Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je vám něco přes třicet? Máte velkou šanci stát se milionářem

Bydlí ve vlastním, kromě hypotéky se vyhýbají dluhům a většina z nich snadno vyjde se svým příjmem. A finančně na tom jsou prý velmi dobře. Takový je výsledek říjnového průzkumu životní úrovně dnešních třicátníků. Nakolik odráží aktuální sonda skutečnou realitu? Porovnejte si, zda jste na tom stejně dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L97a73d86i81s77l61a77v 13B75a26l45o69u53n 7431634381715

Ale ne vlastní prací.

http://www.youtube.com/watch?v=-cs6dszE_BA&feature=relmfu

0/0
8.11.2012 23:37

synli

20% majitelé firem

To asi nebude úplně kvalitně provedený "průzkum". ;-D

+4/−1
31.10.2012 18:14

MiKos112

Re: 20% majitelé firem

To myslím odpovídá. Stačí si zjistit, kolik je v ČR firem (cca 350 000) a uvědomit si fakt, že jednu firmu může vlastnit více majitelů. Ano, několik tisíc jich je zahraničních, ale to nebude tak zásadní vliv.

+2/0
31.10.2012 21:52

Dr.Fe (15)

Re: 20% majitelé firem

To je holej nesmysl

0/0
1.11.2012 9:39

S.R.

shrnuti

takže jsem se opovazil napsat neco k tematu a obhajit clanek....Okamzite

jsem byl napadnut jako clovek s obrovskym egem, nula, vejtaha a ja nevim

co jeste...Jen jsem napsal, ze jsem typicky predstavitel teto skupiny a

hromada lidi z mojeho okoli taky...Jestli jsem neco nechtel, tak je to

to, abych si nahonil ego na diskuzi, pred nejakymi anonym nicky....

+7/0
31.10.2012 14:34

S.R.

Re: shrnuti

Proc

bych to delal??? Vite co je smutny? Misto toho, aby byla reakce: dobry,

preju vam to, ja holt ve 20ti kalil, vy myslel na budoucnost a ted se

vam to vraci apod., je reakce ty egoistickej hajzle, co tu

machrujes....

+3/0
31.10.2012 14:35

S.R.

Re: shrnuti

Vsechno jsem si vydelal poctivou praci, nebo tim, ze jsem

se nebal nekam investovat a riskovat...tak proc se mam bat, kdyz jsem si

v 25ti koupil prumerny auto, ze to dostanu totalne sezrat od lidi,

kteri proto nic neudelali?

+4/0
31.10.2012 14:35

S.R.

Re: shrnuti

Kteri vysedavali cely dny u me v hospode a

jejich reakce byla:jsme ti dali vydelat na novy auto a omlacovali mi to

pul roku o hlavu? Kde to jsme? Jsme v kapitalismu, at se vam to libi nebo ne, meritko uspech jsou penize...Nikdo nezatracuje potrebne prace jako sestricka v nemocnici apod., ale malo ktera to dela z presvedceni....Rada by byla doktorka, ale holt tomu neobetovala tolik koli mela...nevim, proc bych se mel stydet za to, ze sem neco dokazal...nechapu to...Proc nadavate, napadate, misto toho, abyste se chytli za rypaky:((je mi z vas smutno...

+4/0
31.10.2012 14:38

mladej.milionar

Re: shrnuti

Tak to si byl ty, o kom jsem mluvil ve příspěvku níže. Dokonce ti to rovnou smazali. Je to tady na blití, to jest pravda. ;-( A od zítřka pro jistotu nařídí podepsat se, aby závistivci mohli rovnou lustrovat.

0/0
31.10.2012 15:48

S.R.

Re: shrnuti

je to možný...nekoukal jsem co tady po mě zbylo:))...Moc tady nediskutuju, protoze to moc nejde...tohle tema bylo zajimavy a se zlou jsem se potazal....

0/0
31.10.2012 15:59

QQ.

Re: shrnuti

Ty jses typicky priklad proc !ne !Anonymita. Aby se kazdy cistic zachodu nemohl vydavat za sefa IT pro Evropu;-D Od zitrka se ti po podobnych silackych kecech vsichni vysmejou, az se pujdou kolem tebe vychcat a zavolaji si te abys  jim to podrzel.;-D

+1/−2
31.10.2012 16:34

S.R.

Re: shrnuti

jezis, to je fakt na me tohle jo?:))

+2/0
31.10.2012 16:49

Nikol83

Re: shrnuti

To víte, to je ten současný proud "stádovosti". Něco málo vystudovat, nejlépe hned do 25 let si nechat nasekat dvě děcka a to s absencí jakéhokoliv ekonomického zázemí, ale s jistotou nudné a málo placené práce, a pak po hospodách a nejen po nich, hořekují nad ubohým údělem českého člověka. Ten, kdo není tak hloupý, aby se choval podle těch uvedených trapných šablon a dovolí si určitým způsobem vybočovat, nežije vyloženě špatně a nehodlá ze svého navyklého standartu sklouznout, pokud to půjde, i když to bude asi trnem v oku řadě stádních oveček, chce více pracovat a tedy mít více peněz (a co je na tom špatného?), mít se lépe, riskuje i kvůli tomu své zdraví a volný čas a vůbec vidí smysl života i v něčem jiném než v těch stereotypních šablonách, tak je zle. To je ta ubohá česká závist. Buďto se nad to povznést a stýkat s lidmi, kteří uvažují tolerantně a racionálně jako vy anebo asi raději odplout do jiných pokrokovějších vod = západ Evropy nebo USA. Je to smutné, ale je to tak.

+2/0
31.10.2012 21:37

Dr.Fe (15)

Re: shrnuti

Nechte si národnostní urážky od cesty Rv

0/0
1.11.2012 9:40

qwe111

Re: shrnuti

tipnu si - financni poradce, nebo prodavac zazracnych hrncu a dek? ;-);-D

0/0
1.11.2012 9:42

qwe111

Re: shrnuti

a jeste si rozmysli, jestli lidi z tveho okoli jsou teda stejni milionari jako ty, nebo jestli ti u vas v hospode omlacuji o hlavu nove auto (coz pises o prispevek niz). Ja jenom aby ty tvoje vylevy mely nejakou konzistenci...;-)

0/0
1.11.2012 9:51

S.R.

omlacovali mi to moji zákaznici v hospodě, to že moji vrstevnici maj zivotni uroven jako v clanku stim moc nesouvisi.....hospodu uz nemam, ted jsem zamestnanec..kdybys hledal zas neco, na cem me budes chtit nachytat....

0/0
1.11.2012 10:33

mladej.milionar

??

Kam zmizel příspěvěk toho mladého kluka, že on i jeho přítelkyně to splňují? To už se tu cenzuruje jen tak, ze závisti? To je fakt ubohý Rv

+2/−1
31.10.2012 13:29

Dano-cz

Re: ??

To zmizel muj prispevek ale nijak toho nelituji. Ja se z IDNES neuzivim. Vydelavam jinat a je mi to uplne fuk jestli to smazali nebo ne. Mne to z chleba neukroji, zamestnanci IDNES si klidnu muzou honit ego a zavidet.

Klidne si zmazte aj tohle- z Vas nic nemam a k zivotu Vas nepotrebuji!

0/0
31.10.2012 17:02

snowxx

Tato diskuse nikam nevede....

Po dlouhe dobe jsem se zapojil do diskuze pod třimto clankem, protoze po procitani nekterych prispevku mi bylo docela smutno...ale co uz 1000 lidi 100nazoru at si kazdej rika co chce...jdu radsi pracovat. Jsem ale rad, ze se tu objevili nazory podobne smyslejicich lidi a vedet ze existujou je fajn pocit...;-D

+1/0
31.10.2012 13:06

mirek103

je to o štestí

Nejdřív jsme měl štěstí na učitele, na dobrý písemky a na relativně dobrý známkování, taky jsme měl štěstí na dobu kdy jsem vyrůstal, měl jsem štěstí na rodiče, štěstí na kamarády, štěstí na další lidi, pak jsem měl štěstí na všechno na co jsem sáhl, prostě to štěstí můžu přehazovat vidlema, měl jsme štěstí na prezentaci u prvního zaměstnavtele. Mám štěstí v podnikání, máme štěstí s manželkou. Jen to štěstí není štěstí, ale 20 let práce, zkušeností a vzdělávání :-)

+7/−1
31.10.2012 11:27

Dr.Fe (15)

Re: je to o štestí

A souvislost s článkem to má jakou ?

0/−1
31.10.2012 12:28

mirek103

Re: je to o štestí

Že být milionářem není o štěstí (pokud si nevsadíte jednou sportku) ale o práci, dřiny, 14hodinových šichtách, stovky hodin studia apod. Ano existuje možnost státních zakázek, ale je tu cesta i podnikání nebo dobrého fleku v práci. Jenže tam se nedostanete jen proto že máte štěstí.

+4/0
31.10.2012 13:50

Dr.Fe (15)

Re: je to o štestí

To máte pravdu, akorát nevím jak to má souviset s tím článkem ? Článek je o tom, jakou úroveň výdělku a majetku má typický třicátník a jako takový je ten článek naprosto lživý, protože té úrovně ve skutečnosti dosahuje jen pár procent populace. To že pílí můžete dosáhnout bohatství ovšem nikdo nerozporuje.

0/0
31.10.2012 13:54

mirek103

Re: je to o štestí

No nedokážu zhodnotit relevantnost údajů, ale můj příspěvek byl spíš narážkou na jednoho diskutéra dole že lepší plat je o štěstí. Není. Samožřejmě že typický třicátník nebude mít průměrně 40tis. Ale sám bych řekl, že v tomhle věku má člověk největší šanci na solidní výdělky. Ono jde taky o to v jakém okolí žijete, s kým se stýkáte atd. To všechno má vliv na vaše myšlení a tím pádem i na výdělek.

+3/0
31.10.2012 14:10

mladej.milionar

Re: je to o štestí

Přesně tak. R^ Každý třicátník nebude mít v průměru 40tis. Ale ten, který se snaží nepochybně ano a i o dost více !!R^

0/−1
31.10.2012 15:51

Shikula

Re: je to o štestí

A je to o umeni se prodat, ne primo o tom kolik toho vite. Takze, bohuzel a nebo bohudik? (asi ne), stejne nebo spise vyssi prijmi maji kecalisti nemakacenkove nez nekdo kdo je inteligentni ale neumi mluvit - prodat se. Pokud je nekdo inteligentni, zna a umi mluvit, ten je opravdu za vodou. :D a tomu to i preju ;). Opravdu neni nekdy co zavidet, ja osobne sice umim, ale 14 hodin denne bych tomu obetovat nechtel. To radsi mam min a slusne si kazdy den zarelaxuji.

+1/0
31.10.2012 15:51

Dyje

Hm

Hm, výsledek průzkumu nejspíš pramení ze statistických údajů zmiňované UnicreditBank... Ono totiž když si tam jdete otevřít např. spořící účet, tak kromě data narození mají kolonky na výši vašeho příjmu, druh výdělečné činnosti, jakým způsobem jste k úsporám přišli, vaše vzdělání, kolik máte vyživovaných osob, jestli bydlíte ve své nemovitosti atd. atd. a je jen na vás, co jste ochotni jim do toho dotazníku sdělit. Já jsem neuvedla nic, kromě toho co bylo ze zákona povinné, neboť ostatní otázky mi přišly příliš soukromé, ale předpokládám, že spousta lidí nemá problém osobní informace nejrůznějšího charakteru o sobě sdělovat a tudíž je pak z čeho vytvořit grafy. Na druhou stranu pravděpodobnost, že seženou osobní data od lidí, kteří nemají nejen žádné úspory a další majetky, ale mají spíš podprůměrný příjem, se limitně blíží nule, protože jim do té banky prostě vůbec nepřijdou, že. :-)

0/0
31.10.2012 10:54

dino_na_idnes

Hmmm...

Hledal jsem, hledal, ale marně... Z článku jsem vyčetl, kdo si průzkum zadal, kdo ho zpracoval, kolika respondentů se ptali...

Ale vzhledem k tomu, jak obecně se článek tváří, bych očekával i zmínku o výběru respondentů, ne nutně ve stylu "tolik lidí z Prahy, tolik z Ostravy, tolik z Horní Suché", stačila by mi i větička "Průzkum zahrnuje odpovědi i někoho jiného než třicátníků, kteří dorazili v minulém týdnu na pražskou centrálu UniCredit Bank."

0/0
31.10.2012 10:50

33K

Musím jen souhlasit

Dobrý den, je mi 33 let, jsem na mateřské dovolené, mám vysokoškolské vzdělání a žiji na malé vesnici, ne zrovna v bohatém kraji. Já sama na výši 35tis. nedosáhnu asi nikdy, ale to je jen moje chyba, neboť jsem se rozhodla starat o rodinu a ne budovat kariéru, takže si rozhodně na nic nestěžuji, každý svého štěstí strůjce. Můj manžel ale rozhodně dosahuje výše zmíněného platu a to má jen středoškolské vzdělání. Máme dům, hypotéku, ale také se snažíme šetřit, děti jsme si pořídili po třicítce. V mém okolí, ať je to zedník, topenář, právník, architekt, většina dosahuje na 30tis. čistého, samozřejmě mluvím o těch, co se snaží a nesedí doma. Přitom se o víkendu stíhají věnovat rodině a odpočinout si. Někdy jsou samozřejmě náročnější období, ale rozhodně to všem za to stojí. Takže vy co si stěžujete, byste se měli zamyslet sami nad sebou a začít něco dělat, musí vás to stěžování už vyčerpávat a hlavně nás,co se snažíme, unavujete. Pěkný den všem, co jsme v rámci možností spokojeni.

+15/0
31.10.2012 8:59

mladej.milionar

Re: Musím jen souhlasit

R^R^R^

0/−1
31.10.2012 9:53

Dr.Fe (15)

Re: Musím jen souhlasit

Vy jste zjevně nepochopila o čem je diskuze a nečetla jste článek. To není dikuze o tom, že kdo se snaží tak vydělává víc, ale o tom, že ta dvojice z článku, která je prezentovaná jako typická, rozhodně ve skutečnosti typická není. Naopak je to naprostá menšina obyvatel, kteří mají v tomto věku příjem dohromady 80 tis. hrubého, vlastní dvě nemovitosti a mají 850 tisíc na účtě. Vy a pár dalších tady zase vedete nesmyslný třídní boj s imaginárním nepřítelem. O tom, že ten kdo se snaží dokáže slušně vydělat se tady nikdo nehádá, to se hádáte akorát vy sami se sebou :-)

+3/0
31.10.2012 10:07

QQ.

Re: Musím jen souhlasit

Tak to je raj, zednik, topenar, pravnik, architekt, vsichni maji tak nejak stejne, nekde kolem 30 000 cisteho. A pak, ze neni raj na zemi...;-D;-D Tomu rikam socialismus.;-D

+1/0
31.10.2012 10:08

mladej.milionar

Re: Musím jen souhlasit

právník a architekt budou nejspíše pár let po škole, kde ty příjmy ještě nejsou nijak vysoké, ale 30k čistá to klidně hodí.

0/−1
31.10.2012 11:44

Mgr.

Re: Musím jen souhlasit

Zdravím všechny, paní 33 určitě článek pochopila a plně s ní souhlasím a asi některé údaje myslela nadneseně, zvlášť to srovnání různých povolání, prostě kdo chce, ten vydělá min. 30tis.. Chceme jen ukázat to, že je nás dost, kteří se máme tak, jak článek tvrdí, takže se nejedná o žádné lži a výmysly bank a další konspirace, co si tady někteří vymýšlí.  Takže ať se vám to líbí nebo ne, my se prostě máme dobře a to nejsme ani zloději, podvodníci, ale jen schopní pracovití mladí lidé, kteří si váží šance, kterou dostali a to žít ve svobodné zemi, kde platí, jak si život zařídíš, takový ho budeš mít. Držím nám normálním palce, ať se nám daří.

+1/−1
31.10.2012 12:13

Dr.Fe (15)

Re: Musím jen souhlasit

Tak ještě jednou pro obzvlášť tupé: Článek tento stav prezentuje jako typický, což je naprostá lež. Tyto majetkové poměry se týkají několika málo procent obyvatelstva. Takže vaše příspěvky jsou úplně mimo mísu. O to, že jsou někteří lidé schopni vydělat hodně peněz vlastní pílí se nikdo nepře.

+1/0
31.10.2012 12:25

Haaa

Tupý jste tak vy..

Možná byste si měl přečíst článek a zaměřit se na procenta, co tam uvádějí a u čeho a neurážet lidi, co chtějí jen dokázat, že článek není až takový nesmysl. Pokud se bavíme o reálných výdělcích většiny Čechů, a ne těch oficiálně přiznaných. Protože naprostá většina např. českých řemeslníků uvádí směšné příjmy, a rozhodně ne pravdivé. No, a jestli jste si nevšiml, tak diskuze už dávno sklouzla k jiným tématům a nikde  není psáno, že se musí diskutovat jen o článku, vy pane chytrý.

0/0
31.10.2012 14:05

P10a46v74e64l 67M58a51r40e89š 6540747266167

Šikovnej řemeslník si minimálně 30K měsíčně vydělá.A architekt a právník, budou za tyhle prachy čerstvě po škole, průměrnej právník za 30K nevyleze z postele...

0/0
3.11.2012 1:32

QQ.

Par nabubrelych pitomcu

tak se mel jmenovat clanek. Jen pitomec se chlubi na internetu svym majetkem, da se totiz snadno dohledat... Jen pitomec nadava lidem, kteri mene vydelavaji, ze jsou hlupaci a debilove, ten chytrejsi vi, ze kolem je rada lidi co umi a delaji a nejsou to zadni debilove, viz treba zdravotni sestricky v nemocnici. Jen opravdovy pitomec nadava lidem s ucnakem, ze meli ucit, chytrejsi vi, ze prave ti s ucnakem v mnoha pripadech staci postavit dum nez jiny vystuduje drahe a dlouhe  vysokoskolske studium. Jen opravdovy id iot se povazuje za uspesneho pro majetek, ten chytrejsi vi, ze kolem je tisic uspesnejsich, chytrejsich a pro spolecnost dulezitejsich - treba vedci, ucitele.... Ale vysvetlujte to pitomcovi.:-)

+4/0
31.10.2012 8:40

mladej.milionar

Re: Par nabubrelych pitomcu

Mám 6 bytů, z čehož 5 pronajímám a  k tomu 1 rodinný dům. Je mi 30 let, plat v Praze 130.000 hrubého. A teď mě dohledej, chytrolíne ;-D

+1/−1
31.10.2012 9:52

QQ.

Re: Par nabubrelych pitomcu

Az budu hledat kecala, pak...;-D

0/0
31.10.2012 10:05

lojzicekodvedle

Re: Par nabubrelych pitomcu

staci vase rodne cislo a dohledam nemovitosti behem 1 minuty od stolu

0/0
31.10.2012 11:03

mladej.milionar

Re: Par nabubrelych pitomcu

v katastru umím hledat taky ;-D reaguju na toho chytráka, který zde chce dohledávat lidi podle přezdívek v diskuzích ;-D Už vidím, jak mu idnes dává třeba IP adresu. A i kdyby, opravdu si myslíte, že bude pravá? :-P

+1/0
31.10.2012 11:37

QQ.

Re: Par nabubrelych pitomcu

Svata prostoto. :-) Ty budes opravdovy IT odbornik s platem tak 60 000 a vice.;-D

+1/0
31.10.2012 12:20

mladej.milionar

Re: Par nabubrelych pitomcu

Nechci nic říkat, ale tebou uváděný plat jsem měl ve 26 letech. :-) Dnes ve 30 jsem na více jak dvojnásobku. Nastupoval jsem za 38tis, čerstvě po VŠ,  v roce 2006. V IT sice pracuji, ale na manažerské obchodní pozici. IT odborníky mám pod sebou ;-) Už si mě dohledal? Tak šup šup, ať se všichni pobaví ;-D

0/0
31.10.2012 13:28

QQ.

Re: Par nabubrelych pitomcu

Kdyby sis vytlacil uhry v koupelne, bylo by to uzitecnejsi.

+1/0
31.10.2012 14:21

mladej.milionar

Re: Par nabubrelych pitomcu

to je opravdu hodnotný příspěvek. Copak, máš mindráček z neúspěchu? Blbě se poslouchá, že někdo do 30 dosáhnul na to, o čem ty doteď jen sníš, co? ;-) Kvákáním na diskuzích to ale nezměníš, to si můžou dovolit jen ti, kteří už jsou za vodou :-P Tak šup šup do rachoty, ať se mi můžeš alespoň vzdáleně příblížit ;-D

+1/0
31.10.2012 15:45

QQ.

Re: Par nabubrelych pitomcu

Uz se tesim jak se zitra bude cistic zachodu chlubit jak dela sefa Microsoftu. Jelimane, dnes je tvuj posledni den.;-D;-D;-D

0/0
31.10.2012 16:36

mladej.milionar

Re: Par nabubrelych pitomcu

Já s tím nemám problém, klidně se podepíšu. Závistivcům jako jseš ty pak praskne žilka ;-DR^

0/0
31.10.2012 17:08

QQ.

Re: Par nabubrelych pitomcu

Uzij si svych poslednich 7 hodin slavy. pak uz bude jen pot a slzy na zachode.;-D

0/0
31.10.2012 16:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.