- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý večer, jelikož jsem chtěla přejít z jedné banky do druhé, tak jsem přišla do té druhé (v té době to nebylo cíleně kvůli tomu účtu) a zjistila jsem tam, jak to funguje... Tam jsem podepsala papíry ohledně nového účtu a také doložku, že mi zruší účet u staré banky a nechají peníze převést na můj nový účet a že se o nic nemusím starat. A tak se také stalo. Docela rychlý a snadný přístup. Vše proběhlo v pořádku a starou banku jsem již nemusela navštěvovat.
Takže co se článku týče, podle mého názoru tam mohly být i informace právě také o změně banky a tím související rušení účtu. Bylo by to více objektivní a pro spoustu lidí možná i nápomocnější...
Tak to je v poho, za mě to prej udělá Air Bank .
U KB to bylo na 2x. Účet jsem zakládal v Praze ale zručit jsem ho chtěl pak u nás, no bohužel přej to u nás ve městně nešlo tak jsem musel do Prahy. Tam půl hodiny čekání na řadu a další půlhodinu rušení. Nabídli mi 6 měsíců vedení účtu zdarma. No nabídka to byla ale po půl roce bych byl kde jsem byl a navíc mi pár věcí zřídili jinak než jsem požadoval.
Rušení u spořky trvalo 45 min a vyžadovalo podpis asi 10 papírů a dvě návštěvy s tím, že zůstatek mi odmítli převést do Fia, ale přišel mi poštou "šek", který jsem musel proplatit opět na pobočce. Klienti ČS jsou snad jen důchodci líní změnit banku.
Ano např. elektronický podpis (podepsání smlouvy, výpověď smlouvy, ale i běžná komunikace), to je pro banky stále španělská vesnice...