Diskuze

Na kolik vyjde povinné ručení u 11 pojišťoven. Liší se o tisíce korun

Kdo má vyježděné měsíce bez nehod, zaplatí za pojištění méně než polovinu základní ceny. Pojišťovny však poskytují slevy třeba i za to, že v autě vozíte dítě či platíte jednou za rok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

copak pojištění aut, tam někdy i něco zaplatí za škody. Ale povinné ručení z přívěsů je velmi dobrý švindl. Pojištění platit musíte, ale škodu vám nestrhnou z pojištění přívěsu, ale z pojištění tažného vozidla.

Celkem slušný příjem a není odvolání. Stát pojištění přívěsů by měl v takovém případě zrušit a vrátit do dřívějšího stavu, kdy za škody způsobeném přívěsem se platilo za tažného vozidla, ale povinné ručení u přívěsů nebylo.

1 0
možnosti

Tak to v Americe je srdečně fuk kolik vám je let, jak staré máte auto, a jestli jste důkchodce a nebo aktivní pracující bez ohledu na to jestli jste podnikatel nebo kopáč u silnice...

Cena se stanoví vzhledem k tomu kolik máte bodů od policie (kdekoliv v databázi). Kdo má takových 8 - 9 bodů, žádná pojišťovna ho nechce pojistit, ale nakonec snad nějakou sežene za troj- čtyřnásobnou sazbu slušného řidiče.

Havarijní (Full coverage) platí jakoukoliv škodu mínus spoluúčast (v mém případě 500 USD) a povinné pojištění neplatí viníkovi nic, poškozenému ano.

0 0
možnosti

J52i38r78i 51K61r77t89e61k

13. 5. 2014 6:37

nemate tak docela pravdu, pane Vavra. Cena pojisteni v US je vztazena k veku ridice, nejvice platite mezi 16-21 a potom nad 70, protoze to statisticky zpusobite nejvic skod. A take se to pohybuje podle lokality, kde je auto prihlasene...

0 0
možnosti

Jen za "mě" ... Kooperativa minulý rok 3400kč . Dnes Slavia pojišťovna 2150 kč ....Dále netřeba komentovati .

1 0
možnosti

Není to o tom kolik platíme, ale jak vyřizují škody. Takže někdy platit více je lepší než méně.

Ale faktem je, že některé pojišťovny chtějí hodně, ale zaplatit za škodu raději ne. A když, tak to vykoumají tak, že si nechají odborně posvětit spoluvinu aby ten co nehodu nezavinil, platil taky a ještě přišel o bonusy.

0 0
možnosti

Lehce OT. Zda se mi to nebo je to klic od Saabu?;-D

0 0
možnosti

http://www.e15­.cz/byznys/fi­nance-a-bankovnictvi/po­vinne-ruceni-zlaty-dul-pro-pojistovny-tvrdi-nehodova-sluzba

Cituji:

Z dostupných informací pojišťoven podle ní vyplývá, že v roce 2008 [české] pojišťovny na povinném ručení vybraly přibližně 23,656 miliard korun, proti tomu na likvidaci škod vynaložily jen 10,252 miliardy. Takže jim zhruba 56 procent vybraných finančních prostředků zůstalo.

Proti tomu v sousedním Německu bylo ve stejném roce vybráno 12,495 miliardy eur a zpětně vyplaceno 12,125 miliardy. Takže německým pojišťovnámzůstaly pouhá tři procenta z vybraných finančních prostředků.

3 1
možnosti

Stále dost dobře nechápu, co vede mnoho lidí ke koupě předražených, hnusných, ... škodovek.

Ale k věci: jak tady někdo píše:

  stáří auta 7 let

  koupeno za 415.000 Kč

  garážováno, najeto 37.000 km

  náhrada 25.000 korun Stálo by za pokus, v návaznosti na různou výši pojištění /povinné, havarijní a obojí dohromady jako allrisk/ různých pojišťoven, udělat pokusy s likvidací u jednotlivých pojišťoven v případě např.  malé škody, totálky, živel a zcizení. Pak by občan získal přehled, jak která pojišťovna myslí na pojištěného či na svůj zisk. Vím, je to asi nemožné, udělat na cca 11 autech naprosto stejnou škodu, pojišťovny rozlišují, jestli škodu způsobil pojištěný nebo někdo jiný, jestli se opravuje ve značkovém servisu nebo v neznačkovém, jestli vůbec budou plnit, protože někdy se dá z viníka udělat poškozený a naopak ...

1 6
možnosti

Predrazenych, hnusnych? Ano patriotismus nikdy cechum nesel.Proc by se to melo chtit zrovna po Vas ze.Okey Skodovka je v poslednich 10 letech nejdynamicteji rostouci automobilka ktera spolu s kazdou novou generaci vozu neprinasi jen zmeny designu jak to delaji jine znacky ale prinasi spoustu inovaci patentu apod.Okey beru ze u posledni generace Octavii s tou jednoduchou zadni napravou to nedali ale asi slo o to aby to nebylo stejne jako model materske znacky.V Nemecku , Britanii kdekoliv na svete Skodovky lidi kupuji a zvasty ze za stejne penize si mohu koupit jete BMW jsou uz dnes usmevne.Na Skodovku sezenete kdekoliv, kdykoliv vse.Servis je rychly kdekoliv na svete.Podivejte se na MS v hokeji.Skoda je kazdym rokem generalnim partnerem.Ja Skodu nevlastnim ale klidne bych do ni sel.Znami co ji maji si je nemohou vynachvalit.Spousta nemcu take.A znam jich v praci nekolik co vlastni Skodu a jsou s ni spokojeni.Nebylo to jedenkrat co ji chteli vlastnici pristrihnout kridla protoze jim Volkswageny nejak nesly prave na ukor Skody.

5 1
možnosti

Hloupější porovnání už asi nešlo stvořit. Pojistné se sice liší o tisíce korun, ale ne pro nic za nic. Rozdíl je hlavně v tom, co si za tu vyšší cenu kupuji. Pokud někdo chce jen ušetřit, tak ano. Nemůže se pak divit, že pojišťovna mu negarantuje žádnou asistenci nebo jen omezenou a nebo čeká docela dlouho na příjezd likvidátora.

2 0
možnosti

U povinného ručení si především nekupuji nic pro sebe. Kupuji to pro toho poškozeného. Není divu, že se každý snaží ušetřit.

0 1
možnosti

Kooperativa Povinne plus nejvyssi havarijko 16880 a to mam jeste slevu za platbu najednou.Jinak by to bylo skoro 18 klacku. Auto 2.2 110kW 2008 vyroba. Prvni rok pojisteny v CR. A to nemluvim o tom ze jsem mel v Reichu nehodu s tim ze jsem dost sporne me nedani prednosti v obytne zone zprava  vzal na sebe.Takze na dalsi rok budu platit o 10 procent vic.Parada.Rv

0 0
možnosti

Obecně pojišťovny pracují s bonusy a malusy, které jsou dost podstatné pro výpočet výše pojistného. Pokud jste způsobil nehodu, tak bohužel část bonusů ztratíte. Pro případ, že třeba začínající řidiči mají z počátku malý bonus, tak mají pojišťovny nejrůznější slevy, které jim ten reálný bonus navýší třeba o 10 až 15 procent, ale s tím rizikem, že když řidič způsobí nehodu během prvních tří let pojištění, tak mu tuto slevu za nastavený bonus doúčtují zpětně.

1 0
možnosti

No mně přišel pozdrav z ČSOB pojišťovny, že mám bezškodní průběh. A jako odměnu mám doplatit 25 Kč(čtvrtletně)za to, že stát chce od pojišťoven poplatek pro hasiče a záchranáře. Ano, je to těžké, stát se rozkrádá a nemá na záchranný systém. Ano, dá to zaplatit pojišťovnám. A co udělají pojišťovny? Přesunou to na řidiče. A basta!!!!

Toto je sprosťárna nejhrubšího zrna. Při odhadu- +- je v ČR asi 4,8 mil. Střízlivě berme pojízdných a placených pojistku 4 miliony. 25 kč je čtvrtletně, za rok je to 100. Jaký je zisk z tohoto počinu? Cca 400 milionů. Myslí si někdo, že náklady záchranného systému jsou 400 melounů ročně? A ještě jedna věc. Nutí někdo pojišťovny nabízet tento produkt? Nenutí. Ale jde o lukrativní biznis, v kterém pojišťovny mají zisk několik miliard ročně. Kdo si myslí, že na tom prodělávají, ten je jeliman!!

3 0
možnosti

4,8 mil osobních aut (registrovaných)

0 0
možnosti

Před rokem jsem měl smůlu a do mé Oktávie zaparkované na ulici narazil Golf. Auto jsem neměl havarijně pojištěno, takže se to řešilo z povinného ručení toho viníka. Pojišťovna to odhadla na totálku. A jako náradu mi poslala jen tak 25.000 korun. Mé auto bylo 7 let staré, koupeno za 415.000 Kč, garážováno, najeto 37.000 km. Jsem první majitel. Nechal jsem ale oktávku opravit novými originálními díly, dal za opravu 68.000 korun a teď čekám na peníze. Nedovedu pochopit, že pokud vám někdo zničí dobrou a spolehlivou věc, pojišťovna to ocení jak uzná za vhodné. Čekám na soud, protože se nechci smířit s rozhodnutím pojišťovny Triglav.

15 0
možnosti

Dobře Vám tak, nemáte parkovat na hlavní ulici.

0 8
možnosti