to porovnával právě z důvodu toho výběru 10000 najednou. Můj známej (obkladač) právě takto přesně (jednou měsíčně) z bankomatu prachy na útratu vybírá. Když jsem se ho zeptal, řekl mi že to má radši jistý v kapse než ve spořitelně.

0/0
27.9.2011 12:09

newcoast

Re: Chvílemi mi to připadá ...

Dobrý den.Všech mojich dělníků si neuvěřitelně vážím.Nikdy jsem si nedovolil urazit dělníka.Jen mi trochu vadí ten daňový systém ČR.Kluci by mohli mít víc peněz

0/0
27.9.2011 12:14

wotomtoje.

Re: Chvílemi mi to připadá ...

Nikoho jsem nechtěl urážet, jenom někdo má prostě takový divný zvyky a to ani nemusí bejt dělník. Viz. ti ředitelé!

0/0
27.9.2011 12:21

Lev--_z-___Rožmitálu

Re: Chvílemi mi to připadá ...

věř tomu že ten obkladač má víc rozumu než většina tzv. úspěšných schopných a vzdělaných dohromady;-)

0/0
27.9.2011 20:10

/dev/null

Re: Chvílemi mi to připadá ...

No, může to být jen sranda, ale jsou i tak skrbliví lidé, kteří bez ohledu na výši svého konta stejně vyberou 9800 aby neplatili poplatek za 10k.

0/0
27.9.2011 12:03

dino_na_idnes

Re: Chvílemi mi to připadá ...

Ne, on si vybírá deset tisíc, aby neplatil poplatky (což interpretuju tak, že vybere víc najednou než to vybírat naněkolikrát). A 9800 vybírá proto, aby měl drobné, což chápu, já už si pár let vybírám 9600, člověk tak má jistotu, že nedostane pět dvoutisícovek, když si pak chce zajít koupit "žvýkačky".

Co ale nechápu je, jak v případě, že vybírá 9800, může mít u sebe něco mezi pěti tisíci a touto částkou. Logicky by to mělo být něco mezi pěti a patnácti tisíci, protože si vybírá ve chvíli, kdy se dostane na pět tisíc... Ale možná těch starých pět tisíc v tu chvíli dá prvnímu bezdomovci, kterého potká. :-P

0/0
27.9.2011 23:57

kacana

stejně je to krása

bohatnout na půjčování virtuálních peněz ... A odpovědnost prakticky žádná ( max. kdyby jim chtěl někdo vlepit pár Kalousovek)

+2/0
27.9.2011 10:05

tommy008

Ani jeden .....

Jsem rad ze nejsem ani u jednoho tohoto radoby financniho ustavu. Podnikani bez rizika s nadstandardne ocistenymi problemy drivejsi doby ze statniho rozpoctu (danovy poplatnik). Je hanba v takovych institucich mit penize, pracovat ci dokonce stat v jejich cele. Pockejme si na prvni problem (a mozna nebudeme dlouho cekat), a uvidime jak zacnou brecet o statni pomoc.

0/0
27.9.2011 9:46





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.