- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chudáci v obchodních řetězcích, některé mají špatnou pověst jak mezi zákazníky, tak i mezi zaměstnanci. I když ono zase nic není černobílé, jeden stěžující může ohlušit 10 spokojených A u Student Agency to bude nejspíš podobné... nepíše se o nich sice nic dobrého na netu, s vyjímkou Jančuro.. pardon "Sůrových" PR článků na iDnes, ale každá mince má rub i líc.
Mezi dobrou pověstí firmy a kvalitnějšími zaměstnanci rozhodně neplatí ekvivalence (předpokládám, že "sehnaní" jsou zaměstnanci u té firmy setrvávající), ale i implikace je na pováženou. Takový Metrostav firmou s dobrou pověstí bezpochyby je, přesto jsem od nich odešel i se svými kvalitami.
cokoliv od personalistů je vždycky jen plácání prázdné slámy ...
Můj názor je, že si firmy "kvalitních a zkušených" zaměstnanců neváží.
Dál HRR oddělení už je HRR, ale ne personální :-) lidem se moc nevěnují.