- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U ČP jsem platil 2200 kč, kouknu na jejich net a tam nabídka za 1450kč. Dojdu na pobočku a s tím nic udělet nejde, tak sleva max 5%. Vypavím smlouvu a za týden volají z ČP že pro mě mají nabídku za 1450. tak jsem ji řekl že to mohli říct hned na začátku a bylo to jednodušší.
Takhle je to u všech pojišťoven. A taky u všech mobilních operátorů a u kabelovky atd atd. Kdo je línej vyhrožovat odchodem ke koknkurenci, ten dneska platí jak mourovatej všude.
Staci mit obycejnou 1.4 bydliste v praze a 4 roky stary vuz a povinne + havarijni 12 tacu!
Například - ČPP - na parkovišti do mého auta nacouval pán pojištěný u ČPP - blatník a blinkr - škoda 8500kč.
Vše jsme sepsali na formulář od pojišťovny , nafotili , dokonce i telefon na svědka byl ............ 2 roky naprosto nechutných tahanic , kdy jako poškozený jsem několikrát posílal fotky do ČPP , formulář se jim někde ,, ztratil " ....
Po 2 letech na mě nasadili ,, vlčáka ,, který mi zavolal , že mě pojistku nevyplatí a že jsem se s pánem dohodl ...blá , blá , blá ..............Nakonec jsem řekl , že na ně podám trestní oznámení pro neplnění povinnosti ze zákona a tak mi vyplatili 6500kč s tím , že mi doslova řekli , že můžu být rád , že jsem dostal vůbec něco
ČPP nemám také rád a to jsem u nich byl pojištěný a nikdy neměl pojistnou událost. Když sepíšete smlouvu tak cena docela dobrá, ale po roce a dále začnou zvedat pojistku a to dokonce tak vysoko že to vychází u nich s bonusem dráž než jinde bez bonusu trochu divné ale skončil jsem s nimi.
Opět... Článek jako tento patří d koše nebo do rubriky placená rekama.
Článěk není tom, jak se snaží nadpis navdit, že zaměstanec Kooperativy nevytiskl nabídku.
Jedná se o reklamu na produkt České pojišťovny.
Na druhé straně odkrývá neseriózní přístup této společnosti vůči klientům. Jak jinak si vysvětlit, že klientka neměla na ČKP zaevidované bezeškodní měsíce z pojištění u České pojišťovny.. Díky tomu platila i u předchozí pojišťovny vyšší pojistné, než by musela... Takže není důvod chválit Českou pojišťovnu, ledaže Vám za tento typ článků platí.
Je to nechutné...
hlavně co se z povinného ručení na přívěsy hradí.
Doporučuji - budete asi silně překvapeni za jaké služby si povinně platíme.
Nerezumím tomu, co mělo být výsledkem této informace. Napadá mě jen to, že je to levná reklama pro určitou pojišťovnu.
Kdyby se ovšem autoři článku zaměřili na podmínky a poznámky pod čarou, tak jak to ostatně všem nám již několik let ze všech stran doporučují, takové hodnocení by jistě nenapsali.
Tak je to makléř (=zprostředkovává více pojišťoven), anebo je to prodejce Kooperativy?
Paní redaktorka má asi hokej v pojmech....
Souhlasím, že to psala paní, která asi dělá do koz, je evidentní.
Pač jako objektivní článek to nevypadá. Navíc když je pojišťoven daleko více.
limity 100 mega, objem valci 1650, zadna historie pojisteni za necele 2000.....
Stejně jako v žurnalistice, také napříč všemi pojišťovnami pracuje mraky poradců, kteří jsou hluboko pod průměrem. Udělat z jednoho výroku titulek a spojit ho se jménem konkrétní pojišťovnou, to vypadá jako vyřizování účtů nebo článek na objednávku. Tak ven s tim.
Paní autorka je naprosto neschopná nula, neochotná zjistit si základní údaje o problematice, která je tématem článku. Přístup zaměstnance Kooperativy si vymyslela, protože firma dělá pravidelně kontrolní nákupy naslepo, aby zjistila, jak pracuje její přepážková služba. Věřím, že kdyby se při takové kontrole našel břídil formátu paní pisatelky, která ani netuší o čem píše, letěl by na hodinu.