Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problémy na zahraniční dovolené: jako první volejte asistenční službě

Že není dobré vyrážet na dovolenou bez pojištění, ví snad každý. Ale jste si jistí, že si budete vědět rady, když se něco nepříjemného stane? Přinášíme pár rad, jak nejlépe řešit problémy v zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mamsrb

Jak to vypadá ve skutečnosti.

Asistenční službě poslal ošetřující lékař fax. Druhý den jsem tam volal, že potřebuji operaci a místo v letadle. Asistenční služba zapřela fax a slíbila místo zařídit. Neudělala vůbec nic a na telefonní urgence reagovala výmluvami. Místo v letadle mě zajistila řecká delegátka cestovní kanceláře.  Dopravu na letiště a potvrzení o povolení přepravy zraněné osoby pak sám ošetřující lékař. Udělal to sám bez mé žádosti a nic si nechtěl vzít. To je moje zkušenost s obyčejnými Řeky na které se tady leje špína v souvislosti s hospodařením jejich vlád.

0/0
16.6.2012 10:23

bombai

Re: Jak to vypadá ve skutečnosti.

Dobrá, měl jste špatnou zkušenost s asistenční službou, pokud se Vás to osobně týkalo, tak chápu, že jste rozladěný. Já pracuji jako průvodkyně a s asistenčními službami jsem byla v kontaktu již několikrát, stejně jako moji kolegové, dohromady by to vydalo na knihu. Včetně těch nejvážnějších úrazů a i bohužel i úmrtí. Vše vždy proběhlo v pořádku a dle podmínek...pokud vznikly problémy, tak musím říct, že to zatím dle mých zkušeností bylo na straně klienta. Základním problémem bývá, že se neumí při volání a.s. "vymáčknout", nedokáží nahlásit, co se vlastně stalo...chápu, jsou ve stresu, ale to jsou pak marné veškeré domluvy....Včetně simulování zranění způsobeného ještě doma před cestou, dostavení se pozdě o den na místo odjezdu, nedodání příslušných dokladů o ošetření...je mi líto, většinou falšují a mlží klienti, a.s. to nedělá, proč také, souhlasí-li dokumenty, tak plní.

0/0
19.6.2012 3:03

řešení

Hlavně mít s sebou dost hotovosti, nebo lépe nacpanou kartu

Protože můžete zjistit, že sice máte doklad o pojištění, ale pojišťovna zjistí (třeba omylem), že není zaplacené. A najednou vaše dítě odmítnou operovat, dokud nedáte na stůl peníze.

Tohle se stalo kamarádovi. Rv

0/0
15.6.2012 13:51

mamsrb

Re: Hlavně mít s sebou dost hotovosti, nebo lépe nacpanou kartu

Ne. Lépe je nacpaná peněženka. Karta Vám v některých místech moc nepomůže.

0/0
16.6.2012 10:10

Martin Soušek

chybí bod 4 - pojišťovna se na vás vykašle

Absurdní reklamní článek.

.

Všichni přece víme, že pojišťovny řeší jen drobnosti a když se vám stane v zahraničí pořádný průšvih, tak pojišťovna dělá mrtvého brouka a pomoci si stejně musíte sami.

.

Takových případů už bylo! Viz třeba přímo zde na idnes: http://bohaty.blog.idnes.cz/c/259158/Jak-se-v-Himalajich-bojovalo-o-muj-zivot.html jak se vyznamenala Česká spořitelna při pomoci svému klientovi v ohrožení života.

0/0
15.6.2012 11:18

Rickr

Re: chybí bod 4 - pojišťovna se na vás vykašle

Podle blogu to vypadá, že dotyčný porušil skoro vše, o čem je tento článek... A to ještě z diskuse pod ním nenápadně vysvítá - a autor přiznává - že měl dost podpojištění - pro vysokohorskou turistiku je speciální.

Takže manipulace :-/

+1/0
15.6.2012 12:13

JoeSO

Re: chybí bod 4 - pojišťovna se na vás vykašle

chtěl ušetřit pár korun a v reálu to zacáluje sám...

0/0
22.6.2012 13:46

v23

K těm potřebným dokladum

Jenom dotaz: Kdo z vás má doma doklady o zakoupení ke všem věcem, co měl v ukradnutém kufru?

0/0
15.6.2012 9:53

všeználek3

Re: K těm potřebným dokladum

to si myslím ,že není úplně třeba - to zavazadlo je pojištěné na určitou částku,otázka je o jakou krádež jde jestli se ztratil při letu nebo až někde cestou an hotel nebo jinde

0/0
16.6.2012 18:57

všeználek3

Re: K těm potřebným dokladum

pokud ty doklady již nemáte stačí seznam věcí staří a částka za kolik bylo koupeno,to se musí shodovat s protokolem policie ,nebo škodáku z letiště pokud to ztratí aerolinky(tam je blbý pokud se zavazadlo najde nepoškozené a v seznamu máte např noťas navíc tak máte na krku pojistný podvod

0/0
16.6.2012 19:07

khonsun

Pani Kohoutova

Nejlepe se to vse da zaridit napr. z barmskeho spitalu, kde se proberete s urazenym loketnim kloubem, nebo prasklou achilovkou. Jeste lete v kombinaci obou. To to kontaktovani  asistentcni sluzby pujde "jak na dratkach"....

0/0
15.6.2012 8:28

khonsun

Re: Pani Kohoutova

lete=lepe; pozn. prekladatele

0/0
15.6.2012 8:30

Paní Semtamťuková

Re: Pani Kohoutova

Nebojte se, že mezitím už někdo nezjistil, že jste pojištěn. :-)

0/0
15.6.2012 13:42

khonsun

Re: Pani Kohoutova

"Nebojte se, že mezitím už někdo nezjistil, že jste pojištěn"... a ihned telefonuje z Barmy do Evropy. Zkousel jste to, prosim, nekdy?

0/0
15.6.2012 15:04





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.