Diskuze

E-shop přišel na fintu, jak za pochybné zboží nevracet peníze

Martin Frank z Frýdku-Místku si v e-shopu koupil telefon, ale v zákonné čtrnáctidenní lhůtě od smlouvy odstoupil. To bylo loni v prosinci. Od té doby telefon několikrát putoval z Frýdku do Prahy a zpět. Jen peníze ne a ne dorazit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejlepší je si vzít právníka. Po půl roce vysoudíte to, na co máte nárok už od začátku a právník si za služby vezme dvojnásobek vysouzené částky :-/

0 0
možnosti

J74a64n 42M65a79j31z32n25e89r

22. 7. 2014 12:23

to je jednoduché, nenakupujte v eshopech typu "1-2-3-shop.cz" :) nebo "mobily-klarka.cz"

proste neco provereneho. Samozrejme firmu neobhajuju, ale trochu si zjistit co je shop zac netrva tak dlouho a usetri to hodne casu a penez...

0 2
možnosti

Zrovna s 123shop.cz mám několik dobrých zkušeností...

3 0
možnosti

To není finta, to je prostě lež a pdovod.

3 0
možnosti

K čemu potřebuje mobil dítě, které si ježíškovi o dárky kreslí????

2 1
možnosti

I45v10a78n 67B28u27b47l55a

21. 7. 2014 14:49

Číst reference, číst reference, číst reference! Ale diskuze zákazníků. V Heurece mají hodnocení 98% protože dodají lacino a rychle. Teprve v diskuzi se dozvíte, že špatně zabalené a tím při opravě poškozené a nebo rovnou nefungující zmetek. A jak se staví k reklamacím. To by mělo být pro koupi podstatné. Bohužel u levneelektro.cz jsem předem nečetl. Teď oni mají peníze a já smůlu.

1 0
možnosti

Asi tak, lidi píšou "recenze" na obchod v okamžiku, kdy jim zboží dorazí a ne až po případné reklamaci, já se takto také napálil.

A to samé u zboží, psát nadšenou recenzi 10 minut potom, co jsem mobil zapnul, nemá žádný význam, ale takových je všude většina.

Takže jedna velká část je nadšená z nové a ještě pořádně nevyzkoušené hračky a druhá část jsou naštvaní lidé, kteří měli smůlu na vadný kus a prezentují to jako běžnou vlastnost.

Nejlepší diskuze ohledně mobilů je XDA a nebo aspoň nějaká česká a podívat se tam, co lidi řeší s mobilem za problémy.

Ohledně obchodů je to horší, každý vykreslí svou situaci jednostranně a i na nejleosvědčenější obchody už jsem slyšel hodně špatného a naopak někteří známí nedají dopustit na obchod, kde bych nekoupil ani kolíček na prádlo :)

0 0
možnosti

... sfirmou je vedeno správní řízení a pokud bude prokázáno porušení zákona, hrozífirmě sankce ...

Takže jako obvykle NIC.

4 0
možnosti

M37a54r87e68k 89Š92n37o45b20r

17. 7. 2014 23:45

Pána je mi líto, ale zlaté pravidlo v tomhle zní, že než něco koupím (kor přes internet) tak se sháním po referencích. V době internetu to není problém.

Já jsem přes jeden z největších českých internetových obchodů kupoval televizi a "mikrosystém" (rádio a CD) a nebyl s tím problém.

1 0
možnosti
Foto

P21e48t88r 90D76o45u76p11a12l

17. 7. 2014 21:20

Takhle to dopadá, když někdo chce ušetřit pár stovek, možná desítek korun a koupí mobil z neověřeného eshopu.

Je to smutné, ale taky jeho blbost.

6 0
možnosti

Největší podvod je, že telefony Samsung neprodává všude za stejně a z toho to vše pramení.

1 1
možnosti

Jenze duvodem toho jsou i rozdilne predpisy v jednotlivych statech. Napriklad v Nemecku plati zakonna zaruka jenom jeden rok. Atd.

0 0
možnosti