Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černá listina boduje, problémové slevové portály ubývají

Slevové portály využívá již jednasedmdesát procent Čechů, řady příznivců rozšiřují zejména starší lidé. Uvádí to aktuální průzkum společnosti KPMG. Mohlo by se zdát, že lidé portálům se slevami věří. Jenže ne vždy je všechno tak, jak má být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A39n90n85a 30V24e16s17e58l79á 3449540481980

Slevomaty prodávají předražen nepotřebné věci. Některé poukazy do hotelu jsou do hotelů, které mají problém s obsazeností.  Mluvila jsem s několika lidmi, kteří dali poukazky na slevomat  a nikdo z jich už to neudělal podruhé. Nepřineslo to žádaný efekt. Nedávno někdy byli kurzy do jazykovky. Z toho školy zákazníci houfně utíkají. Co mě dorazilo sleva 57 % , takže se zákazník dostal na normální cenu jakou seženete všude jinde. Chce to zkoušet a ptát se. Jde to i bez slevomatů.

0/0
5.3.2013 13:10

P41e70t20r 45H53a92n18á49k 9861921762421

No tak tohle je humel na oznámení. Jako iDnes a skrytá reklama. Jako obvykle.

0/0
28.2.2013 1:47

J78i18ř33í 42H12r78d91l30i38č97k89a 2718451720873

Nebeslev.cz to ze srdce přeju. Tak otřesné zkušenosti s jinými portály nemám. Nabídka v restauraci neodpovídala voucheru, obsluha byla arogantní a samotný slev. portál na stížnost absolutně nereagoval a dělal mrtvého brouka. Pokud se trh pročístí od takových, bude to jedině dobře [>-]

+4/0
27.2.2013 17:19

P89e63t62r 54H97o46r23á30k 1459943499924

Já s pobavením sleduju, jak dlouho jim to bude ještě procházet, než je to semele.

+1/0
27.2.2013 20:13

V68a47c96l52a96v 18P86e44r97o83u25t76k65a 5627276691433

Dobrý den, jakým způsobem získat na bloklistu jméno a heslo k přihlášení ? Tušíte někdo ?

+4/0
27.2.2013 11:49

Z79u47z98a79n14a 27K85o34h48o78u95t64o86v86á46, 62i84D33N82E40S55.91c62z 8589377890158

Dobrý den, pokud tam chcete něco nahlásit jako zákazník, přihlašovat se nemusíte - jen klknete na Nahlásit firmu a vyplníte. Jméno a heslo je pro firmy (slevové servery).

0/0
28.2.2013 15:04

J84a87k44u28b 53D86o64k57o49u22p63i29l 6217276589395

přes slevové porátly se čím dál více prodává normální zboží, které nakoupí někde z číny za pár šupů a pak to lidem prodávají jakože za výhodné slevy, no nevím... smyslem slevových portálů bylo myslím něco jiného. stačí si porovnat nabídky slev http://snime.cz/slevy

+4/0
27.2.2013 11:14

P90e79t20r 96M78a24r79š39o44u38n 5865878846506

presne tak, kolikrat kdyz vidim ty slevy na mp3prehravace, krabicky na karty atd.. tak kvalita a made in PRC z toho jen kouka... ( na ebay to samozrejme stoji mene nez pak prezentovana cena po sleve... cesky "obchod" tu slevu opravdu "dava", protoze to jinak prodava samozrejme predrazene, pokud vubec jeho www a puvodni ceny jsou realne)

+3/0
27.2.2013 15:44

S52a24r21a 46B48e59n44y76o21v98a 8319885221711

Naprosta pravda, radu let si delam radost siliconovýma hodinkama , platím v pruměru 60 kč . Nedavno je u me videla kamaradka a mela radost ze si je taky koupila na internetu ve sleve za 150:( slevovy portal

+4/0
27.2.2013 17:47

T68o62m28a37s 42N32o66v57o78t18n69y 3691186148839

To ještě jde za těch 150, stačí se podívat na ty samé hodinky někde v hodinářství nebo na stáncích v obchodních centrech... 500, 600 i víc... Ještě pochopím, že to někdo koupí na slevoportále, prostě neumí nebo nechce kupovat z číny, nechce tam platit kartou... svoje zákazníky to má i ve "slevě".

0/0
27.2.2013 23:20

J24a98n76a 71D98v69o48ř18á73k77o98v94á 8231675210741

Jen ať ubývají. Takový Zapakatel už zákazníky několikrát vysloveně PODVEDL, a stále funguje...

+3/0
27.2.2013 10:47

D88a12n17i70e80l 19K59r54a61u82s 4931443122764

Docela by mě zajímal dopad pro primární poskytovatele služeb a prodejce zboží. Stále mám dojem, že lidé, kteří využívají slevové portály nejsou zrovna ideální skupinou, z níž se mají rekrutovat dlouhodobější zákazníci, kteří nakonec ty slevy refundují.

+9/0
27.2.2013 9:24

P77e51t39r 91V95o98n54d26r22a 9122291544548

Já využil nabídku slevového webu čtyřikrát. Dvakrát jsem byl velmi spokojen (mytí auta a restaurace) a podniky využívám nyní i beze slev. Dvakrát jsem spokojen nebyl a nabídku bych již nevyužil ani s opětovnou slevou.

+1/0
27.2.2013 10:48

D58a43n37i53e88l 67K43r79a67u10s 4431133142494

No právě. Vy jste přesně ten zákazník, který se zachoval podle očekávání. Ale kolik procent vás takových je? To by určitě mělo být zajímavé číslo i pro potenciální partnery slevových portálů.

+1/0
27.2.2013 11:18

A31l20e25x74a14n15d95r 98K56o64s30t70k21a 5299726889156

Pro vaší informaci.. Například restaurace nabízející zlevněné menu na něm netratí. Respektive, obvykle je prodává opravdu za cenu surovin a tudíž přijde jen o minimum (kuchaře stejně platí, mytí nádobí platí, personál platí), takže byť jediný zákazník z celé slevové akce, který se vrátí je plus. A teď si vemte, že prodají v rozmezí 2 měsíců třeba 1000 jídel navíc, za režijní cenu. Tj méně než 20 jídel deně, to personál nějak šíleně navrch nezatíží) a získají z toho třeba 3 lidi, kteří tam zajdou občas, 2 pravidelnější zákazníky a jednoho, který tam příště udělá firemní večírek za XY tisíc. A rázem je tam značný přínos pro podnik. A tak to funguje všude. Zažil jsem případ, kdy firma s počítači získala nového zákazníka tak, že si tam jeho syn přišel nechat stáhnout a vypálit ovladače.

+1/−4
27.2.2013 13:29

D50a36n64i10e21l 33K39r14a76u67s 4961203512954

Hezké příklady. Musím se zeptat, pro který slevový portál děláte? Nějak mi to totiž připomíná jednu povídku od Jaroslava Haška, kde tak nějak popisoval svůj ekonomický záměr s prodejem houpacích lůžek pro mimina prostřednictvím porodních babiček jeden uchazeč o půjčku od místního spořitelního družstva. Kdyby to totiž fungovalo takhle, tak by každý restauratér musel dopadnout jako ti borci z Brna, co k nim Polreich odmítl podruhé vlézt.

Ale jinak díky za náznak. Sice to nejsou žádné oficiální statistiky, ale aspoň nějaký pohled.

+7/−1
27.2.2013 14:32

P88e91t59r 32M15a95r36š25o48u57n 5585858716326

a nebo taky tak, ze restaurace dela mesicne 100 jidel, nabidne slevu, a tu vyuziji jiz stavajici zakaznici co restauraci znaji a proc by do ni nesli levneji ,ze = restaurace neziska vubec nikoho noveho a jeste jim uvarila dalsich 100 jidel bez sveho zisku...

+4/−1
27.2.2013 15:36

T27o55m24a17s 77N93o92v75o49t48n20y 3851856698379

Tak jestli restaurace svému stálému klientovi nenabídne nikdy nic navíc, tak aby se pak jednou nedivila, že už zákazník je jinde.

0/0
27.2.2013 23:23

D46a98g88m15a68r 40U78r60b95a66n91o78v34á 3871179503343

Princip reklamy restaurací chápu, ale nechápu, proč kosmetická firma nabízí permanentní epilaci za 9% běžné ceny. Jestli to opravdu funguje, tak proč bych se tam vracela? Co tedy vede firmu něco takového nabízet?

0/0
27.2.2013 21:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.