- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi proto, že se nejednalo op anketu ale o TEST
Era Poštovní banka není samostatná banka, ale je to součást ČSOB.
Reklamám se téměř úspěšně vyhýbám. Televizi nesleduji a na internetu to za mě řeší programy. Jediné čemu se občas nevyhnu jsou různé články na idnes (kategorie bydlení, finance, hobby...), které se tváří jako článek, ale pro jeho čtení zjistíte, že jde o neoznačenou reklamu.
Já napíšu odpovědi sem, protože v testu bych mohl náhodně odpovědět správně.
1) O žádném mývalovi nic nevím
2) Ani penízkové postavičky mi nic neříkají
3) Žlutýho jsem viděl, jediný co vím, že není z ING
4) I čivavu jsem viděl, ale nic víc, jedině si pamatuju, že ta slečna je z Č.spořitelny :-)
5) Žádného muže vít na zahradě jsem neviděl 6) Zedníček je v něčem Českém, ale dál nevím 7) Jediná jasná odpověď - ING, sice trochu blbá reklama, ale nějak se to vymyká normálu 8) Naprosto netuším Aby bylo jasno, na TV se dívám celkem dost, ale většinu reklam dokážu dokonale odblokovat. Ať už okamžitým Mute při jejich začátku, nebo používáním PVR a jejich přejetím.
Sám na sobě jsem si už mnohokrát vyzkoušel, že reklama vůbec nefunguje. Třeba tolik let oblíbená a ještě více let opakovaná předvánoční reklama "nene, já nemusím, já už ho vidím", je podle mého názoru výborná. Až na jednu maličkost: Až loni jsem si všiml, že je to reklama na jakýsi nápoj, který jsem pil naposledy někdy v 70. letech jako módní pití s rumem. Mimochodem, víte, že Viktor Sodoma v té době zpíval v jedné písničce "...pít rum s kofolou..."? A tak je to se mnou u hodně reklam. Dodnes třeba nevím, nač vlastně byla reklama "Bóbika", ač byla skvěle vtipná. V současné době považuji za nejlepší reklamu šoty se Zadarem Volaničem, Skluzane Tavičem a Datanem Rychličem. Bohužel, vtipnost této reklamy poněkud kazí to, že člověk nepřehlédne, nač to reklama je. Ale budiž. Jinak jednoduše: Chci-li vidět nějaký film, nahrajeme ho. Pak není problém posunovat reklamu na její konec a celkem nerušeně film odsledovat.
Uznávám reklamu kontextovou - čili něco aktivně hledám a reklama se přizpůsobí tomu, co hledám. Na takovou reklamu, obzvlášť je-li pouze textová, dokonce i klikám. Jakoukoliv jinou systematicky potírám. Reklamu, která mě má jen informovat o existenci nějaké značky, k sobě ani nepouštím, stejně tak jako reklamu flashovou či jakoukoliv vnucující - AdBlock Pro funguje výborně. S trochou ručního nastavení i proti tomu otravnému pozadí na iDnes. Laskavě si prosím uvědomte, že čím vlezlejší reklama, tím víc ji budeme jako konzumenti ignorovat. Na netu to jde docela snadno, na TV člověk, co má net koukat nemusí a na ulicích třeba v Norsku, kde bydlím, reklama stejně skoro žádná není. Ve výsledku tak žiji de facto bez reklam a musím říci, že je to život nádherný. Dlouho jsem váhal a nechtěl si ABP nainstalovat (považoval jsem to za neetické), ale jak se objevily flashové reklamy přes celou stránku, i tady na iDnes, tak letěly reklamy všechny pryč a teď ze mě máte jako z konzumenta houby. Your choice. Kdo chce moc, nemívá nic.
Já reklamy vítám, alespoň mám čas odskočit si na WC, udělat čaj nebo něco na zub nebo kouknout na jiný kanál
Poslední televizi, kterou jsem měl jsem daroval jakémusi ukrajinci v roce 2004 od té doby žiji bez téhle zbytečnosti a je mi o poznání lépe. Mám pro televizi pojmenování "Krmítko" protože mnozí na ní koukají a zcela bezmyšlenkovitě přijímají většinu toho, co se tam předkládá.
Když už se dívám na televizi, jsou to tak maximálně zprávy. Bohužel nějakej trotl vymyslel, že budou cpát reklamy i do nich.
Ale reklama v TV byla pro mě vždycky signálem, že se mám jít naplnit nebo vyprázdnit.
Muhehe! To je poprvé, kdy čtu, jak se někdo rozčiluje, že v testu odpověděl správně! Ale je to celkem jasné. Jste ovlivněn reklamou jako každý jiný, jen si to nechcete přiznat, eventuálně se za to stydíte. Mám pro vás radu: zajděte za psychologem či psychiatrem. Věřte tomu, že oba vám vysvětlí, že je to naprosto normální a nemusíte se bát sám sobě si ovlivnění reklamou přiznat. Vězměte to podle starého reklamní hesla: Proč se bránit reklamě? I Pán Bůh potřebuje zvony!