Diskuze

Podomní prodejci energií často neříkají pravdu. Nedejte se nachytat

Podomní prodejci elektřiny a plynu často "naverbují" zákazníky, aniž by jim sdělili, že se vlastně upsali novému dodavateli elektřiny či plynu. Zazvoní u vrátek a představí se jako zástupce distributora, to znamená ČEZ, PRE nebo RWE.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jack.Pott

27. 4. 2012 15:27
Nadstandardní služby dodavatelů

Tzv. "nadstandardní služby", různé slevy a bonusový servis taky mívají své "mouchy". "Slevněné dárky" např. někdy bývají i tak předražené, za řemeslnické služby musíte prodloužit smlouvu, úročení přeplatků vydělá odběrateli doslova jen pár korun atd...

http://www.cenyenergie.cz/nadstandardni-slevy-servis-a-dalsi-sluzby-jsou-opravdu-vyhodne.aspx

1 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:36
To "případně chtějte vysvětlení" mě dostalo!

;-D;-D

Po takovém "vysvětlení" je ovšem potřeba vysát a vyvětrat, protože podomní prodejce bude lhát, až se mu bude od huby prášit.;-D

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:33
U mě bzla naposledy "kontrola z Centropolu".

Uvedl se takto "Centropol, kontrola" a podržel mi jakousi kartičku před očima. Zeptal jsem se ho, co chce kontrolovat a když řekl, že jaké mám dodavatele energií, tak jsem mu řekl, že mu ušetřím práci - dodavatele energií si zkontroluju sám.

Předtím byla u mě ženská, která se uvedla "Já jsem z elektrárny!". "Z KTERÉ elektrárny?" "Z Centropolu, to je dodavatel elektřiny". "My nebudeme brát elektřinu od Centropolu."

0 0
možnosti

Achille Volfoni

5. 4. 2012 18:49
Dobrý den...

...jsem ze společnosti Centropol.Určitě víte,že Němci koupili ČEZ a plánují zvýšení ceny.My Vám však nabízíme nižší cenu.Mohu vidět Vaše vyúčtování?.....A tak valím oči a reaguju:"Státní firmu koupili Němci?To je vtip?Půjčte mi tedy návrh smlouvy k prostudování.Aha ono to nejde.Tak nashle...

Jako tihle prodejci jsou velmi naivní.Nakonec člověk zjistí,že na elektřině zaplatí stejně,ale na poplatcích 3x víc...

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:13
Re: Dobrý den...

Odpověděl bych: Nemůžete vidět mé vyúčtování, protože vám je neukážu.

A dodavatele elektřiny i plynu jsem si vybral sám. Nečekám na podomní obejdy.

0 0
možnosti

srst

5. 4. 2012 7:53
jedinečné řešení

zazvoní, pozvěte dál, začněte sepisovat, co všechno vám nabízí, nechte ho/ji přečíst zápis a nechto ho/ji se pod něj podepsat...většinou odmítne nebo začne od začátku.

0 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:15
Re: jedinečné řešení

On se hlavně v těch dveřích ani nepředstaví. To je první krok: Nepouštějte do baráku nikoho, kdo se vám nepředstaví jménem a příjmením a neprokáže občankou (teda vyjma těch, koho osobně znáte).

0 0
možnosti

Jirik JI

3. 4. 2012 22:48
Nápis na dveře :-)

pokud zazvoní podomní prodejce čehokoliv, předem ho upozorňuji, že jakmile otevřu dveře tak dostane přes hubu .... už jsem to měl napsaný, ale manželka mi to bohužel neschválila :-(

0 0
možnosti

Bertino

3. 4. 2012 21:00
Tak si to pěkně shrňme - ČÁST 1

1) Která složka ceny energií roste nejrychleji a v neuvadajícím tempu?

- není to náhodou tzv. regulovaná část ceny, které stanovuje ERÚ a vydělávají na ní monopolní distributoř?

- kdo jsou ti distributoři? No přeci ČEZ, RWE, EON, PRE a PPAS s přívlastkem "distribuce"

2) Která složka ceny energií buď neroste nebo roste obvykle velmi málo?

- není to náhodou tzv. obchodní složka ceny, tedy ta část, na které probíhá konkurence díky alternativním dodavatelům? komu myslíte, že konkurence "vadí"?

1 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:17
Re: Tak si to pěkně shrňme - ČÁST 1

Ne.

 Regulovaná složka plunu například k 1.1.2012 zlevnila (což umožnilo některým dodavatelům zdražit cenu za dodávku, aniž se zvedla celková cena).

0 0
možnosti

MS-fanousek

3. 4. 2012 20:47
:-(

Škoda, že k nám se nikomu chodit nechce. A já bych si tak rád pokecal.

0 0
možnosti

Lapinho

3. 4. 2012 19:45
Pěkně zaplacená reklama

Společnosti bojují o zákazníka i bonusy

- bezplatné opravy plynových spotřebičů - nabízí Pražská

- provozní servis plynového spotřebiče či revizi nebo montáž nového - nabízí Pražská

- věrnostní program - nabízí Pražská. Programy pro seniory a handicapované - nabízí Pražská. Úročí přeplatky z vyúčtování - nabízí Pražská

Odcházejí jim klienti, tak se s tím pokoušejí něco udělat a místní IDNES bulvár je rád podporuje. Změna dodavatele k alternativnímu je jen dobře. A pokud podepíšete smlouvu s podobním prodejcem, tak ji můžete do 14-ti až 30-ti dní zrušit. Stačí číst!!

1 0
možnosti

Šerlok Homeless

12. 4. 2012 13:18
Re: Pěkně zaplacená reklama

To jo. Až na to, že někteří podomní obejdové falšují podpisy. Takže bych jim ani neukazoval vyúčtování.

0 0
možnosti

Guitarus

3. 4. 2012 19:45
Potvrzuji

Konkretne zastupce Ceskeho energetickeho centra se klidne predstavi jako zastupce e-onu a kdyz si vyzadam jeho konktaktni informace a vidim tam CEC, tak mi jeste rika, ze to je v poradku, ze je zastupuji a ze je to v podstate jedna firma. Divim se, ze kvuli tomu jeste nikdo nemel problemy, pokud to neni rovnou podvod, tak je to prinejmensim klamava reklama.

Bohuzel, uz zacina po domech obchazet i e-on. A ani jejich praktiky nejsou kdovico. Osobne doporucuju jedine - vyzadat si smlouvu s tim, ze si ji clovek procte a v pripade zajmu se jim ozve. Tak by to podle me melo ferove fungovat, ale na to pochopitlene nepristoupi, takze je pak velmi snadne se s nimi rozloucit.

2 0
možnosti

síma25

3. 4. 2012 21:30
Re: Potvrzuji

E.on posílá své "pěšáky" pouze na předem dojednané schůzky. Tedy telefonicky osloví zákazníka a nabídnou mu nějaký produkt a pokud to chce probrat s někým osobně, v dohodnutý čas tam ten pěšák zajde. Bohužel je mezi nimi dost takových, kteří při té příležitosti obejdou celý barák, ale mají to přísně zakázané. Pokud se s něčím takovým setkáte, můžete to na eon nahlásit třeba mailem, nebo na linku - poprvé dostane žlutou, když to zopakuje, následuje výpověď. Pracuju na jiném útvaru, ale tohle je věc, která nás štve všechny. Několik tisíc zaměstnanců se snaží dělat to co nejlíp a pak stačí jeden trouba a ... škoda mluvit. Vaše zkušenost mě mrzí.

0 0
možnosti