- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to se musela pořádně ukliknout. Kdo ví, jak je konstruováno číslo účtu, mi dá za pravdu. Spíš si myslím, že to byl skoro úmysl. Ukliknout se a zároveň se strefit do existujícího čísla je hodně velká náhoda.
Nevřím, že se na pokladně uklikla a banka proto poslala peníze z jiného úču. Když se dává převod na přepážce, tak se plátce porkazuje OP, nebo alespoň podpisovým vzorem, a obojí musí souhlasit s informacemi na ůčtu. Kdyby se tedy pokladní uklikla, tak to musí okamžitě zjistit.
Takže milá ČS, zkuste jinou pohádku
kontrola a zadání jsou dvě věci, nemyslíte? a evidentně se to děje jednou za uherák, když tady je takový článek jen jeden :)
nechapu ze s tim magdalena leze do novin, banka udelala chybu, ale tu docela rychle uznala a napravila. chybu nekdy udela kazdy. kdyby banka zatloukala nebo mesice mlcela tak budiz, ale reklamace byla za dva dny vyrizena, to neni na clanek do novin
Kdyby banka zatloukala nebo 2 měsíce mlčela, tak by bylo nejen na noviny, ale taky na soud.
20 Kč za odeslanou platbu? Hmmm... to je asi fajnšmekr :-)
Máte problémy s pochopením psaného textu? V článku se píše, že chybu způsobila pracovnice za přepážkou, takže se dá čekat, že šlo o provedení platebního příkazu nikoliv z internetového bankovnictví nebo bankomatu, ale osobně přes pobočku a tam je 20kč ještě docela rozumná suma.
To je zas titulek... Ještě že to nepsal Blesk, to by tam na začátku bylo ŠOK!!!
Takže si to shrňme - titulek evokuje, že někomu z účtu zmizelo 6 tisíc do černé díry a zlá, ošklivá, bakaná banka za to může.
Ve skutečnosti se stalo asi toto:
Z účtu nezmizelo, nýbrž bylo převedeno 6 tisíc, samozřejmě že známo kam. Byla to chyba banky a banka tu chybu napravila a peníze vrátila, i s poplatkem za platbu a nepochybuju, že pokud to bylo déle, tak i s ušlým úrokem a pokud by se vinou té chybné platby neprovedl třeba trvalý příkaz, i to by se napravilo, ostatně jsou na to pojištěni. Takhle už to ale nezní tak tragicky, že?
Ta pracovnice asi má "pojistku na blbost", ale pro banku je imho nesmysl se pojišťovat proti chybám. K nějakému počtu chyb za ten rok dojde vždycky, takže by byly náklady stejné + provize pro pojišťovnu.
Já jsem zase dostal do kreditu 200 kč na mobilu a za půl hodiny mně starší pán volal, abych mu na jeho číslo odeslal peníze,zasmál jsem se a vyhověl.Bez polatků.
jj, stát se může cokoliv, chybují i stroje :)
Někdy koncem 90. let mi na účtu u KB přistály cizí peníze. Moc toho nebylo. Co však udělala banka pro tu nánu, která se pletla? Dala jí na mne kontakt. Ta samozřejmě zavolala a hned v první větě mne označila za zloděje.
zrušit účet u té banky...bankovní tajemství ji nic neříká ?
Naše firma poslala asi 200tis. omylem na jiný účet. Ten patřil bohužel někomu v konkurzu a peníze z toho účtu šly okamžitě někam dál bez šance dopátrat kde skončily (prý snad nakonec někde na Slovensku).
Berte to jako Harvard. Sice trochu drahej ale příště se to už určitě nestane. Takže jste se něco naučili.
Něco takového se u bezpoplatkových bank ovládaných na netu s minimem fyzických obslužných míst stát nemůže. Ovšem kdo potřebuje sponzorovat rakouskou Erste...
Nemůže se Vám stát, že zadáte špatné číslo účtu? Bohužel stát se to může. Chce to důslednost
"a zpět dostala i dvacetikorunový poplatek, který jí banka srazila za odeslání příkazu."
muhaaaaááááááá
Jo pošlete 100 Kč a banka si vezme 20% navrh Tomu se říká podnikání