Diskuze

Nešťastná pojistka skončila až u vymahačů. Nakonec pojišťovna couvla

Případ paní Martiny z Prahy je souhrou několika náhod, které se s politováním mohou opakovat nejvýše "jednou za deset let". V roce 2010 uzavřela Martina "spořicí" pojištění a těšila se, že si našetří. Mýlila se.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela by mě zajímalo, zda by si paní po této zkušenosti byla ochotná zaplatit skutečného finančního poradce a ne jen čekat na "rady zdarma" od zprostředkovatele prodeje placeného z provizí?

0 0
možnosti
Foto

P69a90t73r64i98k 34C68h73r11z

31. 1. 2013 22:28

V jejím případě by bohatě stačilo, kdyby nedělala vůbec nic. Tedy neuzavírala vůbec žádné produkty a peníze nechala jen válet na spořicím účtu.

Bohužel to je ten problém, většina lidí si myslí, že musí "něco uzavřít" a tak jim to tihle agenti s teplou vodou umožní.

0 1
možnosti

To vypada na Eurofinancial..ale mam pocit ze dnes se jmenuji jinak. Pokud ne, tak EF jsou stejni smejdi, cop lzou, vydiraji a ohaneji se pravnikama.

1 0
možnosti

J83a87n 69Š69t42e54f48a43n

2. 2. 2013 10:40

Ted mi od nich dosel dopis, resp. od pojistovny AXA(ktera je koupila). Ze jim mam doplatit nejake dluzne pojistne. Jsou to zlodeji do posledniho dechu. Nestaci jim, ze lidi obrali o hrozne castky, oni chteji pokracovat a nas pravne dokonaly stat jim do umoznuje.. Rv

0 0
možnosti

Nechápu, jak je možné si splést běžné investiční životní pojištění se spořicí "dvouletou" pojistkou. Mimochodem spořit na dva roky je dost blbost sama o sobě, to je hodně krátká doba, když už, tak aspoň na 5 let.

Přece stačilo 5 minut na základní pročtení smlouvy nebo 20 minut na základní "projetí" pojistných podmínek a muselo to být jasné.

Pokud ovšem paní si myslí, že finanční poradce - prodejce pojištění je tady na to, aby za ni tu smlouvu a pojistné podmínky pročetl a jí že bude stačit na rozhodnutí o podepsání  jen krátké slovní shrnutí smlouvy tím prodejcem, tak tady se uplatní přísloví "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají " a " Kdo chce kam, pomozme mu tam "

0 1
možnosti

Moderní finanční produkty jsou pro smrtelníka nepřehledné, vyzná se v nich jenom ten, kdo je studuje. Občas si myslím, že jsou tak konstruované schválně, aby se v to prase vyznalo (např "super bezpečné a super diverzifikované" CDO)

0 0
možnosti

J74i21ř92í 87H32n26ě23d32ý

31. 1. 2013 13:44

Me nedavno koncila 10leta urazova/sporici pojistka (nevim presne co to bylo, uz je to davno). Uzavrel jsem to v dobe, kdy jsem jeste vrcholove sportoval. Ale mezitim jsem sportu nechal a odstehoval se do zahranici. Pojistka byla celkem k nicemu, ale abych z toho aspon neco mel nebo spis moc neprodelal, tak jsem ty 4k rocne platil. Pul roku pred vyprsenim ale u nas doma zazvonil pojistovak a memu otci (70let) namluvil, ze je nejvyssi cas, abych tu pojistku obnovil a navysil a ze kdyz nejsem doma, tak at to podepise za me, jinak prijdu o strasne moc penez. Kdyz jsem prijel domu na navstevu a tu paseku uvidel (10k rocne na dalsich 5 let), tak nezbyvalo nic jineho nez pojistovaka zavolat. Prijel, smlouvu roztrhal, prvni splatku vratil. Byl hodne nervozni, moc dobre vedel, co provedl. Kdybych na to mel cas, tak ho potaham po uradech. Ale jelikoz jsem pryc, tak by to zbylo na meho otce a to nechci. Konec.

5 0
možnosti

Docela by mne zajímalo, pro jakou společnost dělal... takovádle prasárna je na vězení... Jinak jen idiot neoznámí ukončení sportovní činnosti a platí si dál na pojistné smlouvě rizikový příplatek ;-)

0 0
možnosti

Upřímě řečeno, sjednat pojištění, spoření atd. u "lovců lidí", tedy finančních poradců (a to ať v kanceláři, nebo na ulici), může jen naprostý mamlas. Všude se hovoří o tom, že tito dealeři jsou placení od zakázky (mají procenta za každou duši) a že jim jde jen o tom, vám vecpat nějaký (i nesmyslný) produkt. Nejvychcanější jsou dealeři hypotékáři. Banky totiž už nepřehodnocují uzavřené smlouvy, berou vás jako schopného platit a hypo úvěr vám dají. Jenže dealer, který s vámi hypo uzavíral, se třeba vůbec nestaral o to, že výše splátek je tzv. na krev a že při sebemenším výpadku příjmů, nebude mít člověk prostředky na měsíční splátku. To je příčina smutného (finančního) konce mnoha lidí.

0 1
možnosti

To byste se, Stáňo, divila, jak to funguje ... 

Naprostý mamlas jde do pobočky jedné pobočky/banky, třeba té, kterou viděl v televizi a tam něco uzavře ... nebo možná ještě lépe, zajde za sousedem, ať mu řekne, jakou má životku, že si jí sjedná taky ...

Hypotéku vám dneska nedá každá banka, rozhodně ne po zkušenostech s Amerikou .. Že jsou sazby nízko, to je sice možná lákadlo, nicméně, počkejte si, kolik rodin se bude divit, až se po 5leté fixaci vrátí zpět na "běžné hodnoty" ... a banky to vědí, nemůžou už moc riskovat ...

Jestli máte takové zkušenosti s fin. poradenstvím, tak mě to mrzí, protože pořád věřím v to, že finanční poradenství se dá dělat i jinak (a to nespolupracuji s Partners, kteří to mají v logu ...:))

2 0
možnosti

J54a23n 70F83r44o60l16í73k

31. 1. 2013 12:02

Ta rada v článku je slabá. Pro finančního laika platí nikdy nejednat s podomními prodejci, nereagovat na nabídky po telefonu nebo mailu a sám se rozhodnout a na netu si vyhledat služby, které požaduji. Dnes je těch informací k dispozici skutečně dostatek.

2 2
možnosti
Foto

finanční laik bohužel nebude rozumět té spoustě informací na netu, spíš by se mě setkat s několika poradci a vybrat si, co považuje za nejlepší.....

1 1
možnosti
Foto

P74a75t46r27i78k 53C82h85r73z

31. 1. 2013 12:01

Ano, smlouvy za jednorázový vklad mají poplatky nižší (ovšemto není příklad z tohoto článku, kde se jednalo o smlouvu za běžné(=měsíčně, čtvrtletně, ročně) placené pojistné), ale všechny, se kterými jsemse setkal, nějaký poplatek obsahovaly – většinou to bylo několik procent z onohovkladu (někdy ještě doplněný pravidelným poplatkem za vedení, případně zapojištění – protože smlouva už ze své podstaty musí nějaké pojištění obsahovat).Samozřejmě netvrdím, že mám patent na rozum a že mě nějaká smlouva bez poplatkuneunikla, pak bych ale rád viděl, z čeho by se vyplácela odměna prodejci(berou jí, i když menší, i přepážkoví pracovníci).

Možná by bylo dobré uvést co to bylo za smlouvu (nejenpojišťovnu, ale konkrétní tarif), neměl by být problém to dohledat naInternetu, jaké se k ní váží (vázaly) poplatky.  Nebe ještě lépe nějakou aktuálně sjednatelnousmlouvu.

I kdyby byla bez poplatku, tak její sjednání nedává smysl.Proč sjednávat smlouvu u pojišťovny, která není kryta fondem pojištění vkladů,když u záložny (případně některých bank) mohu získat vyšší úrok, někdy i přikratší vázací době a navíc pojištěné fondem pojištění vkladů. Opět topotvrzuje, že spořit v pojištění je logický nesmysl.

0 0
možnosti

Vy tady nadáváte na poradce, ale jste to především vy, kdo tu smlouvu podepisujete ... Je dobré se prvně o všem informovat, o všem se pobavit, ptát se ... Narazíte-li na dobrého poradce, tak vám nebude radit spořit na ŽP ...

3 2
možnosti

Samozřejmě každý je strůjcem svého štestí, ale v těchto případech jsem stejně vždycky na straně podvedených z jednoho prostého důvodu. Důvěra je totiž prazákladem fungování tržního systému. To, že když si kupujete ovoce v příslušné sekci obchodu, že se nejedná o voskové napodobeniny. To že když si kupujete televizi, tak na ní naladíte televizní signál. Bez důvěry v poskytnuté informace by vzrostly natolik náklady na verifikaci informací, že by se tržní systém zřítil jako domeček z karet. Když to uvedu do absurdna, pak v systému kde neexistuje důvěra a každý se snaží každého podvést, byste mohl vstoupit do budovy s názvem kadeřnictví, ale vevnitř by nebylo kadeřnictví, protože na dveřích té budovy by byl malinkatý nápis, že vstupem do té budovy souhlasíte s úvěrem na 1 milión. Každý podvodníček, podvodník i ty největší svině svými podvody a oslabováním důvěry zákazníků zvyšují náklady tržního systému a přesto, že si myslíte, když čtete, že někdo někoho napálil, že to je věc jenom toho podvodníka a toho hlupáka co se nechal napálit, tak jste to vy, které tyto vícenáklady trhu na kterém chybí důvěra, také platí ze svých peněz.

10 1
možnosti

Jo když ptáčka lapají.... Já jsem taky jako mladé ucho ještě za studií si nechal nakukat skvělou investiční životní pojitsku od finančního poradce. No v prvním výpise po roce jsem zjistil, že to zhodnocování spoření neodpovídá a nebude odpovídat tomu předpokládanému plánu ani omylem. Naštěstí se jednalo jenom o 6 tisíc takto naspořených každopádně odkup po roce byl něco kolem 400 stovek, ale výpověď musela trvat dva měsíce. Na mou otázku zda dává logiku, abych si spořil na nějaký účet ještě další dva měsíce po 500Kč (spořící část z pojistky) a dostal za ně za ty dva měsíce cca 80Kč zpátky , jsem byl odkázán na smluvní podmínky. No holt chybama se člověk učí.

2 2
možnosti
Foto

chybou bylo zrušit pojistku po prvním roce, výpověď ŽP trvá vždy dva měsíce... Rv

1 1
možnosti

J18o30s30e37f 36H88o22n44e11š

31. 1. 2013 10:12

Já jenom nechápu,proč stát drží soudní ochranu.Vždyť je to prachsprosté okrádání.Asi probíhá další vlna privatizace,ale není kapitál tak se obracejí k obyčejným lidem.Fuj

2 0
možnosti