Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvstřícnější bankou roku 2011 se stala bývalá záložna

Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka se za celý rok 2011 stala Fio banka. Druhé nejvyšší hodnocení získala UniCredit Bank. Na třetím místě se umístila GE Money Bank.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnusil VI. - věčný bojovník

Fio ....

Fio by bylo OK, kdyby bankovni licencni dostala standardni cestou, ne formou uplatku cili velmi nestandardni pujckou CSSD pred volbama za prislib ziskani licence ...... ale to je vlastne v CR normalne, kdo maze, ten jede ...

+1/0
2.2.2012 18:44

Nel111

KB

Nechápu jak může být Komerční b. na pátém místě. Před rokem jsem od nich utekla a nikdy víc, vydřiduši ;-€

0/0
1.2.2012 10:18

hnusil VI. - věčný bojovník

Re: KB

vydridusi? v cem konkretne? ;-D

+1/0
2.2.2012 18:41

J i ř í

GE? Proboha!

Od nich jsem před časem odešel, byl jsem velmi nespokojen. Teď mám účet u KB a úspory u Axy. Jsem mnohem spokojenější.

0/0
1.2.2012 8:47

-berushka-

Článek ze šuplíku?

Nový design internetbankingu, který v článku slibují, je už od včerejška nasazen.

0/0
1.2.2012 7:56

cccc pavel

Můj blog o ZUNO - jsme doma hodně nespokojení.

http://chlumsky.blog.idnes.cz/c/242533/ZUNO-neprekrocitelny-stin-rakouskych-bank-v-CR.html

+2/0
1.2.2012 7:40

jadra

Jednoduché:

Jsem klientem FIO několik let. Ještě jsem na poplatcích nezaplatil nic. Tu 1 Kč při vstupu do družstva nepočítám.

Pokud se opravdu chcete přesvědčit, založte si účet, vytvořte si kolik chcete podúčtů, převádějte si peníze sem tam, i jinam. A pokud zaplatíte jakýkoli poplatek ,(mimo platby do zahraničí), ukončete účet.

+4/0
1.2.2012 7:39

borix

Re: Jednoduché:

Souhlasím, ale doplním, že výběry z vlastních bankomatů (10 výběrů měsíčně) jsou zdarma, ale těch bankomatů není tolik - jsou většinou ve větších městech v nákupních centrech. Výběry z bankomatů ČSOB jsou za 6 Kč.

0/0
1.2.2012 7:52

-berushka-

Re: Jednoduché:

Proč bys ji počítal, když ji před několika měsíci vrátili v rámci přechodu záložny na banku.

0/0
1.2.2012 7:53

Soami

Re: Jednoduché:

Fio OK, ale spoustu lidí odradí ten začátek. Na Budějovické v Praze jsem čekal 30min. Připadal jsem si jak v 80. letech - 4 židle pro zákazníky, u vstupu pokladna = normální stůl, kde nějaký strýc pokladník vyplácí peníze = sází je na ten stůl. Lidi za tím chudákem, který hlásí, že vybírá 50tis., stojí 1-2 metry a vidí jak si je přepočítává a sází do kapsy. Po 30 min. mi už došla trpělivost dál čekat a chuť s takovou mít něco společného. Jejich internetové bankovnictví je docela nepřehledné. V tomto je pro mě dokonalé IB od eBanky (RB) případně ořezané IB od mBank.

0/0
1.2.2012 8:05

Neumětel

Re: Jednoduché:

Já třeba IB od RB nemám rád. Furt aby člověl na něco čekal (požadavek se vyřizuje, čekejte - kdo to jsme?). Změna trvalého příkazu je hodně nepřehledná. Celkově těžkopádné.

.

U FIO je to mnohem přehlednější a rychlejší. Ten aktuální nový design mě barvami zrovna nenadchl. Psali, že to má být vzdušnější, ale přitom to zabiji intenzivními barvami menu.

0/0
1.2.2012 10:41

Soami

Re: Jednoduché:

Nevím, jestli píšeme o tom samém. Já jsem psal o původním IB od eBanky, čili nyní eKonto u RB.

0/0
1.2.2012 11:31

Neumětel

Re: Jednoduché:

Ano, nynější eKonto od RB má tragický IB.

0/0
1.2.2012 13:04

jan.banos

Re: Jednoduché:

Tu korunu už vrátili a přidali i něco navíc :-)

+1/0
1.2.2012 18:59

Domitianus

hm

Hodnotiteľom je OVB, to je pre mňa dostatočný argument aby som to bral s odstupom. Neviem ako v ČR, ale u nás je to banda amatérov ktorí vám nútia poistky a všelijaké produkty. Len aby dostali svoje "fíčko" a pochválil ich nejaký guru.

Inak samozrejme používam mBank a občas Zuno a spokojnosť. Hypo som si vzal vo "veľkej banke", v týchto internetových spoločnostiach to bol tvrdý amaterizmus, musel som skončiť vo VUB.

+1/0
1.2.2012 7:35

borix

Re: hm

Tyhle ankety se musejí brát s velkou rezervou, ale aspoň nejaká motivace pro banky ne? Já jsem teď spokojeným klientem FIO, ale pokud by do budoucna zhoršily své služby, zavedly poplatky apod., tak nemám problém přejít jinam. Ale i díky těmhle anketám mají banky trošku tendenci se předhánět. Jina na OVB mám podobný názor.

+2/0
1.2.2012 7:45

borix

Re: hm

Sorry za pravopis.

0/0
1.2.2012 7:46

snoopee

Re: hm

souhlas ve všem. OVB jsou pojišťováci. Neco jako Herbalife. A hypo mám taky u "velký" banky, je to na 25 let, nechtěl jsem riskovat

0/0
1.2.2012 7:48

jizerman

jsem s fiem spokojen

ale novy design stranek je hrozny. Nechapu tyhle radoby kroky vpred. Uvital bych moznost stare verze.

0/0
1.2.2012 7:24

-berushka-

Re: jsem s fiem spokojen

mě se třeba design nového internetbankingu líbí - holt nezavděčíš se lidem všem.

+1/0
1.2.2012 7:54

borix

Re: jsem s fiem spokojen

Mně také, ale zjistil jsem, že se mi stránka s IB špatně zobrazuje na Opeře Mini. U původního problém nebyl.

0/0
1.2.2012 7:59

AmalkaVila

rozdíl

A jen pro představu-rozdíl mezi FIO a např.Airbank:

1) Do FIO napíšu že mají na webu (inetbance) chybu. Odepíšou něco jako Nenéé to není chyba, vy jste debil protože to nechápete.Znovu napíšu JE to chyba. A ještě takhle 3x.Výsledek-se mnou už se nebaví, chybu neopraví, serou na to

2) Napíšu do a.b. že mají v inetbance takový seznam chyb(cca 8).Obratem přijde email že to budou řešit. Po nějakém týdnu zvoní lk večeru mobil a tam pán z airbank. Chybu po chybě dle mého hlášení to procházíme, něco už mají opravené, něco uznává za chybu ale že to teprv oprav,něco poradí jak obejít apod

A) Napíšu do FIO že mi neoprávněně strhli poplatek.Odpověď nenéé,je to správně,jste debil blbě chápete sazebník

B) V a.b. mi chybně strhli poplatek.Kliknu v inetbance na funkci "odpustit poplatek" a poplatek je IHNED bez zkoumání odečten.Druhý den ještě volá pani a ptá se proč jsem si ten poplatek odečetl (no nějak to asi kontrolovat musejí, jsme v čr že).Vysvětlím, ona uzná a ještě poděkuje za nahlášení chyby

+1/0
1.2.2012 7:00

borix

Re: rozdíl

Aha, takže kampaň Airbank. Škoda, že najímají takovéhle.. když vidím ten projev, začínám mít strach, že něčemu takovému by mohli dovolit manipulovat s penězma, tak se jim raději vyhnu.

+2/0
1.2.2012 7:05

AmalkaVila

Re: rozdíl

Kampaň? Proč? Ve fio mám účet přes rok, v airbank od jejího založení. Máš s tím problém?

Zatím jedinou kampaň tady jede zaměstnanec FIO nick RadecekH. Ten totiž kupodivu zná přesně věci kolem mé reklamace které může znát JEDINĚ zaměstnanec.

A to že to tu píše je skoro na kriminál, i když mě zatím nejmenoval, ještě to tak. Rv

Na vyhazov to asi není, protože to má nejspíš za úkol zde sedět a odrážet útoky na tu jejich šmejd-banku. ;-O

+1/0
1.2.2012 7:07

borix

Re: rozdíl

Spíš bych řekl, že si vydedukovl, jak to s tou reklamací asi bude. Kdby jste měl účet u FIO a poslal si na něj peníze, tak je jedno jestli zadáte nebo nezadáte VS, peníze tam dojdou a můžete s nima nakládat, jak se vám zlíbí.

+1/0
1.2.2012 7:12

AmalkaVila

Re: rozdíl

Já to můžu napsat naprosto přesně neb se to stalo mě v září 2011. Posílal jsem peníze na INVESTIČNÍ (sběrný) účet. V návodu na webu chyběla zmínka o VS. Peníze šly poslat přímo na investiční (ne sběrný) účet ale to naopak NIKDE popsáno dlouho nebylo.

Teprv někdy koncem roku FIO tento podivný způsob zasílání přes sběrný účet zrušila a tento případ se tedy dnes již nejspíš stát nemůže.

A teď páni z FIO do mě, zkuste si tuhle svojí botu hájit. ;-D

0/0
1.2.2012 7:16

RadecekH

Re: rozdíl

Nikdo nikde netvrdí, že FIO banka neudělala chybu v tom, že měla něco blbě na webu. Tvrdíme tu jen, že FIO banka a žádná jiná banka nebude posílat někomu nějaké peníze jen na základě telefonního rozhovoru.

Jinak normálnímu člověku většinou dojde, že když posílá peníze na nějaký "společný" účet, že je potřeba nějaká identifikace, jinak nemají šanci poznat, ke komu to mají přiřadit.

+1/0
1.2.2012 7:26

borix

Re: rozdíl

Musím uznat jednu věc. Kdyby k tomuhle čistě hypotetiky mohlo dojít a já byl zaměstnancem banky a vy jste mi volal, předpokládám, dle vašeho projevu zde, že byste nedokázal ani pořádně vysvětlit o co vám jde a za chvilku byste začal do telefonu nepříčetně ječet a vulgárně urážet, tak bych vás v tom nechal pořádně vykoupat. Pochybuji ale o tom, že by si tohle mohl nějaký zaměstnanec banky dovolit, takže stejně je jasné, kde by se asi stala chyba :-)

+1/0
1.2.2012 7:26

RadecekH

Re: rozdíl

Navážejte se milá vílo Amálko do někoho jiného. Ve FIO bance nepracuju a nikdy jsem v žádné bance nepracoval. Pokud to chcete "prověřit", tak se na mě můžete podívat třeba na Google+. Mé jméno je Radek Holeček.

Já se za sebe a za své názory nestydím. To, že doporučuji FIO je jen a jen na základě kladných zkušeností.

+4/0
1.2.2012 7:22

RadecekH

Re: rozdíl

Děkujeme za zkušenosti.

Když se ale podívám na stejné banky já, vidím, že zatímco u FIO banky jsem za těch 11 úhrad zaplatil nula, tak Airbank by mě přišla na 55 korun.

Ale máte pravdu, i mně se zdají jejich stránky hezčí a přehlednější. Co se týče těch neoprávněných poplatků, tak za 9 měsíců u FIO jsem zatím platil poplatek jediný a to za výběr z bankomatu na Slovensku, takže řešit nějaké neoprávněné poplatky je u FIO banky celkem zbytečné. Na druhou stranu je pravda, že z jejich sazebníku jsem taky špatně pochopil, kolik ten výběr bude stát a teprve poté, co mi ten poplatek strhli a já se podíval pořádně, tak jsem pochopil, že jsem to předtím blbě pochopil. :-)

Hledat chyby na webu banky by mě nenapadlo a už vůbec bych neztrácel čas s tím, abych jim to opravoval.

+2/0
1.2.2012 7:13

AmalkaVila

Re: rozdíl

Jde o to co kdo používá. Když někdo založí CZK účet, k tomu kartu, 5x zaplatí převod a 1x vybere bude na tom všude stejně.

Jenže když já začnu používat věci jako EUR převody příchozí/odchozí, karty v cizích měnách atd dostáváme se do neodzkoušených vod kde bude zjevně 10x tolik chyb než na "běžných" funkcích. Tyto "pokročilé" věci používám ve spoustě bank kde to jde (AXA, Zuno, Airbank, KB, FIO, ..) a tedy opravdu mohu srovnávat.

Chyby měli/mají VŠUDE, ale FIO opravdu vyhrává přesný opak nadpisu článku - je to naprosto NEJ-nevstřícnější banka to jednoznačně. Rv

0/0
1.2.2012 7:20

joe195817

Re: rozdíl

Zajímavé. Já zase psal Fio (tehdá ještě záložně), jak by si mohli trochu vylepšit formulář pro zadávání platby - doplnit jeden html atribut, no a příští den to bylo online. Pak jsem e-mailem reklamoval platbu, která zdánlivě odešla dvakrát. Zatelefonovali mi zpátky a ve vší slušnosti mi vysvětlili, že jsem kromě jednorázového pokynu měl zadaný i trvalý příkaz, na který jsem stihnul zapomenout (byl nastavený na aktivaci jednou za půl roku). No a tu chválu odpouštění poplatků moc nechápu, když u Fio, krom výběru z bankomatu, žádné neplatím...

+2/0
1.2.2012 8:13

mudrlant

mám tam účty na FO i PO

už několik let, ještě v době kdy to byla DZ, a stáda českých oveček platila vesele nehorázné poplatky u bankovních zlodějů...také jsem byl jedním z nich, za firemní účet u UniCredit (tehdy živnobanky) 379,- měsíčněRv

s Fio zatím (cca 6 let) 100% spokojenost, opravdu si nevzpomenu na jediný problém, teď v poslední době mě občas irituje čekání na malé pobočce v našem městě ale proti frontám v KB a ČS je to pořád OK...R^

+3/0
1.2.2012 6:53

jan.banos

zkušenost s FIO

Já jednou poslal peníze na účet FIO banky dle jejich návodu na webu, kde scházela poznámka o VS. Takže se peníze "ztratily". Sice dobře viděli že peníze na účtu mají ale odmítali je vrátit. Furt že mám jít na jejich pobočku podepisovat nějaký lejstra apod.Jebal jsem je skoro 3 měsíce!!! než ty peníze dokázali vrátit šmejdi! Mimochodem "spárovat" platbu bez VS dle čísla účtu odesílatele umí i ta nejblbější účetní, udělají vám to na zavolání v každé slušné firmě, ale FIO banka NE.

(naštěstí ne moje)

+1/0
1.2.2012 5:00

jakub7

Re: zkušenost s FIO

VS ma byt variabilni symbol? Ten jsem podlednich par let nepouzil a to posilam penize na fio, z fia atd a nikdy se mi penize neztratily. Problem bude asi jinde, dokonce bych si tipnul kde...

+3/0
1.2.2012 5:35

jan.banos

Re: zkušenost s FIO

1a. není to má zkušenost 1b. tudíž není chyba mezi mou židlí a klávesnicí.

2. že jste nepoužil za posledních pár let VS nevěřím, podle čeho pozná příjemne platby, že mu bylo zaplaceno od někoho, jehož číslo účtu nezná? Právě podle VS. To jste si asi spletl s KS nebo SS.

3. v podstatě KAŽDÝ je se svou bankou spokojen pokud nenastanou problémy. ideálně nějaké nestandardní.

4. FIO je sice bankou, ale v rámci šetření vypadají její pobočky hodně stroze a amatérsky.

Osobně při vkládání peněz jsem čekal víc než je zdrávo, pro jejich nefunkční systém. Sama pracovnice mě řekla, že se to občas stává.  5. Jsem klientem už 4roky, tak je zbytečné se vychvalovat, že právě vy jste problém nikdy neměli. Já také ne. Bohužel tu je spousta nevěřících Tomášů, kteří si budou mlet stále to svoje, bez ohledu na skutečnost.

0/0
1.2.2012 19:40

RadecekH

Re: zkušenost s FIO

Teď lžete. Oni je neodmítali vrátit. Oni je odmítali vrátit na základě telefonního hovoru s nějakým Joudou, co jim tvrtdil, že je tam poslal. Slušně vás žádali, abyste svou chybu došel napravit na pobočku, kde by si vás ověřili a peníze bez problémů vrátili.

+5/0
1.2.2012 5:43

AmalkaVila

Re: zkušenost s FIO

Á jasně pánové z FIO mají za úkol sedět u diskusí a hájit tu jejich troska-banku.

Horší banku jsem neviděl - banda amatérů na pobočkách, na infolajně, všude. Zavoláte 5x na infolinku a POKAŽDÉ se dozvíte něco jiného na stejnou otázku. Web hrozný, plný chyb. Inet banka polofunkční, nepřehledná, vzhled jak z roku 1995. Rv

Zabalte to rovnou, proti bankám jako mbank, airbank, zuno nemáte šanci, to je úplně jiná liga!

Mimochodem paně zaměstanče, jestli někdo lže tak jste to vy!! Mám se napsat dalších X případů kdy se mnou FIO banka ojebala nebo zazdila jajich vlastní chybu? Oopravdu chcete do diskuse další negativní reklamu?

;-D

+1/0
1.2.2012 6:44

gebra

Re: zkušenost s FIO

Prosim prosim jeste aspon dva. At vime jakej jste nespokojenej zakaznik a jak vam FIO hrozne ublizila. A zadny JPP, jen vlastni zkusenosti. At si to lidé z FIO co nemaji nic na praci a vysedavaji na diskuzich pekne prectou. ;o)

+2/0
1.2.2012 6:56

borix

Re: zkušenost s FIO

Pomlouvat umí každej, ale když je nějaký primitiv loajální k jinému ústavu, tak vždycky bude pomlouvat, aniž by znal i ty najzákladnější fakta.

Faktem je, že pravděpodobně nemáte s touhle bankou žádné zkušenosti (zamozřejmě že si v odpovědi nějaké vycucáte z prstu) a dle psaného projevu pochybuji, že na infolinku umíte zavolat.

+1/0
1.2.2012 6:58

AmalkaVila

Re: zkušenost s FIO

Já mám účet u spousty bank, i fio hodně dlouho a zároveň i u nových bank jako airbank, zuno apod. Služby používím všude dost intenzivně a opravdu dokážu posoudit kde co jak funguje a hlavně kde jak řeší problémy.

Za celé ty roky mám soukromý žebříček NEJHORŠÍHO přístupu ke klientovi:

1) FIO, 2) Mbank, 3) ČS

Naopak velice vstřícně v poslední době vystupuje Zuno a Airbank. !!

0/0
1.2.2012 7:03

borix

Re: zkušenost s FIO

To víte, že jóóó... :-)

0/0
1.2.2012 7:06

jan.banos

Re: zkušenost s FIO

Banka není partnerka, abych k ní byl loajální. Mám účty u více bank a ve FIO asi 4 roky.

Volat na infolinku  narozdíl od Vás nemám zapotřebí. Loajální jste tu zejména Vy a RadecekH.

Kdybych FIO pomlouval  tak dle Vašeho projevu bych zřejmě dostal na držku, abyste si prosadil svou. Ruply by vám nervy co?

0/0
1.2.2012 19:54

RadecekH

Re: zkušenost s FIO

O co vám jde? Pokud nechcete FIO používat, tak ji nepoužívejte. FIO má samozřejmě spoustu chyb, ostatně jako každá banka, ale jelikož je zadarmo, tak si z ní beru jen to, co se mi vyplatí. Používám to na placení složenek, trvalých příkazů a inkas z účtu. Za leden se mi strhlo 11 plateb a zaplatil jsem za to nula a ještě jsem dostal 1 korunu na úrocích.

Samozřejmě třeba karty má FIO blbé, protože nemá vlastní. A tak karty používám od Citibank. A opět zdarma nebo spíš mi zase platí za to, že je používám (2 % z každé platby).

Mohl bych nadávat, jak na FIO, tak Citibank, ale nenadávám, protože si od nich beru to, co je pro mě výhodné a věci, které mi nevyhovují, od nich nechci - od FIO banky nechci kartu na placení v obchodech i na internetu a u Citibank nechci nesplatit každý měsíc útratu, protože jejich úroky jsou nehorázné.

O tom, jak vás FIO banka ojebala bychom samozřejmě slyšet chtěli, člověk se rád dozví, na co si dát pozor.

+2/0
1.2.2012 6:58

AmalkaVila

Re: zkušenost s FIO

Každá firma co má něco na počítači tedy i každá banka má chyby. Jenže slušná firma je řeší! Naopak u bank jako FIO stále dokola slyším jen "je to zadarmo tak si trhni nohou". ;-ORv

Jenže zadarmo je bank víc a FIO půjde s tímto brzo do kytek. Samá chyba, nesmyslné poplatky (např. za placení kartou v cizině) atd atd. Výhody nemáte žádné (zadarmo už dneska není jedinečná výhoda), nemáte bankomaty, nemáte pobočky, máte akorát ty své připitomělé a arogantní zaměstnance.

Nové banky vás pohřbí to si pište. Rv

0/0
1.2.2012 7:05

FanFanTulipan

Re: zkušenost s FIO

Podle nicku bych řekl, že co nevidět půjdete k Turkovi. Ale až po žních. Takže klííííd ;-D PS: Jinak mám s FIO jen kladné zkušenosti ;-)

+1/0
1.2.2012 6:10

borix

Re: zkušenost s FIO

Vzhledem k tomu, že jsem klientem této banky už několik let a narozdíl od vás s ní opradu mám zkušenosti, tak musím konstatovat, že prostě jen LŽETE !!! Vypadá to, že FIO někomu šlápla na kuří oko a někdo si zaplatil bandu negramotů, aby jí účelově pomlouvali.

+1/0
1.2.2012 7:01

AmalkaVila

Re: zkušenost s FIO

Zdravím dalšího zaměstance FIO.

Kolik jich tu dneska najdeme? Už máme dva: borix a RadecekH. ;-D

0/0
1.2.2012 7:12

borix

Re: zkušenost s FIO

Jsem spokojenej klient a tak nějak mi vadí, když někdo rozhlašuje nesmysly.

Jediné co tady zatím produkujete jsou nesmyslné lži, používáte vulgární výrazy a každého, kdo vám ty paranoidní blbosti vyvrací, obviňujete, že je pracovníkem banky :-) Trošku primitivní, ne?

+1/0
1.2.2012 7:19

AmalkaVila

Re: zkušenost s FIO

Jak může KLIENT banky vědět, že to co píšu není pravda? Naopak místní zaměstnanec banky RadecekH (který se jasně prozradil znalostí mého případu) dobře ví že mluvím pravdu ale to samozřejmě uznat nemůže. ;-D

+1/0
1.2.2012 7:21





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že cestovní pojištění vás chrání proti vysokým výlohám na léčení v zahraničí?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.