Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na kolik vyjde povinné ručení u 11 pojišťoven. Liší se o tisíce korun

Kdo má vyježděné měsíce bez nehod, zaplatí za pojištění méně než polovinu základní ceny. Pojišťovny však poskytují slevy třeba i za to, že v autě vozíte dítě či platíte jednou za rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64a16v72e67l 21J67e92ř96á16b29e40k 7791872414657

copak pojištění aut, tam někdy i něco zaplatí za škody. Ale povinné ručení z přívěsů je velmi dobrý švindl. Pojištění platit musíte, ale škodu vám nestrhnou z pojištění přívěsu, ale z pojištění tažného vozidla.

Celkem slušný příjem a není odvolání. Stát pojištění přívěsů by měl v takovém případě zrušit a vrátit do dřívějšího stavu, kdy za škody způsobeném přívěsem se platilo za tažného vozidla, ale povinné ručení u přívěsů nebylo.

+1/0
12.5.2014 22:43

V45á22c85l57a24v 97V53á29v47r47a 5746679391947

Tak to v Americe je srdečně fuk kolik vám je let, jak staré máte auto, a jestli jste důkchodce a nebo aktivní pracující bez ohledu na to jestli jste podnikatel nebo kopáč u silnice...

Cena se stanoví vzhledem k tomu kolik máte bodů od policie (kdekoliv v databázi). Kdo má takových 8 - 9 bodů, žádná pojišťovna ho nechce pojistit, ale nakonec snad nějakou sežene za troj- čtyřnásobnou sazbu slušného řidiče.

Havarijní (Full coverage) platí jakoukoliv škodu mínus spoluúčast (v mém případě 500 USD) a povinné pojištění neplatí viníkovi nic, poškozenému ano.

0/0
12.5.2014 22:31

J26i35r92i 22K45r13t95e93k 5243600860597

nemate tak docela pravdu, pane Vavra. Cena pojisteni v US je vztazena k veku ridice, nejvice platite mezi 16-21 a potom nad 70, protoze to statisticky zpusobite nejvic skod. A take se to pohybuje podle lokality, kde je auto prihlasene...

0/0
13.5.2014 6:37

V58í24t17ě20z97s78l37a32v 16G90o74r23g90o30ň 4547329488882

Jen za "mě" ... Kooperativa minulý rok 3400kč . Dnes Slavia pojišťovna 2150 kč ....Dále netřeba komentovati .

+1/0
12.5.2014 15:16

P44a62v61e48l 53J84e19ř90á51b97e34k 7701632634417

Není to o tom kolik platíme, ale jak vyřizují škody. Takže někdy platit více je lepší než méně.

Ale faktem je, že některé pojišťovny chtějí hodně, ale zaplatit za škodu raději ne. A když, tak to vykoumají tak, že si nechají odborně posvětit spoluvinu aby ten co nehodu nezavinil, platil taky a ještě přišel o bonusy.

0/0
12.5.2014 22:38

M45a87r33t66i56n 40Š26t87ě13p85á31n69e88k 3147723683381

Lehce OT. Zda se mi to nebo je to klic od Saabu?;-D

0/0
12.5.2014 14:48

J48o70s98e57f 31S20e70v31e11r17a 8371383964458

http://www.e15­.cz/byznys/fi­nance-a-bankovnictvi/po­vinne-ruceni-zlaty-dul-pro-pojistovny-tvrdi-nehodova-sluzba

Cituji:

Z dostupných informací pojišťoven podle ní vyplývá, že v roce 2008 [české] pojišťovny na povinném ručení vybraly přibližně 23,656 miliard korun, proti tomu na likvidaci škod vynaložily jen 10,252 miliardy. Takže jim zhruba 56 procent vybraných finančních prostředků zůstalo.

Proti tomu v sousedním Německu bylo ve stejném roce vybráno 12,495 miliardy eur a zpětně vyplaceno 12,125 miliardy. Takže německým pojišťovnámzůstaly pouhá tři procenta z vybraných finančních prostředků.

+3/−1
10.5.2014 19:27

I36v20a81n 54P41o31k64o90r58n28ý 7749575628

Stále dost dobře nechápu, co vede mnoho lidí ke koupě předražených, hnusných, ... škodovek.

Ale k věci: jak tady někdo píše:

  stáří auta 7 let

  koupeno za 415.000 Kč

  garážováno, najeto 37.000 km

  náhrada 25.000 korun Stálo by za pokus, v návaznosti na různou výši pojištění /povinné, havarijní a obojí dohromady jako allrisk/ různých pojišťoven, udělat pokusy s likvidací u jednotlivých pojišťoven v případě např.  malé škody, totálky, živel a zcizení. Pak by občan získal přehled, jak která pojišťovna myslí na pojištěného či na svůj zisk. Vím, je to asi nemožné, udělat na cca 11 autech naprosto stejnou škodu, pojišťovny rozlišují, jestli škodu způsobil pojištěný nebo někdo jiný, jestli se opravuje ve značkovém servisu nebo v neznačkovém, jestli vůbec budou plnit, protože někdy se dá z viníka udělat poškozený a naopak ...

+1/−6
10.5.2014 14:51

R31i24c30h85a77r39d 95M31e92r64h82a23u77t 4626456557330

Predrazenych, hnusnych? Ano patriotismus nikdy cechum nesel.Proc by se to melo chtit zrovna po Vas ze.Okey Skodovka je v poslednich 10 letech nejdynamicteji rostouci automobilka ktera spolu s kazdou novou generaci vozu neprinasi jen zmeny designu jak to delaji jine znacky ale prinasi spoustu inovaci patentu apod.Okey beru ze u posledni generace Octavii s tou jednoduchou zadni napravou to nedali ale asi slo o to aby to nebylo stejne jako model materske znacky.V Nemecku , Britanii kdekoliv na svete Skodovky lidi kupuji a zvasty ze za stejne penize si mohu koupit jete BMW jsou uz dnes usmevne.Na Skodovku sezenete kdekoliv, kdykoliv vse.Servis je rychly kdekoliv na svete.Podivejte se na MS v hokeji.Skoda je kazdym rokem generalnim partnerem.Ja Skodu nevlastnim ale klidne bych do ni sel.Znami co ji maji si je nemohou vynachvalit.Spousta nemcu take.A znam jich v praci nekolik co vlastni Skodu a jsou s ni spokojeni.Nebylo to jedenkrat co ji chteli vlastnici pristrihnout kridla protoze jim Volkswageny nejak nesly prave na ukor Skody.

+5/−1
10.5.2014 16:17

I49v94a59n 17P58o41k47o73r56n21ý 7799825728

Přiznám se, že mám rád a preferuji československé, kvalitní zboží. Bohužel, škodovka není česká ani kvalitní. Ty předražené hnusy, co produkují ... Co lidi vede k jejich koupi? Sám jsem měl dvě fungl nové, pravidelně servisované ve značkovém škoda servisu, bohužel množství závad mi nedovolí o této značce mluvit jinak. Můžete namítnout, že jsem měl štěstí na nepodařený kousek, no když jsem pak tu kterou závadu hledal v internetových diskuzích, našel jsem vždy, že se jedná o typickou závadu. Jak ty výkřiky techniky vlastně testují, že se tak serou? Nemám teď na mysli brzdové destičky nebo shnilý výfuk. V práci na 5 a 7tisících přestaly startovat, nefunkční elektronika. Kuva, zase štěstí na "ojedinělý" kousek? Zajímavé, když se bavím se škodofkáři, tak jsou na výsost spokojeni, žádné závady, žádné výdaje. Škodovku prodají, a ejhle, sypou z rukávu stejné a jiné závady, které před tím, za držení této značky nebyli ochotni přiznat. Znám spoustu lidí, co přesedlali ze Škodovky na jinou značku, obráceně však nikdo. Možná se jen pohybuji mezi "špatnou" sortou motoristů, že ...?

Ve světě lidi kupují škodovky - ano, cenové podbízení, lepší výbava oproti stejné kategorii výbavy určené pro tuzemsko, zvláště vhodné pro místní, omlouvám se za tento výraz, tamní socky, nebo státní instituce, kde se šetří, ať to stojí co to stojí, podobně jako u nás. V žebříčku společenských prestiží se však nechytá, ať s touto značkou jezdí třeba prezident ... Škodovka mohutně sponzoruje různé nemakačenky, máte pravdu. I to mi vadí. Nejde jen o hokej. Kdykoliv mě někde na dálnici prasácky předjede nějaká pomalovaná sponzor škodovka (bez blinkrů, zařazení těsně před můj čumák, sám jedu těsně přes 130), tak vidím, co jsou to zač. Určitě bych si raději koupil značku, která nebude podporovat různé "celebrity", ale jejich výrobky budou pomalované třeba seznamem podporovaných dětských domovů nebo léčených nemocných.

+3/−2
11.5.2014 21:05

I56v48a17n 80P30o58k98o11r24n42ý 7549975418

DOKONČENÍ:

Neuváděl jsem, že za stejné peníze si mohu koupit nějaké vyčvachtané BMW. Jen si za podobné peníze můžete dovolit koupit značku, a tím nemyslím nějaké rákosníky, byť smontované v ČS.

Ano, škodovka už není 120ka. Někdy mi připadá, že mnohé konstruují překompilovaně, aby to přidalo na ceně. A aby v servisech měli práci. Víte, nepotřebuji, abych sehnal kdekoliv, kdykoliv vše. Proč má na každé dědině servis? Pro její poruchovost. Raději budu vyžadovat, obrazně řečeno,  2 servisy na severním a jižním pólu a třetí na Sahaře, když opravnu nebudu kromě oleje a destiček potřebovat. Zajímavé, že ve škoda servisech vždycky ihned věděli, čím to je. Na obranu značkových servisů musím říci, že jejich opravy a i značkové díly jsou, bohužel, mnohdy levnější, než ony neznačkové servisy, o nějakých no name ani nemluvím. A když se dozvíte, co všechno se tajně musí při návštěvách servisů měnit, jiné automobilky to aspoň řeší zveřejněním a svoláváním do servisů, nebo co byste měli pravidelně mimo předepsané servisní úkony měnit - to vám při prodeji nového auta nesdělí, abyste se nezalekli. To vám nabídnou až při návštěvě servisu, s tím, že když to odmítnete, tak vám to hned zanesou do zakázkového listu, aby byli z obliga.

Omlouvám se za příspěvek mimo mísu, cenzor to může smazat, jen jsem si dovolil sdělit své špatné zkušenosti s touto značkou.

+2/−1
11.5.2014 21:27

J63o67s29e44f 35S39e25v52e23r36a 8641223374468

Omylem minus.R^ takže +

0/0
10.5.2014 19:37

J74a81n 83J10e49l30í23n37e74k 8123385592136

Jakou má článek souvislost se škodovkama? Si je nekupujte, když se vám nelíbí. Výhodou internetu je to, že se tu můžete tvářit jako Rockefeller a přitom pouštět auta do areálu.

0/−1
10.5.2014 20:47

M14i19r27o76s78l53a22v 85R50y67š30a43v22ý 9521672926220

Myšlenka porovnání řešení různých škod výborná.

Škodovky jsou opravdu předražený hnus, moc toho českého na nich není, hlavně tedy ta levná pracovní síla, ale ta koncová cena ... Škodovka se cenově v cizině podbízí, na západní trhy se dodává mnohem líp vybavená, u nás se za každý prd musí moc a moc připlácet. Kablík na USB za 6 nebo 8 stovek, ochranné boční lišty za 4 nebo 5 tisíc ...

+1/−1
10.5.2014 23:34

P60e69t96r 90V43i53n90t69r32l10í65k 3496864731

Škodovka je v top 3 nej Evropských automobilkách

0/0
12.5.2014 17:07

V59á13c19l68a22v 77N61o94v43o42t29n85ý 7110848179

Hloupější porovnání už asi nešlo stvořit. Pojistné se sice liší o tisíce korun, ale ne pro nic za nic. Rozdíl je hlavně v tom, co si za tu vyšší cenu kupuji. Pokud někdo chce jen ušetřit, tak ano. Nemůže se pak divit, že pojišťovna mu negarantuje žádnou asistenci nebo jen omezenou a nebo čeká docela dlouho na příjezd likvidátora.

+2/0
10.5.2014 10:20

M19a26r52t34i85n 11K43o21v36á43ř 2342620523632

U povinného ručení si především nekupuji nic pro sebe. Kupuji to pro toho poškozeného. Není divu, že se každý snaží ušetřit.

0/−1
11.5.2014 15:35

R49i11c80h55a47r91d 63M82e52r93h11a86u64t 4366646707560

Kooperativa Povinne plus nejvyssi havarijko 16880 a to mam jeste slevu za platbu najednou.Jinak by to bylo skoro 18 klacku. Auto 2.2 110kW 2008 vyroba. Prvni rok pojisteny v CR. A to nemluvim o tom ze jsem mel v Reichu nehodu s tim ze jsem dost sporne me nedani prednosti v obytne zone zprava  vzal na sebe.Takze na dalsi rok budu platit o 10 procent vic.Parada.Rv

0/0
9.5.2014 23:03

M52a16r61e23k 83Š23n24o11b72r 9250915820354

Obecně pojišťovny pracují s bonusy a malusy, které jsou dost podstatné pro výpočet výše pojistného. Pokud jste způsobil nehodu, tak bohužel část bonusů ztratíte. Pro případ, že třeba začínající řidiči mají z počátku malý bonus, tak mají pojišťovny nejrůznější slevy, které jim ten reálný bonus navýší třeba o 10 až 15 procent, ale s tím rizikem, že když řidič způsobí nehodu během prvních tří let pojištění, tak mu tuto slevu za nastavený bonus doúčtují zpětně.

+1/0
9.5.2014 23:11

R55i64c86h81a56r89d 50M64e87r65h54a74u76t 4706986277160

No mne bylo receno ze tech 10 procent mi nauctuji jen na dalsi rok.Dozadu ne ale i tak je to palba.Pristi rok to havarijko ocesu jen na corku a havarku.Poskozeni a zivly na to mam garaz a asistemci mam vyhodnejsi a lepsi od Hondy.Takze to srazim aspon o neco.

0/0
9.5.2014 23:16

M85i76c33h41a34e31l 26M88e23n18s86i20k 8641906120362

"Poskozeni a zivly na to mam garaz..." 

Vy s tím autem NEVYJÍŽDÍTE Z GARÁŽE? ;-D

 

Propána, ty živly, vandalismus atd. Vás kryjí po celé Evropě - tedy také (řekl bych "zejména") mimo Vaši garáž nebo ulici pod Vašimi okny.

0/0
10.5.2014 9:54

R18i46c28h47a15r67d 29M90e39r51h82a85u87t 4256806367550

Ach boze samozrejme ze vyjizdim.Jenze nehodu ci corku neovlivnim.Pokud budou hlasit krupobiti tak si auto strcim do garaze stejne tak nebudu parkovat nekde pred diskotekama v noci.Proste beru jen v potaz co je pravdepodobnejsi a co mohu jakz takz ovlivnit.neovlivnim zda do mne nekdo nabor stejne tak pokud si moje auto vyhlidne corkar.A jen takova zkusebni otazka jak pojistovna zjisti ze kdyz mi nekdo ukopne zrcatko ze jsem si ho treba neulomil pri prujezdu do garaze?Takze z vandalismu je razem nehoda ze.Proste je to havarijko tak je to jedno.Skoda jako skoda a jsou povinni mi to opravit.Pokud ne tak good bye.

0/0
10.5.2014 11:37

M10a27r57e42k 12Š82n48o40b11r 9970375590644

Co když budete s autem někde, kde nebude možnost auto před kroupama schovat? Jak rychle byste musel do té garáže jet, abyste si zrcátko urazil? 

Za další i tu krádež nebo nehodu lze ovlivnit, třebas tím, jestli mate to auto v garáži a ne venku na veřejném parkovišti. 

Trochu Vašim argumentům nerozumím.

0/0
10.5.2014 14:01

R23i53c80h24a41r25d 84M76e23r34h47a37u84t 4276186437490

Ale samozrejme ze mate pravdu ja jen beru v potaz jen to co je dle mne zduraznuji u umne pravdepodobnejsi.Nehlede na to ze i vandalismus se da v urcitych pripadech nahlasit jako nehoda.A ani vlastne nechapu proc bych mel neco hlasit.Havarijko je vlastne pojisteni vozu vuci skode.A je jedno jak ta skoda vznikla.Proste tady je ulomene zrcatko , neptej se jak a opravuj a ty pojistovno plat.

0/0
10.5.2014 16:09

M55a56r54e75k 50Š29n72o78b72r 9470935400904

No to bych si dovolil oponovat. Je přece rozdíl, když si zrcátko urazíte při nehodě, protože jste např. nedal pozor (a můžete tak přijít o bonusy) nebo když Vám zrcátko od auta urve vandal. Pokud máte allriskové havárko, tak by samozřejmě měla obé uhradit pojišťovna, ale ty následky se pro Vás mohou lišit dle příčiny/původce škody.

0/0
10.5.2014 23:36

R44i53c12h88a20r30d 69M33e36r19h95a12u86t 4926206157270

No dobre tak opacne urazim si zrcatko pri najizdeni do garaze coz je ma vina a nahlasim to jako vandalismus .Jenze vandala nenajdou a kdo mi dokaze ze jsem si to ulomil sam.Navic to co usetrim rocne za to ze si pojistku nedam na vandalismus je porad vyhodnejsi nez nejaky ztraceny bonus.

0/0
11.5.2014 14:07

J95o60s51e80f 15S87e72v34e17r45a 8671773894458

No mně přišel pozdrav z ČSOB pojišťovny, že mám bezškodní průběh. A jako odměnu mám doplatit 25 Kč(čtvrtletně)za to, že stát chce od pojišťoven poplatek pro hasiče a záchranáře. Ano, je to těžké, stát se rozkrádá a nemá na záchranný systém. Ano, dá to zaplatit pojišťovnám. A co udělají pojišťovny? Přesunou to na řidiče. A basta!!!!

Toto je sprosťárna nejhrubšího zrna. Při odhadu- +- je v ČR asi 4,8 mil. Střízlivě berme pojízdných a placených pojistku 4 miliony. 25 kč je čtvrtletně, za rok je to 100. Jaký je zisk z tohoto počinu? Cca 400 milionů. Myslí si někdo, že náklady záchranného systému jsou 400 melounů ročně? A ještě jedna věc. Nutí někdo pojišťovny nabízet tento produkt? Nenutí. Ale jde o lukrativní biznis, v kterém pojišťovny mají zisk několik miliard ročně. Kdo si myslí, že na tom prodělávají, ten je jeliman!!

+3/0
9.5.2014 19:51

J31o89s92e34f 94S17e87v72e26r29a 8461583724628

4,8 mil osobních aut (registrovaných)

0/0
9.5.2014 19:54

M55a25r19e97k 54Š71n22o94b36r 9110915970304

Neznám přesné statistiky, ale nemyslím si, že by zrovna povinné ručení bylo pro pojišťovny bůh ví jak výnosným byznysem. Když řidič, který má u pojišťovny povinné ručení a způsobí nehodu, kde je třeba úraz nebo úmrtí, tak to odškodné není zrovna malé, kor když se taková nehoda stane v zahraničí. Myslím si, že jsou jiné produkty, na kterých pojišťovny vydělávají daleko víc.

0/0
9.5.2014 23:13

J36o93s69e91f 20S38e60v15e52r16a 8961333464918

http://www.e15­.cz/byznys/fi­nance-a-bankovnictvi/po­vinne-ruceni-zlaty-dul-pro-pojistovny-tvrdi-nehodova-sluzba

Cituji:

Z dostupných informací pojišťoven podle ní vyplývá, že v roce 2008 [české] pojišťovny na povinném ručení vybraly přibližně 23,656 miliard korun, proti tomu na likvidaci škod vynaložily jen 10,252 miliardy. Takže jim zhruba 56 procent vybraných finančních prostředků zůstalo.

Proti tomu v sousedním Německu bylo ve stejném roce vybráno 12,495 miliardy eur a zpětně vyplaceno 12,125 miliardy. Takže německým pojišťovnám zůstaly pouhá tři procenta z vybraných finančních prostředků.

0/−1
10.5.2014 19:26

M33i35c21h21a94e69l 39M50e84n37s96i17k 8251556450782

Je snadné blábolit nad pivem o věcech,

o kterých nic nevím, že? ;-D

+3/−1
10.5.2014 9:58

J63o72s14e94f 53S37e86v59e22r16a 8701373124188

No ty zase blábolíš nad papírama u svého zaměstnavatele, kterým je jistě nějaká pojišťovna. tak se běž ukájet jinam, ;-D;-D

0/0
10.5.2014 19:25

D79a87v69i24d 89H96u38r90k84a 3190423941131

Před rokem jsem měl smůlu a do mé Oktávie zaparkované na ulici narazil Golf. Auto jsem neměl havarijně pojištěno, takže se to řešilo z povinného ručení toho viníka. Pojišťovna to odhadla na totálku. A jako náradu mi poslala jen tak 25.000 korun. Mé auto bylo 7 let staré, koupeno za 415.000 Kč, garážováno, najeto 37.000 km. Jsem první majitel. Nechal jsem ale oktávku opravit novými originálními díly, dal za opravu 68.000 korun a teď čekám na peníze. Nedovedu pochopit, že pokud vám někdo zničí dobrou a spolehlivou věc, pojišťovna to ocení jak uzná za vhodné. Čekám na soud, protože se nechci smířit s rozhodnutím pojišťovny Triglav.

+15/0
9.5.2014 14:09

B23o15ř69e73k 52Ž33a29n50d47a 1950476619986

Dobře Vám tak, nemáte parkovat na hlavní ulici.

0/−8
9.5.2014 14:48

D87a97v11i47d 76H25u32r98k44a 3660753631731

Sice se mi váš příspěvek nelíbí  - ale auto neparkovalo na hlavní silnici ale ve velmi klidné městské části.

+2/0
9.5.2014 19:35

T75o75m14á67š 28B53l64a18h91o64š 6676377655870

Peníze jistě požadujete po viníkovi.

Ten nechť si to pak vyřídí s jeho pojišťovnou Triglav ...

0/0
9.5.2014 18:52
Foto

A41l91e31š 62K90l18o39n 7880461411269

Žádný soud v této zemi mu je nepřiklepne, takže v jeho vlastním zájmu doufej že ne.

0/0
9.5.2014 20:20

P89e95t43r 43V20l21c36e75k 5412135745537

Když je srovnatelná pojistka dražší o několik tisíc a chci změnit pojišťovnu, rozumím tomu. Ale pokud je rozdíl do pěti set za rok a pojistka má  dobré parametry, řešit přechod k levnější a podmínkami slabší je divné řešení.....

+9/0
9.5.2014 12:10

T41o12m31á61š 24C37h65r11a21s94t54n36ý 2308899959711

Nejvíc mne fascinuje že když si zapíšu auto na příbuzné na venkově, platím skoro nic i za slušnou káru. A můžu s tím bourat v Praze sebevíc. Ale nebourat a bydlet v Praze, i tak se v povinnym člověk nedoplatí.

+5/0
9.5.2014 11:57

M51a60r25t44i79n 55S49t69e92r64n 3462944424494

S tím, že se platí povinné ručení za auto (= majitel) a ne za řidiče, souvisí také další věc, které by mě zajímala - pokud řidič, odlišný od majitele vozu (předpokládejme) způsobí nehodu, jejíž následky překročí limit pojištění (např. způsobí hromadnou nehodu na dálnici se škodou přesahující 50 mil. Kč), kdo bude hradit škodu přesahující tento limit pojištění? Majitel vozu, nebo řidič?

(btw. předpokládám, že i v běžném případě v případě nehody a plnění pojišťovnou, o bonus přijde majitel vozu, nikoliv řidič, pokud jsou to odlišné osoby?)

0/0
9.5.2014 11:53

T95o94m31á62š 32C22h34r74a25s41t65n58ý 2648359299191

Ano, vy jako majitel vozu si to můžete hodit rovnou. Vše jde na Vás.

Až vy pak to můžete po řidiči vymáhat soudní cestou v občanskoprávním sporu.

+3/0
9.5.2014 11:58

T52o41m72á46š 84B43l51a77h17o49š 6376537835630

Teď jde ještě o to, kolik zaplatí ta která pojišťovna, když někomu způsobím tu újmu.

Jak rychle zaplatí, co zaplatí a kolik zaplatí ... :-/

+1/0
9.5.2014 11:03

M70a84r59t68i51n 72S78t26e40r98n 3422744204384

To ovšem (bohužel) není pak až tolik problém pojištěného, ale toho, komu má být škoda hrazena :-/ ... např. se budete s cizí pojišťovnou handrkovat o to, jestli vám proplatí nové díly nebo ne.

0/0
9.5.2014 11:55

T52o46m96á51š 50B73l97a15h48o58š 6626527535550

Domnívám se, že poškozený se nebude handrkovat s pojišťovnou viníka, ale přímo s viníkem, protože viník má povinnost škodu uhradit neprodleně.

+1/0
9.5.2014 12:24

M82a84r79t89i60n 25K94o73v15á66ř 2772450723252

Kam na ty nesmysly chodíte?

0/0
11.5.2014 15:40

D42a47n52i68e40l 49J63i12r40á12č43e89k 3271650460118

Proboha co to je za podnikatele z Prahy, když má 1,4 TDI??? To je spíš nějaký nezaměstnaný, nespletli jste si to? ;-D

+9/−3
9.5.2014 10:20

P33a42v54e28l 51M23i94k43u77l41a 6398733146107

Mne by zajímal vůz důchodkyně z Prahy, 60 let 16 staré 1.3 TDI 40kw?

+2/0
9.5.2014 10:54

M36a14r60t79i25n 49R81ů87ž28i10č54k45a 9162847702108

to je chudý pocestný :-)

0/0
12.5.2014 16:01

P51a94v51e95l 14Ř51a36p78e92k 7872606109835

Já platím u Allianz za Octavii TDI 1.9 r.v. 2001 asi 8000 Kč ročně, bonus cca 4 roky. Je to normální? Asi půjdu jinam :-/

0/−1
9.5.2014 10:08

V82a15c48l75a96v 15C20h53a48r27o80u62s44e90k 6198498938102

Dobrej sponzoring.. Vas musi mit radi..

+9/0
9.5.2014 10:11



Finance.iDNES.cz radí

Víte, že stát stále přispívá až 2000 Kč/rok na stavební spoření?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.