Diskuze

Napálil vás zahraniční e-shop? Reklamujte a braňte se přes internet

Za vánoční internetové nákupy chtějí Češi utratit letos až 18 miliard korun, to je zhruba o tři miliardy více, než loni. Stále více lidí využívá k nákupům také zahraniční internetové portály, na kterých se dají pořídit dárky za příznivé ceny. Co však dělat, když zboží z ciziny nedorazí, prodejce nekomunikuje či tvrdí, že ho už dávno odeslal?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Jenom na zahraničních e-shopech,tady chtěj rychle zbohatnout a ceny jsou v průměru o 30% větší!R^

0 0
možnosti
MS

S americkým nebo činským e-shopem jsem nikdy neměl problém, na štěstí. BTW s českým taky bez problému

0 0
možnosti
JD

J32i33r34i 72D87o32b87r47ý

7. 12. 2012 8:57

V zahranici jsem uz lecos objednal a vzdy bez problemu. Dokonce i v pripade reklamace. Totez bohuzel nelze rici o nasich eshopech.

3 0
možnosti
ZK

Přesně tak, mám stejnou zkušenost

0 0
možnosti