- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to prsárna, ale v případě povinného ručení u mě hraje roli pouze cena. Narozdíl od havarijního
"zákonem povinné pojištění" . Nedokážeme vymyslet asi lepší model . Je to finanční služba ,dovedu si představit při udržení funkčnosti modelu tak 1/10 profit , tzn o 40 procent menší povinné ručení . Rovnou můžeme zvednout sazbu daně o 1 procento a platit pojistné události ze státních peněz .Ale stát špatný hospodář , asi by byla šílená korupce . Soukromý kapitál zas potřebuji tvořit zisk ... stále si myslím ,že toto "někdo" vymyslel . Mám liberální přístup , kdo se chce pojistit ať se pojistí ... kde ne ,tak ne . Přibude asi významně občansko-právních sporů , přibudou lidi bez budoucnosti a bez peněz ... ale koho to zajímá . Právo volby je zde upřeno . A vůbec počítat to pomocí obsahu motoru ? ( co je to za volovinu ) , povinné ručení na auto ? ( další býkárna ) . Co takhle model ze Zélandu ? to by spoustu úředníků zas nemělo co dělat ....
Ten Nekdo, kdo se nejvic podepsal na tomhle systemu, ma konkretni jmeno - Ivan Kocarnik. Jeho pozdejsi kariera jenom dokazuje, ze korupce a zneuzivani postaveni je u nas normou
Muzu se nekde pojistit proti Ceske kancelari pojistitelu?
Osobně nechápu smysl téhle instituce. Jestli je auto pojištěné nebo ne by snad proboha mohl hlídat odbor dopravy příslušného magistrátu, kde je auto registrováno, ne? Nač platit další drahou chamraď??
Přestože nás noviny, net i televize stále bomardují informacemi o zdražování pojistného, většinou o 7% (Jen idnes si přisadila na 13%) já mám každý rok nižší nebo stejné pojistné. Pokud mě někdo zdraží hned to vypovím a vždy seženu levnější (pravda jen přes sprostředkovatele). Když mě dají stejnou cenu smlouvu ponechávám.
U nás nejsou pojišťovny podnikatelé, ale jakési státní instituce, vybírající výpalné za zákonem prodávané povinné pojištění toho, tentoho a támhletoho. PR je výběrem daní do kapes pojišťoven. Pokud si zákazník dupne, není problém jít na poloviční cenu a ještě je tam místo pro zisk - přitom pojišťovny dělají jaká je to z jejich strany pomalu charita.
Je ale hezké, že pojišťovny na povinném ručení vydělávají už nyní dost velké peníze. Zůstává jim zisk okolo 50%, kdy vyberou ročně okolo 21 mld. CZK a zpětně vyplatí na škodním plnění okolo 10 - 11 mld. CZK.
Když už nemůžeme dáti některým řidičům bonus ,tak jim dáme 13% malus a to všem ,ať se nám to vyplatí.
koupíš-li si drahé auto, budeš za něj platit i odpovídající pojištění, zaviníš-li svou nezodpovědností dopravní nehodu, budeš od té doby platit podstatně vyšší pojištění, všichni nový řidiči budou za své auto platit platit vyšší pojištění, v případě beznehodovosti by se sazba třeba po pěti letech snížila, to by bylo asi to nejspravedlivější
Milá paní Evo, to povinné ručení není za škodu na tom "drahém" autě, ale na tom druhém.