- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jsem si celou diskusi nepřečetla, takže nevím, jestli už toto nebylo zmíněno, ale pokud chcete radit, jak někoho v e-mailu oslovit, nejprve si to, prosím, zjistěte sama, paní redaktorko.
Špatně: Dobrý den, pane Nováku,
Správně: Pane Nováku, dobrý den,
Stejně tak mě při e-mailech v angličtině dokáže rozesmát slůvko "kindly". Nemůžu si zkrátka pomoct, ale pokud po mně v českém jazyce někdo chce, abych něco laskavě udělala, zní mi to takřka ironicky (i když chápu, že jiné národy to tak třeba necítí)
Jinak o nevypisování předmětu zprávy, případně o odpovídání na původní e-mail nikoli pomocí onoho "Odpovědět", ale vytvořením nové zprávy, toho bylo už napsáno dost. A těch šikovností, které jsou někteří schopni vymyslet, je mnohem, mnohem víc
zkontrolovat, jestli člověk posílá ten e-mail na správnou adresu .
Efektivní komunikace e-mailem
-
Také polovina lidí vaší firmy denně 1/3 - 1/2 času "musí" sedět u emailu?
-
koukam ze se link nejak zdvojil :o
-
E-mail by mel obsahovat plain text a pripadne prilohy. Jestli tam nekdo bastli omalovanky jako ve wordu, tak je prase. Proto se ve slusne spolecnosti nema smysl bavit o fontech v e-mailu. Dal jsem radsi necetl.
No vždyť tam píšou totéž co Vy.
.. mohu říci, že nejhorší mejly píšou učitelé!
-------
Možná to není zase tak časté, ale od nich mi to vždycky praští do očí,
protože od nich bych očekával trochu více kultivovanosti, narozdíl
od nějakého zedníka či truhláře.
E-maily komunikuju jen v situaci,kdy si potřebuju některé věci posychrovat.Jinak raději vše řeším osobně,maximálně přes telefon.
Nesnáším,když mi kolega posílá maily o dvou větách....přitom nás na firmě dělí 15 metrů.
Já pro změnu raději komunikuju přes e-mail i s kolegou, který je 2 m ode mě. Ústní, či telefonická komunikace mi dost narušuje koncentraci (ať už proto, že musím odvrátit hlavu od obrazovky nebo že jsem neplánovaně vyrušen - to bych někdy opravdu střílel). Navíc maily mohu vyřídit tehdy, kdy se mi to líp hodí. Ústní komunikaci používám jen tehdy, pokud si nejsem jist, jestli jsem dobře porozuměl tomu, co bylo v e-mailu napsáno (s mým "talentem na nedorozumění" to není zrovna vzácný jev )
Nejvic mne namichne bod 6, ktery temer nikdo nedodrzuje a ani nevi jak posilat hromadnou korespondenci se skrytymi prijemci. Vubec mu nedochazi, ze ne kazdemu se libi, aby nekdo jiny znal jeho mail adresu, protoze prave tohle slouzi SPAMu. Vysvetlovat a ucit to kazdeho se mi nechce, takze to resim jako SPAM.
......asi to svedci o intelektu odesilatelu....
...pritom se musim ptat sam sebe, jak jsou na tom i moji pratele....
...anzto, dyz je vo to poprosim...
...zanedlouho se znovu octnu mezi dvaceti dalsima v hromadnem otevrenym adresari...
http://www.reselleronline.cz/nejcastejsi-chyby-v-e-mailove-komunikaci
Proč vymýšlet něco originálního, když se vše dá opsat z jiného média, že ano paní redaktorko?
v posledni dobe je to na idnes bezne...