Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stejný vklad na 17 spořicích účtech, po čtvrt roce rozdíl 645 korun

Už tři měsíce sledují na serveru Bankovnipoplatky.com, jak přibývají, anebo naopak ubývají peníze na spořicích účtech 17 bank. Na začátku vložili na každý 130 tisíc korun. Reality test bude probíhat celý rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tarzan

:-)

Nějak tu chybí Duben autorka zaspala...

0/0
7.5.2012 15:18

abraxas117

To tam mam jako deponovanejch 130 litrů a po čtvrt roce pár

stovek? To absolutně nemá smysl, leda bych tam měl miliardu.

0/0
27.3.2012 20:41

Hi203

Re: To tam mam jako deponovanejch 130 litrů a po čtvrt roce pár

Tady jde o to ukázal "zaslepenému" člověku, který dle údajů má v průměru 130 tis. na účtě, že jsou účty, kde byť málo, ale stále v "+" peníze zhodnocují a pak jsou účty, kde to peníze žere. Ovšem člověk, který je raději stále u ČS, protože ta je přeci tady nejdéle a tak určitě je nejlepší, mu sežere takových peněz, spořící účet ani nemá atd. Ale holt, to je jako se Škodovkama, nad ně taky není :-D

0/0
3.5.2012 22:04

Tarzan

Zahraničí

Jak je to se spořícími účty v zahraničí ?

0/0
23.3.2012 6:22

Alowen

jak je to s účtem od Wustenrot?

Když je v požadavcích: ,

Spořicí účty bez výrazného minimálního zůstatku, který by se

v důsledku choval jako termínovaný vklad - výše je stanovena na hranici 500

korun (vyřazena např. Česká spořitelna - minimální zůstatek 10 tisíc korun).

Kde je u Wustenrot spošící účet, který je úročený 2,3% a není potřeba mít alespoň 30 000?

0/0
19.3.2012 14:01

JirkaP

Největší banky jsou nejdražší

Jasně vyplývá, že nejsilnější banky ČSOB, KB, RB jsou na chvostu. Svoje zákazníky tedy pěkně oberou. Dost lidí to neřeší a banky pak nemají důvod se snažit. Snaží se ty malé Air a Zuno, aby získali klienty a až jich budou mít dost, tak ...... taky zdraží. Člověk si tedy nevybere. Zbývá peníze přesouvat tam kde to je levnější a kde jsou lepší služby.

+3/0
16.3.2012 10:56

_xprim01_

Dlouho jste hledali

proč vložit 130 000 Kč, že?

0/0
15.3.2012 21:56

Kája.Mařík

Re: Dlouho jste hledali

Když vložíš do ZUNO 125.000,-Kč, po 3 měsících máš o 800 korun víc.

Když vložíš 130.000, máš o 500 víc. 4.místo-bez medaile.

+1/0
15.3.2012 22:52

Kája.Mařík

Re: Dlouho jste hledali

Ba ne, kecám. Je to jen asi 625 korun.

0/0
15.3.2012 23:15

Alcatraz

Re: Dlouho jste hledali

a nejhorsi na tom je, ze tam jde vlozit i tech 130k a mit 650 a kazdej normalni clovek by to udelal, ne tak "profesionalni" testeri sporicich uctu

0/0
16.3.2012 13:58

Jyrkovo velmi pozdní odpoledne

Vyhněte se stavební spořitelně Raiffeisenbank!

Naše bytové družstvo okradla o jedno spoření člena družstva celé (prý exekuce, ale ta na družstvo nikdy nebyla a není). A u dvou nám suše oznámila, že peníze družstva nevrátí bez souhlasu člena družstva (zdá se, že jde organizovaný podvod s jejich zprostředkovatelem). U zbývajících už třetí (!!!) rok bojujeme o vrácení peněz a ti podvodníci vymýšlejí stále nové důvody, proč svěřené prostředky družstva nevrátit (jde o 240 tisíc korun).

Jen hlupák by "spořil" (ve skutečnosti se nechal okrást) u Raiffeisen spořitelny podruhé...

0/0
15.3.2012 20:05

tommy008

Re: Vyhněte se stavební spořitelně Raiffeisenbank!

Zajimave, ja myslel ze stavebni sporeni muze uzavrit pouze jednotlivec, ne druzstvo. Nebo ne?

0/0
15.3.2012 22:24

S vládou ČSSD za státní bankrot!

Re: Vyhněte se stavební spořitelně Raiffeisenbank!

Ten podvod, který vymyslela a provádí Raiffeisenka, spočívá v tom, že nalže (uplatí?) zástupce družstva, aby peníze družstva posílali na tzv. sběrný účet, ze kterého ona tyto peníze družstva odkloní na účty členů družstva jako fyzických osob, na kterých peníze prý zhodnotí o výnosy a státní příspěvky (na které družstvo jako právnická osoba nárok nemá).

Ve skutečnosti ale se zástupce spořitelny s členem družstva dohodne (za provizi?) tak, jako se stalo nám: společně zablokují přístup k těmto penězům družstva (bez souhlasu člena družstva, majitele účtu, účastníka podvodu prý nelze peníze družstvu vrátit) a společně si peníze družstva dělí mezi sebe (např. Raiffeisenka inkasuje poplatky za "správu" vytunelovaných peněz družsta z každého účtu 316 Kč ročně).

Tento podvod osobně kryje ředitel spořitelny Janáček i jeho přímí podřízení (zvlášť odporně se chová paní Hánlová).

Je to opravdu hnus, s jakou arogancí dokáží tito lidé dávat najevo, že z družstva udělali hlupáky, které mají v hrsti.

+1/0
15.3.2012 23:48

Adalbert Kolínský

Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

mluvčí Raiffdeisenbank) zde na diskusi z 10:23.

Tvrdí, že Raiffeisen international nemá žádné finanční problémy.

Děti moje, po tomhle ujištění jdu okamžitě převést peníze ze ZUNO. Tady něco neštimuje. :-P

+3/0
15.3.2012 15:14

Venn22

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

Také jsem se divil, proč se angažuje na diskuzích...Nelíbí se mi to,ale peníze nikam posílat nebudu (zatím)

0/0
15.3.2012 15:45

fujojte

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

myslím že do diskuze může přispět každý, jestli jste si někde dohledal že to je tiskový mluvčí a máte z toho vítr, to je váš problém :-) on jen řekl svůj názor resp. informace jako každý tady

+1/0
15.3.2012 21:48

Jyrkův pocit vícecennosti

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

No, zrovna Raiffeisen stavební spořitelna, která má svůj byznys založený na podvodu, potřebuje žvatlat víc než jiní...

0/0
15.3.2012 22:23

Pruit Igoe III.

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

A co má asi napsat, abys tady poplašeně nešňafal jak malej pudl? :-P

0/0
15.3.2012 18:52

Jakov Michajlovič Sverdlov

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

Tiskový mluvčí finančně zdravé bankovní skupiny by se takové spekulace nepokoušel vyvracet.

0/0
15.3.2012 19:08

fujojte

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

tiskový mluvčí finančně zdravé bankovní skupiny nesmí mluvit a nebere telefon???;-D

+4/0
15.3.2012 21:49

_xprim01_

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

Jistě a navíc leží na některé ze slunných pláží. ;-DR^

0/0
15.3.2012 21:57

Jyrkovo velmi pozdní odpoledne

Re: Přečetl jsem si příspěvek od Tomáše Kofroně (tiskový

Důrazně varuji před svěřením peněz do Raiffeisenbank.

Nás to stálo vlořených 240 tisíc (a to nepočítám zhodnocení, které by nám měli dát od roku 2004, kdy jsme jako hlupáci peníze do této banky dali).

Každého důrazně varuji před Raiffeisen stavební spořitelnou, vedenou jakýmsi Janíčkem, arogantní Hánlovou a podivným Fišerem...

0/0
15.3.2012 20:11

Karelkav

A co Česká spořitelna?

ČS je bankou s největším počtem klientů. Proč nebyla zařazena do porovnání? Hodně lidí by zajímalo, jak by dopadla v tomto srovnání. Asi nejsem daleko od pravdy když si myslím, že by se pohybovala spíše v dolní polovině tabulky.

+1/0
15.3.2012 13:59

Venn22

Re: A co Česká spořitelna?

V téhle bance může mít peníze jenom ten, kdo se ochotně nechává vysávat

+3/0
15.3.2012 15:45

Alcatraz

Re: A co Česká spořitelna?

toto tvrzeni je nepravdive. Nezahrnuje lidi, kteri vyuzivaji sirokeho portfolia sluzeb, ktere bohuzel ma CS nejvetsi. Ale pro lidi co tam maji jen ucet na vyplatu, par tuzemskych plateb a kartu do bankomatu to opravdu neni.

+1/0
15.3.2012 16:09

Jyrkovo velmi pozdní odpoledne

Re: A co Česká spořitelna?

Nikdo vás neobere o svěřené prostředky tak, jako Raiffeisen stavební spořitelna!

Ta nevrátí nic!

Od února 2010 se marně pokoušíme o vrácení svěřených 240 tisíc, které jsme si u ní v roce 2004 v dobré víře uložili.

Kdybychom tenkrát jen tušili, že jde o podvod, nikdy bychom peníze do Raiffeisen stavební spořitelny nedali...

0/0
15.3.2012 20:17

MDP

Re: A co Česká spořitelna?

A co kdybyste si clanek precetl poradne? Vyrazeni CS je tam vysvetlene!

0/0
15.3.2012 20:53

SCkPFjqnU

Bankeri jsou zlodeji.

zatimco vas vynos ze sporiciho uctu nepokryje ani inflaci, banka na uverech, ktere jsou kryte vasimi penezi na sporicich uctech, vydela desitky procent. Tim ze sporite a davate penize do bank podporujete lichvu a umoznujete bankam poskytovat vice uveru, a tim podporujete inflaci.

+2/0
15.3.2012 11:22

Mražená spermie

Re: Bankeri jsou zlodeji.

aha, tak takhle to je.

0/0
15.3.2012 11:25

Viktorie01

Re: Bankeri jsou zlodeji.

Takže doporučujete strožok?

0/0
15.3.2012 11:31

Venn22

Re: Bankeri jsou zlodeji.

a co tedy doporučujete ?

0/0
15.3.2012 12:02

jan.banos

Re: Bankeri jsou zlodeji.

asi akcie nebo půjčovat na vlastní pěst.

0/0
15.3.2012 12:54

Alowen

Re: Bankeri jsou zlodeji.

abych přišla o všechno?

0/0
15.3.2012 13:06

Alcatraz

Re: Bankeri jsou zlodeji.

inflaci, heh? :) A to jak? Banka nepujci o moc vic (prakticky vzdy mene), nez kolik predtim z ekonomiky stahla. Naopak, diky castecnym rezervam banka pusobi deflacne, protoze cim vic penez se pres banku protahne, tim vic zustane lezet nekde na hromade. Zbytek se vrati do ekonomiky v podobe pujcek a zisku banky :) Mimochodem... uvedomte si, ze ne vsechny uvery se bance vrati.. to jen az zase budete tvrdit (nebo snad i verit), ze rozdil mezi sporicim uctem a uvery zustava cely bance. A taky nastudujte co to je lichva, nebo o tom aspon nepiste.

0/0
15.3.2012 15:06

martin1979

Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Nesouhlasím s tímto článkem!!! Je tendenční pro AIR BANK. Naopak mám 130 000 Kč vloženo u ZUNA na 3 měsíce (Spoření plus) a za tu dobu (91 dní) jsem vydělal 690,72 Kč po zdanění. Kdopak asi potřeboval aby AIR BANK byla hodně vysoko? Že by PPF měla část MAFRY?

0/0
15.3.2012 11:07

Alowen

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Oni prostě nepočítají s nejlepšími podmínky dané banky. Jak už tu psal někdo níže, ale to nebudu opakovat... 130000 mít na jedno úště v ZUNO (nemyslím spoření plus) je prostě blbost při jejich politice.

Pokud se uloží 2x65000, tak se vydělá kolem 650 Kč za tři měsíce

0/0
15.3.2012 11:21

Alcatraz

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

ale neni, sporeni plus se uroci mesicne (navic podminene), takze rozdeleni na 2 castky nicemu nepomuze a sporeni plus ma realne porad vyssi urok nez sporeni, takze je to takhle lepsi.

0/0
15.3.2012 15:10

_xprim01_

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Stačí jediné slovo - likvidita.

0/0
15.3.2012 19:04

fujojte

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Stačí jediné slovo - irelevantní.

0/0
15.3.2012 21:38

_xprim01_

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

rofl ty si ale ekonom

0/0
15.3.2012 21:48

Alcatraz

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

ale ma pravdu, v tom co jsem napsal to je naprosto irelevantni. Prectete si taky OP a prispevek na ktery jsem reagoval. Navic test probiha rok a sporeni plus je temer stejne likvidni jako normalni sporeni, kdyz na to prijde.

0/0
16.3.2012 14:04

_xprim01_

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Spoření plus = termínovaný vklad mínus. Jestli si někdo myslí, že ZUNO spoření plus je spořící účet, tak by měl rychle navštívit nějaký doučovací kurz. Příjemné doučování přeju.R^

0/0
16.3.2012 19:54

fujojte

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

on ale říkal "nemyslím spoření plus" víš

0/0
15.3.2012 21:37

skylajner

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Banka ZUNO sice nabizi o neco vyhodnejsi sporeni, diky svym urokum - take me prekvapilo, ze v testu neni; nicmene nesplnuje podminky pro prijeti do testu (pokud se nepletu, tak to je ta cast s dostupnosti banky; a taky s pozadavky na sporeni.)

0/0
15.3.2012 11:46

chechtin

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Vždyť je na 4. místě!

0/0
15.3.2012 11:50

Alcatraz

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

tendencni neni, air bank ma ted proste jeden z tech nejlepsich sporicich uctu. ZUNO zvlast pro vyssi castky je horsi. Za rok to uz platit nemusi. A sporeni plus je zradne v tom, ze musite penize vybirat na zacatku mesice. Normalni sporeni by bylo fajn, kdyby melo verejne cislo uctu. Osobne pouzivam oboji a AB se mi libi skoro ve vsem vic, od opravdu online zalozeni (snad jedina banka u nas!) az po zpracovani IB a jednani s obsluhou.

0/0
15.3.2012 15:16

nekro84

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Taky se divím, proč je částka 130 000Kč, když pro ZUNO je to nejvýhodnější do částky 127500Kč na 1 účet a těch účtů lze mít zdarma myslím minimálně 10. Něvěřím, že existuje klient ZUNO, který by měl na klasickém spoření na 1 účtu víc než 127500Kč. No, ale aspoň je o čem diskutovat.:-P

+1/0
15.3.2012 21:40

_xprim01_

Re: Nesouhlasím s tímto článkem!!!

Existuje asi jediný klient ...a to je účastník testu. ;-D

0/0
15.3.2012 21:50

Si0 po 4. zákazu

Šest kilo proti stavkám tisíc je pakatel,

to bych vůbec neřešil.

0/0
15.3.2012 11:05

cckk

Re: Šest kilo proti stavkám tisíc je pakatel,

ano presne takovejch blbu je vic a proto si to banky dovoluji Rv

+3/0
15.3.2012 11:47





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.