- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řekněte mi když volám do banky a odmítnu nahrávání s tím že jde o finanční informace, a že si nepřeji nahrávání.
Vyhoví mi a vypnou nahrávání?
Nebudou ochotní to s tebou řešit po telefonu, budeš muset přijít na pobočku.
Protože bez nahrávání bys pak snadno mohl tvrdit, že se za tebe někdo vydával, a oni by neměli možnost analýzou hlasu prokázat, žes to byl ty.
Nebo je docela sranda, nepokládat telefon, jen neodpovídat a poslouchat, jak se ten druhá na vás stále dobývá a jak dlouho to vydrží. Asi jsou proškoleni v tom, že sami nesmí zavěsit.
A pokud se týče těch nabídek po telefonu: S díky a hned na začátku hovoru slušně, ale jasně upozorňuji, že nabídku vyslechnout můžu, smlouvy po telefonu příchozími hovory zásadně neuzavírám. Poté se se mnou zpravidla operátorka slušně rozloučí a hovor ukončí.
No... po pravdě, nikde jsem o povinnosti upozorňovat, že hovor je nahráván, v zákoně nečetl.
Naopak, našel jsem nálezy Ústavního soudu, podle nichž je nahrávání hovorů jejich účastníky legální, a to i bez předchozího upozornění druhého účastníka, protože každý musí počítat s tím, že to technické prostředky dovolují a zákon nezakazuje.
Druhá věc je zveřejňování těchto hovorů: Lze nahrávat, ale ne zveřejňovat bez souhlasu druhého účastníka.
A třetí věc je použití nahrávky za účelem ochrany práv (například jako důkazu v civilním soudním řízení), což podle NOZ lze a je to uvedeno výslovně, a to ještě před úřední licencí.
Patrik Nacher? On má ještě odvahu se k něčemu veřejně vyjadřovat po tom, do čeho zatáhl tolik lidí?
Nahrávám si všechny hovory . Pro Android se mi osvědčila aplikace Automatic Call Recorder a můžu jí doporučit. Nemusím sebou tahat zápisník, kdyby mi někdo něco diktoval
Šmejdi z KB i z ČSOB zavolali, chvíli cosi žvanili,
pak jsem se zeptal, zda hovor nahrávají, oni řekli, že pochopitelně.
Upozornil jsem, že toto měli prozradit jako první.
Požádal jsem o kontakt na šéfa.
Už si nevoláme.
Źe nahrávku dohledají v momentě, kdy klient pochybí a je nutné ho přitlačit, o tom žádná.....
Ale vsadím se, že pokud by nahrávka měla dokázat právo na straně klienta, určitě by se nenašla
na příspěvek zareagovalo 10 obyčejných lidí a 3 telefonní prodejci
Pokud dostanu takové upozornění, tak pokud ten hovor nepřeruším hned, odpovídám jen ne, ne, ne.
Většinou ale něco potřebujete vy, když voláte do banky, ne?
Jednou mi volali od operatora, ze mi muzou usetrit penize na volani. Tak jsem pak mailem dostal vice informaci a skutecne mi to pomohlo usetrit. Nicmene na tento jeden hovor pripada tricet jinych, ktere mi chteji usetrit, aniz by vedeli, kolik vlastne provolam. A provolam skutecne malo:)
Já jednomu z nich řekl, že ušetřit nepotřebuji a on se pak tak rozčílil, že mi vynadal do .... a pak zavěsil