- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Koupili jsme si v jednom obchoďáku osvětlení ve kterém byly i LED žárovky. Jedna z žárovek po asi 2 měsících odešla do věčných lovišť. Protože nová byla dost drahá, rozhodla jsem se tu rozbitou reklamovat. Ale ouha. Bylo mi řečeno, že žárovky prodávané ve svítidlech jsou pouze reklamní zboží věnované výrobcem spotřebiteli a proto je nelze reklamovat. Po mé námitce, že o ničem takovém jsem nebyla informována při koupi a že žárovky mám normálně i NAÚČTOVÁNY na pokladním dokladu mi bylo řečeno, že se to píše na krabici se svítidlem i na přiloženém letáku. I řekla jsem paní na informacích, že svítidlo mají ještě i v prodejně, ať mi tedy donese krabici a leták, že se ráda kouknu, kde je to tam napsáno. Paní na asi 30 minut odešla a pak mi sdělila, že to tam opravdu není napsáno (to už byla paní úplně rudá nad mou drzostí). A že mi tedy dají žárovku novou, když na tom tak trvám, ale že je to pouze jejich ochota.... A že je i v zákoně, že žárovky do svítidel se dávají jako reklamní. Už jsem se nechtěla hádat a odešla jsem s novou žárovkou, na kterou už samo žádnou záruku nemám, protože to bylo z ruky do ruky. Jen by mne zajímalo, kdo měl pravdu. Jestli se opravdu na žárovky zakupované ve svítidle se záruka nevztahuje, nebo prodejna kecá.???
Myslím, že důležité je to, zda jsou žárovky napsané jako součást balení výrobku. Pokud tam nejsou nebo je napsané na obalu "zboží dodáváno bez žárovek" je jasná odpověď.
Já jsem se setkal v nedávné době s tzv. módní obuví kde obchodní tvrdí že je na to záruka pouze půl roku, dle mého názoru se jedná taky o porušení oz
Zaruka je normalni, pouze ji nesmite bezne nosit.
No, zkuste reklamovat něco u Mountfieldu. Tam jsou machři. Mám s nimi bohaté zkušenosti!
Souhlasím, po jedné reklamaci u Mountfieldu mě přesvědčili, že potřebuji změnit prodejce zahradní techniky.
Je to poněkud "mimo mísu", ale myslím, že s tímhle má zkušenosti snad každý:
Prostě nám prodají věc, která má naprogramovanou životnost jen o málo delší, než je záruka.
To jste mi připomněl následující http://neviditelnypes.lidovky.cz/chtip-kurvitko-0g2-/p_zabava.asp?c=A051125_183922_p_zabava_wag Je o tom i na Necyklopedii
Na takové krávoviny snad normálně uvažující člověk přece nemůže skočit.
Celý problém je, že spousta lidí, než by se hádala, mávne rukou a zkousne to. Obchodníkům to pak prochází a oni to zkouší dál. Kdyby lidé důsledněji vymáhali své záruky, obchodníci by si taky méně dovolii.
Pokud je v balení 3+1, tak lze těžko reklamovat jen část. Čarový kód je na celém balení a nikoli na jednotlivých částech. Správně by mělo být že donesu celé balení zpět a vezmu si jiné, nebo si nechám vrátit peníze za celé balení.
Systém reklamací v ČR je vůbec příšerný - seberou vám zboží na opravu, na kterou mají 30 dní, takže nemáte ani zboží, ani peníze. Ve Velké Británii vám rovnou vrátí peníže a vůbec se s Váma nedohadují. Tady vám ještě řeknou, že za to můžete sami... :(
kolik Angličanů chodí "reklamovat" věci, které sami zničili ať už svou blbostí nebo dokonce schválně, aby za zastaralý model dostali nový? V ČR bohužel poměrně běžná věc. Jednou se mě jeden známý ptal, jak zničit grafickou kartu do počítače, aby to technik nepoznal, protože ji měl už skoro 2 roky a nejspíš by dostal novější model :-(
Bohuzel jsou i zákazníci, co si myslí, ze po shlednuti dvou pořadů o podvedených důchodcich, mohou pri reklamaci cokoli a ze prodejce jim k tomu jeste uvari kafe . Sam jsem byl uz svedkem toho, kdy zakaznik svou vinou ponicil zarizeni a trval na reklamaci. A kdyz nebylo po jeho chtel se prát!
No jo, pokud se poničí třeba boty tím, že v nich člověk chodí, to je fakt hrozná vyčůranost chtít je potom reklamovat.
To my jsme koupili kozačku od Batů. Po měsíci jsme je šla reklamovat. Na reklamaci nemáme nárok, prý jsme v nich špatně chodili.
U Bati nakupuje jen masochista.