Diskuze

Rady manažerů: Jak vyřídit stovky e-mailů bez chyb a časové ztráty

Po světě koluje denně přes sto miliard pracovních e-mailů. A analytici předpovídají, že tento počet ještě poroste. Umíte s e-maily pracovat efektivně?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koš....

Pokud je mail důležitý, určitě se ozvou, pokud není důležitý, nic se neděje.;-D

2 0
možnosti

Tenhle "emailový mazec" pamatuju z posledního zaměstnání, než jsem prchla na volnou nohu, tj. tak před 15 lety. Nebylo nás ve firmě ani dvacet, ale jak se zavedl intranet, nikdo už se neobtěžoval seběhnout o patro níž a probrat s kolegou nějakou potřebnou maličkost, ačkoli by to bylo ve výsledku rychlejší, jednodušší a hned by obě strany věděly, co přesně ten druhý potřebuje (protože i intonace a nonverbální komunikace dokáže přenášet informační hodnotu); ne, všichni jsme všechno smolili do pošty -- a ještě jsme si mysleli, jak jsme děsně moderní. Nakonec nikdo s nikým pořádně nemluvil, max. jsme na sebe ječeli: "Vždyť jsem ti to přece psal!" E-mail je šikovná věc, ale jak se to přežene, tak je akorát tak k zlosti.

0 0
možnosti

P82e94t24r 26N77o16v74á49k

13. 6. 2014 17:41

Efektivní komunikace e-mailem R^ 

http://1url.cz/pkdt

0 0
možnosti

Prosím, ať mi taky denně přijde jenom 50 - 100 zráv...

0 0
možnosti

K64a94r79e67l 80N19o17v32á41k

12. 6. 2014 20:10

A teď si představte, že jeden takový email, má mít opravdu nějakou přidanou hodnotu. Například nějakou technickou zprávu, kterou je třeba posoudit a má třeba 10 stran nebo obsahuje několik výkresů. Nedej bože, že na to máte například technicky nebo jinak odborně podobně odpovědět. No a teď si vemte, že opravdu v některých skutečných firmách to tak funguje a vaší nadřízení vám řeknou, že to je vaše chyba, že nestíháte. Přáli byste si produkt od takové firmy?

3 0
možnosti

"Na každého pracovníka připadá v průměru 85 emailů obdržených a 36 odeslaných" To jako DENNĚ? Jako v jakém sektoru, tak někde v kontrole objednávek, ne? Mně přijde přes dvacet emailů za den, jen když studenti odevzdávají na poslední chvíli protokoly a seminárky... a jestli za den pošlu pět emailů, tak to je hodně...

2 0
možnosti

P98e11t60r 94J93a73r60o25š

12. 6. 2014 16:12

cim vetsi firma, tim vic bezne komunikace, ale i bulletinu, newsletteru, atd, atd...

2 0
možnosti

Kamarád pracuje ve firmě o 150 zaměstnancích. HR oddělení dostalo nápad, že jednotlivá oddělení nevědí co řeší oddělení ostatní, finance nechápou co se děje v salesu, marketing co v logistice, apod.. Tak se nařídilo, že jakákoli email kohokoli ve firmě se musí dávat do kopie na celou firmu... I takto se to někde řeší...

4 0
možnosti

Takhle to ma muj muz. Vysledkem je, ze ma v poste 10 000 neprectenych mailu ;-D. Cte jen co se ho tyka, jinak by se z toho po....

2 0
možnosti

"...Stačí poštu kontrolovat každých 15 minut v případě, že potřebujete být v kontaktu s klienty či obchodními partnery. Při běžném režimu stačí hodinový interval. Poštu, kterou lze vyřídit do dvou minut, však řešte okamžitě..."

.

To je naprosto ZÁSADNÍ omyl a nepochopení funkce této technologie. E-mail je offlinová komunikace a má nahrazovat běžnou poštu. Odpověď na běžnou pracovní poštu dostanete v nejlepším případě do 2-3 pracovních dní. Takže pokud vám někdo pošle e-mail, neměl by očekávat vaší odpověď dříve než za tuto dobu a je proto nesmysl odpovídat OKAMŽITĚ. Zrovnatak je nesmysl vybírat poštu každých 15 minut. Běžnou poštu také vybírate maximálně jednou za den. A PŘEDEVŠÍM - pokud od vás někdo dostane odpověď do 5 minut. Příště to už bude brát jako samozřejmost a bude to dokonce VYŽADOVAT.

To neplatí o poště vnitropodnikové. To je něco jiného a je nutné to striktně odělovat.

Zároveň to neplatí o mailech, na kterých se například předem dohodnete telefonicky

. Má-li někdo potřebu s vámi komunikovat rychlji, nechť využije jiný-vhodnější způsob než je e-mail. E-mail je POŠTA. Nikoliv chat!

11 5
možnosti

Tak pokud u nas ve firme budeme odpovidat za 2-3 dny, prijdeme o vetsinu klientu :-/.

6 0
možnosti

Na zpracovani mailu maji W8.1 skvelou ficuru. Jmenuje se DELETE - spousti se na klavesnici v pravem hornim rohu, takze je super, ze funguje i kdyz nejde mys. Kdyz je mailu moc, da se spustit i tak, ze se na tu klavesu da mensi zavazicko. Nez se naobedvate mate maily zpracovane. Pokud to zpracuje i dulezity mail, nic se nedeje. Odesilatel si vsimne, ze neodpovidate a zavola.

10 0
možnosti

P78e20t56r 87J17a43r59o83š

12. 6. 2014 10:05

problem, ktery se do 24h vyresi sam, si nezaslouzi moji prozornost :))))

8 0
možnosti

P38e15t30r 89J47a84r12o69š

12. 6. 2014 9:10

A vubec nejlepsi josu emaily typu, kdy lidem prijde mail a oni nevi co s nim. Tak ho obratem preposlou dal s doplnenim FYI, resp FYA a vec povazuji za vyrizenou. :-)

0 0
možnosti