- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechce se mi věřit, že pojišťovna takhle lehce něco uhradí či proplatí. Zvlášť ČSOB se kterou 2x dobrou zkušenost nemám.
Aneb jak se štědrá pojišťovna prohla. Já právě poslouchal paní z pojišťovny na Radiožuránlu, kde mluvila k tomu případu Němky bez helmy a tak nějak z ní vypadlo, že by pojišťovna u nás zřejmě krácela plnění, i když to nechtěla říct na tvrdo. Nejlevnější pojistka nemusí být vždycky nejvýhodnější.
Poslední dobou je to na iDnes samý reklamní článek. A ještě to ti diletanti píšou tak, že je to poznat. Ale mělo u toho být upozornění, že se jedná o placenou reklamu, jinak porušují daňové předpisy.
ano AXA pojišťovna je neuvěřitelná - zažila jsem že přes ní pojištěný klient dostal zánět středního ucha a letecký zájezd musel zrušit a AXA pojišťovna odmítla plnění s tím že nevidí problém v tom aby NEODLETĚL na dovolenou.
No, aspon mu to rekli predem (predpokladam), tak za sebe mohl poslat nekoho jineho. Ale u me se tvarili vsichni, ze neni co resit, ze plneni dostanem, jinak bych na tu dovolenou jel sam a vzal mito mamy nekoho jineho. Takhle jsem to na jejich prislib zrusil a plneni se nedockal .. cili mi tohle pojisteni opravdu prodelalo 40 tisic. Ale penize budou, my nebudem ... ale mama, chudak pretrpela zlucnik a pak jeste ten stres a vycitky, ze kvuli ni jsou ty penize pryc.
A jsou také jiné příběhy, poještění stálo 400 korun a nic neušetřilo.
a jsou pribehy, kdy pojisteni stalo 400 a clovek kvuli nemu prisel o 40 tisic.
ty vole to se může stát... já na slona radši nelezu, minule jsem měl škráblý auto a málem jsem umlátil pojišťováka, než jsem mu vysvětlil jednotlivé vrstvy laku na autě a že NE, TOTO OPRAVDU ROZLEŠTIT NEPŮJDE. Mam o tom napsat článek na iDnes? :D
Chtel jsem vzit mamu na kanary. Pojisteni storna zajezdu u AXA assistance. 3 dny pred odjezdem mama dostala zlucnikovy zachvat, operace. Cestovka (pres kterou bylo i toto pojisteni sjednano) rekla, ze jsem pojisteny na storno, vse dostanu zpet. OK, tak variantu, ze bych misto mamy vzal nekoho jineho, aby to nepropadlo, jsem zavrhnul a nejel ani ja. Pojistovna nam pak ukazala prostrednicek s tim, ze v lekarske zprave stalo, ze mamu bolel zlucnik uz pred tremi lety (lekar tehdy rekl, ze operace je zatim zbytecna a lecil medikamenty). Takze bacha, jestli vas nekdy bolel nejaky zub, nebo louplo v zadech, tak uz jste nepojistitelni, protoze na vsechno se muzou vymluvit. 40 tisic tedy vyteklo kanalem. Takova je moje zkusenost s pojistovnou (AXA assistance) - otresna!
Moje zkušenost je, že i kdybyste měl dříve cokoliv, tak nemáte-li s tím problémy posledních 12 měsíců, bere se stav jako stabilizovaný a pojišťovna zařizuje a platí. Já jsem byl párkrát se zády u neurologa, v zahraničí mi v nich luplo pořádně (ploténka), oni mu zavolali, zjistili, že těch 12 měsíců splňuji a normálně všechno zařídili. Záleží na pojistných podmínkách.
Upřímně řečeno - jestli byla tato paní v Thajské nemocnici, tak se divím, že tak pospíchala do ČR. Překvapivě - jejich čistota a kvalita péče je něco na co prostě nemáme (a ještě tak 100 let mít nebudeme).
A to všechno dělají za zlomek ceny toho co u nás.
Američané a Němci už to pochopili a lítají do Thajska na operace, které jim jejich domácí pojišťovny proplácejí.
No, řekl bych, že tady spíš pojišťovna tlačila na to, aby operace proběhla v ČR a nemusela ji proplácet.
"Pojištění stálo necelých 400 korun, nakonec ušetřilo přes 200 tisíc."
Slabý! Loterie je lepší než pojištění! Los stál necelých 90 korun a vydělat 100 miliónů!
Slabý! Pražský taxikář vytočí za pár hodin pár tisícovek, thajský dopravce si naúčtuje 163 000 Kč ......