Diskuze

Kolik vydolujeme ze čtyř dlužníků? Vyrážíme do terénu s vymahačem dluhů

Zjistit, co skutečně obnáší práce vymahače dluhů, není vůbec snadné. Redakci iDNES.cz se však podařilo přemluvit jednu z inkasních agentur a vyrazit s jejím zaměstnancem do terénu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dongque_d@yahoo.com

16. 10. 2012 13:07
OBRAZY

Proč jsou zlí

0 0
možnosti

bm64

10. 10. 2012 16:35
DC Group

S touto firmou mám dobré zkušenosti, jsou solidní a vstřícní, pokud je člověk schopný nebo ochotný zaplatit.

Kéž by všichni vymahači byli takoví. Bohužel někteří se vůbec nesnaží dlužníka zkontaktovat a jdou přímo soudní cestou a ještě si připočítají  neskutečné náklady za vymáhání. Takže není vymáhání jako vymáhání.

0 0
možnosti

onegin

10. 10. 2012 10:32
dluhy

Mohl by uz konecne nekdo poradne nahlas rict to hlavni !!!!! Kdyz si pujcim tak to musim vratit!!!!!! a ne ze si pujcim  a pak se na to vykaslu ono to nejak dopadne a ve finale mi to socialni stat odpusti !!!! stale se jenpranyruji exekutori a vymahaci,ale to ze si socky napujcuji a pak nevraci a jeste se smeji ze nic vracet nemusi to se tady mele porad dokola

4 0
možnosti

panelacek

11. 10. 2012 13:56
Re: dluhy

Souhlasím... už ale nesouhlasím za předpokladu, že někdo u půjčky ušije na toho člověka boudu. Například kradený občanský průkaz, eventuálně elektronická identita. Původní člověk se o půjčce ani nedozví a po "řádném zpracování" různými agentůrami se z 10 000 Kč dluhu stane 60 000 Kč. Pardon, ale narazit dluh během krátkého okamžiku o 600% nebo dokonce i více, nemá s normální půjčkou nic společného.

Půjčit si samozřejmě od různých společností, protože mi nepůjčí banka je vrchol demence. Narozdíl od těchto společností, je totiž banka asi jediná, která má zájem o vrácené peníze a ne majetek dlužníka. Pokud vám banka nepůjčí, si ví proč. Protože na to prostě nemáte!

0 0
možnosti

nezavisla

10. 10. 2012 10:16
Kolik.....

Ten co půjčuje si má ověřit zda věřitel má na to splácet nebo né ono je to byznys kde jakého vol...který jen a jen chce rychle zbohatnout;-)

0 0
možnosti

wimpy67

10. 10. 2012 14:09
Re: Kolik.....

Ale tady čtete, že velká část dluhů není za půjčky, ale nezaplacené faktury. A to je trochu jiná písnička...

0 0
možnosti

grimosa

9. 10. 2012 23:22
aby vznikl dluh

tak musí být dva, ten kdo dává a ten co bere. Půjčování peněz je podnikání a jako takové má své riziko, pokud si věřitel dobře neprověří komu peníze půjčuje je to i jeho chyba a měl by nést podnikatelské riziko. Nevidím důvos proč obtěžovat soudy s tím když někdo s vidinou velkého zisku neodhadne míru rizika.

3 0
možnosti

BukajAktobos

9. 10. 2012 23:32
Re: aby vznikl dluh

Až si zlomíte nohu, tak vás doktor třeba taky pošle do háje s tím, že jste měl odhadnout míru rizika při činnosti, u které jste k tomu úrazu přišel 8-o Rv

0 0
možnosti

FiS95

9. 10. 2012 21:21
Má podezření, že se před novinářem držel zpátky.

Ve firmě by si zařval na sekretářku nebo sousedce v paneláku pohrozil policií za spolupachatelství atd. Ale co. Dluhy se platí.

0 0
možnosti

Labia Majora Zemanova

9. 10. 2012 19:28
...

clanek jak noha, pan Josef objel mesto a nikdo "nebyl doma"

1 0
možnosti

Dewils1

9. 10. 2012 17:52
!

Taky mam jednoho dlužníka, soud už proběhl - ale exekutor pořád po něm nic nevymohl (už to budou 3 roky), škoda že neznám nějakého Voloďu;-€

0 0
možnosti

lojzicekodvedle

9. 10. 2012 18:05
Re: !

jedine Volodu z Kyjeva a dluznika povesit na strom hlavou dolu na par minut.jenze to riskujete kriminal bohuzel

0 0
možnosti

TVK

9. 10. 2012 15:43
Vymáhání je obvykle až druhá fáze

Tak pokud se bavíme o vymahačích nebo exekutorech, tak u dluhů u "solidních" firem jde většinou už o fázi, kdy prostě ze strany věřitele nezafungovaly normální a slušné postupy - splátkové kalendáře, upomínky apod., takže tento prostě dluh prodají, resp. postoupí někomu, komu se vyplatí se jím zbývat a vymáhat ho. A čím je ta první věřitelská firma méně seriozní, tak tím je takový postup pravděpodobnější a rychlejší.

Ostatně, ve spoustě případů se nelze divit, že věřitelé takto postupují, protože pokud někdo u firmy, která patří mezi ty solidnější, podepíše RPSN 250% p.a., tak je jasné, co se děje s dluhem v případě nesplácení. Stačí kouknout na ISIR a přečíst si pár smluv, co vše jsou lidé schopni podepsat a kolik půjček si nabrat. Je snaha přenášet riziko nesplácení na věřitele, ale primárně je na dlužníkovi posoudit své možnosti. To, že je trouba, neumí počítat, nekalkuluje s možnými riziky je pak jen jeho problém.

0 0
možnosti

politicky nekorektní trolejbus

10. 10. 2012 13:48
Re: Vymáhání je obvykle až druhá fáze

RPSN u půjček kratších než rok je volovina.Pokud si půjčím na měsíc litr,s tím,že vrátím 1300,tak mne fakt nezajímá,že tam je roční úrok stovky procent,ale to,že musím vrátit o třetinu víc.

Ty procenta jsou zdánlivě vysoký,ale až 30% klientů nesplácí pravidelně,nebo vůbec,takže riziková přirážka musí být hodně vysoká.

0 0
možnosti

hectic

9. 10. 2012 14:47
dle příspěvků soudím

že lidé nadávájí slušně působícího pana Josefa a zastávají se vyčůrané slečny co si půjčila se záměrem nevracet a radši se vymazala ze světa, a dalších firem jejichž jednatelé jsou údajně pryč... ach ta česká podvodnická povaha

17 0
možnosti

Equus

9. 10. 2012 14:55
Re: dle příspěvků soudím

Taky jen zírám. Být dlužníkem je fajn a vymahač je nepřítel. Jezdit načerno je fajn a revizor je hajzl. Jezdit nachlemtaný je fajn a policajt zbytečně buzeruje...Rv

13 0
možnosti