Diskuze

Na co je třeba myslet po autohavárii, abyste finančně netratili

Amortizace, totálka, korekce, redukce. Slova, která nejspíš uslyšíte, když pojišťovna nebude chtít zaplatit vše. Není to tak trochu bouda na klienta? Přinášíme přehled, na co si dát pozor, když máte nehodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zani

2. 7. 2012 19:51
Óóó ty pojišťovny.

Se správnou pojišťovnou, můžete taky skončit v base! Před pár lety německá televize Sat 1 ukázala krásnej případ. Chlap přijel do servisu se zánovním mercedesem asi za 100 000. Než vyřídil v servisu papíry,(15min), tak mu zamčený auto ukradli. Pojišťovna ho zažalovala za pojistný podvod, protože výrobce garantoval, že se auto nedá ukrást za méně než 30. minut. Dostal 20 000 pokuty a podmínku na 2 roky za pojistnej podvod. Navíc přišel o velmi dobře placenou práci, jelikož byl trestanej. No a redaktoři TV se rozjeli do Polska, našli jednoho zloděje, aby jim ukázal,jestli je možný to auto ukrást za méně než 30 minut. Ukradnl ho za 90 vteřin, s tím že měl blbej šroubovák, jinak to běžně dělá za vteřin 70. Co to bylo za pojišťovnu už nevim, ale pojistěte se u takovýho ústavu a po havárii si jeden může hodit mašli.

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

29. 6. 2012 13:01
Hm

V případě havárie vyžaduji plnění rozpočtem a opravu si řeším či zajišťuji sám. On i ten servis je schopen vám jako objednateli a pojišťovně naúčtovat tak rozdílné částky, až se tají dech. Pokud pojišťovna uplatňuje ty svoje "korekce" a "amortizace" v tak nějak rozumné a přijatelné výši, není problém, v opačném případě není problém ji dát k soudu.

0 0
možnosti

zbiro

29. 6. 2012 12:20
je to typicky české prostředí

po pojišťovně musí člověk řvát jako nepřizpůsobivý občan na socině hned při prvním telefonátu, pak se domůže plného odškodného. Na druhou stranu je-li si autorizovaný servis schopen vyúčtovat pojišťovně za výměnu plastového zadního nárazníku 34 tis bez DPH, tak bych se jako pojišťovna taky bránil. Je třeba nastavit pevná pravidla, bohužel naše vláda má dost svých problémů s krabicema od vína apod. Rozhodně je nesmysl aby člověk který nehodu nezavinil platil jakékoliv náklady. Asistenční službu bych já osobně neriskoval, dělají to amatéři, kterým jde jen o peníze ne o blaho zákazníka.

0 0
možnosti

Jentak-

29. 6. 2012 12:54
Re: je to typicky české prostředí

ja ti nevim .. byl jsem nabouranej nekolikrát, a nikdy jsem s pojistovnou vinika nemel problem ... vse zaplatila, nikdy se necukala... a to to byly ruzne pojistovny.

0 0
možnosti

Krištof

29. 6. 2012 11:06
Trochu jiný postup

Je nutno zavolat schopnou asistenční službu která se o vše postará a vše si taky naúčtuje. Včetně času který tím stráví. Ten vy si bohužel účtovat nemůžete. Vše samozřejmě naúčtuje viníkovi nehody, takže vás to nestojí nic.

Potom je taky potřeba vše předat svému právníkovi, který vás zastoupí při vysouzení ztráty hodnoty nabouraného auta. Právník vás nebude stát taky nic, protože ho zaplatí protistrana která prohraje. Už je na to několik judikátů.

Pokud jste nehodu nezavinil, tak nesmíte mít žádnou újmu. Jedinou újmu budete mít z čekání než vám dovezou na místo nehody náhradní auto. Tento čas vám nikdo nezaplatí pokud neprokážete škodu vzniklou v přímé souvislosti se zdržením.

2 0
možnosti

nicolas.tesla

29. 6. 2012 13:18
Re: Trochu jiný postup

100% souhlas, takhle by to melo byt pokazde, ale v nasem state se skoro pokazde neco zadrhne.

I tak vas postup je asi nejlepsi!

0 0
možnosti

pavel.n

29. 6. 2012 10:55
článek popisuje asi jinou zem

V prví řadě - nikdy vám pojišťovna neuhradí plnou škodu  - a můžete se stavět na hlavu !

Samotné vyřizování jsou nechutné tahanice , kdy vás jako  poškozeného obviňují z podvodu .atd.

Znám několik servisů a tam vám řeknou jak to ve skutečnosti je - pojišťovny hledají slovíčka , čísla .....prostě jakoukoli záminku - jen aby neplatili .

0 0
možnosti

Krištof

29. 6. 2012 11:08
Re: článek popisuje asi jinou zem

A proč se s pojišťovnou vůbec bavíte? Od toho je přece právník.

1 0
možnosti

intruder3

29. 6. 2012 10:16
-

Pozor na firmu nehoda.cz  - chvástají se tím, jak všechno vyřídí, ale ve skutečnosti vám jen půjčí auto za 1000,- na den a pokud jim to pojišťovna neproplatí, tak to budou polovinu této částky účtovat vám. Žádnou právní pomoc(kterou se chvástají na stránkách) při jednání s pojišťovnou od nich nečekejte. Tuto zkušenost s nimi má moje matka.

0 0
možnosti

chechtin

29. 6. 2012 9:42
Peníze až na prvním místě

Víte, na co je třeba myslet po autohavárii? Aby to člověk přežil s nejmenší zdravotní újmou. Ty zohybané plechy, ať jdou k čertu, to jsou jen plechy.

0 0
možnosti

dev_null

29. 6. 2012 8:20
axa - méně než standard

Pokud vám škodu způsobí člověk pojištěný u společnosti "méně než standard", připravte se na to, co jste ještě nezažili. Budou vám lhát do očí. Každý jejich slib si pečlivě poznamenejte. U téhle jako-pojišťovny je to zřejmé na všech frontách - viz jejich "représentants", parodie na spořící účet a další a další. !!!!X

2 0
možnosti

Výstřik do tmy X.

29. 6. 2012 8:51
Re: axa - méně než standard

pojistku tam mám, stk nemám, jezdím starým vrakem, tak ať na mě někde nenarazíš. :-P

0 0
možnosti

jahl

29. 6. 2012 7:03
V první řadě je třeba myslet

před autohavárií, aby k ní vůbec nedošlo.

1 0
možnosti

Marco - psano s ce

29. 6. 2012 7:58
Re: V první řadě je třeba myslet

Vůbec nevyjíždět z garáže!

1 0
možnosti

xToMMeT

29. 6. 2012 0:06
Ad 5.

Jak spatne pojistil? Mam pojistku odpovednosti za provoz vozidla, at se kazdy, kdo si zada nahradu skody zpusobene provozem vozidla, obraci na pojistovnu. Hotovo 20. Dle pojistnych podminek mam dokonce vyslovne zakazano cokoliv resit bez vedomi pojistovny

1 0
možnosti

Canis Rufus

29. 6. 2012 8:33
Re: Ad 5.

Souhlas. Jedná se o nesmyslný odstavec...

0 0
možnosti