Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Reklamační perličky: Vrátíme jen půlku ceny, druhou botu můžete nosit

Na poradenskou linku se obracejí zákazníci, když mají problémy se službami, obchodem či reklamací. A právníci jim radí, jak si poradit s nejrůznějšími triky či podvody obchodníků. I když jde většinou o vážné situace, někdy se přihodí i různé kuriozity.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

besu

2. 4. 2012 21:44
meloun..

Ta reklamace s tím melounem mi připomněla jednu ze situací, které jsem musel řešit na své brigádě v restauraci, zákaznice si objednala řízek ( to, že to byla jedna porce, kterou si dělili 4 lidi komentovat nebudu), celý jej snědli, včetně přílohy a oblohy - no prostě "vylízali" celý talíř a pak mi ta paní suše oznámila, že platit nebude, protože řízek měla připálený a celou hodinu se pak se mnou dohadovala, musím se přiznat, že ke konci jsem hledala slušná slova opravdu dost špatně :-)

2 0
možnosti
AV

andilek10

2. 4. 2012 17:37
...........

reklamuji zrovna fa u šedivého operátora Hermod. Vůbec nekomunikují. Prý jestli se mi to nelíbí, ať si udělám výpis a potom to reklamuji. Když vidím v televizi majitele Jiřího Vollmana se slečnou Válkovou, tak je mi z něj špatně. MIss čr to jsou vlastně lehké děvy pro bohaté pány. Zákazník v tomto státu nemá nárok na nic, jen dělat ovci .

0 0
možnosti
PV

La Chamiza

2. 4. 2012 13:42
Klasika :-)

A naprostá klasika: po třech měsících reklamované boty známé a ceněné značky... A prodavač se ptá: Vy jste v tom chodil??? To neděláte dobře, měl byste mít více párů bot a pravidelně je střídat...  ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JZ

komar007

2. 4. 2012 14:18
Re: Klasika :-)

Pohorky Hannah? Po půl roce se rozpadly a protekly - prý jsem je špatně zavazoval (v návodu žádný speciální systém vázání nebyl a tak jsem je normálně utáhl a zavázal na mašličku, jako všechny ostatní boty co nosím - což je očividně u Hannah špatně) a nadměrně používal v těžkém terénu (houbaření a pár turistických cest v českých horách).

0 0
možnosti
LK

Rokba

1. 4. 2012 16:37
A co vypočítavost a drzost zákazníků?

Aby to bylo zpravodajsky vyvážené?

2 0
možnosti
JD

Atomike

1. 4. 2012 23:35
Re: A co vypočítavost a drzost zákazníků?

Jo, taky jsem se chtěl zeptat. Drzost a vypočítavost českých zákazníků nabírá na obrátkách. VIz.ten člověk s melounem -  rozhodně to není ojedinělý případ. Spíš jeden z většiny reklamací.

0 0
možnosti
O

okmnbhuij

1. 4. 2012 16:00
Boty...

Pokud by byly boty prodány jako levá bota a pravá bota - dvě položky na faktuře, tak proč ne...

Ale pokud byl prodán pár bot - tak má obchodník smůlu...

1 0
možnosti
JH

jirha

1. 4. 2012 20:14
Re: Boty...

Koupit ne ale ukrást jednu jde celkem snadno.

0 0
možnosti
Z

zbiro

1. 4. 2012 14:49
půlka ceny u bot je logická

za předpokladu že si mohu dokopit stejnou botu ve stejné velikosti zase za půlku ceny ;-D, tím nic netratím a obchodníkovi zůstane jedna bota do výhodného výprodeje

1 0
možnosti
MS

daffy.d

1. 4. 2012 15:51
Re: půlka ceny u bot je logická

A potom chodit s jednou botou novou a druhou opotřebovanou? Skvělé R^

1 0
možnosti
TB

MayaMoya..

1. 4. 2012 11:32
Vím, že je apríla..a že to mám brát s rezervou...

ale: pozor na bezplatnou právní poradnu na tomto linku http://canero.cz/...jsou to šejdíři..

0 0
možnosti

Drakens

1. 4. 2012 8:17
APRIL

?:)

1 0
možnosti
MK

siku

1. 4. 2012 7:41
REKLAMACE

ve svém životě reklamuji jak na běžícím páse. mám smůlu na výrobky, nebo jsem prostě puntíčkář a chci po věcech 100% funkčnost. 100% věcí jsem vyreklamoval.dokonce mi pár věcí prošlo i když jsem měl podezření že za poruchu mohl nějakým pádem výrobku malý syn..i tak to prošlo.

potřeba je zapřemýšlet co přestalo fungovat, jakou asi příčinou, promyslet, co neříct, aby se prodavačovi nenahrálo na smeč a co nejméně mluvit s prodavačem.

nicméně 99% reklamací bylo mnou oprávněných - výrobní vady, drobné nedostatky.

zatím jsem narazil jen na samé solidní prodejce. Zákazník se musí svých práv tvrdě domáhat.jde to.

nejzajímavější zkušenost měl ale můj otec, když při běžné objednávce opravy fotáku Canon starého více než tři roky, zaplatil výrobce dokonce i veškerou přepravu s tím, že v něm byla vadná série chipu, který zdarma vyměnili!! po záruce!! od té doby samozřejmě kupuji jen Canony. (morálně stárnou jinak fungují..)

0 0
možnosti
Z

ZamrzlejPubertak

1. 4. 2012 9:05
Re: REKLAMACE

Mě by něco takového teda nestálo za tu časovou ztrátu.

Navíc, pokud bych věděl, že jsem poruchu zavinil já, tak bych měl špatný pocit z toho, že svým podvodným jednáním získávám blbou karmu, která mě v životě to špatné zase vrátí.

0 0
možnosti
PN

pavel.n

1. 4. 2012 6:59
Lidé většinou neumí reklamovat .............

Při reklamaci je potřeba co nejméně mluvit - to aby jste neřekli více než je nutné , aby prodavač věděl.

.

Jednou jsem reklamoval boty manželky - a prodavač na mě zkoušel známé triky a říkal mi například , že k poškození obuvi došlo nesprávným používáním - zeptal jsem se , jestli jsem dobře rozuměl - zda mi právě řekl , že moje žena neumí chodit ??

Prodavače jsem upozornil , že toto je moje poslední návštěva spojená s reklamací , která je pro něho zdarma  - příště už ponese náklady on ( 20km autem )  - do týdne mi přišly peníze poštou i s omluvou !!

0 0
možnosti
MS

solimPC

1. 4. 2012 7:23
Re: Lidé většinou neumí reklamovat .............

Ten závěr je také aprílový žertík, co?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Rozhodovat musí lékaři, AI má radit a kontrolovat, říká expert

24. dubna 2024

Téměř v každé práci dnes pomáhají moderní technologie a také umělá inteligence. Zdravotnictví není...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...