- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chtěla bych dodat "prosím,ještě tu o Popelce..." Chybí jedna drobná informace.Pojišťovna vyplatila majiteli bytu za vyplavené WC své i spodní partaje neuvěřitelnou částku 1100,-Kč .Majitel a viník v jedné osobě tu pojistku platil cca 20 let.Čili co jim za ty roky dal,se mu možná i vrátilo.Obratem pojišťovna vypověděla smlouvu .Nová smlouva by byla samozřejmě už v jiných číslech.
Kdyby to nechali být,mohli mít alespoň těch pár desetikorun,takhle si to majitel přepočítal na poměr svého důchodu x počet havárií v bytě a dal jim sbohem.
To bylko o drobných,jak se ale chovají vůči lidem v povodňových oblastech ?Nevím jak odborníkům na všechnoi zde,mně ale pojišťovák nesmí přes práh.
Působí to na mě, jako kdyby byl majitel podpojištěný nebo měl sjednanou malou ochranu. Pokud tomu tak skutečně bylo, tak nová smlouva by byla ve vyšších číslech zcela správně. Pán by sice zaplatil víc, ale dostal by taky víc než těch 1100. V tomto konkrétním případě je nutné pojištění nemovitosti kvůli zničení podlah a stěn a pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dalším osobám, lidově pojištění na blbost (i když to s blbostí leckdy nemá co dělat).
Pro povodňové oblasti mají pojišťovny zavedený systém zón. Čím rizikovější zóna, tím vyšší platby na pojistném. Pokud je dům jen pár kroků od řeky, pojišťovna ho nemusí pojistit vůbec. Naopak pokud je sice formálně v povodňové zóně, ale stojí na kopci, může se počítat do bezrizikové zóny.
Jako v každé profesi, i mezi pojišťováky jsou lidé neschopní a nesolidní, ale i ochotní a dobří. Pokud Vás některý pojišťovák zklamal, hledejte dál, jednou se Vám takový člověk může hodit.
vydělává především pojišťovnám,ne lidem...
Je to postavené na tom,že ne každý den nehoří,nejsou záplavy a nevykrádá se.Vy ale každý měsíc platíte.A když už se čirou náhodou stane pojistná událost,zjistíte,že váš pojišťovák vám řekl jen to hezké,ale neřekl všechno.
Oni jsou k tomu totiž školeni.
Pak si také můžete spočítat,kolik vás vyjde pojištění za rok.Pak dejme tomu po deseti letech se stane pojistná menší událost.Nakonec zjistíte,že vám byla vyplacena částka,která se rovná vašim měsíčním splátkám pojištění za cca 7 let.
Samozřejmě, to je princip pojištění. Pojistníci se prostě svými pojistkami složí na škody z nehod, které se stanou jen některým z nich, plus zaplatí provizi pojišťovně za zprostředkování. Lidé na pojištění nemají vydělat, mají se chránit před neštěstím a nenadálými výdaji. Co je na tom divného?
Jinak ty kalkulace máte pěkné - bohužel pojistník neví, kdy se stane pojistná událost a o jakém rozsahu. A v tom je ten fígl. Být chráněn po celou dobu.
U bodu 1 doplním, že do nemovitosti spadá i to zařízení, které je s ní pevně spojeno. Když to zjednoduším: představte si, že dům nebo byt obrátíte vzhůru nohama. Všechno, co by zůstalo na místě, patří do pojištění nemovitosti. To, co by popadalo, potom do pojištění domácnosti.
Některé pojišťovny nabízejí indexaci pojistné částky. To znamená, že pojistná částka (ale i platba za pojištění) se každý rok zvýší o inflaci. Tak se člověk vyhne tomu, že pojistná částka po letech nebude odpovídat skutečné hodnotě domácnosti či nemovitosti.
Samozřejmě pokud někdo přistaví verandu nebo si pro radost koupí Picassa, tak ať si do pojišťovny radši zajde. Totéž platí i v opačném případě.
Stejným problémem je příliš vysoká pojistná částka.
V obou případech přijde likvidátor a řekne, že hodnota pojištěné domácnosti je vyšší/nižší než pojistná částka.
V obou případech vás pojišťovna obere. Navíc je jasné, že NIKDY nemůže být pojistná částka přesně odpovídající hodnotě domácnosti, to bych musel měnit pojistnou částku vždy když něco koupím nebo něco vyhodím.
Tedy jsem smířen s tím, že něco dostanu, ale nebude to nikdy plná částka.
Volte zlaty stred, opravu nikdy nedostanete plnou castku.
"Změna pojistných podmínek vyhrazena", jinak se možná budete při pojistném plnění divit.
činžáku a už vidím, jak mi družstvo povolí namontovat si na okna a balkon mříže . Bydlíme v přízemí, byla to nutnost, když jsme chtěli pojistku proti vykradení
Můžete si do bytu zevnitř oken pořídit bezpečnostní kovovou stahovací roletu. Pak si sice budete připadat jak někde ve skladu, ale bezpečné to bude.
to chce číst co vlastně podepisuji. Pojišťovák vám naslibuje i zlaté prase a vy pak zjistíte, že vás postihla záplava a vy jste pojištěni na povodeň, pak holt dostanete houbelec
Nejlepší je smlouvu nezávisle konzultovat nebo vyhledat na internetu co vše by měla dobrá smlouva obsahovat.
Hlavně si nechte čas a nepodepisujte nic ve spěchu a ve stresu. Dobrá pojistná smlouva chce čas a slušná pojišťovna vám ho poskytne.
To se stalo přesně nám. jednou, když jsem pročítala internet, na to upozorňovali. Tak jsem pročetla smlouvu a pojistku tak, jak byla, jsme zrušili. Nebyli jsme totiž pojištění proti ničemu a platili ročně 2000 korun
protože když se něco stane, stejně dostanete prd.
Blbost, minimálně byt či dům je třeba mít pojištěný. Sám jsem již dvakrát čerpal pojistku na přírodní živel.