- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Veřim že to může fungovat! Pracuji v IT a tam jsou jedině takový manageri.Člověk jim řekne co bude dělat, jak dlouho to bude dělat. Oni si pak udělají exlovou tabulku a kontrolují jestli plníte termíny. Na to člověk nepotřebuje nic umět a může dělat do IT, letadel, vlaků atd.
Možná že by se ale už někdo mohl zamyslet jestli jsou tito lidé ve firmách potřeba....
Dobry sef dokaze vybrat schopne lidi a vytvorit pozitivni atmosferu.Muj sef je totalni nula v technickych vecech a kolikrat rika veci,ktere jdou proti zakonum prirody,ale lidi u nas by za nej dali zivot,protoze nas necha pracovat a nasloucha nam,a dokaze dotahnout zakazky a nove zakazniky.Je to Kanadan,stejne jako Bombardier,takze treba oni maji jinou strategii.
Klobouk dolů. Málokdo se dokáže takhle vypracovat a neustále na sobě makat. A být dobrý manager neznamená kolik mám vejšek a diplomů, ale jak umím vést lidi, dosáhnout efektivně stanovených cílů a neustále je zlepšovat. A tahle paní zřejmě umí.
Panebože to jsou bláboly. Dámě nikdy nevadilo, že nemá vzdělání v oboru. Chápu. Takových manažerů jsem za svou praxi už taky poznal slušnou řádku. Vadí to bohužel těm ostatním, kteří pak místo na skutečnou práci maří část své energie na přesvědčování dotyčného, že vymýšlí hovadiny nacházející se nezřídka na hraně fyzikálních zákonů když už ne rovnou za ní a dále maří energii na korekci těchto nesmyslů. Přesně kvůli takovýmto expertům například jsou občas k zemi letadla i s pasažéry, pokud se nepovede jejich pitomosti plně korigovat. Asi se začnu bát jezdit vlakem.
Skutečným vrcholem je potom její suveréní tvrzení, že technika není o nic těžší než ekonomie nebo obchod. To může říct jen slepice, která o technické vzdělání ani nezavadila. Až dáma někdy pojede přes Prahu, tak ať se ráčí zapsat na Fakultu dopraví ČVUT nebo na Fakultu strojní specializace kolejová vozidla. Až po šesti letech odejde z Betlémské s diplomem, což je dle mého odhadu asi tak pravděpodobné jako výhra v loterii, tak pak ať něco povídá. Zažil jsem hodně techniků, kteří se velmi dobře chytili v ekonomické branži, ale obráceně snad nikoho a ani jsem o tom neslyšel. Nenadarmo se říká, že studenti ČVUT nemají jarní prázdniny proto, aby si přitom nevystudovali ještě ekonomku.
Z podobně úspěšných mám husí kůži. Jsou zkázou moderní doby a hrobaři technické vyspělosti. Dokonale to popisuje známé pravidlo, že kdo dané věci rozumí a umí ji, tak ji dělá, kdo tomu rozumí, tak to učí a kdo to neumí ani tomu nerozumí, tak to všechno řídí. Aůůů, to bolí, to bolí.
přesně, jenže ona si myslí že je nejlepší
..a proč né? Co jsem viděl - uklízečka dosazená do pozice IT Specialistky; švadlena na pozici vývojářky IS; automechanik v pozici Java Developer; Vysokoškolák se dvěma VŠ z fildy a humanistiky v pozici sales managera v Mekáči, apod. Dnes to není o vzdělání, o znalostech a snad ani o praxi. No. 1 je flexibilita. Tedy za jeden plat dělat ideálně 3-4 pozice.
Bohužel máte pravdu. Pak se ovšem nelze divit, že vše vypadá jak vypadá.
sikovna osoba a zijem v swiss a musim povedat ze maju najlepsi train system na svete
Co to je "swiss" a "train system"? Neumíš česky, pako?
Jako muž vyrábím sukně, ale vlaky bych klidně rád vyráběl taky.
Hodně zajímavé. Technická ředitelka bez technického vzdělání. Ba, co více, bez vysokoškolského vzdělání. Osobně mám jak střední, tak vysokoškolské a dokonce i postgraduální vzdělání v technických oborech. Praxi jak ve výzkumu (4roky), tak i ve výrobě (10). A opravdu jsem měl možnost se s takovými typy lidí, co nic neumí, setkat. Jsem přesně ten, který říká, že je dotyčný blbý a že to tak nejde! Ale ono jde úplně všechno! Je ovšem otázkou, jestli je to, to správné řešení? Ale už jsem pochopil, že celý život je nespravedlivý. Tito lidé jsou velice komunikativní jsou vidět všude a pořád jen otravují život těm schopným, ale méně viditelným a méně prosaditelným, kteří, ale skutečně tvoří! A to nemluvě o velkém platovém rozdílu. Ale takový už je život.
Když člověk nemá komunikační schopnosti, tak je málo použitelný, i kdyby byl génius. Renesance už je dávnou minulostí, dnes jeden člověk nemůže zvládnout sám ani jeden obor, týmová práce je nezbytná. Za mnoha objevy jsou lidé, kteří nevědí, že to nejde, a tak to udělají nebo přimějí jiné, aby to udělali. Kolik let uplynulo od doby, kdy odborníci tvrdili, že vlaky nemohou jezdit rychleji než 30 km/h, jinak se v nich lidé udusí? Ani ne 200.
Nezáviďte, pracujte i na schopnosti pracovat s lidmi a můžete být úspěšný.