- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Francouzský auto mi nesmí do baráku, jeden kámoš mýho známýho...
Poklonkování a dozadínkování jaksi skončilo
tak řediteli této firmy, se minulý týden na idnesu dle ohlasů v diskusi, očištění evidentně nepovedlo
Firma, která podniká POCTIVĚ, se žádných pomluv bát nemusí Sice se často najde nějáký závistivec nebo konkurent, který chce poškodit dobré jméno firmy. Ale ve většině případů se spíše nejedná o pomluvy, ale o skutečný stav věcí. Hlavně pokud se takovýchto stížností sejde víc. Pokud řekne nebo napíše několik málo jedinců nějáke "pomluvy", většinou to zanikne v informačním šumu. Pokud ovšem nějáká firma dlouhodobě a systematicky okrádá své zákazníky, většinou je těch negativních ohlasů v řádech set nebo tisíců. A pak už je celkem jasné, že to není nějáká vymyšlená pomuva, ale že firma je opravdu nedůvěryhodná ..
a to jak pomluvami zaměstnavatele, tak i lajdáctvím a nekvalitou práce.
Nejvíce ohrožují firmy rovněž sami šéfové, když neposkytují svým zaměstnancům vhodné podmínky k práci
pokud by to nebyla pravda nikdo by je nemedializoval,ale pokud vzkvéta zlodějina,podvody a známé fígle je to potřeba a ono slovo MANAŽER by se mělo pozuměnit na oslovení,název VICEŽER
Tím že lže neváží si vlastních zaměstnanců a kašle na zákazníky.
Management chce jen jedno a tím je vysoký profit i za cenu úplné likvidace společnosti.
Například americké společnosti mají praxi s rotací managementu. Jak může ředitel něco pozitivně firmě dát když je ve firmě 2-4 roky a jde dál. Neseznámí se s problematikou nezná své okolí a své podřízené nerozumí včem je jádro pudla.
Současný management je především škatulkový povrchní a naprosto arogantní.
To platí i o malých firmách, jimž vládne jedinec s (zpravidla narcisticky) narušenou osobností - osobně jsem se o tom několikrát přesvědčil. Takoví principálové si hledají zaměstnance, kteří nebudou klást odpor (např. proto, že by špatně hledali práci kvůli věku, zdravotnímu postižení apod.) a budou poslušně plnit sebeúchylnější nařízení a nápady "vrchnosti". Zrovna v bývalé práci, odkud jsem byl nucen odejít loni začátkem března, to bylo výrazně vidět. Ze zaměstnanců se snažil udělat poslušné workholiky, kteří pracují na 120 věcech souběžně a budou dělat min. 12 hodin denně (zatímco on si bude jezdit se svými haranty na dovolené a fotbalové zápasy) a ty, kteří se nechtěli podřídit, prostě šikanoval tak dlouho, dokud neodešli sami.
nešidí, neokrádají zákazníka, nevyrábějí šmejd a nikdo nebude mít důvod o nich špatně mluvit.
Spis realita ceskych firem a sluzeb Jo driv jim to snadno proslo, kazda firma se do Novy proste nedostala, ale dneska staci vygooglit nazev a je co studovat
Přesně.
Na kvalitní službu si bude někdo těžko stěžovat.