Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na podvodníky nasazujeme hlasový detektor, říká expert pojišťovny

Pojistné podvody razantně rostou. Pojišťovny pro jejich odhalování začínají využívat i speciální hlasový analyzátor, jakousi obdobu detektoru lži. V Česku nasadila speciální software jako první pojišťovna Allianz. V ověřovacích zkouškách podle jejích odborníků prokázal neuvěřitelně vysokou míru přesnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i31ř71í 66C51i47m69a 6130909

Někde jsem četl, že největším podvodem 20. století byly pojišťovny.!!

+3/0
31.1.2014 8:07

J34i45ř87í 26C43i96m36a 6960869

Což takhle šoky el. proudem, lámáni kolem, švédské boty ...?

0/0
31.1.2014 8:06

J84i58ř81í 93M98a68n88d47á89t 4987552760546

Redakce, detektor hlasu může být i přístroj, na kterém se jen při mluvení rožne světélko.

0/0
30.1.2014 16:11

J21a37n 50Š46t52e25f13a31n 9201245261847

O tomto se psalo již před týdnem na fb stránce Allianz - www.facebook.com/AllianzBrno

Ale oceňuji rozhovor, ten se mi líbil :-)

+1/0
30.1.2014 13:17

T29o80m46á40š 46B15í28l92ý 2975670467

Ten člověk na té fotce se mi nelibí ;-€

+3/0
29.1.2014 23:49

A42l75e32x13a77n13d56r 69K56o23s78t33k60a 5749966539206

Měření hladiny stresu v hlase je samo o sobě samozřejmě naprosto neprůkazné. Ale upozorní je to na to, že je u dotyčného klienta velmi prvděpodobné, že podvádí a že mají provést důkladnou kontrolu.

+2/0
29.1.2014 19:21

J92a64n 73N43o64v19á78k 7865514178537

a když člověku někdo nabourá auto tak snad není ve stresu? Podle mě jo to absolutně nedůvěryhodné. Jak to může fungovat bez referenčního vzorku hlasu když ten člověk ve stresu není (resp. nelže)?  Podle mě je jediným cílem postrašit  lidi, že to prý pojišťovny umí aby méně kradli. Je to skoro zadarmo a může to fungovat.

+1/0
30.1.2014 20:08

E93l37i83š56k53a 89K18u69č30e22r35o28v63á 7539692703493

zajímalo by mě, jak to mají ošetřené právně. to s tím nemusím souhlasit? dle zákona souhlasím i s nahráváním. a nedovedu si představit, že někdo po ohlášení něčeho takového nezavěsí a nepošle to raději písemně.

+1/0
29.1.2014 17:13

A57l85e64x48a61n17d98r 42K92o12s77t66k53a 5259356959126

Pokud nesouhlasíte s nahráváním hovoru, tak máte po oznámení o nahrávání svobodnou možnost zavěsit.

+1/0
29.1.2014 19:06

E75l28i39š32k79a 69K66u37č33e97r67o46v20á 7899932483383

asi jste nepochopil, o čem mluvím. ano, nahrávání je mi oznámeno, většinou s vysvětlením "zkvalitňováním služeb". ano, mohu zavěsit - je to zcela na mně. dejme tomu, že s nahráváním problém nemám, ale s analyzováním na hlasovém detektoru lži ano. je mi to oznámeno, abych se i v tomto případě mohla svobodně rozhodnout a zavěsit? pochybuji, protože zavěsil by snad každý. já třeba ano, i kdybych neměla co skrývat.

+2/0
30.1.2014 19:52

D39a65n51i14e41l 30H83a23u59s87e39r 2130763967106

nejvetsi mnozstvi pojistovacich podvodu maji na svedomi samotne pojistovny uz ve smluvnich podminkach, hned na druhem miste jsou pak vytacky pri likvidaci. Az na tretim miste jsou podvody s auty.

+7/−1
29.1.2014 16:44

J31a60n 76K50a40š27p76a25r 9961213380187

Podle sebe soudím Tebe.

To že pojišťovny podvádí klienty při uzavírání smluv, neznamená, že klienti jsou podvodníci.

Klasifikace pojišťovny - hlášení je podvod.

Skutečnost - na škodu se vztahuje výjimka z VOP.

+3/−2
29.1.2014 16:25

P41e95t82r 22O82u27z24k84ý 8682532974432

A v čem konkrétně podvádí? Pojistné podmínky a rozsah smlouvy je dán a je vcelku jasné, na co má klient nárok a na co ne. Jiná věc je, že jsou pojistné podmínky složité ke čtení a ještě složitější k pochopení, ale to neznamená, že někdo podvádí.

+4/−1
29.1.2014 17:42

I97v55a19n 29S81t36e33c55h 8111667247580

Pane Ouzký jeden příklad. Přišla k nám pojišťovačka sepsat Pojištění domácnosti. Seděla v místnosti, kde máme poměrně starší nábytek. Speciálně jsme se jí ptali, zda na ten nábytek není potřeba nějaké přípojištění, Prohlásila, že ne. Za rok nás vykradli. Na té samé židli seděl likvidátor a že prý máme štěstí, že se s tím nábytkem nic nestalo, že bysme měli smůlu.

Kdo tady lže ???

+2/0
29.1.2014 18:11

P22e53t17r 21O61u50z53k92ý 8132212514272

Já Vám rozumím, ale nemusí jít nutně o lež. Spíš bych řekl, že je to neznalost.Ale ani likvidátoři nejsou neomylní, co jeden řekne také nemusí být pravda. Toto všechno však najdete v pojistných podmínkách, zda-li je to starožitnost nebo věc historické hodnoty apod. Toto by Vám však mělo být nejen vysvětleno, ale též konkrétně ukázáno, kde se jednotlivé výklady v poj.podmínkách nacházejí. Dnes je problém v tom, že si každý myslí, že pojišťovák vydělává miliony a proto to chce dělat každý. Pak to nutně musí vypadat, jak to vypadá. Odbornost je nulová, hlavně podepište....

+1/−2
29.1.2014 18:21

D76a74d56a84k 61P21e41t76r 7611420524848

Co je to VOP, máte na mysli VPP?

0/0
29.1.2014 18:27

J18a56r43o70s86l81a17v 73Č80e33r98n39ý 6208134329288

Šup s tím do politiky.

+1/0
29.1.2014 16:24
Foto

L98a15d40i85s13l91a52v 16V79ě47t93v89i35č46k95a 4783106324125

Mile pojišťovny. Až se přestanete chovat jako vyděračská prasata, třeba se k vám pak i vaši klienti budou chovat fér.

+1/−2
29.1.2014 16:11

P15e16t82r 15O31u14z77k45ý 8522752274742

Konkretizujte, v pojištění máte značnou konkurenci a možnost nikde neuzavírat nic.

+2/0
29.1.2014 17:44
Foto

P57a87v22e76l 56P12o66k81o26r14n36ý 2906484860272

A co u doktora. "Pane doktore, nepiji, nekouřím, hubnu, nejím cukr...."

+2/−1
29.1.2014 14:53

B47e43n 37P30a38v86k10a 1277213267981

U doktora netřeba. Protože tam všichni lžou;-D

+2/0
29.1.2014 20:31
Foto

P19a80v34e55l 10P40o61k72o45r12n22ý 2696494750432

;-D;-D;-D

0/0
30.1.2014 11:58

E50l85i10š79k91a 65K43u86č39e11r25o54v87á 7869562693113

včetně doktora

0/0
30.1.2014 19:54
Foto

P60a57v92e84l 56P69o13k95o38r75n51ý 2256344730872

Myslím, že na to platí nový občanský zákoník, který nedovoluje nerovnost při uzavírání smlouvy či jednání. Klient pojišťovny je v nerovném postavení, nemá možnost zjistit, zda mu operátor lže nebo ne. Tedy může soudně napadnout takové jednání.

0/0
29.1.2014 14:50

I53v94a46n24a 27N41o33v42a75k93o94v53a 2842842739842

brani mu nekdo si koupit detektor a pouzivat ho?

+1/0
29.1.2014 15:24
Foto

P87e41t21r 18P90r82o57c92h25á95z82k63a 3892906712144

Vy neumíte číst?Ke každé smlouvě jsou smluvní podmínky ve kterých je jasné na co má která strana právo a co jsou její povinnosti.Pokud vím je tu dost pojišťoven aby jste si vybral a když ne tak je to vaše věc.Nikdo vás nenutí s vyjímkou auta s nějakou pojišťovnou uzavřít smlouvu.

+3/−1
29.1.2014 17:48

I37v36a11n 91S50t42e52c69h 8361247277900

A proto jsou všechny všeobecné podmínky tak dlouhé a tak nelidsky napsané, aby průměrný člověk vzdal čtení po první třetině a na to podstatné již nedošel. To je psychologie smluv určená pro neprávníky.

+1/−1
29.1.2014 18:04

D60a26v28i20d 64P89e62t82r23ž64e95l69a 2476524973300

To by mě zajímalo, jak se k tomu postaví ÚOOÚ. Zpracování lidského hlasu je zajisté zpracováním citlivých údajů - jde o jedinečný projev osobní povahy, citlivější něž nějaké numero - např. rodné číslo. To budou v každém telefonátu informovat, že za účelem odhalení podvodů je Váš hlasový projev podroben analýze? A co když klient odmítne? Povinnost pojišťovny prošetřit pojistnou událost tím nezaniká. Otevírá se Pandořina skříňka s obchodováním s lidskými hlasy, resp. s analyzovanými lidskými hlasy...

+2/−3
29.1.2014 14:32
Foto

P57a69v52e83l 32P90o26k57o83r80n44ý 2546884500802

Aha, tedy berete otisk hlasu jako otisk prstu, ano, rozdíl nevidím. Pak by se mohl za vás mohl někdo i vydávat.

0/0
29.1.2014 14:51

O76l65d65ř42i98c77h 71H98o98r38á87k 2894719401405

A co zkusit nasadit tuto detekci na zaměstnance a smluvní zaměstnance, zvláště ve fázi verbování zákazníka k podpisu smluv?

+2/0
29.1.2014 13:52

M54i96c44h31a21l 66B70o43c68k 8690986696368

Moc by mne zajímalo, jak takové zařízení funguje. Dám příklad, nabourá do mě auto..jsem v šoku, třeba i koktám, protože to bylo dost těsné a volám do pojištovny, ohlásit pojistnou situaci a jak to vyhodnotí , když jsem ve stresu ?

+1/−1
29.1.2014 13:42

A82l55b17e92r71t 83V28l13a81c20h 8976511858692

Píše se o tom v článku. ;-)

+2/−1
29.1.2014 13:51

Z52b54y43n10ě53k 26B52í35l47ý 1207670391235

Tak budu pojistné události hlásit jinak než telefonem, problém ? :)

+1/0
29.1.2014 13:27

A15l32b95e72r98t 17V44l25a53c30h 8946271878222

Píše se o tom v článku.

+1/−1
29.1.2014 13:52

J36o72s85e46f 79Š35e95m28e87l34í68k 7559521820567

Rád bych si ten detektor půjčil.

A použiju ho na prvního pojišťovacího agenta, který mě osloví. Pak uvidíme.

+3/0
29.1.2014 13:13

M17i96c35h42a69l 22N80o84v47ý 4970440506546

Nesmysl... Jak ví, že všechny proběhlé pojistné události, na které nepřišly jako podvod, také podvodem nebyly? Podle hlasu nejde poznat nic. Ani detektor lži není určující. Někdo může být nervózní jen protože se třeba bojí, že mu nic nezaplatí z nějakého blbého důvodu nebo je pro něj ta pojistná událost stresující. Autonehoda, zničený majetek apod.. Připadají mi tyhle praktiky docela stbácké.

+1/0
29.1.2014 12:59

A98l33b48e81r65t 14V26l62a60c73h 8876131268862

Základní logika. Zkuste ještě jednou.

0/−1
29.1.2014 13:52

P44a70v13e53l 63Ř61a67p45e33k 7692846289985

"Obelstít detektor lži dokážou jen velmistři v oboru lhaní"

POLITICI ;-DR^

+3/−1
29.1.2014 12:43
Foto

P55e86t48r 47P45r84o51c28h63á85z85k89a 3482666932564

Čím víc podvodníků odhalí,tím je větší naděje,že budeme my ostatní platit méně.

+4/−8
29.1.2014 12:22
Foto

P32e47t38r 52P35r45o23c43h53á79z88k85a 3622106772964

Mínus může dát jen ten kdo podporuje podvodníky a nebo sám podvádí.

0/0
29.1.2014 17:48

I46v15a69n 74S22t35e52c28h 8741677807840

Ha, ha, ha! Zvýší se zisk o 1%, které nyní vykazují jako podvodné pojistné události. Musí se zaplatit SW, musí se přijmout několik nových pracovníků na vyhodnocování, takže žádné snížování nebude - nula od nuly pojde. A vzhledem k tomu, že nejsou státní podnik ani neziskovka, tak majitel (akcionář) na nich chce zvyšování zisku.

0/0
29.1.2014 17:56

J27i63ř25í 93H73a88v10á31č55e74k 1733190733

Takže to chce kamaráda, který tam zavolá za vás a lhát bude už ve jméně a bydlišti a přístroj si tak pěkně zkalibruje;-D

+5/0
29.1.2014 12:13

D14a92v64i94d 64F65i62x18a 4888525422962

Měl jsem v životě tři pojistné události, byl jsem pojištěn a nic jsem nedostal. Jediný hlas, který ode mne dostane jakákoliv pojišťovna je: "Jděte do......"

+5/0
29.1.2014 12:09

D28a43v96i94d 19P76r66a64ž38á26k 6894632932226

Pokud jste nic nedostal, tak jste pojistné události neměl ...

+1/−1
29.1.2014 12:13

D73a98v55i50d 71F41i59x11a 4178415862322

budete se divit, ale měl. Jedno byla krádež auta, druhá byla nehoda a třetí pojistka "na blbost" v práci. Všechno bylo absolutně košer a stejně jsem neviděl ani kačku.

0/0
29.1.2014 12:30

D19a12d27a76k 37P20e82t96r 7551540134368

U pojistky na blbost vám to věřím, ale odcizení auta? Proč nebylo vyplaceno plnění?

0/0
29.1.2014 12:37

D45a96v16i53d 45F87i13x11a 4118525902622

Nemohl jsem najít klíč od auta a jako blbec jsem se přiznal. Asi mě prostě okredli. Kdybych prý mlčel, tak mě vyplatili.

0/0
29.1.2014 12:44

D61a47d80a11k 46P26e35t64r 7171860674648

Krádež prostá, bez použití násilí. Nula.

0/0
29.1.2014 17:34

A47n61n87a 78Č80e96r66m28á95k29o14v73á 1345165646294

tenb y spíš potřebovali klienti na pojišťováky;-D

+2/0
29.1.2014 11:56

J38i84ř31í 66L20u63k25á88š39e80k 5600381290473

Když jsem celou svou osobnosti přesvědčen, ze nelze, nepřijde na mě zádný detektor. Můj bývali šéf říkal, ja si to pamatuju takhle. Ty algoritmy které systém v hlase hledá, ocurate :-)

0/0
29.1.2014 11:55





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.