- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
výborně - takže titulek skutečně lže , neboť § 15 odst. 1 říká - Umožňuje-li to povaha výrobku, je prodávající povinen na žádost spotřebitele výrobek předvést. - A DEFINICE POVAHY VÝROBKU, KTERÝ PŘEDVĚST MUSÍ A KTERÝ NEMUSÍ ? - Pravdivější a rozumější rada podle mne je tato : POKUD CHCETE ABY VÁM PRODAVAČ VÝROBEK PŘEDVEDL A ON NECHCE? JDĚTE JINAM !!!!! KDE VÁM HO PŘEDVEDOU. A ne jak autoeka prndá, že prodávající musí .... to je vytrženo z kontextu a tím pádem zavádějící a lživé.
kurnik, takze dnes fakt staci precist nadpis a pokud v nem neni shrnut cely obsah clanku, tak je lzivy. To je panecku jednoduchy zivot, dobre jste si vybral.
"Jestliže výrobek, který vám na prodejně nepředvedli, nebude doma fungovat, bez zbytečných průtahů požadujte jeho výměnu za bezvadný. Případně využijte právo od smlouvy odstoupit "
A to Vám řekl kdo ? Pokud jsem správně pochopil , že se nejednalo o vyzvednutí z eshopu , ale o normální nákup na prodejně : 1. žádné právo odstoupit od smlouvy nemáte a 2.můžete očekávat pouze reklamační řízení , ne výměnu (výměna není automatická, slušné obchody to dělají ale nemusí )
V prvních šesti měsících od zakoupení zboží má spotřebitel ovšem výrazně větší práva. Může požadovat vrácení peněz nebo okamžitou výměnu zboží. Pokud chce v této lhůtě prodejce tvrdit, že vada vznikla nešetrným zacházením, důkazní břemeno leží na něm. - takto hovoří zákon.
Když ještě chodili podomní prodejci vysavačů a předváděli, tak to bylo faine. Bohužel doba již minula a od té doby musím luxovat sám :(
............samopal,kosu,vložky,splachovač na WC.
V případě že ti kondom prodá prodavačka,musíš vyzkoušet sám.
Ale nemyslím,že by se ti to povedlo!
nekdo prijde do obchodu a rekne, ze chce predvest treba notebook, prodavac se snazi cvrt hodiny a potom rekne zakaznik, ten LCD je nejak malo videt ci si vymysli cokolik jineho a ze tedy ten ntb nechce.
Ovsem zakaznik je vycuranek, ntb se mu libi a proto si ho radeji objedna na internetu, kde mu "robot" ntb zabali a odesle, vic s tim na netu prace nemaji.
A az toto udela treti, paty ci desaty zakaznik, pak se prodavacum nedivim, ze jsou neochotni neco predvadet.
To je problem obchodu. Ten ma (uzkostlive) sledovat konkurenci a prizpusobovat ceny.
Prodavač vám nemusí výrobek předvést - už jen titulek je tak na úrovni Aha Blesk :-)))))))))
Ano nemusí, ale je povinnen umožňuje-li to povaha výrobku.
Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele § 15 odst. 1
více http://business.center.cz/business/pravo/zakony/spotrebitel/cast2.aspx
Ve světle těchto zákonů by bylo zajímavé kupovat třeba taser (elektrický paralyzér). Správně by to měl zkusit zákazník na sobě. A prodavač by mu to hezky "nandal"
proč? figuranta může dodat ochranka, ať si své peníze kouká zasloužit
Přijde paní do zeleniny a přeje si okurku. Prodavač ji přinese dlouhou a úzkou. Paní povídá ne já chci krátkou a tlustou. Další paní si naopak žádá právě tu dlouhou a hubenou. Třetí paní se prodavač ptá "A jakou by jste chtěla vy paninko. Tlustou nebo hubenou. " Mě je to jedno, říká děvče, já ji mám jen do salátu.
Přeji hezký den.
nakoupit a co nejrychleji vypadnout, než se začne blbě ptát.
!!!Umožňuje-li to povaha výrobku!!!, je prodávající povinen na žádost spotřebitele výrobek předvést.
nepotřebuju ho snad ani předvádět,ale co dělají za scény s potvrzením záručáku,nechci si doma nic zkoušet....