- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta služba garantuje doručení do druhého dne, pokud se tak nestane, zavolejte si na informační linku a oni peníze vrátí odesílateli - už jsem to tak udělal 3x, funguje to...
Asi kdyby to šlo, tak si proto zašel na poštu, ale nikdo nevíme, zda neměl balík víc jak třeba 15 kg, může mít až 30 kg. a to by se mi táhnout pěšky nechtělo.
mě se taky stává, že mívám rovnou lístek ve schránce i přes to, že jsem celé dny doma. ale také musím říct, že v poslední době funguje komunikace telefonicky, i s smskami, to zase jo. ale když jsem měla eshop sama , tak jsem dávala k infu o odeslání poznámku, že když jim do 5 dnů nic nepřijde at se mi ozvou, pošta někdy opravdu nedává ani lístečky a pak se mi balíčky vraceli a zákazníci zklamání, že o tom ani nevěděli, že to mají na poště. a já zbytečně platila poštovné 2 x za jeden balíček. to pošta neřeší ani neproplácí, i když je to její chyba.
jak to jde vybírám kurýrní služby, ale ne u všech eshopů to jde.
protože jsem měl již několikrát stejný problém,nechápu závěr p.advokáta.ČP přijme a nechá si zaplatit doručení zásilky,ať již balíkem do ruky,či na dobírku.Odešle příjemci
zprávu s termínem doručení,který bez omluvy nesplní.To není porušení smlouvy,za
kterou by měl následovat právní postih?Rada,že si adresát může převzít na poště zásilku kdykoli jindy,nemohu přijmout.V částce za poštovné je i doručení zásilky na
adresu bydliště.Pokud ČP nemůže stihnout svou základní povinnost doručování
pošty,což je veřejná služba od R-U,měla by snížit poštovné a upravit své povinnosti,
které deklaruje.
Otázka je, jak zní smlouva, kterou uzavřel odesilatel a pošta.
Předpokládám, že v ní nebude o SMS nic, nebo jen zmínka, že je informativní.
Když objednávám přes DPD, PPL, GLS ... tak mi většinou průběžně oznámí,kdy přijedou a volají pravidelně třeba půl hoďky před doručením. Pakliže něco nestíhají, opět se ozvou .... nevím, proč pošta nezkusí trochu víc komunikovat, věřím, že by se předešlo zbytečným nedorozuměním. Vždy pošlou generovanou smsku a pak jen najdu lístek ve schránce a to jsem i kolikrát doma. Jezdím si pro to sám 5 km k nejbližší poště. Takovou mám zkušenost já, proto raději volím alternativní doručovatele
no rozdíl bude v tom ,že výše jmenovaní nejsou zaměstnanci a jsou placeni od výkonu - což doručovatel není a je mu úplně jedno jestli vám ten balík dodá nebo ne
Takže když někoho zajedu autem, tak za to v podstatě nemohu, protože ten někdo mohl jít onou cestou v jiný čas? Tohle se snaží článek říci?
Pokud si objednám "balík do ruky", předpokládám, že ho dostanu do ruky, a ne že si pro něj poklušu nějakých 15 km na poštu. Tam vystojím frontu a dalších 15 km poklušu zase domů. Tedy jsem ochoten pro to, abych si ušetřil "pochoďák" i něco udělat, vezmu si dovolenou a čekám na doručení.
Vymlouvat se v případě ČP na nedostatek volných kapacit je demagogie. Kolik lidí v poslední době propustili? Jednou jsem si zaplatil službu a na její plnění mám nárok. Pokud mne někdo che o tento nárok krátit, jedná protizákonně a já mám právo na náhradu škody. A výše náhrady? Nechť ČP refunduje den mé dovolené mému zaměstnavateli a já si ho vyberu jindy. V praxi to však dopadne tak, že mi naúčtuje 30 či kolik korun za opětovné doručování.
To snad nemyslíte vážně, že si berete dovolenou kvůli balíčku. I s českou poštou se dá domluvit na doručení v určitý den a je to bez příplatku. A než abych tratil 1000Kč tím že budu doma, tak to bych těch 30km na poštu raděj odešel pěšky.
dovolena kvuli baliku, to musela byt dulezita zasilka.. nebylo by lepsi druhy den po ceste z prace (nebo do prace) si ten balik vyzvednout na poste?
ono to nemusí být tak jednoduché v některých případech .... byť z logiky věci máte pravdu
Myslím si, že problém je v tom, že valná většina lidí vůbec netuší, jak pošta funguje.
Pošťák, který vozí balíky, není ten, který vám do schránky hodí Oznámení o uložení zásilky. To přinese až druhý den pošťačka, která nosí dopisy. Takže místo lamentováním, jak pošta nezvoní, byste si měli uvědomit, kde jste byli den předtím a podivovat se nad tím, že doručovala o den dřív než jste očekávali.
Osobně mám poměrně spolehlivě vyzkoušené, že často skutečně vůbec nepřijedou a jen se druhý den objeví ve schránce oznámení (pracuji z větší části z domova, a zvlášť když ten balík čekám, tak si dávám pozor, abych neodešel třeba do obchodu). Nicméně máte samozřejmě pravdu s tím, že lístek nosí až pošťačka druhý den po pokusu o doručení. Což je ovšem principielně špatně, protože pokud tu zásilku potřebujete ten den, tak ani nemusíte zjistit, že na té poště je.
Tak kromě dnešniho dne zadnou spatnou zkusenost nemam a to mam tak 10 baliku tydne z toho tak 4 posta. Sranda je ze ten dnesni je jediny z Prahy 5 na Prahu 5 a uz dva dny ho vidím viset v Depu:))))
To tady nepište, jinak vás vymínusujou, tady mají psát jen ubečánci ustěžovaní. Taky jsem níže napsala, že špatnou zkušenost nemám a udělali ze mě opilou pošťačku
Taky je možnost nechat si zaslat balík do práce, kde většina lidí tráví většinu dne, kdy pošta rozváží
Což ale předpokládá, že pracujete na jednom místě a máte možnost v pracovní době pracoviště opustit, když si kurýr zavolá.
Řidič České pošty vyjíždí už z depa s předtisknutými výzvami, má plné auto balíků a povinnost se do 11 hodin vrátit zpátky na depo...
Tak jak asi myslíte, že to bude řešit?
některé kurýrní služby to mají tak, že nedoručenou zásilku kurýr nedostane zaplacenou