- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
klienta je nutné namlsat, a o tom, že všechny rizika ponese on, pomlčet Chudáci klienti.
pořád se ještě vyskytnou klienti, se kterými je potíž. Čtou smlouvy až do konce, mají nepatřičné otázky, odmlouvají ap. Je třeba s tím opravdu něco dělat.
kde splasit ty navrhy na zmenu regulace na financnim trhu? Dost by mi to pomohlo, dik
"Nazdar ... deset korun :-)"
mi to připadá,že se narodila finanční debilní generace a rodit se bude,pokud se bude svět pohybovat v tomto způsobu života.
aby víc sypali bankéřům do kapes
asi tak, spíš by to potřebovalo čistku neschopných členů managementu těch bank. Jeden dement jak druhej a když investujou blbě a hrozí kolaps tak žádají o pomoc stát. Jen ať padnou. Jediná škoda je, že se za ty maléry neručí hlavou
vychovat bych nahradil některým z : oškubat, natáhnout, oblfnout ...
naopak prave toto je spravne, aby to znelo odborne ... to je stejne jako se nerika ukradl, ale lepe zni odklonil :-) tudiz vychovat klienty je podle dnesni retoriky naprosto v poradku !