- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super pro podvody, najdou se lidi ktery jim hodej falesny adresy nekam do domu. Zbozi preberou jako ze tam bydlej a pote budou jinde Na nejakem cloveku, ktery nema skoro nic, vezme si treba fotak toho uz potom prilis nedostanou. Sice maji algoritmus, jenze co kdyz v shopu kupoval treba CD media, jednou tam koupil neco do 500...
Poplatek ovšem není pouze 39 Kč, ale navíc nějaké to % z ceny zboží. O tom zapomněl autor v článku informovat.
Kupuji jenom v těch e-shopech, kde si zboží přeberu osobně a platím při odběru.
Je ovšem pravda, že ne všichni mají tu možnost.
Upřímně už lituji lidi co si u téhle firmy naběhnou, s tohohle nekouká prostě nic dobrého, tak nějak prostě dnes nevěřím že se někdo rozhodl dělat něco pro lidi. Tak zase exekutoři a vymahačské firmy toto zajisté ocení.
Nechápu Vaše myšlenkové pochody. Když zákazník dodrží uzavřenou smlouvu, zboží zaplatí, co na tom ocení exekutoři a vymahačské firmy?
Samozřejmě, že pokud nezaplatíte, zboží si necháte, tak se na Vás bude pohlížet na stejného dlužníka jako když nezaplatíte plyn nebo elektřinu. A pak už si jako dlužník nesete sám důsledky svého rozhodnutí nezaplatit.
Váš iDnes - nejčtenější reklamní server.
Zkuste Blesk - vystřelí vám překvapením obě bulvy!
mě tyhle triky nechávají naprosto chladným.. Zpozorněl bych například u sloganů "U nás slevu nehledejte", "Sleva je u nás sprosté slovo"...
Aspon vim, kterym obchodum se vyhybat, abych nedostal pouzite zbozi
Tak byste ho hned bez zaplacení vrátil ;-).
Podle mě to je docela užitečná věc na některé druhy zboží, zejména pak při nákupu oblečení a bot na internetu. Ale i jiných věcí. Prostě člověk pak nemá strach, že z nich ty peníze bude dolovat, když využije zákonnou lhůtu 14 dní na vrácení zboží a že mu tudíž vrácené zboží prodejce pošle zpět (s nějakou uměle vymyšlenou záminkou) a peníze už neuvidí. Ale je fakt, že se mi tento problém stal pouze jednou (z mnoha nákupů na internetu). A nešlo naštěstí o nic drahého.
Pochybuji, že se to příliš rozšíří, při zkušenostech s českými zákazníky, kteří si už dneska dělají, díky 14 denní lhůtě pro vrácení zboží, z e-shopu půjčovny.
Twisto je o ničem, jednak to prodražuje nákup a jednak to stejně nic neřeší, protože o vrácení zboží se musím postarat tak jako tak. OK, akorát mi neodejde platba ale vzhledem k tomu, že v průměru jsem za ty stovky nákupů na internetu vracel zboží asi 5x v zákonné lhůtě, tak je mi to k ničemu.
V podstatě jsme se dostali úplně jinam od principu eshopů a internetového nakupování - nakoupit co nejlevněji z domu - dneska milion překupníků, přížívníků co obírají o peníze jak eshopy tak zákazníky...
Jak přesně se liší překupník a eshop?