Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Černá listina boduje, problémové slevové portály ubývají

Slevové portály využívá již jednasedmdesát procent Čechů, řady příznivců rozšiřují zejména starší lidé. Uvádí to aktuální průzkum společnosti KPMG. Mohlo by se zdát, že lidé portálům se slevami věří. Jenže ne vždy je všechno tak, jak má být.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A16n46n65a 37V43e70s27e77l16á 3519700221270

Slevomaty prodávají předražen nepotřebné věci. Některé poukazy do hotelu jsou do hotelů, které mají problém s obsazeností.  Mluvila jsem s několika lidmi, kteří dali poukazky na slevomat  a nikdo z jich už to neudělal podruhé. Nepřineslo to žádaný efekt. Nedávno někdy byli kurzy do jazykovky. Z toho školy zákazníci houfně utíkají. Co mě dorazilo sleva 57 % , takže se zákazník dostal na normální cenu jakou seženete všude jinde. Chce to zkoušet a ptát se. Jde to i bez slevomatů.

0/0
5.3.2013 13:10

P36e28t65r 70H32a88n52á52k 9501741362791

No tak tohle je humel na oznámení. Jako iDnes a skrytá reklama. Jako obvykle.

0/0
28.2.2013 1:47

J77i84ř26í 35H40r31d73l62i84č70k38a 2298101210733

Nebeslev.cz to ze srdce přeju. Tak otřesné zkušenosti s jinými portály nemám. Nabídka v restauraci neodpovídala voucheru, obsluha byla arogantní a samotný slev. portál na stížnost absolutně nereagoval a dělal mrtvého brouka. Pokud se trh pročístí od takových, bude to jedině dobře [>-]

+4/0
27.2.2013 17:19

P26e50t23r 43H82o30r26á34k 1109503329324

Já s pobavením sleduju, jak dlouho jim to bude ještě procházet, než je to semele.

+1/0
27.2.2013 20:13

V53a12c32l65a70v 39P56e65r85o10u52t74k29a 5957586421643

Dobrý den, jakým způsobem získat na bloklistu jméno a heslo k přihlášení ? Tušíte někdo ?

+4/0
27.2.2013 11:49

Z88u46z69a20n24a 35K12o36h40o53u58t61o59v26á83, 17i97D30N60E61S15.66c89z 8529557870268

Dobrý den, pokud tam chcete něco nahlásit jako zákazník, přihlašovat se nemusíte - jen klknete na Nahlásit firmu a vyplníte. Jméno a heslo je pro firmy (slevové servery).

0/0
28.2.2013 15:04

J97a47k23u85b 71D83o69k20o14u61p21i39l 6757306389405

přes slevové porátly se čím dál více prodává normální zboží, které nakoupí někde z číny za pár šupů a pak to lidem prodávají jakože za výhodné slevy, no nevím... smyslem slevových portálů bylo myslím něco jiného. stačí si porovnat nabídky slev http://snime.cz/slevy

+4/0
27.2.2013 11:14

P84e97t13r 36M82a67r66š31o75u96n 5795598316566

presne tak, kolikrat kdyz vidim ty slevy na mp3prehravace, krabicky na karty atd.. tak kvalita a made in PRC z toho jen kouka... ( na ebay to samozrejme stoji mene nez pak prezentovana cena po sleve... cesky "obchod" tu slevu opravdu "dava", protoze to jinak prodava samozrejme predrazene, pokud vubec jeho www a puvodni ceny jsou realne)

+3/0
27.2.2013 15:44

S27a64r35a 19B14e87n27y66o86v77a 8899155791551

Naprosta pravda, radu let si delam radost siliconovýma hodinkama , platím v pruměru 60 kč . Nedavno je u me videla kamaradka a mela radost ze si je taky koupila na internetu ve sleve za 150:( slevovy portal

+4/0
27.2.2013 17:47

T85o90m84a41s 75N36o14v54o51t60n42y 3391796918209

To ještě jde za těch 150, stačí se podívat na ty samé hodinky někde v hodinářství nebo na stáncích v obchodních centrech... 500, 600 i víc... Ještě pochopím, že to někdo koupí na slevoportále, prostě neumí nebo nechce kupovat z číny, nechce tam platit kartou... svoje zákazníky to má i ve "slevě".

0/0
27.2.2013 23:20

J73a13n19a 88D57v44o56ř13á65k25o50v22á 8281205350461

Jen ať ubývají. Takový Zapakatel už zákazníky několikrát vysloveně PODVEDL, a stále funguje...

+3/0
27.2.2013 10:47

D77a87n21i44e83l 22K47r82a93u52s 4711223742754

Docela by mě zajímal dopad pro primární poskytovatele služeb a prodejce zboží. Stále mám dojem, že lidé, kteří využívají slevové portály nejsou zrovna ideální skupinou, z níž se mají rekrutovat dlouhodobější zákazníci, kteří nakonec ty slevy refundují.

+9/0
27.2.2013 9:24

P73e17t34r 55V23o73n79d25r32a 9202381864288

Já využil nabídku slevového webu čtyřikrát. Dvakrát jsem byl velmi spokojen (mytí auta a restaurace) a podniky využívám nyní i beze slev. Dvakrát jsem spokojen nebyl a nabídku bych již nevyužil ani s opětovnou slevou.

+1/0
27.2.2013 10:48

D25a35n24i84e43l 25K24r64a50u68s 4561353602644

No právě. Vy jste přesně ten zákazník, který se zachoval podle očekávání. Ale kolik procent vás takových je? To by určitě mělo být zajímavé číslo i pro potenciální partnery slevových portálů.

+1/0
27.2.2013 11:18

A36l94e14x71a44n38d89r 51K42o86s71t96k61a 5669616659106

Pro vaší informaci.. Například restaurace nabízející zlevněné menu na něm netratí. Respektive, obvykle je prodává opravdu za cenu surovin a tudíž přijde jen o minimum (kuchaře stejně platí, mytí nádobí platí, personál platí), takže byť jediný zákazník z celé slevové akce, který se vrátí je plus. A teď si vemte, že prodají v rozmezí 2 měsíců třeba 1000 jídel navíc, za režijní cenu. Tj méně než 20 jídel deně, to personál nějak šíleně navrch nezatíží) a získají z toho třeba 3 lidi, kteří tam zajdou občas, 2 pravidelnější zákazníky a jednoho, který tam příště udělá firemní večírek za XY tisíc. A rázem je tam značný přínos pro podnik. A tak to funguje všude. Zažil jsem případ, kdy firma s počítači získala nového zákazníka tak, že si tam jeho syn přišel nechat stáhnout a vypálit ovladače.

+1/−4
27.2.2013 13:29

D15a96n93i32e57l 79K66r38a95u59s 4211333482774

Hezké příklady. Musím se zeptat, pro který slevový portál děláte? Nějak mi to totiž připomíná jednu povídku od Jaroslava Haška, kde tak nějak popisoval svůj ekonomický záměr s prodejem houpacích lůžek pro mimina prostřednictvím porodních babiček jeden uchazeč o půjčku od místního spořitelního družstva. Kdyby to totiž fungovalo takhle, tak by každý restauratér musel dopadnout jako ti borci z Brna, co k nim Polreich odmítl podruhé vlézt.

Ale jinak díky za náznak. Sice to nejsou žádné oficiální statistiky, ale aspoň nějaký pohled.

+7/−1
27.2.2013 14:32

P29e61t19r 52M30a27r47š93o58u38n 5735918366226

a nebo taky tak, ze restaurace dela mesicne 100 jidel, nabidne slevu, a tu vyuziji jiz stavajici zakaznici co restauraci znaji a proc by do ni nesli levneji ,ze = restaurace neziska vubec nikoho noveho a jeste jim uvarila dalsich 100 jidel bez sveho zisku...

+4/−1
27.2.2013 15:36

T45o63m56a13s 83N67o51v38o65t42n77y 3241476438489

Tak jestli restaurace svému stálému klientovi nenabídne nikdy nic navíc, tak aby se pak jednou nedivila, že už zákazník je jinde.

0/0
27.2.2013 23:23

D77a77g27m93a19r 51U44r52b23a40n48o62v21á 3471659573643

Princip reklamy restaurací chápu, ale nechápu, proč kosmetická firma nabízí permanentní epilaci za 9% běžné ceny. Jestli to opravdu funguje, tak proč bych se tam vracela? Co tedy vede firmu něco takového nabízet?

0/0
27.2.2013 21:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.