- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale minuly rok jsem kvuli directu lital po soudech.hrozilo mi 160 hodin prospesnych praci,15 tisic kc pokuty a 6 bodu do ridicaku.3 mesice jsem se strachoval nebot kazde stani bylo odrocovane na nastupny mesic.ve finale me soud sprostil vinny s tim,ze direct pojistovna me oklamali a podvedli.diky pani LOVOVA BARBORA a dalsi ktere tu mohu jmenovat co sjednavali povinne ruceni.hlavne,ze penize jste brali.ale,ze jste mi zatopili potvory.
jsem u nich chtěl sjednat na zánovní vůz havarijní pojištění. Hnali mě s autem na prohlídku, následně mě nechali 14 dnů čekat na smlouvu, já zaplatil a následně mě sdělili, že z důvodu 4 ťukanců na p. kapotě po krupobití /které jsem při prohlídce nahlásil!/ mi nemohou přiznat havarijní pojištění, ale platbu si nechávají na "delší" období povinného ručení. Psal jsem jim, že s tímto postupem nesouhlasím a žádm ukončení smlouvy, neposlali mě ani víte kam...A teď se jejich anglický majitel diví, že nemají takovou část trhu s jakou počítali? Dobře jim všem tak, že /snad/ přijdou o byznys.
tak to ti nevěřím! Mám u nich už druhé auto a na prohlídce (je mimochodem naprosto normální věc, že pojišťovna chce auto vidět) mi u obou nezjistily ťuklé přední okno, které jsem si samozřejmě po čase nechal vyměnit na jejich náklady. Jo a smlouvu jsem měl ve schránce 2 dny po prohlídce.....
Prezentovali se jako pomalu nejlevnější a přitom byli pomalu nejdražší a 3x mi volali a 3x jsem je poslal někam, než pochopili, že opravdu nechcu platit 2x víc než u současné pojišťovny.
A ještě mě fascinuje, že v TV stále běží reklamy na Direct
no tak ono to chtělo trochu strategii když vyjednáváte -mě vždycky nejlépe vycházela csob a generali ,udělal jsem si u nich na netu návrh pak zavolal do directu ,řekl jim co mě ty dvě nabízí a jestli to podlezou nebo ne ,když podlezli šel jsem k nim když ne tak jednu z těch dvou a vždycky jsem byl spokojený
Povinný ručení mi u Directu končí 1.8.2012 - pochopitelně jsem prošvihnul 6ti týdenní výpovědní lhůtu, tak jsem podal výpověď dohodou a oni mi jí neuznali. Já vim, maj na to právo, ale když budou končit? Navíc od 12.8. neprodlužijou smlouvy. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Fakt to nechci na další rok využívat, zvlášť když mě přes srovnávače (použil jsem Klikpojisteni.cz, když už o nich byla řeč) vyšlo povinnko mnohem levněji (1550,- misto 2700,-).
Jak ukončit ten Direct? Poradíte? Dík.
Dobrý den, chci se teptat, proč stále sjednávají pojištění pod hlavičkou Tesco, když už ví, že končí (více na http://www.itesco.cz/pojisteni) ?
Jo to nevím, mě asi před 14 dny zastavila slečna a dovedla k další slečně pojišťovačce že mi dají úžasnou nabídku pojištění, zrovna jsem pojistku potřeboval tak jsem souhlasil a vypočetli mi to ještě o 200 dráž než jsem měl od staré pojišťovny, která mi to mimochodem o 300 zdražila i když jsem nečerpal. Ale aspoň mi dali propisku, těch není nikdy dost
a pro příští rok raději vypovědět. Mám povinné ručení u ČPP a letos mě nabourala také klientka podnikatelské. Zkušenost s likvidací je IA. Vše přes net (naskenované doklady), on-line informace o postupu řešení a také on-line kontrola servisu (což se mě líbí nejvíc). Nejsem jejich naháněč, ale když v Kocourkově něco funguje ať to ví i ostatní co nejsou třeba spokojeni.
ČPP jsem měl a zdražili mi. A ještě jsem před vypovězením poslouchal bábu pojišťovačku jak tam nějakýmu klientovi říká že lidi vypovídaj smlouvy když zdražují, no nevím ale díky jejich zdražení jsem ušetřil 80 korun, vož je u 125 skůtra docela dost, ale abych nebyl jen kritický, na ČP nemají tam mi to nabídli za 1200
Chci vidět, jak se k tomu Direct postaví, když vznikne nějaká pojistná událost a budou muset platit.
Doporučení pro všechny, co chtějí jezdit v klidu a nestresovat se, že od pojišťovny nic nedostanou - pojistěte si auto u České pojišťovny, jedničky na trhu v autopojištění.
Pokud by někdo měl zájem o nezávaznou kalkulaci, můžeme se domluvit po mailu. Samozřejmě se dají vymyslet i slevy.
Mail je alesicek@gmail.com.
vypadni s tím svým rádoby finančním poradenstvím, jsi jenom naháněč, co potřebuje nahnat pojistky, aby mu jeho rádoby šéf v pyramidální struktuře neurval uši... takových jako jsi ty jsem už zažil, věř mi ;)
Directu je škoda, byla to zajímavá možnost. Každopádně alternativ je stále mnoho.
Doporučuji využít služeb některého z pojišťovacích zprostředkovatelů, který Vám zdarma nabídne optimální řešení. Rozdíly v cenách pojištění a varianty doplňkových služeb, které by měly být již standardem (nikoho nepotěší například odečet amortizace za nové díly apod.) jsou velmi rozdílné a lze ušetřit ročně zajímavé peníze.
Pokud by měl někdo zájem, tak napište kontakt na email : Pojistenivozidel@centrum.cz a rád Vám cenu pojištění spočítám.