Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na podvodníky nasazujeme hlasový detektor, říká expert pojišťovny

Pojistné podvody razantně rostou. Pojišťovny pro jejich odhalování začínají využívat i speciální hlasový analyzátor, jakousi obdobu detektoru lži. V Česku nasadila speciální software jako první pojišťovna Allianz. V ověřovacích zkouškách podle jejích odborníků prokázal neuvěřitelně vysokou míru přesnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96i30ř84í 22C83i65m47a 6350199

Někde jsem četl, že největším podvodem 20. století byly pojišťovny.!!

+3/0
31.1.2014 8:07

J93i43ř84í 42C93i89m50a 6240229

Což takhle šoky el. proudem, lámáni kolem, švédské boty ...?

0/0
31.1.2014 8:06

J16i75ř51í 32M25a31n35d95á12t 4497582700816

Redakce, detektor hlasu může být i přístroj, na kterém se jen při mluvení rožne světélko.

0/0
30.1.2014 16:11

J22a21n 73Š32t40e22f33a59n 9631475491607

O tomto se psalo již před týdnem na fb stránce Allianz - www.facebook.com/AllianzBrno

Ale oceňuji rozhovor, ten se mi líbil :-)

+1/0
30.1.2014 13:17

T60o55m61á81š 98B25í78l96ý 2715580517

Ten člověk na té fotce se mi nelibí ;-€

+3/0
29.1.2014 23:49

A97l75e94x87a19n43d16r 75K52o96s81t69k62a 5129806659896

Měření hladiny stresu v hlase je samo o sobě samozřejmě naprosto neprůkazné. Ale upozorní je to na to, že je u dotyčného klienta velmi prvděpodobné, že podvádí a že mají provést důkladnou kontrolu.

+2/0
29.1.2014 19:21

J59a74n 66N25o89v75á63k 7485354808337

a když člověku někdo nabourá auto tak snad není ve stresu? Podle mě jo to absolutně nedůvěryhodné. Jak to může fungovat bez referenčního vzorku hlasu když ten člověk ve stresu není (resp. nelže)?  Podle mě je jediným cílem postrašit  lidi, že to prý pojišťovny umí aby méně kradli. Je to skoro zadarmo a může to fungovat.

+1/0
30.1.2014 20:08

E52l86i21š40k23a 45K78u43č30e78r26o83v21á 7499662903963

zajímalo by mě, jak to mají ošetřené právně. to s tím nemusím souhlasit? dle zákona souhlasím i s nahráváním. a nedovedu si představit, že někdo po ohlášení něčeho takového nezavěsí a nepošle to raději písemně.

+1/0
29.1.2014 17:13

A53l79e26x19a64n14d40r 56K67o74s44t36k68a 5179856909296

Pokud nesouhlasíte s nahráváním hovoru, tak máte po oznámení o nahrávání svobodnou možnost zavěsit.

+1/0
29.1.2014 19:06

E63l22i82š45k90a 28K80u12č49e15r48o34v98á 7339912323823

asi jste nepochopil, o čem mluvím. ano, nahrávání je mi oznámeno, většinou s vysvětlením "zkvalitňováním služeb". ano, mohu zavěsit - je to zcela na mně. dejme tomu, že s nahráváním problém nemám, ale s analyzováním na hlasovém detektoru lži ano. je mi to oznámeno, abych se i v tomto případě mohla svobodně rozhodnout a zavěsit? pochybuji, protože zavěsil by snad každý. já třeba ano, i kdybych neměla co skrývat.

+2/0
30.1.2014 19:52

D32a25n25i29e22l 40H53a64u78s19e19r 2360433867966

nejvetsi mnozstvi pojistovacich podvodu maji na svedomi samotne pojistovny uz ve smluvnich podminkach, hned na druhem miste jsou pak vytacky pri likvidaci. Az na tretim miste jsou podvody s auty.

+7/−1
29.1.2014 16:44

J97a66n 30K98a78š71p77a75r 9131263780417

Podle sebe soudím Tebe.

To že pojišťovny podvádí klienty při uzavírání smluv, neznamená, že klienti jsou podvodníci.

Klasifikace pojišťovny - hlášení je podvod.

Skutečnost - na škodu se vztahuje výjimka z VOP.

+3/−2
29.1.2014 16:25

P32e74t52r 60O14u52z90k66ý 8782882204562

A v čem konkrétně podvádí? Pojistné podmínky a rozsah smlouvy je dán a je vcelku jasné, na co má klient nárok a na co ne. Jiná věc je, že jsou pojistné podmínky složité ke čtení a ještě složitější k pochopení, ale to neznamená, že někdo podvádí.

+4/−1
29.1.2014 17:42

I14v36a81n 91S46t24e52c85h 8491677777340

Pane Ouzký jeden příklad. Přišla k nám pojišťovačka sepsat Pojištění domácnosti. Seděla v místnosti, kde máme poměrně starší nábytek. Speciálně jsme se jí ptali, zda na ten nábytek není potřeba nějaké přípojištění, Prohlásila, že ne. Za rok nás vykradli. Na té samé židli seděl likvidátor a že prý máme štěstí, že se s tím nábytkem nic nestalo, že bysme měli smůlu.

Kdo tady lže ???

+2/0
29.1.2014 18:11

P23e59t15r 55O21u98z49k79ý 8172772214282

Já Vám rozumím, ale nemusí jít nutně o lež. Spíš bych řekl, že je to neznalost.Ale ani likvidátoři nejsou neomylní, co jeden řekne také nemusí být pravda. Toto všechno však najdete v pojistných podmínkách, zda-li je to starožitnost nebo věc historické hodnoty apod. Toto by Vám však mělo být nejen vysvětleno, ale též konkrétně ukázáno, kde se jednotlivé výklady v poj.podmínkách nacházejí. Dnes je problém v tom, že si každý myslí, že pojišťovák vydělává miliony a proto to chce dělat každý. Pak to nutně musí vypadat, jak to vypadá. Odbornost je nulová, hlavně podepište....

+1/−2
29.1.2014 18:21

D14a65d44a76k 18P18e19t50r 7611930274868

Co je to VOP, máte na mysli VPP?

0/0
29.1.2014 18:27

J34a62r33o27s75l20a63v 97Č61e92r54n57ý 6418914279978

Šup s tím do politiky.

+1/0
29.1.2014 16:24
Foto

L80a42d45i85s32l25a56v 69V16ě44t76v98i15č83k16a 4363346514325

Mile pojišťovny. Až se přestanete chovat jako vyděračská prasata, třeba se k vám pak i vaši klienti budou chovat fér.

+1/−2
29.1.2014 16:11

P92e33t38r 26O19u26z28k72ý 8562342524592

Konkretizujte, v pojištění máte značnou konkurenci a možnost nikde neuzavírat nic.

+2/0
29.1.2014 17:44
Foto

P20a36v75e15l 75P70o11k39o63r56n88ý 2506754150782

A co u doktora. "Pane doktore, nepiji, nekouřím, hubnu, nejím cukr...."

+2/−1
29.1.2014 14:53

B90e34n 67P13a35v47k67a 1877803707261

U doktora netřeba. Protože tam všichni lžou;-D

+2/0
29.1.2014 20:31
Foto

P26a23v75e90l 13P20o94k17o10r92n38ý 2226144950692

;-D;-D;-D

0/0
30.1.2014 11:58

E93l42i52š56k33a 46K28u90č60e68r30o85v83á 7709382653593

včetně doktora

0/0
30.1.2014 19:54
Foto

P87a62v94e20l 35P53o60k81o50r81n75ý 2666864370962

Myslím, že na to platí nový občanský zákoník, který nedovoluje nerovnost při uzavírání smlouvy či jednání. Klient pojišťovny je v nerovném postavení, nemá možnost zjistit, zda mu operátor lže nebo ne. Tedy může soudně napadnout takové jednání.

0/0
29.1.2014 14:50

I18v92a94n21a 63N43o52v34a65k53o54v14a 2292482669502

brani mu nekdo si koupit detektor a pouzivat ho?

+1/0
29.1.2014 15:24
Foto

P49e14t75r 26P92r70o26c42h60á11z73k57a 3792416632624

Vy neumíte číst?Ke každé smlouvě jsou smluvní podmínky ve kterých je jasné na co má která strana právo a co jsou její povinnosti.Pokud vím je tu dost pojišťoven aby jste si vybral a když ne tak je to vaše věc.Nikdo vás nenutí s vyjímkou auta s nějakou pojišťovnou uzavřít smlouvu.

+3/−1
29.1.2014 17:48

I59v37a90n 71S17t94e23c35h 8321197507160

A proto jsou všechny všeobecné podmínky tak dlouhé a tak nelidsky napsané, aby průměrný člověk vzdal čtení po první třetině a na to podstatné již nedošel. To je psychologie smluv určená pro neprávníky.

+1/−1
29.1.2014 18:04

D16a14v93i40d 10P77e98t50r92ž66e79l75a 2426924463160

To by mě zajímalo, jak se k tomu postaví ÚOOÚ. Zpracování lidského hlasu je zajisté zpracováním citlivých údajů - jde o jedinečný projev osobní povahy, citlivější něž nějaké numero - např. rodné číslo. To budou v každém telefonátu informovat, že za účelem odhalení podvodů je Váš hlasový projev podroben analýze? A co když klient odmítne? Povinnost pojišťovny prošetřit pojistnou událost tím nezaniká. Otevírá se Pandořina skříňka s obchodováním s lidskými hlasy, resp. s analyzovanými lidskými hlasy...

+2/−3
29.1.2014 14:32
Foto

P63a21v70e12l 92P27o22k56o41r71n37ý 2246814660752

Aha, tedy berete otisk hlasu jako otisk prstu, ano, rozdíl nevidím. Pak by se mohl za vás mohl někdo i vydávat.

0/0
29.1.2014 14:51

O86l64d22ř47i29c11h 95H57o38r47á95k 2824839941975

A co zkusit nasadit tuto detekci na zaměstnance a smluvní zaměstnance, zvláště ve fázi verbování zákazníka k podpisu smluv?

+2/0
29.1.2014 13:52

M35i10c40h12a64l 30B25o32c92k 8580716326138

Moc by mne zajímalo, jak takové zařízení funguje. Dám příklad, nabourá do mě auto..jsem v šoku, třeba i koktám, protože to bylo dost těsné a volám do pojištovny, ohlásit pojistnou situaci a jak to vyhodnotí , když jsem ve stresu ?

+1/−1
29.1.2014 13:42

A85l94b42e74r15t 12V67l37a22c90h 8506571348722

Píše se o tom v článku. ;-)

+2/−1
29.1.2014 13:51

Z73b29y19n32ě24k 31B40í40l34ý 1597600501525

Tak budu pojistné události hlásit jinak než telefonem, problém ? :)

+1/0
29.1.2014 13:27

A93l15b49e25r25t 25V10l24a63c42h 8936241568812

Píše se o tom v článku.

+1/−1
29.1.2014 13:52

J16o83s52e16f 38Š89e10m15e10l78í37k 7409911770357

Rád bych si ten detektor půjčil.

A použiju ho na prvního pojišťovacího agenta, který mě osloví. Pak uvidíme.

+3/0
29.1.2014 13:13

M44i91c31h20a95l 28N21o96v75ý 4500420706396

Nesmysl... Jak ví, že všechny proběhlé pojistné události, na které nepřišly jako podvod, také podvodem nebyly? Podle hlasu nejde poznat nic. Ani detektor lži není určující. Někdo může být nervózní jen protože se třeba bojí, že mu nic nezaplatí z nějakého blbého důvodu nebo je pro něj ta pojistná událost stresující. Autonehoda, zničený majetek apod.. Připadají mi tyhle praktiky docela stbácké.

+1/0
29.1.2014 12:59

A78l14b62e49r17t 47V87l34a94c68h 8606441518252

Základní logika. Zkuste ještě jednou.

0/−1
29.1.2014 13:52

P77a18v33e46l 88Ř65a32p41e31k 7962956449835

"Obelstít detektor lži dokážou jen velmistři v oboru lhaní"

POLITICI ;-DR^

+3/−1
29.1.2014 12:43
Foto

P40e43t19r 44P98r20o94c52h59á70z89k52a 3662826652824

Čím víc podvodníků odhalí,tím je větší naděje,že budeme my ostatní platit méně.

+4/−8
29.1.2014 12:22
Foto

P56e79t94r 28P19r87o60c85h83á19z38k17a 3812186282654

Mínus může dát jen ten kdo podporuje podvodníky a nebo sám podvádí.

0/0
29.1.2014 17:48

I76v13a77n 88S95t58e64c90h 8901537877640

Ha, ha, ha! Zvýší se zisk o 1%, které nyní vykazují jako podvodné pojistné události. Musí se zaplatit SW, musí se přijmout několik nových pracovníků na vyhodnocování, takže žádné snížování nebude - nula od nuly pojde. A vzhledem k tomu, že nejsou státní podnik ani neziskovka, tak majitel (akcionář) na nich chce zvyšování zisku.

0/0
29.1.2014 17:56

J65i63ř32í 81H75a61v36á78č85e55k 1333530583

Takže to chce kamaráda, který tam zavolá za vás a lhát bude už ve jméně a bydlišti a přístroj si tak pěkně zkalibruje;-D

+5/0
29.1.2014 12:13

D98a16v90i38d 86F34i93x93a 4858745772852

Měl jsem v životě tři pojistné události, byl jsem pojištěn a nic jsem nedostal. Jediný hlas, který ode mne dostane jakákoliv pojišťovna je: "Jděte do......"

+5/0
29.1.2014 12:09

D17a28v64i87d 51P39r53a32ž95á62k 6124432762806

Pokud jste nic nedostal, tak jste pojistné události neměl ...

+1/−1
29.1.2014 12:13

D12a31v71i42d 33F54i77x82a 4148295762662

budete se divit, ale měl. Jedno byla krádež auta, druhá byla nehoda a třetí pojistka "na blbost" v práci. Všechno bylo absolutně košer a stejně jsem neviděl ani kačku.

0/0
29.1.2014 12:30

D96a58d12a89k 87P76e25t62r 7201720834488

U pojistky na blbost vám to věřím, ale odcizení auta? Proč nebylo vyplaceno plnění?

0/0
29.1.2014 12:37

D41a33v36i89d 56F64i38x20a 4358645612612

Nemohl jsem najít klíč od auta a jako blbec jsem se přiznal. Asi mě prostě okredli. Kdybych prý mlčel, tak mě vyplatili.

0/0
29.1.2014 12:44

D70a40d95a93k 80P86e50t96r 7901910374638

Krádež prostá, bez použití násilí. Nula.

0/0
29.1.2014 17:34

A43n29n47a 48Č33e13r95m62á88k48o15v43á 1975225536934

tenb y spíš potřebovali klienti na pojišťováky;-D

+2/0
29.1.2014 11:56

J92i21ř15í 44L87u70k92á92š95e37k 5220221810913

Když jsem celou svou osobnosti přesvědčen, ze nelze, nepřijde na mě zádný detektor. Můj bývali šéf říkal, ja si to pamatuju takhle. Ty algoritmy které systém v hlase hledá, ocurate :-)

0/0
29.1.2014 11:55





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.