- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkná pohádka.
Pracuju pro velkou nebankovní společnost, tak o tom něco vím. Na vymáhání svých pohledávek máme celé patro lidí na plný úvazek + několik desítek terénních pracovníků.Směnek můžete mít třeba stohy a jsou vám houby platné.
Fungují spíše jako hrozba těm slušnějším dlužníkům, kteří mají snahu problém řešit a vědí, že podepsali směnku. Té většině ostatních dlužníků to je úplně šumák.
Máme cca 20% půjčených peněz nevymožitelných .
A to se jedná o naše peníze. Jakou snahu vymoci pohledávku má asi nějaký zprostředkovatel, když mu jde o mizerné 1 procento?
Zprostředkovatel přirozeně žádnou. To je starost věřitele.
Jenomže v tomto případě zprostředkovatel vnutil věřiteli svoje pravidla podle kterých je dluh většinou nevymahatelný. A až potom dojde na vymáhání, tak tvrdí že vymáhání je starostí věřitele.
Gratuluji. Pochopil jste to naprosto správně.
Pokud byste náhodou tak za pět let dosáhl rozsudek odsuzující zprostředkovatele k náhradě škody, jistě svou pohledávku skvěle uspokojíte z majetku zprostředkovatele tvořeného opotřebovaným nábytkem a morálně zastaralými počítači a telefony.