- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bile a barevne linky byly duvod, proc jsem se vratil k O2, ktere uplatnuje na tyto linky volne minuty a ve flatu jsou tyto linky gratis. T-mobile se mi pri reklamaci vyuctovani arogantne vysmal a jeste do me hustil, ze je to ZVYHODNENA sazba.
Sorry, ale tohle je za hranou..... Kdyz nekdo pouziva mobil, mel by vedet, kolik ho co stoji, jeho tarif. Ma moznost si barevne linky zakazat! Mozna by pan mel odevzdat OP!
Jak tam není 800 .... tak zásadně nevolám, používám internet, nebo pevnou linku, protože už logicky odhadnu, že to bude předražené oproti běžnému volání, ať z toho má zisk kdokoliv.
Proč v článku není k vysvětlení jasně napsáno, že ty barevné linky sloužily k meziměstskému volání za cenu místního v rámci pevné linky? To bylo to první, co mě trklo při pohledu na číslo. To, že z mobilu na tom člověk spíš tratí je věc druhá. Nicméně je to blbost toho volajícího, který se diví, jak malý Pepíček.
Samozřejmě sloužiLY. Kámen úrazu je v tom minulém čase. Absolutně nechápu, proč v době, kdy už snad deset let něco jako místní a meziměstské volání neexistuje, není celý koncept změněn. Takové placené linky tady totiž mají E.On (elektřina), ČEVAK (voda) apod., takže zásadně všechny nejasnosti vyřizuji přes e-mail nebo pokud to jde, tak osobně (jednou jsem na E.On volal kvůli nějakému vyjádření k sítím, které se zaseklo a než jsem se probral k člověku, který mi byl schopen říct, kde je problém, provolal jsem stovku - něco přes 16 minut po 6 Kč...).
Proč pán pláče? Nikdo ho nenutil na zpoplatněnou linku volat. Jestli neví, že je zpoplatněná, je to pouze a jen jeho omyl. Žádná organizace nemá nikde v zákoně stanoveno poskytování služeb zdarma, takže je celkem logické zpoplatnění těchto linek. Nebo vy snad někdo pracujete zadarmo??!!
Jste mimo.. Toto není přece o volání zdarma.. To je o tom, že velké firmy mají tyto linky a nedochází jim, že je to pro zákazníky drahý špás. Kdyby tam dali číslo klasické pevné, bylo by to ok. Sranda je, že tyto firmy z těch hovorů nic nemají - skásnou to mobilní operátoři. Minuta hovoru na speciálně tarifikovanou linku by měla být u čísla uvedena. Jenže toto je chyba ČTÚ..
nechápu proč nemají klasické číslo a mají tyhle předražená čísla ,sdílení náklad tak by mě fakt zajímalo kolik teda ptatí druhá strana a co je na tom čísle tak výhodného
Proč proboha stále víc firem používá tyhle barevné linky?
Co je na nich sdíleného když volání pro zákazníka je dražší než na běžnou pevnou linku a volaný za to platí také? To je pro ty firmy takový problém zveřejnit normální číslo pevné linky? Přitom ho mají.
Pan stěžovatel, asi prostý volič ČSSD, volal na 840 kde je tarifikace jako místní hovor. Asi si popletl minutu s celkovou dobou volání, protože 19,5 kč/min. je totální nesmysl.
Co je podle vás tarifikace jako místní hovor? Pokud to nevíte tak hovory se již nejméně 10 let nerozlišují na místní a meziměstské. Vše je za stejnou cenu (u mobilů se to nerozlišovalo nikdy). Proč je tedy onen "místní hovor" u mnoha operátorů dražší než hovor na běžné číslo? A proč je nad rámec volých minut?
Zřejmě jarní akce Českých drah "Oškubeme vás, ještě než vůbec vlezete do vlaku"...
Je potřeba vždy hledat číslo pro volání ze zahraničí.
Čisla začínající na 90 nejdou volat ze zahraniči, čísla 80 a 84 ano. Některá call centra uvádějí klasické pevné linky pro volání z ciziny, protože některé státy neumožňují volat +420 8