Diskuze

Na nákupu v iTesku: V akcích úspora 637 korun, kachna však nedorazila

Po roce jsme nakoupili v iTesku. Testovali jsme, zda se tento internetový obchod za rok fungování vylepšil a kolik korun se dá ušetřit u velkého nákupu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78i36ř81í 88L90e50ž11a85l

17. 6. 2013 18:05

Pozor při nákupech z Letňanského Tesca, rádi dodávají použité pití, na kterém si už někdo na prodejně pochutnal a pak rozpité vrátil na místo. Kdyby to bylo jednou, tak to překousnu, ale je to opakovaně.

0 0
možnosti

U nás v Tescu mají příšernou zeleninu a ovoce, některé akční ceny, jako třeba, že jogurt zlevněj o dvě koruny, jsou nan nic, protože jinej obchod tu akční cenu má normálně bez akce, jediné co tam nakupuji, je oblečení a hračky, to po slevě seženete i za pár korun.....

1 0
možnosti

Tak tu kachnu za super cenu jsem si před Vánoci chtěl v Libereckém Tescu také koupit.Ve středu,tedy v době kdy se obměňuje leták,v 9 hod dopoledne,nebyla na skladě.Byla mi poskytnuta informace,"ještě jí nedovezli."Ve čtvrtek ráno v 8 hod zase nebyla.Byla mi poskytnuta informace,"už je vyprodána."Vzpomínám,jak v Libereckém hotelu "Terminus",za komunistů,jsem si k obědu objednal polévku kmínovou z vejcem za 90 hal.V 11.55 hod ještě nebyla,ve 12.05 hod už nebyla.Systém letáků je všech řetězcích stejný.Nalákat vás na slevu,příjdete,stejně něco koupíte.

8 0
možnosti

Tento dnesni "system" si s komunistickym uz moc nezada.

Od cenzury, pres ceny, kvalitu, propagandu, ztratu zamestnani, po likvidaci lidi. Pouziva jine zpusoby, ale vysledek je stejny.

0 2
možnosti

Tuto službu Tesca využívám od samého začátku a jsem s ní spokojená. Manžel je naprosto nadšený, že už netrávíme hodiny rodinnými nákupy zásob, např. na víkend, a že už nebrousíme klouby o chodník při přesunech z auta;-D. Samozřejmě, že se najdou nějaké drobné mouchy, ale klady rozhodně převažují. Osobně mi nejvíc vadí, že v internetové nabídce chybí některé produkty, nebo jsou z ní stahovány výrobky, které jsem byla zvyklá objednávat. Neumím si vysvětlit proč například mají jihočeský tvaroh plnotučný, středně tučný, ale najednou přestali nabízet odtučněný. Nebo proč na e-shopu nenabízejí výrobky jogobella (nevím tedy jak teď aktuálně, protože už se je ani nepokouším hledat). Nebo mají měsíc v akci velký Ariel, ale třikrát jsem objednala a třikrát byl vyprodaný. Ale stejně jsem za to netahání tašek nesmírně vděčná!! A těším se na srovnání až to rozjede konkurence!!

6 0
možnosti

A mně vadí, že tato služba nefunguje jinde než v Praze :-P

6 2
možnosti
Foto

Škoda, že tato služba je rozšířena pouze ve středočeském kraji...

6 0
možnosti

Již jsem několikrát vyzkoušel u opravdu velikých nákupů a mohu doporučit. Sedmdesátiletí rodiče navíc ocenili, že nákup jim byl se samozřejmostí bezplatně vynesen až do 4. patra, kde bydlí bez výtahu. A čerstvost dovezených výrobků byla snad i vyšší, než kterou by člověk koupil přímo v prodejně. Hlavně u ovoce jsem byl tím příjemně překvapen.R^ Jen ten e-shop je trošku nepřehledný (není divu při tom rozsáhlém sortimentu), ale když kupujete většinou stejné výrobky, tak si zvyknete, kde to hledat, navíc se v paměti uchovávají vaše předchozí nápupy, tak to lze tahat i z nich.

2 0
možnosti

jj presne, je to tak, u toho ovoce a zeleniny byla ta kvalita az prekvapujici, to pomalu ani v kamennem obchode nemeli ...

0 0
možnosti

Je blbý, že když objednáte zboží v akci, a oni vám ho přivezou druhý den, když už akce není, tak Vám účtují "neakční" cenu, i když na objednávce máte cenu akční.

0 4
možnosti

Proto je u každého akčního zboží poznámka, že cena platí při doručení do... Stejně tak když nakoupíte neakční zboží a v den doručení bude v akci, tak máte započtenu akční cenu.

13 0
možnosti

Recenzent evidentně nepřemýšlel nad systémem, kterým tento obchod pracuje. Rezervace zboží v tak velkém obratu a s tímhle sytémem? Takže při objednávce pět dnů předem by si dali stranou celý nákup (ale zvlášť zmrzlinu, jogurty apod.) a jelikož je možné objednávku změnit do 23:00 den předem, tak tam budou průběžně přidávat či odebírat zboží? iTesco využívám poměrně často a za ty peníze je to výborná služba. Koupím jenom co chci (nejdu kolem regálů se sladkostma), nehledám zboží v regálech, nestojím fronty, netahám těžké tašky, donesou mi nákup až ke dveřím. Ještě nebylo uvedeno, že nejen substituty za nedostupné zboží, ale v podstatě cokoliv z nákupu je možné při dodávce odmítnout.

13 0
možnosti

Na webu u mnohých potravin chybí jejich složení. To je zjevně protizákonné, protože každý prodejce potravin je povinen zákazníka seznámit se složením všech potravin předem! 

.

Stejného přečinu se dopouštějí i mnozí další eshopy s potravinami, protože na ně jsou nejspíš zákony krátké.

.

Bohužel pánové z ČOI mi na mé opakované podněty stále dluží jakoukoliv odpověď. Asi ještě nezjistili, co je to vlastně ten internet.

2 5
možnosti

Ty jsi teda myslitel. Když už si stěžuješ, tak si stěžuj na správném místě.

Tebou kritizovaná problematika (ačkoli pochybuju, že jsi si kdekoli stěžoval) totiž není v gesci ČOI, ale SZPI.

15 0
možnosti

P68e73t61r 19H49á11j20e22k

11. 1. 2013 9:37

Vše super, ale hlídejte si datum spotřeby u dodaného zboží. Před silvestrem (27.12.) jsem takto koupil kofolu v balení 4x2l a až podle toho, že v ní nebyly skoro bublinky jsem zjistil, že jí spotřeba končí 12/2012...  Jo, moje blbost, mělo mi být podezřelé, že jsou na ní Velikonoční pomlázky a kuřátka...

4 0
možnosti

P95a46v14e88l 75F84a23r19a

11. 1. 2013 11:14

Aspoň jste tolik neříhali! ;-D

5 0
možnosti