Diskuze

ANKETA: Mluvčí bank vybírají nejabsurdnější poplatek

Na serveru Bankovnipoplatky.com právě probíhá první kolo ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek 2011, kde si můžete vybrat svého oblíbeného sazebníkového favorita. Prostor k vyjádření dostaly i banky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zuzkadost

26. 2. 2012 11:03
...

ať si tyhle banky vybíraj, co chtěj. Já už neplatím... a když jim chcete dávat prachy, tak plaťte

0 0
možnosti

sincos

1. 2. 2012 19:03
Kecy KB

Kouzelné jsou kecy paní z KB. Pokud nesu tržbu do banky na účet firmy, pro kterou dělám, tak si banka vezme za 30 vteřin práce 75,- Kč. Normální lumpárna. Pokud jsou tohle náklady, tak je něco hodně špatně. Pokud nedám na formulář razítko, třeba ho zapomenu, banka nestrhne tenhle nesmyslný poplatek z účtu, ale chce ho hotově. Opravdická vstřícnost ke klientům... ČSOB zase zavře v pátek ve tři a ještě tam na jedné pobočce pracují protivní lidi, jako za Komančů.... Zrovna dneska jeden arogantní zaměstnanec ČSOB Pojišťovny na cestě v autě vůbec nerespektoval pravidlo zipu a pořád se někam bezohledně hrnul, Pan Bankéř.... Hnus.

0 0
možnosti

CocrousPaja

4. 2. 2012 0:24
Re: Kecy KB

zaměstnanec ČSOB Pojištovny bankéř,chachá...hotovostní služba sebou nese docela náklady,hlavně když se někdo tzv. vysype...zavře ve tři...někteří lidi mají dost.

0 0
možnosti

zrušený3x

10. 1. 2012 11:45
Tvrzení Komerčky

nepřekvapuje. Oni jsou totiž přeborníci v absurdních poplatcích. Jinak celý ten seznam je absurdní a nelze vybrat ten nejabsurdnější z nich.

0 0
možnosti

mousehr

8. 1. 2012 21:23
Já bych hlasoval

Pro poplatek za předčasné splacení úvěru. To je bezdůvodné obohacení, protože bance jste už tolik zaplatili na úrocích,....a je to v podstatě i pokuta za to, že jste si dovolili bankéřům sebrat lehký výdělek.

0 0
možnosti

Šimpy

7. 1. 2012 19:58
Vážení mluvčí bank,

u všech alibistických odpovědí mi chybělo to nejpodstatnější ! Když už nějaké poplatky musíme platit a já chápu, že některé jsou skutečně opodstatněné, proč jsou podstatně, ale opravdu podstatně vyšší než v zemích na západ od nás !!!!!!! Všichni jste mluvčími bank, které jsou pouze dceřinné společnosti, mateřské banky jsou v západních zemích. Mají snad Češi vyššími polatky umožnit mateřským společnostem snížení poplatků svým klientům v mateřských zemích? Vstoupili jsme do EU proto, abychom v ní byli za blbce a dojnou krávu? To z ní raději zase vystupme. Pozitivních efektů takového kroku by se našlo dost, například by mohl ustat dovoz potravinářského odpadu do našich supermarketů!!

0 0
možnosti

edaczek

9. 1. 2012 15:54
Re: Vážení mluvčí bank,

Skutečně nejde ani o výši polpatků, ale o skutečnost, že člověk svěří bankovnímu ústavu své peníze (bez nich by totiž nemohli podnikat), ale o to že výnosy z činnosti zůstavají bance, která je ani nedaní, a na chudáka, který peníze vložil zbude jakési malé nic.

0 0
možnosti

Bennu

3. 1. 2012 23:00
Nelze ten pan z Ceske sporitelny?

"Naše poplatková politika je dlouhodobě transparentní a férová" 

"klienti vědí, za co platí"

"Poplatky, které účtujeme, jsou opodstatněné."

Nemam u nich ucet od roku 2007, ale z toho co si pamatuji, na vypisu byly vsechny poplatky hozene na konec, takze jste nemeli sanci bez sazebniku zjistit, co stalo kolik. O perlicce nazvane ucetni polozka se radsi ani bavit nebudu.

1 0
možnosti

aboduch

4. 1. 2012 7:56
Re: Nelze ten pan z Ceske sporitelny?

plně souhlasím jen bych dodal že když jsem tam ještě byl tak jsem musel na pobočce osobně něco vyřídit a tak mi nabídli službu všechny výběry zdarma.doma jsem sepak podíval a měl jsem platit za tu službu 50kč měsíčně tak to byl konec.ted jsem u jiné banky a je tam absurdní  spíše směšný poplatek za 100000kč vložených dostanu 0,98kč úroku;-(!!;-(

0 0
možnosti

ripe219

3. 1. 2012 22:11
Prohlášení ZUNO banky

"Nám připadají absurdní poplatky za takové služby, kde si

klient poradí sám, po internetu, a banku to nestojí ani čas ani peníze."

... tak nevim jestli je mluvci hloupa nebo nedostatecne informovana od vedeni, kolik penez stoji zprovozneni a neustaly monitoring, aktualizace a neustale patchovani a zabezpecovani internetbankingoveho systemu...   i kdyz jestli to ZUNO dela nekde na koleni tak bych pak chapal ze je to nestoji penize, ostatni banky ale internetbanking stoji mesicne dost velke sumy, ktere jsou ale pro zajisteni bezpecnosti a funkcnosti naprosto nutne.

0 0
možnosti

Bennu

3. 1. 2012 23:06
Re: Prohlášení ZUNO banky

Ono je VELKY rozdil mezi klasickou a internetovou bankou, protoze ta klasicka je nechutne tlusta mrcha. Neni zadnym tajemstvim, ze kdyz Raifessen oteviralo dceru Zuno, tak bylo mnohem levnejsi zalozit z gruntu novou spolecnost (mnohem mensi organizace) a napsat tu aplikaci internetoveho bankovnictvi znova, nez aby vyuzivali soucasnou aplikaci eKonta nebo RB. A staci se podivat par dni zpet na vyjadreni RB ohledne (ne)nasazeni jejich noveho systemu.

0 0
možnosti

Korektní Želva

3. 1. 2012 22:07
...

Jinak nejabsurdnější poplatek je určitě "za účetní položku ".

To je totiž taková neopodstatněná kravina, že to nemá obdoby.

0 0
možnosti

ripe219

3. 1. 2012 22:11
Re: ...

jo to jo, tohle ale tusim uctovala snad jen CS (nebo uctuje dodnes?) a mj. diky tomu jsem od nich pred 2,5 roky odesel.

0 0
možnosti

Korektní Želva

3. 1. 2012 22:02
...

Dostal jsem se jen k České Spořitelně, protože po tom blábolu už jsem neměl odvahu číst dál ;-D;-D

Ten mluvčí spořitelny, ten pan Holinka musí bejt královsky placenej, opravdu královsky, pokud takovou práci dokáže dělat a nepropadne se studem do země ;-D;-D

0 0
možnosti

ripe219

3. 1. 2012 22:12
Re: ...

ve sporitelne ma dost zamestnancu , zejmena na centrale, velmi dobre rocni odmeny.  za tu cenu bych pak taky tvrdil vsude kolem jak je muj zamestnavatel nejlepsi, ostatne by me zivli ne ;-)  tak je nemuzu ani poskozovat

0 0
možnosti

lol

3. 1. 2012 20:03
Komerční Banka - nejvíce keců okolo

nejpotrefenější husa, nebo jen nejvýřečnější mluvčí?

0 0
možnosti