Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černá listina boduje, problémové slevové portály ubývají

Slevové portály využívá již jednasedmdesát procent Čechů, řady příznivců rozšiřují zejména starší lidé. Uvádí to aktuální průzkum společnosti KPMG. Mohlo by se zdát, že lidé portálům se slevami věří. Jenže ne vždy je všechno tak, jak má být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A93n63n41a 71V32e78s83e85l89á 3799800641280

Slevomaty prodávají předražen nepotřebné věci. Některé poukazy do hotelu jsou do hotelů, které mají problém s obsazeností.  Mluvila jsem s několika lidmi, kteří dali poukazky na slevomat  a nikdo z jich už to neudělal podruhé. Nepřineslo to žádaný efekt. Nedávno někdy byli kurzy do jazykovky. Z toho školy zákazníci houfně utíkají. Co mě dorazilo sleva 57 % , takže se zákazník dostal na normální cenu jakou seženete všude jinde. Chce to zkoušet a ptát se. Jde to i bez slevomatů.

0/0
5.3.2013 13:10

P60e26t13r 46H58a70n18á85k 9881241782731

No tak tohle je humel na oznámení. Jako iDnes a skrytá reklama. Jako obvykle.

0/0
28.2.2013 1:47

J31i28ř25í 31H57r45d42l55i35č81k32a 2898281680213

Nebeslev.cz to ze srdce přeju. Tak otřesné zkušenosti s jinými portály nemám. Nabídka v restauraci neodpovídala voucheru, obsluha byla arogantní a samotný slev. portál na stížnost absolutně nereagoval a dělal mrtvého brouka. Pokud se trh pročístí od takových, bude to jedině dobře [>-]

+4/0
27.2.2013 17:19

P63e60t13r 58H32o72r92á54k 1179293319284

Já s pobavením sleduju, jak dlouho jim to bude ještě procházet, než je to semele.

+1/0
27.2.2013 20:13

V62a15c12l32a54v 55P82e17r10o19u64t71k64a 5587166811273

Dobrý den, jakým způsobem získat na bloklistu jméno a heslo k přihlášení ? Tušíte někdo ?

+4/0
27.2.2013 11:49

Z70u76z63a36n80a 89K26o77h59o27u69t71o95v52á37, 13i38D22N33E16S29.27c86z 8949247650808

Dobrý den, pokud tam chcete něco nahlásit jako zákazník, přihlašovat se nemusíte - jen klknete na Nahlásit firmu a vyplníte. Jméno a heslo je pro firmy (slevové servery).

0/0
28.2.2013 15:04

J52a13k48u66b 10D38o94k10o46u13p57i85l 6507756519645

přes slevové porátly se čím dál více prodává normální zboží, které nakoupí někde z číny za pár šupů a pak to lidem prodávají jakože za výhodné slevy, no nevím... smyslem slevových portálů bylo myslím něco jiného. stačí si porovnat nabídky slev http://snime.cz/slevy

+4/0
27.2.2013 11:14

P38e15t57r 81M48a91r75š21o30u12n 5525148466706

presne tak, kolikrat kdyz vidim ty slevy na mp3prehravace, krabicky na karty atd.. tak kvalita a made in PRC z toho jen kouka... ( na ebay to samozrejme stoji mene nez pak prezentovana cena po sleve... cesky "obchod" tu slevu opravdu "dava", protoze to jinak prodava samozrejme predrazene, pokud vubec jeho www a puvodni ceny jsou realne)

+3/0
27.2.2013 15:44

S44a19r92a 93B12e21n78y74o66v33a 8389515981181

Naprosta pravda, radu let si delam radost siliconovýma hodinkama , platím v pruměru 60 kč . Nedavno je u me videla kamaradka a mela radost ze si je taky koupila na internetu ve sleve za 150:( slevovy portal

+4/0
27.2.2013 17:47

T37o75m30a58s 43N75o20v53o58t37n74y 3941306108749

To ještě jde za těch 150, stačí se podívat na ty samé hodinky někde v hodinářství nebo na stáncích v obchodních centrech... 500, 600 i víc... Ještě pochopím, že to někdo koupí na slevoportále, prostě neumí nebo nechce kupovat z číny, nechce tam platit kartou... svoje zákazníky to má i ve "slevě".

0/0
27.2.2013 23:20

J34a26n73a 97D92v97o21ř24á16k66o57v69á 8351925770171

Jen ať ubývají. Takový Zapakatel už zákazníky několikrát vysloveně PODVEDL, a stále funguje...

+3/0
27.2.2013 10:47

D31a93n25i38e25l 21K11r42a81u49s 4521833132794

Docela by mě zajímal dopad pro primární poskytovatele služeb a prodejce zboží. Stále mám dojem, že lidé, kteří využívají slevové portály nejsou zrovna ideální skupinou, z níž se mají rekrutovat dlouhodobější zákazníci, kteří nakonec ty slevy refundují.

+9/0
27.2.2013 9:24

P46e32t63r 27V81o43n39d81r32a 9472281684538

Já využil nabídku slevového webu čtyřikrát. Dvakrát jsem byl velmi spokojen (mytí auta a restaurace) a podniky využívám nyní i beze slev. Dvakrát jsem spokojen nebyl a nabídku bych již nevyužil ani s opětovnou slevou.

+1/0
27.2.2013 10:48

D88a11n81i26e23l 28K15r86a56u52s 4141773682944

No právě. Vy jste přesně ten zákazník, který se zachoval podle očekávání. Ale kolik procent vás takových je? To by určitě mělo být zajímavé číslo i pro potenciální partnery slevových portálů.

+1/0
27.2.2013 11:18

A12l15e33x74a29n81d18r 74K37o44s45t82k51a 5499596849566

Pro vaší informaci.. Například restaurace nabízející zlevněné menu na něm netratí. Respektive, obvykle je prodává opravdu za cenu surovin a tudíž přijde jen o minimum (kuchaře stejně platí, mytí nádobí platí, personál platí), takže byť jediný zákazník z celé slevové akce, který se vrátí je plus. A teď si vemte, že prodají v rozmezí 2 měsíců třeba 1000 jídel navíc, za režijní cenu. Tj méně než 20 jídel deně, to personál nějak šíleně navrch nezatíží) a získají z toho třeba 3 lidi, kteří tam zajdou občas, 2 pravidelnější zákazníky a jednoho, který tam příště udělá firemní večírek za XY tisíc. A rázem je tam značný přínos pro podnik. A tak to funguje všude. Zažil jsem případ, kdy firma s počítači získala nového zákazníka tak, že si tam jeho syn přišel nechat stáhnout a vypálit ovladače.

+1/−4
27.2.2013 13:29

D92a73n81i72e38l 53K63r82a31u62s 4331143572404

Hezké příklady. Musím se zeptat, pro který slevový portál děláte? Nějak mi to totiž připomíná jednu povídku od Jaroslava Haška, kde tak nějak popisoval svůj ekonomický záměr s prodejem houpacích lůžek pro mimina prostřednictvím porodních babiček jeden uchazeč o půjčku od místního spořitelního družstva. Kdyby to totiž fungovalo takhle, tak by každý restauratér musel dopadnout jako ti borci z Brna, co k nim Polreich odmítl podruhé vlézt.

Ale jinak díky za náznak. Sice to nejsou žádné oficiální statistiky, ale aspoň nějaký pohled.

+7/−1
27.2.2013 14:32

P34e90t35r 13M62a51r25š63o29u30n 5685288736516

a nebo taky tak, ze restaurace dela mesicne 100 jidel, nabidne slevu, a tu vyuziji jiz stavajici zakaznici co restauraci znaji a proc by do ni nesli levneji ,ze = restaurace neziska vubec nikoho noveho a jeste jim uvarila dalsich 100 jidel bez sveho zisku...

+4/−1
27.2.2013 15:36

T85o82m69a13s 15N12o53v92o21t11n38y 3321596458759

Tak jestli restaurace svému stálému klientovi nenabídne nikdy nic navíc, tak aby se pak jednou nedivila, že už zákazník je jinde.

0/0
27.2.2013 23:23

D28a35g52m73a21r 41U34r21b25a68n58o53v40á 3311669193183

Princip reklamy restaurací chápu, ale nechápu, proč kosmetická firma nabízí permanentní epilaci za 9% běžné ceny. Jestli to opravdu funguje, tak proč bych se tam vracela? Co tedy vede firmu něco takového nabízet?

0/0
27.2.2013 21:37



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.