Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sjednejte si povinné ručení přes internet. Ušetříte až třetinu ceny

Povinné ručení je někdy výhodné kompletně vyměnit za nové, a to včetně pojišťovny. Můžete to udělat každý rok, pojistná doba je 12 měsíců. Vybrat si nejlepší povinné ručení ale není snadné. Nesledujte jen cenu, abyste se rozhodli správně, zaměřte se i na další kritéria.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lev__z-__-Rožmitálu

stejně je to na hlavu postavený

povinný by se mělo platit podle najetých km za rok

protože když má někdo auto z větším motorem a najede málo tak zaplatí strašný peníze v poměru na ujetej kilák pak se není čemu divit že lidi hledají co nejlevnější možnost jak ho pojistit

víc ujetých km větší škody způsobené provozem a větší pravděpodobnost nehody

0/0
8.11.2011 19:25

CZE_Lecco

Máte někdo tip

kde by se dalo sjednat pojištění jenom na letní měsíce ? Ideálně přes internet. Přes zimu mám totiž vůz v garáži a přijde mi zbytečné platit na tyto měsíce pojistku, když se auto nehne ani o metr.  :-/

0/0
8.11.2011 9:19

tnarezub ej roznec

Re: Máte někdo tip

Jestli myslíš POV, tak to nejde (leda bys dal značky do depozita), havarijní umí např. Uniqa, ale nejde uzavřít přes internet.

0/0
8.11.2011 13:33

CZE_Lecco

Re: Máte někdo tip

Ano, měl jsem na mysli povinné ručení. Depo je blbý, stát tam tu celodenní frontu se mi opravdu nechce. :-/

0/0
8.11.2011 14:58

JoeSO

Re: Máte někdo tip

Ono to není tak jednoduché. Pokud nechcete platit pojištění, jediná pomoc je mít značky v depozitu. Pokud byste měl jenom pojištění na půl roku a značky (v době nepojištění) neměl v depozitu, tak zaplatíte mastnou pokutu ČKP za nepojištěné vozidlo (=značky nemáte v depozitu).

0/0
8.11.2011 17:05

sombreri

Re: Máte někdo tip

Zajdi si do pojistovny Allianz a rekni, ze chces tzv. sezoni pojisteni. Vyjmenuj jim mesice kdy autem jezdis a kdy ne a oni ti to uzavrou. Budes platit pouze za mesice, kdy reknes, ze jezdis.

0/0
8.11.2011 16:47

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: Máte někdo tip

a děláš u allianz vid?

klaune pojištováckáRv:-)

0/0
8.11.2011 18:42

CZE_Lecco

Re: Máte někdo tip

Za zkoušku by to mohlo stát, pánovi z toho beztak nic nekápne. Ovšem, aby ta pojistka nebyla pak levnější jen o zlomek. 5% dolů za měsíc by se mi zdálo fér.

0/0
8.11.2011 21:59

sombreri

Re: Máte někdo tip

Ty jsi tak neskutecne zmateny clovek, to neni ani mozny. A rekni mi co mam z toho(krom dobreho pocitu), kdyz nekomu poradim co mam ja a jake s tim mam zkusenosti??? Uz prosim do teto diskuze nic nepis, jsi k smichu..teda spis k placi.

0/0
9.11.2011 8:13

tnarezub ej roznec

Re: Máte někdo tip

Allianz dělá sezónní POVINNÉ ručení?

0/0
9.11.2011 7:55

sombreri

Re: Máte někdo tip

Ano, dela, sam ho mam na motorku a jsem spokojeny. Zkuste to a uvidite.

0/0
9.11.2011 8:12

CZE_Lecco

Re: Máte někdo tip

A jakou dávají slevu za každý měsíc, který se nejezdí ? Předpokládám, že se dá sjednat pouze na pobočce. Díky za info. :-)

0/0
9.11.2011 8:56

sombreri

Re: Máte někdo tip

Pouze na pobocce a mam tuseni, ze je to celkove rocni pojiste podelene 12, tim dostanete mesicni pojistne a urcite si mesice ve kterych jezdite.

0/0
9.11.2011 9:03

CZE_Lecco

Re: Máte někdo tip

Tak to je super informace, mockrát děkuji za tip ! R^

0/0
9.11.2011 12:22

Lev__z-__-Rožmitálu

důležitý je koukat hlavně na cenu

:-)

0/0
7.11.2011 19:19

sombreri

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

Jasne, presne takR^R^R^..naivko:-/

0/0
7.11.2011 20:14

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

proč naivko?8-o

0/0
7.11.2011 20:52

sombreri

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

Priklad, mas na vyber ze dvou povinnych ruceni, jedno za 3000kc od pojistovny Slavie, a druhy za 4000kc od pojistovny Allianz.

Ktere si vyberes? Tvym zpusobem asi prvni. A tak si tak rikam, jak moc ucinne je povinne ruceni od Slavie? Az nekoho nabouram, tak chci aby mu skodu hradila pojistovna(bez vytacek a 100% cele skody) a ne abych mu musel neco doplacet nebo se s nim hadat. A jestli platim o 1000kc/rok vic, to je cca 3kc/den, to nemas na dva rohliky kazdy den?

U povinneho ruceni jde predevsim o to jak je kvalitni, samozrejme cena je velice dulezita, ale ve chvili kdy se z ni stane rozhodujici faktor, tak jsi obycejny nezodpovedny drzgresle.

Proto.

0/0
7.11.2011 22:00

švarný kapitán pazneht 3.

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

No potěš koště, potom se můžeme divit proč jsou ty pojistky tak drahý. Asi je vás víc takových jelit co si rádi připlatí za "kvalitní ručení".

0/0
8.11.2011 14:56

sombreri

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

Nejdrive si prosim zjistete fakta o povinnem ruceni a teprve potom rozdavejte moudra o ktera stejne nikdo nestoji.

0/0
8.11.2011 16:38

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

jasně kluane od allianz - drahých zlodějů;-D

0/0
10.11.2011 19:33

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

pojistím se přes nějakou společnost u té slavie za 2500 s krytím do 100 mega:-)

0/0
8.11.2011 15:42

sombreri

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

Klasicky cesky omezeny drzgreslovsky pristup. At treba zabiju otce rodiny, hlavne ze mam levny povinny ruceni.. To ze jim to pak pojistovna nezaplati, to neni moje vec... Pekne ubohe.

0/0
8.11.2011 16:37

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

proč by jim to nezaplatila?

chápeš že máš lepší pojistku za mín peněz jen protože tě pojistí někdo kdo pojistí ještě s tebou dalších 100 aut?

co je na tom divnho proboha?

proč v tomhle blbstátě nikdo nikomu a ničemu nevěří a radši si všechno udělá sám podle hesla "at je to dražší vždyt já na to mám"?;-D

0/0
8.11.2011 18:31

sombreri

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

Prave mluvis o systemu spolecnosti Allrisk, a to co zde placas je blbost. Povinne ruceni timto zpusobem vyjde nastejno cenove(duvod je prosty, tyto spolecnosti nedodrzuji vzdy podminky, ktere jsou pojistovnou dany k vypoctu pojistneho, tim padem je smlouva na prvni pohled levnejsi, ale ve chvili kdy mi domu prijde doplatek, ze ten problem byl nalezen a pojistne mi bylo dopocitano, tak se dostavam na uplne stejne castky-spis vyssi, nez kdybych to delal v pojistovne), takze se uz opakuji, ale ZJISTI SI INFORMACE O FUNGOVANI TRHU POVINNEHO RUCENI...Do te doby mi sve pouhopouhe nazory nepredkladej.

0/0
9.11.2011 8:18

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

to jen dokazuje že pojištovny jsou obyčejní sprostí zloději kteří ani nedovedou dodržovat podmínky které si sami zvolí

zaměstnanec pojištovny do domu hůl ro duky!!R^

0/0
10.11.2011 19:31

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

to jen dokazuje že pojištovny jsou obyčejní sprostí zloději kteří ani nedovedou dodržovat podmínky které si sami zvolí

zaměstnanec pojištovny do domu hůl do ruky!!R^

0/0
10.11.2011 19:31

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: důležitý je koukat hlavně na cenu

když někoho nabourám at si to vyřídí s pojištovnou já jsem pojištěn a víc mě nezajímá:-)

0/0
10.11.2011 19:32

Marqar007

Česká pojišťovna

Kdo se vyhne Český pojišťovně, udělá první velký krok jak ušetřit peníze i svoje nervy !!

0/0
7.11.2011 18:46

suarez

Re: Česká pojišťovna

To ovsem plati i o vsech ostatnich pojistovnach ;-)

+2/0
7.11.2011 18:57

Marqar007

Re: Česká pojišťovna

Máš pravdu, každopádně v Čechách je to volba menšího a většího zla, bohužel....

+1/0
7.11.2011 19:04

A přece se maže...

Re: Česká pojišťovna

A POV máš uzavřené v mlíkárně?

0/0
7.11.2011 19:11

sombreri

Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

a jeste navic povinneho ruceni, to je snad nocni mura. Jak to muzete vazeni pisalci na iDnesu doporucit?? To jste pane autore clanku, mel dlouhe odpoledne a z nudy si vycucal clanek?? Ty srovnavace o kterych tak mluvite jsou uplne k nicemu, realna cena je vzdycky jinde. A nemyslim drazsi, ale klidne i levnejsi. Postup vypoctu povinneho ruceni je u kazde pojistovny jiny, originalni a zalezi na mnoha faktorech, ktere tyto kalkulatory nedokazi zohlednit.

A co se sjednani pres internet tyka, tak je mnohem lepsi si to sjednat na pobocce nebo pres poradce, ktery s tim mam mnohem vetsi zkusenosti nez clovek, ktery to dela poprve.. Takze jako vzdy co se pojisteni tyka, tento clanek je naprosto neprofesionalni, zavadejici a autor by se mel minimalne jednou dostavit na kurzy pojisteni pro neznale. Kdyz uz chcete delat clanky a radit lidem o pojisteni, tak si k tomu prosim prizvete odbornika, jinak onu ceskou negramotnost v techto vecech jeste podporujete.

0/0
7.11.2011 17:49

Gar8age

Re: Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

Jak muzete vedet, ze kalkulatory nedokazi zohlednit jine zpusoby vypoctu? Mate to co tady tvrdite necim podlozeno? Pracoval jsem pro jednoho srovnavace a mohu potvrdit naprosty opak. I ceny jsou nastaveny mnohem nize, nez kdyz clovek pujde do pojistovny. Vzdyt at si kazdy zkusi kalkulaci primo na strankach pojistoven. V drtive vetsine dojde k vyssim castkam. Navic vetsina lidi nechce zadne speciality, presto je srovnavace dokazou nabidnout.

0/0
7.11.2011 22:22

sombreri

Re: Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

Ano mam to podlozeno tim, ze pracuji v oboru uz nejaky ten rok a zrovna v tuto chvili pro jednu pojistovnu, takze se snazim udrzovat si povedomi o oboru a co se kalkulatoru tyka, tak jsou uplne vedle, nedokazi reagovat na novinky co se zavadi v pojistovne, nove systemy vypoctu apod. Konkretne cca 1x rok se upravuje vypocet a cena povineho ruceni a prizpusobuje se(podle trhu, nehod, vybraneho pojistneho atd..) a tyto kalkulatory na to dokazu reagovat s cca pul rocnim zpozdenim. Takze pul roku nabizi neco co uz pojistovna nenabizi.

A pokud si delam kalkulaci na strance pojistovny, ktera je aktualni a vyjde mi vyssi cena nez na strankach nejakeho ciziho ,,nezavisleho,, kalkulatoru kde mi vyjde nizsi(jak sam rikate), tak na ci strane je asi chyba? Strana pojistovny to nebude, kdyz jejich ceniky(a nejen ty) jsou aktualni.

Nemyslite?

0/0
7.11.2011 23:28

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

jo aha takže uzavíráš povinný ručení

jo tak proto ty kecy v diskuzi;-D

0/0
8.11.2011 18:42

sombreri

Re: Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

Nekdy si rikam jak moc omezena muze byt lidska stupidita, a jsou dny kdy vidim dukazy o tom, ze prakticky nekonecna...

Ani nemas predstavu jak moc jsem rad, ze takovych lidi jako jsi ty, neni vic.

0/0
9.11.2011 8:20

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: Vyuzivat srovnavace cen pojisteni

no jistě

protože ti stupidové kteří si chtějí připlatit u zlodějů jménem allianz ti přispívají na žití na vysoké noze

taky bych byl rád

ale naštěstí nejsem pojištovácký zloděj:-)

0/0
10.11.2011 19:36

zachy_26

tak povinny

je hlavne o cene. vzhledem k tomu ze si ho porizuju jenom ze zákona.

kdyz nabouram tak s moji pojistovnou jedna poskozeny,ktery chce penize.

Peclive si vybiram pojistovnu pro havarijko, protoze z ty potom taham penize kdyz nabouram svoji vinou.

0/0
7.11.2011 12:55

dvakratzabanovanylajos

Re: tak povinny

takovej klasickej ceskej malej pristup, gratuluju.

0/0
7.11.2011 13:18

tnarezub ej roznec

Re: tak povinny

Takovým lidem ze srdce přeju, aby je naboural někdo pojištěný u ještě levnější pojišťovny, než jsou sami.

0/0
7.11.2011 13:49

dvakratzabanovanylajos

Re: tak povinny

to jsou presne tipy lidi, ktery kdyz te na parkovisti odrou, tak jediny co je zajima je jestli je nekdo videl a neprijdou o bonus.

0/0
7.11.2011 13:52

f0rr35t

Re: tak povinny

R^:-([>-] Lidi s těma bonusama vážně přehánějí. A pojišťovny? Ty je v tom jedině podporují, protože to je v jejich zájmu! Chcete po pojišťovně pomoc a zkušený lhář na infolince vám odkýve jak s váma soucítí a přitom už pomalu vymýšlí jak to napsat, aby to mohla pojišťovna zamítnout.

0/0
7.11.2011 14:45

JoeSO

Re: tak povinny

Zamítnout škodu z povinného ručení? A ještě k tomu pracovník infolinky. Nenechte se vysmát ;-D

+1/0
7.11.2011 15:03

Marqui

Re: tak povinny

zamítnout ne, ale je spousta kroků, který se dají uznat jako chybné.... ale ono povinné ručení neznamená, že když vás někdo nabourá, tak jste v pohodě a auto vám opraví "zdarma"

0/0
7.11.2011 15:22

sombreri

Re: tak povinny

Placas blbosti..

+3/0
7.11.2011 17:39

Marqui

Re: tak povinny

opravdu? A může mi odborník jako ty vysvětlit, jak to funguje? pojišťovna vždy zaplatí škodu v plné výši? Neslyšel jsi o zohlednění opotřebení vozidla? než budeš nadávat, zjisti si pár podrobností.... ;-D přesně lidi jako ty se potom diví, když je někdo nabourá a ze servisu přijde faktura na 10 tisíc :-P:-P

0/0
7.11.2011 18:11

A přece se maže...

Re: tak povinny

Koukám, že lidové vyprávěčky se drží stále... Vloni mne naboural pracovitý opálený občan, moje auto staré 10 let, najeto 150 kkm a žádné strhávání se nekonalo.

0/0
7.11.2011 19:14

Lev__z-__-Rožmitálu

Re: tak povinny

počítá se amortizace

ale asi jen když si vybereš že chceš od nich peníze a opravíš si to sám

0/0
7.11.2011 19:24

Marqui

Re: tak povinny

Tak to jste měl asi dost štěstí (už to, že byl onen viník pojištěn).

Setkal jsem se s tím, že lidi kolem 65 také nabourali, také auto cca 10 let a Kooperativa požadovala 10 tisíc "spoluúčast" za amortizaci.. Trvali na svém do té doby, než odeslal dopis o nesouhlasu právník... Když jsem zjišťoval, na ostatních pojišťovnách mě ujišťovali, že oni nic takového nedělají, ale........

0/0
7.11.2011 19:40





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.