Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Riziko miluji, ale hazard neuznávám, říká miliardář Karel Janeček

První peníze si matematik Karel Janeček vydělal ještě na škole, když prodal software na analýzu hry Black Jack, který napsal. A právě tyhle peníze použil jako startovací kapitál do hry v kasinu. Když pak vyhrál další, vložil je do investování v Česku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F71r27a24n35t55i21s76e16k 38D75a83n91i68h19e35l40k76a 2912365173921

At uz vydelal sve penize na burze ci na poli, tak je vydelal poctive (aniz by neco sikovne zprivatizoval za pomoci pratel v politice), cast svych penez dava na charitu a to je treba ocenit!R^

+1/0
10.2.2014 11:17

M62a14r10t28i17n 64N25o17v54á32k 8247322282702

Tento rozhovor Zuzany Kohoutové považuji za odbytý, amatérský a zkreslující. Jak p. Janeček vydělává peníze je sice zajímavé, ale kde je ta opravdu důležitá část, a to kam ty miliony vlastně putují? Je to moc pozitivní? iDnes nechtěla lidem zbytečně zlepšovat náladu? Nebo se snaží zabránit tomu, aby byl Janeček příliš populární? Je pro vás tento zarytý bojovník proti korupci opravdu tak moc nepohodlný?

Toto je rozhovor na úrovni opravdového reportéra: https://www.youtube.com/watch?v=YzQJsHAxnjo

Nadační fond proti korupci, Nadační fond pomoci, Fond na podporu vědy, pokus o změnu volebního systému (na který všichni občané nadávají, nahrávající populismu), plus další celospolečensky přínosné aktivity: http://www.kareljanecek.com/cs-CZ/podporuji

Je to málo? Po mnoha bohatých, i kdyby rozdali veškerý svůj majetek plus snad i darovali všechny své orgány potřebným..., se stejně vždy bude chtít víc. A pak si hlavně stěžujme u piva, jací to nejsme chudáci.

+4/0
7.2.2014 0:59

M89a17r54e59k 50Z88a12h71r42a31d18i79l 6394889795261

Já z toho rozhovoru rozhodně nemám pocit, že by autorka pana Janečka a jeho projekty jakkoliv dehonestovala...

0/0
7.2.2014 7:59

M77a83r86t25i19n 22N23o17v48á55k 8607982832522

Podle mě ho dehonestuje právě tím, že jeho projekty v rozhovoru vůbec nezmiňuje. Celý se točí jen kolem toho, jak shromažďuje majetek, což vyvolává především negativní emoce závistivých lidí, kteří tomu nerozumí. Stačí si přečíst diskuzi.

+1/0
7.2.2014 10:06

R69i68c49h48a44r32d 31L41e84s27k89l89ý 6718775197367

Už jsem to tady několikrát psal. Pokud ti vadí jak se lidi okolo chovají, začni s tím u sebe. Neber úplatky, pomáhej ostatním, šiř svůj názor na svět mezi ostatní lidi, nebuď lhostejný ke svému okolí. Na to nepotřebuješ roztržitého miliardáře, který neuhlídá ani svoje pudy. Ti opravdoví hrdinové nepotřebují být vidět. Co by na to řekl takovej Batman, co? ;-)

+2/−1
7.2.2014 11:07

M34a36r37t37i54n 40N45o13v60á77k 8927472202942

Kdybych se sam nechoval tak, jak ocekavam od ostatnich, sotva bych si mohl dovolit to to po nich vyzadovat, ze? Opravdovi hrdinove (vcetne zmineneho Batmana) potrebuji byt videt, aby inspirovali ostatni ke konani dobra, idealne i dalsim hrdinskym cinum.

Prosim, nejen neopakuj, ale uz radsi nepis vubec, protoze tve myslenkove pochody jsou naprosto bezcenne.

0/0
8.2.2014 2:10

T38o13m87a88s 60S49l39u90k53a 8561930452986

Taky vás nechápu, mě ten článek i rozhovor příjde ok, pana Janečka si velice vážím (pokud je jeho obraz reálný, což důvěřuju, že je.... nikoli PR maska s určitou agendou do budoucna). Na tom nic nemění ani skutečnost, že spekulaci a algotrading nepovažuju za nic úctyhodného ani když je v tom člověk úspěšnej. Je to prostě neproduktivní výdělek podobný výhře v kartách (i když člověk ty karty umí). Velice úctyhodné je ale to, že pan Janeček je takový filantrop.

+1/0
7.2.2014 11:47

M68a34r28t50i45n 96N21o31v34á70k 8557972392332

No prave ze je filantrop! Vzdyt to je na nem prave to nejzajimavejsi a nejpozitivnejsi. Proc to tedy v rozhovoru chybi???

0/0
8.2.2014 2:08

M45a86r66t39i83n 30N89o88v86á12k 8817262692962

Dokud se Češi neproberou z komunistické propagandy o tom, že úspěšný a bohatý člověk = (automaticky) neřád, podvodník a nepřítel poctivého pracujícího lidu, dokud budou pořád takto zlí, podezíraví, hloupí a závistiví... do té doby se v naší krásné zemi budeme topit v našich vlastních exkrementech. A zcela zaslouženě.

Nevěřím tomu, že normální, inteligentní a morálně čistý člověk by byl schopen pomlouvat filantropa, který věnuje takové množství peněz na charitu a veřejně prospěšné projekty, snaží se zlepšit život všem lidem v této zemi. Rozebírat přínos vydělávání peněz na burze (který je přinejhorším neutrální), když přínos toho, kam ty peníze později putují, je naprosto neoddiskutovatelný... to už chce pořádně otrlé ignoranty.

Češi, dokud se nevzpamatujeme a nezačneme si lidí, jako je K. Janeček, opravdu vážit a oceňovat je... tak se v těch sra*kách brzy utopíme. Na to vemte jed.

+6/−2
7.2.2014 0:33

R43i81c79h42a18r40d 75L78e42s37k57l49ý 6988725137417

Ty jsi blázen. Máš pocit, že se topíme v našich vlastních exkrementech? Lidi, kteří mají znalosti a něco umí už dávno nejsou podhodnoceni a neživoří. Nebo se ti žije špatně? Hledáš chybu v lidech okolo a upínáš se k filantropům?

Naprosto nesouhlasím s tvrzením, že vydělávání peněz na burze je přinejhorším neutrální. Tam se rozcházíme a nikdy nepřijmeme argumenty jednoho, nebo druhého. To, kam si soukromá osoba strká peníze je mi upřímně jedno. Paní Paroubková byla také filantrop a postavila chalupu pro děti z dětských domovů.

Jsem Čech a jsem na to hrdý. Proto nemusím poslouchat žádného magora s receptem na pravdu. Vážit si a oceňovat budu lidi, které uznám za vhodné a kteří si to zaslouží. Nikoliv pošuky, kteří propírají svoje soukromé problémy přes média a dostávají se tak svým vlastním přičiněním do škatulky Iveta Bartošová.

+1/−1
7.2.2014 11:17

M41a90r31t25i93n 14N86o27v20á25k 8187792472262

Ja nejen ze s tebou nesouhlasim, ty mi pripadas ve vsem, co rikas, tak strasne mimo, ze uvadet te na pravou miru povazuji za ztratu casu.

0/−1
8.2.2014 2:07

J67i28ř37í 24Z87a51h90r22a88d97n57í66k 1546393801449

Tvoří pan Janeček nějakou přidanou hodnotu ? Nebo je to pouze spekulant, který levně kupuje a draze prodává ?  :-/

+2/−7
6.2.2014 23:34

M31a26r84k 54P69o90k94o54r12n39y 8944618327923

I obchodovani na trzich vytvari hodnoty ze kterych profituji ostatni (v naproste vetsine cela ekonomika), ale to lidi jako vy nikdy nepochopite. Takze vysvetlovat vam jak je ztrata casu.

0/0
13.2.2014 5:01

J68a39s21m83í84n 60K50u28č12e33r66a 4368588569467

Večerní anketu o krabici vína Davida Ratha za neúnavnou obhajobu různých šejdířů s přehledem získává Petr Kulich.

0/−2
6.2.2014 22:00

P61e35t39r 69K50u32l47i40c34h 9140501872715

a noční poděkování za neúnavné sledování příspěvků Petra Kulicha dostává fanda z nejvěrnějších, Jasmín Kučera ;-D;-D;-D

+2/−1
6.2.2014 22:40

T38o71m36a14s 21S38l16u56k14a 8101290852946

Ač pana Janečka vnímám velice pozitivně, tak si nemohu odpustit, že jeho způsob zbohatnutí není nijak úctyhodný ač je poctivý. "Obchodní" činnost stylu karban a burzovní směna (což je taky takový karban jen s průměrným růstem) nic neprodukuje, nic nepřináši. Jsou to jen přelité peníze z jiných kapes, nikoli obraz něčeho užitečného. Záslužné ale samozřejmě je, že pan Janeček s těmi penězi stojí na straně dolních 10 000 000 a funkční spokojené společnosti (aspoň doufám, to by musel být opravdu veliká herečka) 

-

Pujčím si cizí slova. Úspěšní typu pana Janečka (řekněme rychlokvašky) jsou údajně lidé se sníženým emocionálním vnímáním rizika a statistické produkt stovek pokusů a příznivých okolností. Ke každému Janečkovi je násobně více podobných, kteří měli stejnou strategii i chladnou hlavu, ale výsledek nic moc. Jen zlomek skončí vysoko, většina nemastně neslaně a část úplně propadne a je to jen otázka štěstí. To je bohužel fakt. Další věc je, že od 9/11 2001 do krize 2008 na burze prakticky nešlo prodělat. Pan Janeček je do značné míry také produkt tohoto období. Šel tomu štěstí ale naproti a to se cení.

+2/−8
6.2.2014 20:27

J27i68ř12í 38O61u11k52r68o52p72e31c 5900638703969

Zaprvé Janeček není investor a neobchoduje jako investor na burze. On je market maker a žije ze spreadu mezi nákup a prodejem (něco jako směnárna) To znamená, že povídání o nějakých podobný strategiích ostatních jsou zcela liché a nesmyslné! 

Zadruhé je nesmysl a dá se říci, že i velký mýtus, že investor (či market maker) nic nevytváří. Finanční trhy jsou srdcem celé ekonomiky, v níž putují peníze od ekonomických subjektů s nadbytkem kapitálu (třeba rodiny), do subjektů s nedostatkem kapitálu a jak investor, tak market maker na trzích tvoří likviditu a tím s ostatními pomáhájí celou ekonomiku rozjíždět! Společně s bankami (druhý kanál přelivu kapitálu) patří k nesmírně důležitým a velmi přínosným subjektům a vytvářejí tím ohromnou hodnotu! 

Bohužel lidi finančním trhům moc nerozumí a mají zkreslené představy

+9/0
6.2.2014 21:33

P41a11v26e11l 74H46o43r84á18k 8251133335862

Myslím, že zkreslené představy o finančním kasinu máte spíše Vy.

0/−5
6.2.2014 21:54

P97e59t13r 76K58u19l95i52c40h 9290731612945

no, když porovnám věcné vysvětlení přínosu finančních trhů pana Oukropce a Váš bezobsažný výkřik do tmy, hádejte, který z příspěvků má větší váhu...

+7/0
6.2.2014 22:38

R16i65c90h69a59r85d 42L21e22s48k83l80ý 6418665937367

Přesně tak, kde bychom bez těch finančních trhů dneska byli! Víc market makerů. Jen ti nás spasí. Hoši, tyhle diskuse bychom bez finančních trhů ještě teď tesali pazourkem do hliněných destiček. Pokrok prostě nezastavíš.

0/−1
7.2.2014 11:42

T27o16m94a35s 10S47l18u84k13a 8521160662516

"žije ze spreadu mezi nákup a prodejem" ... vždyť to je přesně to o čem píšu, to nepřináší žádný reálný produkt, to je spekulace. Za každou jeho vydělanou korunu je jedna prodělaná koruna na straně někoho jiného. Algotrading dneska dělá snad každá banka, ne jen pan Janeček, a právě proto je to takovej strojovej karban. Pokud je to děláno chytře, to je to rohatka se západkou na fluktuujícím trhu, vzájemně si přelévají peníze z kapes do kapes a vesměs je tahající z kapes těch, kteří mají tu západku méně flexibilní (což jsou většinou drobní investoři , kteří nemohou obchodovat po mikrosekundách). Je to fér hra, ale hra. Je přínosná jen pro ty na příjmové straně ale vždy poškozující tu ztrátovou stranu. (samozřejmě zde vynechávám to, že průměrný růst hodnoty akcií obráží reálnou produkci firmy. Na tom ale pan Janeček ty peníze nevidělal, a na té produkci nemá žádný podíl. )

-

Ta přidaná hodnota, že se peníze rozprostírají a usměrňují rozhodně neodpovádá miliardovým ziskům. To je prostě chození s velkým kýblem k velký řece peněz, která teče džunglí. Vy market making popisujete jako systematickou stavbu přehrad a kanálu, ale market makeři jsou prostě rybáři té vodě, která teče cestou nejmenšího odporu. Já chápu, že ekonom tu prostě bude klikat jako blázen, protože ono se dost špatně připouští, že ta spekulace s fluktuací trhu je sice chytrá a poctivá, ale pořád je to tak trochu parazitování na produktivní společnosti. (mimochodem, já se tomu také věnuju, ale za nic úctyhodného to nepovažuju, naopak. Vím, že na tom vydělávám aniž bych cokoli společnsti přinášel).

Každopádně tím, že market making přelévá peníze od "třeba rodin s přebytkem" k těm s nedostatkem, jste si trošku zažertoval, že? Vždyť právě v posledních dnech se objěvily hromady statistik, že peníze se globálně přelévají od lidí s minimálním přebytkem k nejmovitějším jednotlivcům.Tedy přesně naopak,než to tvrdíte.

-

Jediné koho z této branže lze oceňovat jsou filantropové a lidé podporující technologický rozvoj.

+1/−2
7.2.2014 11:34

T52o15m82a80s 43S40l50u82k20a 8881630242576

což pan Janeček dělá mírou úctyhodnou

0/0
7.2.2014 11:40

J51i53ř43í 58O89u42k96r66o48p83e73c 5330858943129

Zaprvé spekulanti nejsou jediní na trhu, finanční trh je především pro zcela jiné a tam jsou skutečně investoři, kteří přerozdělují peníze podle potřeby. V USA má 30% domácností akcie. Společnost, když potřebuje kapitál, tak emituje cenné papíry a může investovat a rozvíjet se. Různými deriváty (například) dochází k zajišťování rizika (že společnost neprodělá na zahraničním obchodu kvůli poklesu kurzu, že zemědělec nezkrachne, protože než mu dozraje to jeho obilí, tak cena např. pšenice dramaticky klesne). To je smysl finančních trhů. 

Dále tam vstupují spekulanti (je to menšina). Zda je jejich přínos kladný či záporný (mluvíme především o větších spekulantech) je sporný. Kladný přínos je v tom, že přinášejí likviditu. Na trhu se obchoduje čileji a díky tomu je zboží levnější (nižší úroky), celkové nižší riziko, ceny tolik neskáčou. Na druhou stranu ti velcí spekulanti mohou cenou hýbnout a teoreticky i způsobit kolaps. 

Zadruhé a to je to podstatné, vy jste stále nepochopil, co Janeček dělá, nepodařilo se mi vám to vysvětlit. On není žádný investor či spekulant! On je něco jako směnárna. Má vystavené ceny, za kolik nakoupí daný instrument a za kolik prodá (s drobnou odchylkou, podobně jako má směnárna nákup a prodej). Každý, kdo chce prodat nebo nakoupit obchoduje s jeho systémem, Janeček (či jeho systém) si tak nevybírá, kdy co nakoupit a kdy co prodat. Když chce investor či spekulant udělat nějakou transakci na burze, tak to musí udělat s nějakým oficiálním počítačovým systémem té burzy a Janeček je právě tímto oficiálním systémem! 

Je to jako směnárna, tak si taky nevybírá a nespekuluje, kam se koruna pohne, kdy co a jak nakoupit. Ta to neřeší, ta se podívá na aktuální kurz střed od ČNB a k tomu udělá nákupní a prodejní cenu a každý se směnárnou může obchodovat kdykoli che. Směnárna nespekuluje, ta prostě vydělává na rozdílu mezi nákupní a prodejní cenou (mezi spreadem)

+2/0
7.2.2014 13:22

P36a44v41e73l 74O24d51r31a59z63i81l 6324709657160

Detail, ne mezi spreadem ale na spreadu.;-)

0/0
10.2.2014 10:29

J27i40ř20í 51O95u64k51r54o61p72e68c 5840138303189

Máte samozřejmě pravdu, napsal jsem to špatně, nedávalo by to logiku. Děkuji za opravení :-)

0/0
10.2.2014 13:48

P57e45t47r 56T74o56m88e49k 9424986317829

Jak může dělat moderátorku šišlalka ?

+1/0
6.2.2014 17:50

P93a18v20l36i10n41a 66H43n22i43z98d47o84v89a 1797113152381

Na tom videu na sebe s redaktorkou opravdu tak krasne sislaji, ze by si to clovek spletl s poradem o materske skolce.

+1/0
6.2.2014 17:45

L47u10b50o15m34í85r 33K19a41m69e51n70s19k95ý 3420678593526

nas snad jediny miliardar, ktery nikoho neokradl a presto udelal diru do sveta a stejne vyvolava tolik negativnich emoci misto hrdosti na ceskou sikovnost

+16/−2
6.2.2014 14:31

A61l42e84x71a63n74d45r 23K45o98s71t84k76a 5879446139616

Je jich víc. Třeba šéf seznam(u) a alzy. Ale zlodějů je tam přesila.

+2/−2
6.2.2014 17:33

M42a87r83t33i12n 89N10o96v91á51k 8347132142262

Špatně, soudruhu, úplně každý bohatý a úspěšný člověk je automaticky zloděj. A kdo tak nevypadá, ten se jen přetvařuje. Jakoby vás v té škole komunisté nic nenaučili 8-o

+1/0
7.2.2014 1:02

R39i36c48h72a53r75d 46L74e69s20k50l33ý 6478555917627

Souhlas se Sašou. Je jich víc. Ale nevím, kde berete ty informace a tom, kdo je zloděj a kdo ne. To si netroufám tvrdit o nikom, ani tady o panu filantropovi. Novák a komentář se soudruhem - to je takovej krásnej kvikot. Pokud s někým nesouhlasím, je to komanč. Je hezký mít ten svět nalajnovanej. Je to jednodušší.

0/0
7.2.2014 11:26
Foto

J35a15r44o21s34l71a68v 37K40a93s70p65a82r 3925881426940

Karel Janeček není žádný miliardář. Je to agent prosazující americký vliv a zájmy v ČR a jeho firma je jenom nástroj, jak zajistit legální financování jeho činnosti v ČR a utváření pozitivního mediálního obrazu. To ví každý, kdo se v burzovním prostředí trochu hlouběji orientuje.

+1/−8
6.2.2014 14:30

L54u54b49o49m71í59r 84K83a66m27e72n82s77k52ý 3530148383256

opravdu zasveceni vedi ze je to mimozemstan a pripravuje nasi planetu pro brzkou kolonizaci z vesmiru!

+12/0
6.2.2014 14:35

L28u67d91ě90k 67N67ě20m41e58c 5145791912764

Je to Marťan. Jenom se přebarvil, aby si nikdo nevšimnul, že je to Paroubkův kámoš.

+2/0
6.2.2014 14:42

P17e38t92r 10K52u23l63i54c58h 9370671532945

ale ne, pan kašpar si jen přečetl ty bláboly pane Bartoše z prvnizpravy.cz. mimochodem podle něj celou českou politiku ovládají zednáři a celým světem manipulují židi....

+2/0
6.2.2014 14:49
Foto

J54a61r51o27s60l53a76v 69K73a13s62p86a80r 3395391116800

Vy se proste domnivate, ze jsou vsichni jako vy. Tedy ze nemaji vlastni nazory a netvori si je vlastnim usudkem a pouze je prejimaji. Musim Vam ale sdelit pane Kulichu, ze ne vsichni jsou jako vy. Zkuste se zamyslet alespon nad timto.

+2/−3
6.2.2014 14:55

P13e73t50r 51K75u49l58i52c61h 9250611722195

ale jo, taky mám mezi kámošema doomsayery a konspirační teoretiky, a ono je docela zajímavý se takovýma myšlenkama na chvíli nechat unést, ale když si pak člověk uvědomí, jak náročný by bylo všechny ty akce plánovat, realizovat a financovat, a koordinovat tolik lidí s tajným posláním, přestane to vypadat realisticky....

+4/−1
6.2.2014 15:07
Foto

J64a33r23o71s64l79a16v 85K29a47s98p59a42r 3355401236700

Plácáte se uplně mimo.

+2/−5
6.2.2014 15:10

P82e34t53r 76K33u92l12i53c77h 9210921732975

jj, tak hlavně, že jsem se toho hodně dozvěděl...

+1/0
6.2.2014 15:14
Foto

J38a25r96o64s47l38a73v 19K73a58s93p93a83r 3365511906420

Vy se totiž nic dozvědět nechcete, proto jen útočíte. A útočníkům já nic nevysvětluji, ze zkušeností vím, že to nemá význam.

+1/−2
6.2.2014 15:19

P24e28t39r 90K41u37l28i41c40h 9390201282865

pardon, mrzí mě, že jste to pochopil jako útok, ale fakt jste mi toho moc nedal kromě sdělení, že se plácám mimo...

já myslím, že konspirace a agentské historky jsou realistické ve filmech, ve skutečnosti je to vše složitější, to je můj názor. ale pokud si myslíte, že názory jen přejímám, jak jste napsal výše, zkuste mě přesvědčit, třeba přeberu ten váš....;-)

+3/−1
6.2.2014 15:24

R67i23c21h30a19r82d 62L77e86s11k48l60ý 6198745597827

Petře, proč by se pokoušel o něco, co je nemožné. Přesvědčit tě. Utvářej si vlastní názory, nemusíš přebírat názory jiných. Tohle neber jako útok, jen jako doporučení.

0/−1
6.2.2014 15:35

P49e66t60r 61K45u96l73i44c17h 9950871772325

jasně, díky za příspěvek, jen jsem chtěl nějaká fakta, no.

+2/0
6.2.2014 15:37

M17a98r62t89i86n 89N79o81v63á27k 8677382642372

Ježiš, to je podobná diskuze jako s věřícími. Prostě, problém je v tom, že my nevěřící máme klapky na očích a nejsme otevřeni "osvícení" (= nevyžadování pořádných důkazů), přestože bůh (podobně jako konspirátoři) svítí, seč mu síly stačí ;-D;-D

0/0
6.2.2014 17:52

R27i89c39h32a61r68d 58L90e72s59k66l50ý 6708485767237

To je přirovnání, které absolutně v tomto případě postrádá logiku. Navíc by to šlo otočit obráceně i na vás.

0/0
7.2.2014 13:16

P22e93t84r 54V78i12n85t70r31l83í78k 3106844491

pěkné PR :-P

0/−5
6.2.2014 14:28

M91a33r79t69i56n 53J76e73l36í19n73e26k 9356134337457

Je to podvodník. Má to štěstí, že si veřejnost myslí, že to tak není ale bohužel je..jsou daleko schopnější lidé u nás a jednají poctivě, on přesně naopak a ještě k tomu lže. (blicí smajlík) :-P

+1/−11
6.2.2014 14:08

P73e52t19r 57K24u14l68i10c76h 9880571152325

možná, kdybyste kromě těch útoků uvedl i důvody, nevypadal byste jen jako závistivý trotl.

+15/−1
6.2.2014 14:11

R66i42c70h11a91r32d 45L48e67s75k80l62ý 6758825477857

Mě by zajímalo, co na tohle všechno říká Žito 44. Oi!

+2/0
6.2.2014 13:49

A64n47n94a 44Č44e28r79m70á21k41o49v18á 1725585296254

;-D

0/0
6.2.2014 16:15



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.