- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak upřímně, nápad za moc nestojí. Kdo dnes žehlí? Ale mají na žehlení skvělou kvalifikaci a navíc ten dementní, americký úsměv, tak to je terno.
Podnikatelský plán i zisk jim přeju. Ale nebylo to samé už za socialismu? Tedy myslím, že se to jmenovalo Osvobozená domácnost. Praní, žehlení za pár kaček. Jen pravda, svoz od zákazníka asi nebyl, nevím.
Jako super napad a vsechno a drzim jim palce, jen nechapu, proc to pak bali do tech baliku, kdyz se to tim zase zmuchla
Ten anglický název " Ironing Ladies"...Nevím, jestli právě pochopí ty české žehlící ženy.
Možná trochu přeháním, ale výsledek může být, že zákazníci jsou cizinci žijící v Česku a "žehlící ženy" jsou v Česku žijící číňani.
Například místo "vetešnictví" se dneska říká "second hand", možná právě proto, že si to potenciální zákazník neumí přeložit a přijde mu to vznešené.
A na to chlapci museli studovat, aby mohli žehlit
No ale zase mají skvělou kvalifikaci na žehlení, jeden je režisér a druhý geograf.
Možná je ještě dobré se kuknout na tento článek z 13. května 2013:
jedná se o tytéž jedince.
Pokud se zakládá na pravdě info z dnešního článku "Martin: Každý měsíc to jde nahoru o 30 procent.", tak za rok a dva měsíce to už musí být pěkná řádka procent (něco jako plnění plánu za pětiletky).
Pro ty, které zajímají ceny, zatím (než vypnou i to) stačí v pravém horním rohu jejich stránek přepnout na angličtinu "EN" a poté kliknout na "Ironing Ladies | Price & order" a následně se kochat (většina textu je stejně v češtině), nebo se ještě podívat na:
http://ironingladies.cz/wp-content/uploads/2014/07/cen%C3%ADk_update.jpg
Ceny jsou fajn. Myslím, že brzy mladí kluci nebudou mít důvod se ženit
Podle mě ten jejich projekt nemůže ekonomicky fungovat. Tyto služby se běžně dělají bez prostředníků, bez podnikatelských projektů, bez placených PR článků na IDNES-ech, apod...prostě sousedka Jana na mateřské žehlí a pere prádlo sousedovic rodině pana managera. Chlapci mohli peníze investované do tohoto PR článku využít smysluplněji
Zpráva z webu "Omlouváme se, ale již jsme plní" ..škoda, zkusil bych
Asi se přežrali. Takovou ptákovinu by normální podnikatel nikdy nikam nenapsal... Trochu mi to připomíná obchod, na kterém 14 dní visela cedulka "přijdu hned".