Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na podvodníky nasazujeme hlasový detektor, říká expert pojišťovny

Pojistné podvody razantně rostou. Pojišťovny pro jejich odhalování začínají využívat i speciální hlasový analyzátor, jakousi obdobu detektoru lži. V Česku nasadila speciální software jako první pojišťovna Allianz. V ověřovacích zkouškách podle jejích odborníků prokázal neuvěřitelně vysokou míru přesnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44i32ř34í 44C57i31m81a 6690129

Někde jsem četl, že největším podvodem 20. století byly pojišťovny.!!

+3/0
31.1.2014 8:07

J87i38ř44í 72C42i66m91a 6320489

Což takhle šoky el. proudem, lámáni kolem, švédské boty ...?

0/0
31.1.2014 8:06

J94i92ř37í 80M16a32n54d74á16t 4367122730666

Redakce, detektor hlasu může být i přístroj, na kterém se jen při mluvení rožne světélko.

0/0
30.1.2014 16:11

J46a13n 49Š25t87e65f33a24n 9371395331547

O tomto se psalo již před týdnem na fb stránce Allianz - www.facebook.com/AllianzBrno

Ale oceňuji rozhovor, ten se mi líbil :-)

+1/0
30.1.2014 13:17

T63o67m75á98š 34B26í75l50ý 2895490397

Ten člověk na té fotce se mi nelibí ;-€

+3/0
29.1.2014 23:49

A95l62e50x98a36n93d95r 61K36o69s16t95k63a 5519166599826

Měření hladiny stresu v hlase je samo o sobě samozřejmě naprosto neprůkazné. Ale upozorní je to na to, že je u dotyčného klienta velmi prvděpodobné, že podvádí a že mají provést důkladnou kontrolu.

+2/0
29.1.2014 19:21

J19a58n 66N63o14v35á51k 7645784758817

a když člověku někdo nabourá auto tak snad není ve stresu? Podle mě jo to absolutně nedůvěryhodné. Jak to může fungovat bez referenčního vzorku hlasu když ten člověk ve stresu není (resp. nelže)?  Podle mě je jediným cílem postrašit  lidi, že to prý pojišťovny umí aby méně kradli. Je to skoro zadarmo a může to fungovat.

+1/0
30.1.2014 20:08

E36l32i76š96k73a 53K61u47č65e95r30o41v76á 1966838577719

zajímalo by mě, jak to mají ošetřené právně. to s tím nemusím souhlasit? dle zákona souhlasím i s nahráváním. a nedovedu si představit, že někdo po ohlášení něčeho takového nezavěsí a nepošle to raději písemně.

+1/0
29.1.2014 17:13

A21l57e27x65a91n41d41r 81K75o90s37t97k44a 5569286249516

Pokud nesouhlasíte s nahráváním hovoru, tak máte po oznámení o nahrávání svobodnou možnost zavěsit.

+1/0
29.1.2014 19:06

E98l47i38š97k89a 97K53u22č26e22r37o35v85á 1176518927929

asi jste nepochopil, o čem mluvím. ano, nahrávání je mi oznámeno, většinou s vysvětlením "zkvalitňováním služeb". ano, mohu zavěsit - je to zcela na mně. dejme tomu, že s nahráváním problém nemám, ale s analyzováním na hlasovém detektoru lži ano. je mi to oznámeno, abych se i v tomto případě mohla svobodně rozhodnout a zavěsit? pochybuji, protože zavěsil by snad každý. já třeba ano, i kdybych neměla co skrývat.

+2/0
30.1.2014 19:52

D67a27n63i53e44l 90H44a24u96s61e34r 2480313497126

nejvetsi mnozstvi pojistovacich podvodu maji na svedomi samotne pojistovny uz ve smluvnich podminkach, hned na druhem miste jsou pak vytacky pri likvidaci. Az na tretim miste jsou podvody s auty.

+7/−1
29.1.2014 16:44

J26a34n 96K46a29š72p31a58r 9731523740297

Podle sebe soudím Tebe.

To že pojišťovny podvádí klienty při uzavírání smluv, neznamená, že klienti jsou podvodníci.

Klasifikace pojišťovny - hlášení je podvod.

Skutečnost - na škodu se vztahuje výjimka z VOP.

+3/−2
29.1.2014 16:25

P14e56t89r 83O84u14z50k88ý 8102602974642

A v čem konkrétně podvádí? Pojistné podmínky a rozsah smlouvy je dán a je vcelku jasné, na co má klient nárok a na co ne. Jiná věc je, že jsou pojistné podmínky složité ke čtení a ještě složitější k pochopení, ale to neznamená, že někdo podvádí.

+4/−1
29.1.2014 17:42

I93v83a91n 46S28t72e94c72h 8351187607200

Pane Ouzký jeden příklad. Přišla k nám pojišťovačka sepsat Pojištění domácnosti. Seděla v místnosti, kde máme poměrně starší nábytek. Speciálně jsme se jí ptali, zda na ten nábytek není potřeba nějaké přípojištění, Prohlásila, že ne. Za rok nás vykradli. Na té samé židli seděl likvidátor a že prý máme štěstí, že se s tím nábytkem nic nestalo, že bysme měli smůlu.

Kdo tady lže ???

+2/0
29.1.2014 18:11

P14e73t29r 45O68u88z10k68ý 8712402674172

Já Vám rozumím, ale nemusí jít nutně o lež. Spíš bych řekl, že je to neznalost.Ale ani likvidátoři nejsou neomylní, co jeden řekne také nemusí být pravda. Toto všechno však najdete v pojistných podmínkách, zda-li je to starožitnost nebo věc historické hodnoty apod. Toto by Vám však mělo být nejen vysvětleno, ale též konkrétně ukázáno, kde se jednotlivé výklady v poj.podmínkách nacházejí. Dnes je problém v tom, že si každý myslí, že pojišťovák vydělává miliony a proto to chce dělat každý. Pak to nutně musí vypadat, jak to vypadá. Odbornost je nulová, hlavně podepište....

+1/−2
29.1.2014 18:21

D77a48d44a79k 59P12e65t36r 7411890344888

Co je to VOP, máte na mysli VPP?

0/0
29.1.2014 18:27

J38a22r54o78s79l56a77v 47Č38e72r80n39ý 6318524419708

Šup s tím do politiky.

+1/0
29.1.2014 16:24
Foto

L95a83d62i25s84l67a78v 38V24ě22t33v52i34č78k23a 4493406174555

Mile pojišťovny. Až se přestanete chovat jako vyděračská prasata, třeba se k vám pak i vaši klienti budou chovat fér.

+1/−2
29.1.2014 16:11

P44e30t88r 25O61u30z77k14ý 8672152584162

Konkretizujte, v pojištění máte značnou konkurenci a možnost nikde neuzavírat nic.

+2/0
29.1.2014 17:44
Foto

P69a94v37e45l 16P71o72k53o53r74n50ý 2646434540942

A co u doktora. "Pane doktore, nepiji, nekouřím, hubnu, nejím cukr...."

+2/−1
29.1.2014 14:53

B14e93n 66P89a89v45k84a 1357763167681

U doktora netřeba. Protože tam všichni lžou;-D

+2/0
29.1.2014 20:31
Foto

P10a94v16e63l 21P32o64k15o62r56n95ý 2426164770662

;-D;-D;-D

0/0
30.1.2014 11:58

E63l11i68š79k33a 80K17u34č72e19r10o25v68á 1706838687609

včetně doktora

0/0
30.1.2014 19:54
Foto

P38a47v70e77l 46P89o63k27o10r37n90ý 2476184600592

Myslím, že na to platí nový občanský zákoník, který nedovoluje nerovnost při uzavírání smlouvy či jednání. Klient pojišťovny je v nerovném postavení, nemá možnost zjistit, zda mu operátor lže nebo ne. Tedy může soudně napadnout takové jednání.

0/0
29.1.2014 14:50

I22v32a81n83a 66N95o81v86a92k69o42v53a 7200172959443

brani mu nekdo si koupit detektor a pouzivat ho?

+1/0
29.1.2014 15:24
Foto

P77e86t44r 13P68r16o88c26h20á15z61k33a 3522256852644

Vy neumíte číst?Ke každé smlouvě jsou smluvní podmínky ve kterých je jasné na co má která strana právo a co jsou její povinnosti.Pokud vím je tu dost pojišťoven aby jste si vybral a když ne tak je to vaše věc.Nikdo vás nenutí s vyjímkou auta s nějakou pojišťovnou uzavřít smlouvu.

+3/−1
29.1.2014 17:48

I58v49a13n 45S87t10e12c63h 8561597767170

A proto jsou všechny všeobecné podmínky tak dlouhé a tak nelidsky napsané, aby průměrný člověk vzdal čtení po první třetině a na to podstatné již nedošel. To je psychologie smluv určená pro neprávníky.

+1/−1
29.1.2014 18:04

D13a45v52i20d 14P92e23t60r72ž56e90l15a 2436644723600

To by mě zajímalo, jak se k tomu postaví ÚOOÚ. Zpracování lidského hlasu je zajisté zpracováním citlivých údajů - jde o jedinečný projev osobní povahy, citlivější něž nějaké numero - např. rodné číslo. To budou v každém telefonátu informovat, že za účelem odhalení podvodů je Váš hlasový projev podroben analýze? A co když klient odmítne? Povinnost pojišťovny prošetřit pojistnou událost tím nezaniká. Otevírá se Pandořina skříňka s obchodováním s lidskými hlasy, resp. s analyzovanými lidskými hlasy...

+2/−3
29.1.2014 14:32
Foto

P44a57v43e76l 83P77o94k69o14r60n55ý 2776834790562

Aha, tedy berete otisk hlasu jako otisk prstu, ano, rozdíl nevidím. Pak by se mohl za vás mohl někdo i vydávat.

0/0
29.1.2014 14:51

O81l22d74ř62i51c29h 59H12o35r90á11k 2584979121335

A co zkusit nasadit tuto detekci na zaměstnance a smluvní zaměstnance, zvláště ve fázi verbování zákazníka k podpisu smluv?

+2/0
29.1.2014 13:52

M36i51c29h97a26l 10B32o35c50k 8810166526478

Moc by mne zajímalo, jak takové zařízení funguje. Dám příklad, nabourá do mě auto..jsem v šoku, třeba i koktám, protože to bylo dost těsné a volám do pojištovny, ohlásit pojistnou situaci a jak to vyhodnotí , když jsem ve stresu ?

+1/−1
29.1.2014 13:42

A45l76b92e10r81t 75V60l52a97c97h 8926381838742

Píše se o tom v článku. ;-)

+2/−1
29.1.2014 13:51

Z58b85y92n21ě16k 58B32í51l42ý 1607570911385

Tak budu pojistné události hlásit jinak než telefonem, problém ? :)

+1/0
29.1.2014 13:27

A86l33b79e45r75t 21V66l58a97c11h 8766321508792

Píše se o tom v článku.

+1/−1
29.1.2014 13:52

J37o52s36e69f 41Š34e73m48e56l70í98k 7939241920437

Rád bych si ten detektor půjčil.

A použiju ho na prvního pojišťovacího agenta, který mě osloví. Pak uvidíme.

+3/0
29.1.2014 13:13

M41i51c88h46a12l 64N74o28v56ý 4610710186986

Nesmysl... Jak ví, že všechny proběhlé pojistné události, na které nepřišly jako podvod, také podvodem nebyly? Podle hlasu nejde poznat nic. Ani detektor lži není určující. Někdo může být nervózní jen protože se třeba bojí, že mu nic nezaplatí z nějakého blbého důvodu nebo je pro něj ta pojistná událost stresující. Autonehoda, zničený majetek apod.. Připadají mi tyhle praktiky docela stbácké.

+1/0
29.1.2014 12:59

A87l91b44e83r17t 51V23l88a33c87h 8606131838472

Základní logika. Zkuste ještě jednou.

0/−1
29.1.2014 13:52

P76a18v45e80l 96Ř72a24p65e58k 7862846489245

"Obelstít detektor lži dokážou jen velmistři v oboru lhaní"

POLITICI ;-DR^

+3/−1
29.1.2014 12:43
Foto

P62e34t78r 17P68r26o73c60h64á36z25k85a 3722796542184

Čím víc podvodníků odhalí,tím je větší naděje,že budeme my ostatní platit méně.

+4/−8
29.1.2014 12:22
Foto

P63e38t42r 27P27r96o19c21h80á74z44k84a 3312426562974

Mínus může dát jen ten kdo podporuje podvodníky a nebo sám podvádí.

0/0
29.1.2014 17:48

I68v36a60n 63S54t79e90c86h 8191857227810

Ha, ha, ha! Zvýší se zisk o 1%, které nyní vykazují jako podvodné pojistné události. Musí se zaplatit SW, musí se přijmout několik nových pracovníků na vyhodnocování, takže žádné snížování nebude - nula od nuly pojde. A vzhledem k tomu, že nejsou státní podnik ani neziskovka, tak majitel (akcionář) na nich chce zvyšování zisku.

0/0
29.1.2014 17:56

J29i93ř33í 92H68a57v94á57č52e30k 1643250663

Takže to chce kamaráda, který tam zavolá za vás a lhát bude už ve jméně a bydlišti a přístroj si tak pěkně zkalibruje;-D

+5/0
29.1.2014 12:13

D36a93v81i88d 39F31i78x27a 4278455282902

Měl jsem v životě tři pojistné události, byl jsem pojištěn a nic jsem nedostal. Jediný hlas, který ode mne dostane jakákoliv pojišťovna je: "Jděte do......"

+5/0
29.1.2014 12:09

D62a82v47i55d 17P40r84a36ž91á85k 6504512262736

Pokud jste nic nedostal, tak jste pojistné události neměl ...

+1/−1
29.1.2014 12:13

D47a98v54i48d 39F94i47x86a 4538965152302

budete se divit, ale měl. Jedno byla krádež auta, druhá byla nehoda a třetí pojistka "na blbost" v práci. Všechno bylo absolutně košer a stejně jsem neviděl ani kačku.

0/0
29.1.2014 12:30

D56a89d13a12k 76P87e73t76r 7931210204968

U pojistky na blbost vám to věřím, ale odcizení auta? Proč nebylo vyplaceno plnění?

0/0
29.1.2014 12:37

D22a65v78i88d 74F50i52x39a 4718645822782

Nemohl jsem najít klíč od auta a jako blbec jsem se přiznal. Asi mě prostě okredli. Kdybych prý mlčel, tak mě vyplatili.

0/0
29.1.2014 12:44

D71a78d16a33k 53P75e39t49r 7491860824948

Krádež prostá, bez použití násilí. Nula.

0/0
29.1.2014 17:34

A33n89n18a 62Č77e48r78m36á88k56o35v72á 1265575216134

tenb y spíš potřebovali klienti na pojišťováky;-D

+2/0
29.1.2014 11:56

J54i74ř57í 90L17u33k39á97š81e49k 5330281800693

Když jsem celou svou osobnosti přesvědčen, ze nelze, nepřijde na mě zádný detektor. Můj bývali šéf říkal, ja si to pamatuju takhle. Ty algoritmy které systém v hlase hledá, ocurate :-)

0/0
29.1.2014 11:55



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.