Diskuze

Jméno firmy nejvíc poškozují internetové pomluvy, soudí manažeři

Téměř polovina manažerů se v dobách krize bojí o pověst svého podniku. Co firmě podle nich nejvíce škodí? Zvyšování cen, omezování služeb, podezření z korupce a neetické chování managementu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BOP B 3AKOHE

29. 2. 2012 13:41
Něco na tom bude

Francouzský auto mi nesmí do baráku, jeden kámoš mýho známýho... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Neposlušný_občan_Rebel

28. 2. 2012 21:05
Jo Jo

Poklonkování a dozadínkování jaksi skončilo

0 0
možnosti

kotanen

28. 2. 2012 19:10
Hamé Babice

tak řediteli této firmy, se minulý týden na idnesu dle ohlasů v diskusi, očištění evidentně nepovedlo ;-D

0 0
možnosti

ODS čstější než Standův kříšťál

28. 2. 2012 20:41
Re: Hamé Babice

R^

0 0
možnosti

petrnahodne

28. 2. 2012 13:11
RÁD BYCH K TOMU DODAL ..

Firma, která podniká POCTIVĚ, se žádných pomluv bát nemusí ;-) Sice se často najde nějáký závistivec nebo konkurent, který chce poškodit dobré jméno firmy. Ale ve většině případů se spíše nejedná o pomluvy, ale o skutečný stav věcí. Hlavně pokud se takovýchto stížností sejde víc. Pokud řekne nebo napíše několik málo jedinců nějáke "pomluvy", většinou to zanikne v informačním šumu. Pokud ovšem nějáká firma dlouhodobě a systematicky okrádá své zákazníky, většinou je těch negativních ohlasů v řádech set nebo tisíců. A pak už je celkem jasné, že to není nějáká vymyšlená pomuva, ale že firma je opravdu nedůvěryhodná .. :-P

1 0
možnosti

AntonínP

28. 2. 2012 12:58
Nejvíc firmu ohrožují vlastní zaměstnanci

a to jak pomluvami zaměstnavatele, tak i lajdáctvím a nekvalitou práce.

0 0
možnosti

Tomáš Škvrna

28. 2. 2012 13:18
Re: Nejvíc firmu ohrožují vlastní zaměstnanci

Nejvíce ohrožují firmy rovněž sami šéfové, když neposkytují svým zaměstnancům vhodné podmínky k práci :-)

3 0
možnosti

nezavisla

28. 2. 2012 11:08
Firmy....

pokud by to nebyla pravda nikdo by je nemedializoval,ale pokud vzkvéta zlodějina,podvody a známé fígle je to potřeba a ono slovo MANAŽER by se mělo pozuměnit na oslovení,název VICEŽER;-D

0 0
možnosti

jirha

28. 2. 2012 10:56
Firmu nejvíc poškozuje management

Tím že lže neváží si vlastních zaměstnanců a kašle na zákazníky.

Management chce jen jedno a tím je vysoký profit i za cenu úplné likvidace společnosti.

Například americké společnosti mají praxi s rotací managementu. Jak může ředitel něco pozitivně firmě dát když je ve firmě 2-4 roky a jde dál. Neseznámí se s problematikou nezná své okolí a své podřízené nerozumí včem je jádro pudla.

Současný management je především škatulkový povrchní a naprosto arogantní.

6 0
možnosti

Tomáš Škvrna

28. 2. 2012 11:40
Re: Firmu nejvíc poškozuje management

To platí i o malých firmách, jimž vládne jedinec s (zpravidla narcisticky) narušenou osobností - osobně jsem se o tom několikrát přesvědčil. Takoví principálové si hledají zaměstnance, kteří nebudou klást odpor (např. proto, že by špatně hledali práci kvůli věku, zdravotnímu postižení apod.) a budou poslušně plnit sebeúchylnější nařízení a nápady "vrchnosti". Zrovna v bývalé práci, odkud jsem byl nucen odejít loni začátkem března, to bylo výrazně vidět. Ze zaměstnanců se snažil udělat poslušné workholiky, kteří pracují na 120 věcech souběžně a budou dělat min. 12 hodin denně (zatímco on si bude jezdit se svými haranty na dovolené a fotbalové zápasy) a ty, kteří se nechtěli podřídit, prostě šikanoval tak dlouho, dokud neodešli sami.

2 0
možnosti

zly.previt

28. 2. 2012 8:34
Tak ať se víc snaží,

nešidí, neokrádají zákazníka, nevyrábějí šmejd a nikdo nebude mít důvod o nich špatně mluvit.

4 0
možnosti

dreamkiller

28. 2. 2012 7:07
Pravda

Tak už je vidět čeho se ti dacani bojí. Pravdy!

0 0
možnosti

qawadar

28. 2. 2012 3:04
LOL pry pomluvy

Spis realita ceskych firem a sluzeb  Rv Jo driv jim to snadno proslo, kazda firma se do Novy proste nedostala, ale dneska staci vygooglit nazev a je co studovat

8 0
možnosti

Česká pravice je k smíchu!

28. 2. 2012 4:47
Re: LOL pry pomluvy

Přesně. R^R^R^

Na kvalitní službu si bude někdo těžko stěžovat.

2 0
možnosti