Diskuze

Co dělat, když obchod nekomunikuje, zmizel nebo je v cizině

Nový občanský zákoník změnil pravidla nakupování na internetu jen mírně. Přesto se vyplatí si připomenout, jak nenaletět a co dělat, když vám obchodník zboží nepošle.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J67a23n 66F54r45o73l62í33k

11. 8. 2014 16:34

Trochu komplikované rady. Mám jednodušší. Od neznámého prodejce platit zásadně dobírkou. I u zavedené firmy zvážit, zda zaplatíte předem. Pokud to není firma typu Amazon platbou předem se automaticky postavíte na konec fronty.

0 1
možnosti

A kdyz uz platit u nezavedene firmy predem, tak pres Paypal, kde je ochrana zakaznika a pokud vam prodejce zbozi nedoda, mate velkou sanci penize dostat zpet.

1 0
možnosti

Zřejmě je nikdo nežaloval/nepodal podnět příslušnému orgánu.

0 0
možnosti

Pozor na ZELENÉ SLEVY. Zaplacené zboží nezasílají.Na urgence nereagují.

Tyto provozuje S.B.I. GROUP, Na Skalce 818, 15000 Praha.

1 0
možnosti

A jaktoze uz nejsou zastaveni, obvineni a souizeny ?!?

1 0
možnosti