Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pikantní pojistné hlášky: krávy spustily řetězovou reakci

Smích je kořením života. I toho pracovního. Veselo bývá i v pojišťovnách. Vychutnejte si hitparádu nejlepších pojistných hlášek a úsměvných životních trablů, které letos zaznamenaly tuzemské pojišťovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

thib

Po delsi dobe

clanek u ktereho jsem se opravdu zasmal. Chvalim redakci.

0/0
2.1.2012 22:19

MartyCaesar

DĚKUJI!

Hnedle mi je lépe :)

0/0
2.1.2012 20:47

KOMON

a každý rok se opakují?a to doslova?

zajímavé.....na to by si měla křišťálová lupa nastavit ohnisko.

0/0
31.12.2011 16:49

x3215

:-(

Reklamní článek na objednávku pojišťoven musí být označen jako reklama!

Pojišťovny jsou schopny za celý rok vygenerovat tolik nespokojených klientů,

že jeden rádoby veselý článek na konci roku to rozhodně nenapraví. Místo objednávek takových článků by zejména měly změnit svoje základní heslo: "Škodu zásadně odmítat proplatit, důvod si vždy nějaký najdeme." "Pokud se nás klient bude snažit přesvědčit, že nemáme pravdu, budeme postupovat podle základního hesla."

"Pokud to již nepůjde jinak, nějakou náhradu přiznáme, samozřejmě bez omluvy, vypadalo by to, že jsme zamítali bezdůvodně."Experti na zamítání škod jsou například v Axe. Tam vám zapřou i nos mezi očima.

Idnes místo toho, aby se zaměřila na neetické a protiprávní chování pojišťoven, raději čas od času vypustí repasovaný článek o tom, jak lidé okrádají pojišťovny...

0/0
31.12.2011 1:21

Rubik1

Re: :-(

Kde je ten článek o tom, jak lidé okrádají pojišťovny? I když, mě stejně baví raději číst tyhle humorné pojistné hlášky.

0/0
2.1.2012 20:34

(gbd)

Originál

Ze zápisu po pojistné události - požáru: "Nelze uznat zničení 20 ks hudebních CD s tím, že nešlo o originály, ale kopie, a to ani po předložení dokladu o koupi, neboť byly předloženy pouze o kopie dokladů, nikoliv originál".

+1/0
30.12.2011 16:49

Letzte Version

Cha, cha, cha...

některé jsou fakt dobré. ;-DR^

+2/0
29.12.2011 19:46

NejeHa

Ať už

jsou ty "hlášky" vymyšlené nebo ne, tak mě pobavily. :-)

+1/0
29.12.2011 19:34

bezdukátů II

ze života

to jsou tzv.hlášky, aby pojišťovny nemusely nic zaplatit

+1/0
29.12.2011 17:23

Klidne me znovu zabangujte 6

Pikantní?

Pokud to autor neví, pak pojištění pro VHT (vysokohorská turistika) má u pojišťoven hned několik kategorii a jedno z dělení je na nadmořskou výšku. Proto upozornění na fakt, že se úraz stal v pásmu, které mám pojištěné, mi přijde logické.

Dopis za stěračem, ten vtip je snad stejně starý, jako havarijní pojištění.

Lékařská zpráva v cizím jazyce je taky problém a rozhodně to není směšná situace. Zejména když člověk jezdí sám do turisty nevyhledávaných krajů.

Leccos je směšné pouze jen v případech, kdy nemáme dost představivosti a zkušeností. Ale o něčem to vypovídá.

A mimochodem, pikantní, to znamená v tomto významu "dráždivý, vzrušující". Jestli tohle autora vzrušuje...

+2/0
29.12.2011 15:50

Doktor.bota

Re: Pikantní?

ty se vzrušuješ třeba pikantní omáčkou, viď?

0/0
29.12.2011 15:51

pavka8

Re: Pikantní?

Ty musíš mít hrozně smutný život...

0/0
29.12.2011 19:53

Klldne me znovu zabangujte 6

Re: Pikantní?

Naopak, mam zivot docela vesely a bohaty. Proto take vim to, co jsem psal o VHT nebo jednani s doktorem, v jehoz jazyce znas sotva deset slov a ktery anglicky umi jen I no do you speak english :)

Mozna prave proto mi nektere veci neprijdou vtipne, protoze znam daleko vtipnejsi veci. Ale to tezko pochopis, na to bys musel mit vetsi rozhled.

0/0
30.12.2011 0:53

mocmocmedviku

Re: Pikantní?

No to je mi, ale pikanterie EU

0/0
29.12.2011 21:55

vlabra

Re: Pikantní?

Ten dopis za stěračem je sice starý vtip, ale když jsem něco podobného našel za stěračem mého nabořeného auta, tak mi to moc vtipné nepřipadlo.

0/0
1.1.2012 11:10

Achnatonek

A teď vtip z druhé strany

Jeden bývalý kolega z práce je celoživotní sportovec a jelikož sportoval i závodně, tak si platil úrazové pojištění a určitě tu dražší variantu jako registrovaný sportovec nebo tak nějak. Po mnoha letech co si platil to úrazovko se rozhodl, že ho ukončí, protože se mu za ty roky nic nestalo a nepotřeboval plnění. To pojištění nešlo vypovědět ze dne na den, ale k nějakému stanovenému termínu ve smlouvě (stejně jako povinné ručení, musí doběhnout smlouva). Takže kolega byl ještě pojištěný, ale už neplánoval prodlužovat úrazovko na další období (myslím pololetí nebo rok). Pak se mu stal během sportu docela vážný úraz, ležel v nemocnici sešitý a sešroubovaný. Jakmile to zdraví dovolilo zašel na pojišťovnu, protože se mu úraz stal v době, na kterou měl úrazovko zaplaceno. A hádejte, jak to celé dopadlo. Pojišťovna mu pouze vyplatila přeplatek na pojistném, který měl ode dne kdy šel ukončit úrazové pojištění :).

0/0
29.12.2011 13:52

bloud-velbloud

Re: A teď vtip z druhé strany

úrazové pojištění se stejně jako havarijní pojištění nesmí vypovědět. A to z jednoho důvodu, vždy se vám něco stane v okamžiku kdy vám přestane platit!!

0/0
29.12.2011 13:56

Achnatonek

Re: A teď vtip z druhé strany

Samozřejmě, to je zákon schválnosti. Kolegovi se ale stal úraz a léčil se v době, kterou měl ještě předplacenou poslední splátkou úrazovka a pojišťovna se k tomu postavila vychcaně, že mu jen vrátila přeplatek ode dne vypovězení smlouvy. Kdyby se mu nic nestalo, vrátila by mu snad pojišťovna přeplatek? ;-)

0/0
29.12.2011 14:19

Mablung

Re: A teď vtip z druhé strany

A to se Váš kolega nezarazil?

Smlouva nebyla ukončena dnem výpovědi, ale dnem ukončení vztahu. Stejně jako když podáte výpověď v práci, pracovní poměr není ukončen dnem podání výpovědi, ale dnem ukončení smlouvy (tj. normálně za 2 měsíce)

0/0
29.12.2011 17:10

Achnatonek

Re: A teď vtip z druhé strany

Myslím, že se zarazil, ale asi už s tím nic nenadělal. Jelikož už s ním nepracuji, tak na další detaily se optat nemůžu. Výpovědní lhůta 2 měsíce je daná zákonem, pokud se zaměstnanec a zaměstnavatel nedohodnou jinak. Pokud by chtěl zaměstnanec proti vůli zaměstnavatele odejít, tak ho může zaměstnavatel natruc držet ještě dva měsíce. A naopak pokud by chtěl zaměstnavatel někoho vyhodit, tak mu to musí dát vědět už dva měsíce dopředu (za předpokladu pracovní smlouvy na dobu neurčitou, případně v průběhu pracovní smlouvy). Pokud se zaměstnanec se zaměstnavatelem dohodne, může být myslím pracovní poměr ukončen ze dne na den.

0/0
29.12.2011 20:42

jjeffrey

Re: A teď vtip z druhé strany

Tak pak se jedine soudit.

0/0
29.12.2011 15:37

pravy_spartan

Kuracka v hotelu

Jako sorry, ale na pokoji v hotelu, kde je gauc, koberec a zavesy, tedy materialy co budou kourem smrdet dalsich par mesicu si muze zapalit akorat bezohledna cuza. :-/

+2/0
29.12.2011 12:55

lukulus

Re: Kuracka v hotelu

Kouření nesnáším, ale některé hotely mají pokoje pro kuřáky a tam už je celkem jedno, jestli načichnou nebo ne.

+1/0
29.12.2011 13:07

M.jesterka

Re: Kuracka v hotelu

Asi byste se divil, jaké zázraky pokojské dokážou. Může tam vykouřit 3 havana a ani to nepoznáte po jednom dni, natož po pár měsících :)

0/0
10.1.2012 19:53

bloud-velbloud

jedna pulka vymyšlená -

a druhá trapná

0/0
29.12.2011 12:36

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Mne by pro zacatek stacilo

kdyby mi Kooperativa konecne vyplatila adekvatni plneni za odcizene vozidlo. Jejich pristup je k placi a ne k smichu...

+1/0
29.12.2011 10:10

cckk

Re: Mne by pro zacatek stacilo

tak tak jedina pikanterie na tomto clanku je jak je iDnes trapne

0/0
29.12.2011 10:59

Jops81

:)

To same je v IT... Clovek si mysli, ze to vsechno co jsou vtipy na uzivatele, tak 90% veci se mi i skutecne stalo. Takze si nedelam iluze, ze to je jinde jine :)

Podle mne napriklad v autoservisech se museji, rezat smichy pri popisovani zavad;-D to same u doktoru a jinych profesi, kde dochazi ke styku "profik" vs ten co sluzbu potrebuje.

0/0
29.12.2011 9:02

schima

Re: :)

Zákaznice: Prosím o výměnu měrky na olej

Technik: Co prosím?

Zákaznice: Ta stará už na olej nedosáhne

+4/0
29.12.2011 9:25

Vapch

Re: :)

Blondýna, ne? ;-D;-D;-D

0/0
29.12.2011 21:11

Crescenzio

:-(

No mne to ani smiešne nepripadá. Kto z vás mal skúsenosť rozprávať s pojišťovákom po nejakej udalosti, tak to sú nekedy otázky že sa ani nedivím, že ľudia po takýchto otázkach takto rozpávajú. Nech skúsi iDnes dať dohromady hitparádu otázok a hlášiek pojisťovákov likvidujúcich škody a dôvody prečo nechcú preplatiť udalosť.

+4/0
29.12.2011 8:27

bembinka

Re: :-(

Na drtivou většinu otázek, se dá odpovědět pouze ANO/NE. Divil byste se jak se i u takovýchto otázek lidi rozkecávaj, a pak právě vznikaj tyto hlody.... Nejsem si jistá, ale řekla bych, že všechny pojišťovny (nebo alespoň drtivá většina) už nabízí hlášení škod přes internet.... Takže pokud nechcete mluvit s operátorem a odpovídat mu na jeho dotazy, můžete si zaregistrovat škodu sami přes net.... I když polovina těchto škod je pak ale zaregistrovaná blbě....

0/0
29.12.2011 8:35

JMoudry

Re: :-(

Nicméně s pojišťováky je velmi často řeč také jen do té doby, než dojde na pojistné plnění. A pak přichází perly, kdy vám likvidátor bude tvrdit, že nemusí vyhotovit zprávu ve stanovené lhůtě, protože se nehoda stala v zahraničí (ačkoliv bylo auto po nehodě přepraveno do ČR a protože jde o havarijko, tak to vyřizje prakticky stejně jako nehodu v ČR) a některý další z dlouhé řady mluvičů do telefonu vám bude obratem tvrdit pravý opak. Jinak valná část těch "hlodů" budou pochopitelně rádobyvtipné smyšlenky, jak už tu někdo poznamenal níže - urban legends.

+1/0
29.12.2011 8:48

sluni-sluni

Re: :-(

souhlasím, že by tady měly být i hlášky těch pojištˇováků, to by bylo opravdu hodně smutné čtení - asi bysme se tak ale nebavili..

0/0
29.12.2011 9:12

bembinka

Re: :-(

Tak pojistné plnění řeší někdo úplně jiný než operátor - likvidátor, jak jste správně poznamenal.... A to je kapitola sama o sobě...

0/0
29.12.2011 9:32

JMoudry

Re: :-(

Jistě, pointa je v tom, že laik zvenčí do té struktury nevidí a ve chvíli, kdy mu každý další člověk z té samé organizace (nebo pro danou organizaci pracující) začne dávat protichůdné informace a pokyny, tak si asi příliš příznivý obrázek nevytváří.

0/0
29.12.2011 9:50

bembinka

Re: :-(

no jo, všichni jsme jen lidi...

0/0
29.12.2011 9:51

JMoudry

Re: :-(

To bezpochyby.

0/0
29.12.2011 9:52

a budou mě mazat a budou.....

Ježiši..

půlka z toho jsem vousaté vtipy...IDnes opět perlí:-P

+1/0
29.12.2011 8:24

Walker-W3

Veselé vyjádření pojištěnců.

Asi se půjdu pojistit a později se pokusím výjádřit podobně.;-D

0/0
29.12.2011 8:14

Rafaelou

není nad to se po ránu zasmást.Děkuji.

;-D;-D;-D

+1/0
29.12.2011 6:09

překladatel do reality

Toulavá kočka....

... se tu protočila za posledních deset let už tak odhadem šestkrát.

0/0
29.12.2011 4:30

kozel zahradníkem

iDnes našla cestu

by se mělo věnovat tomuto žánru,než psát nesmysly.Třeba by serveru stoupla prestiž.

+4/0
29.12.2011 3:12

wraith.d

...

ať už byly pravdivé nebo smyšlené, u některých jsem se s chutí zasmál - sem si sednul na krajnici a čekal až vystřízlivím ;-D

+1/0
29.12.2011 1:59

tdvorak

Re: ...

Ten je perfektní, neznal jsem a pobavil výborně. I kdyby to nebyla pravda :-)

0/0
29.12.2011 19:14

Barbarka_CZ

nejlepší

"O

půl druhé odpoledne jsme odřízli střešní konstrukci v domnění, že se

nejedná o střešní konstrukci. Ale jednalo. Došlo ke zborcení střechy." ;-DR^

+3/0
29.12.2011 1:46

Trupman

Někdy si říkám...

...jaké asi útrapy s vyřizováním se za takovými, jinak vtipnými, hláškami skrývají. Čím vším si autoři museli projít s pojišťovnou, když museli uvést i takové hlouposti. :-/

0/0
29.12.2011 1:14

petr____22

Duveryhodnost

To by me zajimalo, odkud ty hlasky jsou, kdyz nektere jsou uz hezkych par let uvedene i v knize vtipu co prodavaji levne knihy ;-D

+4/0
29.12.2011 0:16

A přece se maže...

Re: Duveryhodnost

Urban legend, vymýšlejí to redaktoři, když potřebují mít za každou cenu splněný počet písmenek pro článek.

+1/0
29.12.2011 0:19

janys

Re: Duveryhodnost

Ale ta urban legend s falešným psaním jména a adresy na cedulku by se dala klidně v reálu využít :)

0/0
29.12.2011 0:24





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.